Als de maat goed is, en Vamp wil het hebben, geen probleemquote:Op donderdag 16 december 2010 10:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
Haha dat zeil zou er wel passen maar dat zou ons hele harde werken te niet doenVolgens mij past dit prima op de kamer van de jongste 2 van Vamp! Die moet anders heel hard boenen
Als ik me niet vergis word slaapkamer 1 voor de 2 jongsten.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als de maat goed is, en Vamp wil het hebben, geen probleemGa 't wel even in haar topic vragen
is afzuiging douchequote:Op donderdag 16 december 2010 08:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
Ik zei het toch; is ze ff stil, krijg je dit soort dingen
Eén kleine 'maar': die dikke buis is een afvoer (afzuigkap? badkamer? geiser?) en zat al enigszins los in de vloer (en ook bij het knietje rammelde het nogal). Als asfaltje erbij / mee gaat spelen, ligt die buis in no-time uit elkaar en in stukken op de benedenverdieping. Wellicht wel even goed om eerst te kijken wat het eigenlijk is en te zorgen dat het stevig is: onderdelen verlijmen en de buis vastzetten bij de vloer. Ik heb niet gekeken, maar stel dat het de afvoer van de boiler of geiser is.... rilll
Dawas positief hoor!quote:Op donderdag 16 december 2010 12:11 schreef asfalthooligan het volgende:
heb hem gevonden was cat 22 die de lava lamp had
hmm en zit ook even te denken ,was net 1 die ziei dat het wat op een oud schip leek van buinnen hmmm krab krab
wat dan een waterpartij voor en achter het huisquote:Op donderdag 16 december 2010 12:32 schreef asfalthooligan het volgende:
dat weet ik het bracht me even op een idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |