quote:Op donderdag 16 december 2010 01:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
Asfalt, je kost me mijn nachtrust. Weet je nog dat ElisaB zei dat we eigenlijks nog wat leuks moesten verzinnen voor die buizen en ik riep ha dan maken we daar palmbomen van?
Ik heb dus nog even verder gedacht en ik dacht we kunnen ze ook omspannen met stof ipv verfen. En
Dat was de aanzet voor mijn volgende idee: we kunnen er ook een tent van maken. Een soort wigwam. En om de tent dan strak te houden op de grond een hoepel open snijden en de stof daar omheen schuiven en vervolgens hoepel weer dichttapen.
Stuk schuimrubber tegen de buizen die bij de grond lopen zodat hij zich niet kan bezeren en klaar.
We kunnen hem ook verven en stukjes stof omheen doen dat ie er mee kan schuiven. Bedacht me dat ik nog een ongeopende pot blauwe lakverf heb, voor buiten. Het project waar het voor bedoeld was is overleden dus je mag het hebben als je wil.
Nu ben ik het kwijt. En kan ik vast wel slapen. Getypt op mn tel dus excuses voor de fouten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
AAAHHH!!!quote:Op donderdag 16 december 2010 09:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ben al aan het lobbyen in mijn omgeving maar het blijkt dat hoop mensen zelfs aan niet gebruikte spullen hechten![]()
Kan mijn schoonmaakhulp wel uitlenen
[ link | afbeelding ]
Ow das wel heel leuk zeg!quote:Op donderdag 16 december 2010 10:10 schreef qltel het volgende:
Stukje van het zeil.
[ link | afbeelding ]
Het is nog een heel stuk opgerold. En we hebben geen idee hoe we eraan komen..
Als het maar past. Het is namelijk groooooooot.. En een stuk eraf halen is niks, want het is vrij ruim geprint. Op zo'n kleed staat veel meer weg als op dit zeil als je 't op dezelfde maat zou maken.quote:
Is dat de hond waar je al die nachten naast op de grond hebt geslapen? hahah Tof beest! Beetje zielig dit, maar goed, beter zo dan hele dagen in een kooiquote:Op donderdag 16 december 2010 09:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ben al aan het lobbyen in mijn omgeving maar het blijkt dat hoop mensen zelfs aan niet gebruikte spullen hechten![]()
Kan mijn schoonmaakhulp wel uitlenen
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |