abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 december 2010 @ 10:58:40 #51
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89991650
Haha dat zeil zou er wel passen maar dat zou ons hele harde werken te niet doen ;) Volgens mij past dit prima op de kamer van de jongste 2 van Vamp! Die moet anders heel hard boenen ;)

Asfalt junior heeft precies maat 146-152. Schoenmaat 35 :p en hij is 8.
Moet eerlijk bekennen dat ik er zelfs aan gedacht heb om vrijdag ze gewoon op te wachten zodat ik junior kan zien :o Ik ben behoorlijk nieuwsgierig naar de FOK!kids

Rewimo & Qltel ik wil jullie zolder wel even omver komen trekken hehe dan hebben we het daarna vast gevonden (en vind je vervolgens zelf niks meer terug :D)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 december 2010 @ 11:00:20 #52
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89991708
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
Haha dat zeil zou er wel passen maar dat zou ons hele harde werken te niet doen ;) Volgens mij past dit prima op de kamer van de jongste 2 van Vamp! Die moet anders heel hard boenen ;)
Als de maat goed is, en Vamp wil het hebben, geen probleem :) Ga 't wel even in haar topic vragen ;)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 16 december 2010 @ 11:05:10 #53
242204 YskaFredriksson
pi_89991840
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:00 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Als de maat goed is, en Vamp wil het hebben, geen probleem :) Ga 't wel even in haar topic vragen ;)
Als ik me niet vergis word slaapkamer 1 voor de 2 jongsten.
De afmeting daarvan is 3790 bij 3180 dus dan zal er dus hoe dan ook iets af moeten :o
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 december 2010 @ 11:12:44 #54
13151 crew  Rewimo
pi_89992076
Laten we dat maar in Vamps topic verder bespreken :) Zie aldaar.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 16 december 2010 @ 11:13:45 #55
242204 YskaFredriksson
pi_89992116
We zullen wel horen wat ze er van vind.

Ik ga hier zitten wachten op de pakketjes die ik nog moet binnen krijgen van TNT. Tapijttegelssssss
pi_89993341
Is er ook weer
even sociale controle gehad hahaha
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 december 2010 @ 11:53:59 #57
13151 crew  Rewimo
pi_89993408
Okee, ik heb nu de verhuisdoos zo'n beetje vol :)

Alleen past de lamp er nu niet meer bij in :')
  donderdag 16 december 2010 @ 11:56:01 #58
242204 YskaFredriksson
pi_89993466
haha knup die dan maar bovenop :p arme cat22 heeft ze al eeb vrachtwagen gefikst?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 december 2010 @ 11:57:30 #59
13151 crew  Rewimo
pi_89993507
Hij paste toch al niet zo goed in de doos ;) Ik hang 'm Cat wel om d'r nek.
pi_89993636
Ik denk al er ontbrak wat op me lijstje ,maar weet dat ik ook nog een lavalamp had geregeld ,maar weet niet meer van wie zit al te zoeken ,maar vind het niet
  donderdag 16 december 2010 @ 12:03:48 #61
242204 YskaFredriksson
pi_89993675
hmm dat was wel in het begin en hij was roze toch?
pi_89993831
Asfalt, je huisnr nog zie pb
heb mijn jas al aan :W
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_89993880
....en ontvangen!
....en onderweg naar postkantoor :)
pi_89993910
heb hem gevonden was cat 22 die de lava lamp had

hmm en zit ook even te denken ,was net 1 die ziei dat het wat op een oud schip leek van buinnen hmmm krab krab
pi_89994023
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 08:25 schreef ElisaB het volgende:

[..]

:D _O-

Ik zei het toch; is ze ff stil, krijg je dit soort dingen O+

Eén kleine 'maar': die dikke buis is een afvoer (afzuigkap? badkamer? geiser?) en zat al enigszins los in de vloer (en ook bij het knietje rammelde het nogal). Als asfaltje erbij / mee gaat spelen, ligt die buis in no-time uit elkaar en in stukken op de benedenverdieping. Wellicht wel even goed om eerst te kijken wat het eigenlijk is en te zorgen dat het stevig is: onderdelen verlijmen en de buis vastzetten bij de vloer. Ik heb niet gekeken, maar stel dat het de afvoer van de boiler of geiser is.... rilll
is afzuiging douche
geiser en cv is apart buiten de woning
pi_89994279
oja yska we kunnen het ook zo doen dat ik hem eerder oppik morgen
dan ga ik vanuit franeker op de scoot gewoon naar huis jou helpen met de gordijnen en dan even snel naar sneek op de scoot dan zie je hem nog ;)
  donderdag 16 december 2010 @ 12:26:25 #67
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_89994327
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:11 schreef asfalthooligan het volgende:
heb hem gevonden was cat 22 die de lava lamp had

hmm en zit ook even te denken ,was net 1 die ziei dat het wat op een oud schip leek van buinnen hmmm krab krab
Dawas positief hoor! :)

Het binnenste van zo'n VOC-schip ofzo, is toch machtig mooi?
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  donderdag 16 december 2010 @ 12:31:38 #68
242204 YskaFredriksson
pi_89994483
Haha sorry ik heb even een a4 vol geluld voor LK en dat haar gepm'd :p

In volgorde van je berichtjes:
- Fijn dat je het gevonden hebt, misschien slim om Cat22 te pm'en of ze de lamp voor je gereserveerd heeft?

- Ahh afzuiging douche gelukkig niet iets met heet water dus, maar het vast maken is sowieso geen slecht idee denk ik ;) Morgen maar eens zien hoe we dat moeten doen?

- Ik weet niet hoe laat je hem normaal oppikt? Vind hij dat niet raar? Wil wel dat ie optimaal geniet van zn nieuwe plekje!

Oja en nog iets anders, ik weet dat je heel erg van alles netjes aan de kant bent. Maar boven heb je niet echt kasten. Gelukkig worden die wel gratis aangeboden op internet maar 1. vind je het goed dat ik gewoon wat voor je ophaal om te zorgen dat ik niet te ver ervoor hoef te rijden? en 2. ik neem aan dat het door dat trapgat moet? Of hoe zit het met dat katrol? Kan het dan ergens anders langs? Ik had nog een 3. maar die ben ik vergeten.
pi_89994517
dat weet ik turbomuis het bracht me even op een idee :)

Yska

er zit nog een luik bij de voordeur deze kan ik er zo uittrappen
hier is de wasmachine ook doorheen gekomen
dus dat moet lukken super weet er wel 1 plekkie voor naast het buro
  donderdag 16 december 2010 @ 12:34:51 #70
242204 YskaFredriksson
pi_89994571
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:32 schreef asfalthooligan het volgende:
dat weet ik het bracht me even op een idee :)
wat dan een waterpartij voor en achter het huis ;) ter aanvulling van de fontein binnen ;)
pi_89994610
hahahahahahahahaha
die vijver mis ik wel hoor jammer maar het was niet anders
  donderdag 16 december 2010 @ 12:43:48 #72
242204 YskaFredriksson
pi_89994874
Nouja misschien heeft er een fokker in voorjaar wel zo'n vijver kuip over :p je weet het niet ;)
Maar dat klinkt goed. ik wilde trouwens een kast voor junior maar ook een kast voor de zolder zelf :p kan je die ook mooi opruimen :p zo'n grote ruimte haha

misschien kan de tv enzo er dan ook op, of had je daar al wat voor?
pi_89995118
Zat er aan te denken om die salontafel er voor te gebruiken
En ja was wel een slagveld he hahahaha
pak alles langzaam aan zitten papieren bij die ik nog moet uitzoeken hahaha

Die vijver was echt zonde een dure pomp er bij lampen enz alles zo gekregen ,maar hij was super wat ik gehoord heb heeft ze de vissen gewoon laten verwaarlozen

enne die fontein he die heb ik ooit gekregen ze zeggen dat ie geluk brengt als je hem krijgt heb hem nu 5 jaar en ben er wijs mee tevens is het de waterbak van de katten :P
pi_89996498
Zit al die fotos weer even te bekijken en die paar sierkussentjes op jouw bank dekken nou niet de lading. Nou heeft half nederland die lounchemeubels in de tuin waarvan er inmiddels wel een heleboel beetje óp en versleten zijn maar waarvan de kussens, dus ook de rugkussens nog prima zijn. Zoiets zou je moeten hebben Asfalt voor tegen de muur, die zouden ideaal zijn. Dus wellicht eens daarvoor een oproep plaatsen misschien.
pi_89996707
het zou inderdaad een optie zijn
hmmm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')