Die krijgt vast de verrassing van z'n leven..quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
Asfalt is junior aan het halen, ik verwacht ze over ongeveer een uur.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hij krijgt sowieso de schrik van zn leven. Asfalt gaat niet van te voren vertellen dat ik er ben :p arm kind
Is het dan even fijn dat ik daar niet ben, zou dat schaap nooit meer overheen komenquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:54 schreef Rewimo het volgende:
Ja, naar ons, wij zijn nog veel enger dan jij
Moet ik die monsters van mij vast voorbereiden?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:57 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Is het dan even fijn dat ik daar niet ben, zou dat schaap nooit meer overheen komen
Jan is ook gek op je, stel je niet zo aanquote:Op vrijdag 17 december 2010 15:57 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Is het dan even fijn dat ik daar niet ben, zou dat schaap nooit meer overheen komen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 16:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zou het maar doen, hoewel mijn hub en de hond veel goed maken, soort emotionele camouflage zeg maar
Volgens mij heb je dat helemaaaaal nie nodigquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zou het maar doen, hoewel mijn hub en de hond veel goed maken, soort emotionele camouflage zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |