Die krijgt vast de verrassing van z'n leven..quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
Asfalt is junior aan het halen, ik verwacht ze over ongeveer een uur.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hij krijgt sowieso de schrik van zn leven. Asfalt gaat niet van te voren vertellen dat ik er ben :p arm kind
Is het dan even fijn dat ik daar niet ben, zou dat schaap nooit meer overheen komenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:54 schreef Rewimo het volgende:
Ja, naar ons, wij zijn nog veel enger dan jij
Moet ik die monsters van mij vast voorbereiden?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:57 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Is het dan even fijn dat ik daar niet ben, zou dat schaap nooit meer overheen komen
Jan is ook gek op je, stel je niet zo aanquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:57 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Is het dan even fijn dat ik daar niet ben, zou dat schaap nooit meer overheen komen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zou het maar doen, hoewel mijn hub en de hond veel goed maken, soort emotionele camouflage zeg maar
Volgens mij heb je dat helemaaaaal nie nodigquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zou het maar doen, hoewel mijn hub en de hond veel goed maken, soort emotionele camouflage zeg maar
Wat zielig eigenlijkquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
De stofzuiger en dweilgeval staan midden in de kamer, zo spannend is het, wil je geen seconde van missen!
(al moet die weke poepscheiterd van mij steeds naar buiten, heb al weer de deurmat moeten vervangen na vannacht en op de eeltknietjes kleden moeten soppen door een auwa-buikje)
Owkee, dan kun je er dus redelijk vanuit gaat dat het wel weer overgaatquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:19 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nee ElisaB, volgens de dierenarts heerst het, is wel zielig maar heb vanmorgen lopend door de dikke sneeuwbuien kipfilet gehaald dus ze krijgt nu 6 keer per dag beetje gekookte kip maar schaap heeft honger. Ze ligt wel te rollebollen en te racen door de sneeuw dus heb haar al paar keer met de fohn ontdooit, al die ijsklompen aan die harige pootjes.
Verder is ze kerngezond maar ik blijf vannacht maar weer beneden bij ons allessie
Moet lukken, lijkt me..quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nog een half uurtje voor 2 knopen en de rotzooi in mn auto kwakken :p
Ik tril een beetje van de spanning :p nog 1 knoop te gaan ruim eerst wel op :p desnoods naai ik die andere knoop er zometeen nog wel sneaky aan :pquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:31 schreef qltel het volgende:
[..]
Moet lukken, lijkt me..![]()
Is Asfalt jr. er nog niet, m'n F5-toets begint warm te lopen..
Ah gossiequote:Op vrijdag 17 december 2010 16:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
De stofzuiger en dweilgeval staan midden in de kamer, zo spannend is het, wil je geen seconde van missen!
(al moet die weke poepscheiterd van mij steeds naar buiten, heb al weer de deurmat moeten vervangen na vannacht en op de eeltknietjes kleden moeten soppen door een auwa-buikje)
Spannend!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |