Als de maat goed is, en Vamp wil het hebben, geen probleemquote:Op donderdag 16 december 2010 10:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
Haha dat zeil zou er wel passen maar dat zou ons hele harde werken te niet doenVolgens mij past dit prima op de kamer van de jongste 2 van Vamp! Die moet anders heel hard boenen
Als ik me niet vergis word slaapkamer 1 voor de 2 jongsten.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als de maat goed is, en Vamp wil het hebben, geen probleemGa 't wel even in haar topic vragen
is afzuiging douchequote:Op donderdag 16 december 2010 08:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
Ik zei het toch; is ze ff stil, krijg je dit soort dingen
Eén kleine 'maar': die dikke buis is een afvoer (afzuigkap? badkamer? geiser?) en zat al enigszins los in de vloer (en ook bij het knietje rammelde het nogal). Als asfaltje erbij / mee gaat spelen, ligt die buis in no-time uit elkaar en in stukken op de benedenverdieping. Wellicht wel even goed om eerst te kijken wat het eigenlijk is en te zorgen dat het stevig is: onderdelen verlijmen en de buis vastzetten bij de vloer. Ik heb niet gekeken, maar stel dat het de afvoer van de boiler of geiser is.... rilll
Dawas positief hoor!quote:Op donderdag 16 december 2010 12:11 schreef asfalthooligan het volgende:
heb hem gevonden was cat 22 die de lava lamp had
hmm en zit ook even te denken ,was net 1 die ziei dat het wat op een oud schip leek van buinnen hmmm krab krab
wat dan een waterpartij voor en achter het huisquote:Op donderdag 16 december 2010 12:32 schreef asfalthooligan het volgende:
dat weet ik het bracht me even op een idee
quote:Op donderdag 16 december 2010 09:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ben al aan het lobbyen in mijn omgeving maar het blijkt dat hoop mensen zelfs aan niet gebruikte spullen hechten![]()
Kan mijn schoonmaakhulp wel uitlenen
[ link | afbeelding ]
Lol..Ik denk nie dak t ga proberen.... Vrees dak dan een heul andere kant van vrouwtjelief ga zienquote:Op donderdag 16 december 2010 14:18 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vamp, die komt dus wel mee maar zonder doekkie op haar bol
(maar ach, een steeltje erin en het is een prima zwabber)
d'r zit anders genoeg haar aan, is enkel wel een zware zwabber met die 8 kilo maar vooruitquote:Op donderdag 16 december 2010 14:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
Noh da doede gij toch nie echt he gij
Zal je altijd net zienquote:
Stok eraan en zwabberen maarquote:Op donderdag 16 december 2010 14:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
d'r zit anders genoeg haar aan, is enkel wel een zware zwabber met die 8 kilo maar vooruit
[ link | afbeelding ]
Bedoel je nu dat er 2 maten zijn in jouw keuken?quote:Op donderdag 16 december 2010 10:57 schreef asfalthooligan het volgende:
De gaten in de kastjes zijn 9 en halve cm uit mekaar en 12 en halve cm
Ik denk dat je mij bedoelde..quote:Op donderdag 16 december 2010 14:44 schreef asfalthooligan het volgende:
en dat is wel goed rewimo
heb een apart huis dus ook aparte dingen hahahah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |