abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89983253
zijn we weer

deel 1
gezocht tapijt

deel 2

gezocht tapijt

deel 3

asfalts tapijt topic en nog veel meer deel 3

Deel 4

asfalts kinderkamer is af en nog veel meer deel 4

wat hebben we al

v is al opgepikt
doorgestreept is binnen
yska

organza gordijnen, v
blauwe verf
fluorisende sterren v
bureaulamp v
dekbed v
had het over rookmelders ,cd,s en pantoffels v
blauwe klok v
2 groene potjes v
2 kleine kussens bank v

jimbo
is nog vraagteken
groot kleed

een van 2.00 bij 1.60 oid

cat 22
magnetron oven v
burostoel v

wouzziej
tapijttegels v

vamperotica
zou kijken voor kleding

muck

eland kleed

toiletboy

kerstpakket

zwartedoos

strijkplank v

scrub nurse

midi set met 3cdwisselaar en radio en cassettedeck v
kerstboom v

elisab
Bezoek heeft een cam en als je heel lief bent, krijg je die als ik wegga van mij.

lottekoekie
beddegoed v
dvdspeler v
hoofdkussen dons v

led kerstlampjes v
kussens bank lang v

ElisaB, als ik nou een dezer dagen de spullen welke in mijn auto passen voor Vampje en meteen het kussen en (hopenlijk, ben dat nog aan het regelen) de dvdspeler voor ah naar jou toebreng?

turbo muis v
tv, v

coolguy beddegoed en dvd hoesjes
ook gemaild voor de reservecam voor onderweg
Aangezien deze heel erg batterijen vreet is deze echt voor een noodgeval onderweg

roos85
gaat in kast sneupen voor dingen

smurfinnetje 78
xbox v

rewimo
lamp (z
vtech klapdoos
sokken

dimitri

2 bioscoopbonnen

miauw

tl lamp v

Wat zoeken we nog

zwart of chroom/zilver/alu kleurige buro lamp ouderwetse look met gewoone fitting

iets van demping onder me wasmachine
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2010 23:31:08 ]
pi_89983334
Dank u papa beer had de tekst niet beter kunnen doen _O_ _O-
pi_89983368
Laatste posts uit deel 4:

quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef asfalthooligan het volgende:
Nou moe op naar het volgende huis laat ze me weer zitten met een kamer die net 90 % af is :o :P :+
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:58 schreef Papabear het volgende:

[..]

Wat staat er nog op je boodschappenlijstje? :) Misschien nog iets van speelgoed voor je zoon?

quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:05 schreef asfalthooligan het volgende:
Heeft wel al wat speelgoed ,maar er mag altijd nog wel iets bij weet niet wat er nog onderweg is en wat yska eh de sint op zijn bed heeft gestrooid
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:14 schreef Papabear het volgende:

[..]

Dat moeten we nog wel kunnen regelen toch :) Wat vind hij leuk om mee te spelen? Constructiespeelgoed (lego b.v. of K'nex), of knutselt hij graag met papier, kleuren, enz.

Noem maar wat, want niemand kent jouw zoon zo goed als jijzelf :)

Ik heb trouwens ook nog wel meerdere paren handschoenen, sjaals en mutsen voor hem. Mijn jongste zoon is 11 en voor hem zijn ze net wat te klein, maar wel nieuw (even los van het speelgoed).

quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:20 schreef asfalthooligan het volgende:
das wel handig ja want als ik hem op pik moet ie 22 km op de scooter
en ja lego knex ministeck kleuren knutselen dat soort dingen altijd
of hij is met zijn auto,s in de oude garage maar deze is niet meer compleet jammergenoeg
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:23 schreef Papabear het volgende:

[..]

Oké dan. PM me even je adres, dan zorg ik dat er een doos met enkele paren handschoenen, warme mutsen en sjaals + wat constructiespeelgoed jouw kant op komen ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2010 23:31:54 ]
  woensdag 15 december 2010 @ 23:30:48 #4
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89983398
Nouja nog niet helemaal af he ;) Er missen nog een aantal tapijttegels die 1 deze dagen bij mij worden bezorgd (zodat het dezelfden zijn als wat er al ligt) we gaan nog wat organza aan het plafond rammen en nog een paar posters ophangen. Lampje komt nog vanuit Rewimo met Cat22 mee die sowieso de hele auto heeft volgestauwd met spullen.

Nu even de orginele reactie die niet meer in het vorige topic pastte:

Ja ik dacht gezien de garage misschien ook zo'n kleed met allemaal van die wegen e.d. erop? Misschien heeft iemand dat nog over?

En ik kom het wel af maken hoor, hoop dat de tnt morgen een pakketje heeft. Maar ze komen hier vaak pas tegen 4u in de middag. Dus ik ben bang dat we vrijdag nog snel moet leggen.

Was de tacker trouwens leeg omdat je het over nietjes had?

Ik pm papabear wel even met de cadeautjes die ik heb gekocht :p
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89983806
quote:
Op woensdag 15 december 2010 23:20 schreef asfalthooligan het volgende:
das wel handig ja want als ik hem op pik moet ie 22 km op de scooter
Lekkere dikke winterjas mag er dus ook wel bij, begrijp ik :Y
pi_89983820
Foto's van hoe 't geworden is? :P
pi_89983883
yska zit in de hapmodus hahahaha
zo,n kleed is een mooie optie
En als iemand iets van een mooie speelse garage nog heeft te verstoffen voor die kleine
der missen onderdelen van deze garage en kan er niet meer bij komen

denk dat die tacker wel wat nodig heeft heb hem gebruikt voor de zijstukken

en vrijdag moet lukken je kan er in ben er 12 uur om te helpen met de oreganza
alles weet je wel te vinden thee brood koekjes enz
keukenkastje weet je ook al hahaha

helaas kan ik dawn nog niet bereiken geen reaktuie nog gehad op msn morgen maar even bellen
pi_89983901
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:39 schreef Fireblast het volgende:
Foto's van hoe 't geworden is? :P
Klik :)
pi_89983916
der zijn in deel 4 al foto,s eindresultaat komt nog
en dikke jas had ie al aan papabear
pi_89983949
hahahaha heb nu een secretaresse en topic beheerder hahahahaha
  woensdag 15 december 2010 @ 23:42:42 #11
242204 YskaFredriksson
pi_89983957
Als iemand trouwens nog een stuk of 10/12 greepjes over heeft voor keukenkastjes dan is Asfalt vast ook heel blij. Het werkt wel zo maar zeg nou zelf ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89984107
hahahaha zal even wat posten dat ze een indruk hebben wat er ong bij past

P.s papabear jij moest nog een pm hebben geloof ik

Nu ziet miauw ook waar der tl hangt :)
pi_89984178
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik pm papabear wel even met de cadeautjes die ik heb gekocht :p
PM ontvangen en gereageerd ^O^
pi_89984237
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:41 schreef Papabear het volgende:

[..]

Klik :)
Hulde, ziet er geweldig uit :)
  woensdag 15 december 2010 @ 23:53:56 #15
242204 YskaFredriksson
pi_89984396
Ik ga de foto's ook nog een keer vertellen euhh bekijken :D
  donderdag 16 december 2010 @ 00:09:38 #16
242204 YskaFredriksson
pi_89984985
Hoe zat het trouwens met die witte pot verf, wanneer komt die?

Ik ga slapen!
pi_89985029
had verwacht vandaag ,maar er zal morgen wel een beste zooi binnen rollen denk ik maar dan
  donderdag 16 december 2010 @ 00:11:15 #18
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89985037
Ik wil eiks best nog een keer een dagje komen helpen, maar voor de kerst zit het er niet meer in. Staat er voor later nog iets op het programma?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_89985106
alleen de deuren beneden nog eens wat dingen in de woonkamer witten slaapkamer dat rode oversausen en keuken kastjes van zwart naar wit
  donderdag 16 december 2010 @ 00:32:08 #20
33954 ElisaB
pi_89985598
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 00:13 schreef asfalthooligan het volgende:
alleen de deuren beneden nog eens wat dingen in de woonkamer witten slaapkamer dat rode oversausen en keuken kastjes van zwart naar wit
Owwwww, dat ga je voor de kerst niet meer redden O+

Gezellig ^O^
pi_89985643
Zodra het kan en me beurs het toe laat word er saus gehaald en wat kwasten en rollers en er was nog 2.5 l verf onderweg
Dan kan dat zwarte anders even wat lichter in huis
  donderdag 16 december 2010 @ 01:16:21 #22
242204 YskaFredriksson
pi_89986619
Asfalt, je kost me mijn nachtrust. Weet je nog dat ElisaB zei dat we eigenlijks nog wat leuks moesten verzinnen voor die buizen en ik riep ha dan maken we daar palmbomen van?
Ik heb dus nog even verder gedacht en ik dacht we kunnen ze ook omspannen met stof ipv verfen. En
Dat was de aanzet voor mijn volgende idee: we kunnen er ook een tent van maken. Een soort wigwam. En om de tent dan strak te houden op de grond een hoepel open snijden en de stof daar omheen schuiven en vervolgens hoepel weer dichttapen.
Stuk schuimrubber tegen de buizen die bij de grond lopen zodat hij zich niet kan bezeren en klaar.
We kunnen hem ook verven en stukjes stof omheen doen dat ie er mee kan schuiven. Bedacht me dat ik nog een ongeopende pot blauwe lakverf heb, voor buiten. Het project waar het voor bedoeld was is overleden dus je mag het hebben als je wil.

Nu ben ik het kwijt. En kan ik vast wel slapen. Getypt op mn tel dus excuses voor de fouten.
pi_89986857
Denk dat dat wel een super idee is
heb ook een hoekje gezien naast het buro waar ik nog wat voor wou verzinnen
en met die verf ook denk dat we aardig ver komen dan
pi_89987378
Heb je je zoontje Asfalt genoemd dan ???
♬ ♫ ♭ ♯ ♪ ♬ ♫ ♭ ♯ ♪ Viva Colombia ♬ ♫ ♭ ♯ ♪ ♬ ♫ ♭ ♯ ♪
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 16 december 2010 @ 07:34:00 #25
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_89987930
Die keukengreepjes, zijn dat knopjes of de greepjes die met 2 schroefjes vastzitten. Want van die met 2 schroefjes heb ik er als het goed is nog een heel stel liggen. Wij vinden ze niet mooi, maar ze zijn in elk geval wel functioneel en wellicht past het bij Asfalt wel bij de inrichting.

Zo'n kleed met wegen erop hebben we ook nog liggen. Ik hoop alleen dat we 'm kunnen vinden. Christans kamer wordt geschilderd en het speelgoed ligt hier in dozen op stapels van 2 meter hoog.. :)

En verder kwasten en rollers heb ik hier nog wel liggen. Dus die kan ik er nog wel een paar in de doos stoppen die hier toch al klaar staat.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 december 2010 @ 08:14:57 #26
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89988174
Autootjes zwerven hier ook wel en in de doos zit ook het een en ander aan speelgoed wat Asfalt junior leuk vindt (daar had ik namelijk al naar geïnformeerd ;) ). De doos is nog niet vol, dus daar kunnen nog wel wat autootjes bij gefrot worden.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 16 december 2010 @ 08:25:39 #27
33954 ElisaB
pi_89988305
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 01:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
Asfalt, je kost me mijn nachtrust. Weet je nog dat ElisaB zei dat we eigenlijks nog wat leuks moesten verzinnen voor die buizen en ik riep ha dan maken we daar palmbomen van?
Ik heb dus nog even verder gedacht en ik dacht we kunnen ze ook omspannen met stof ipv verfen. En
Dat was de aanzet voor mijn volgende idee: we kunnen er ook een tent van maken. Een soort wigwam. En om de tent dan strak te houden op de grond een hoepel open snijden en de stof daar omheen schuiven en vervolgens hoepel weer dichttapen.
Stuk schuimrubber tegen de buizen die bij de grond lopen zodat hij zich niet kan bezeren en klaar.
We kunnen hem ook verven en stukjes stof omheen doen dat ie er mee kan schuiven. Bedacht me dat ik nog een ongeopende pot blauwe lakverf heb, voor buiten. Het project waar het voor bedoeld was is overleden dus je mag het hebben als je wil.

Nu ben ik het kwijt. En kan ik vast wel slapen. Getypt op mn tel dus excuses voor de fouten.
:D _O-

Ik zei het toch; is ze ff stil, krijg je dit soort dingen O+

Eén kleine 'maar': die dikke buis is een afvoer (afzuigkap? badkamer? geiser?) en zat al enigszins los in de vloer (en ook bij het knietje rammelde het nogal). Als asfaltje erbij / mee gaat spelen, ligt die buis in no-time uit elkaar en in stukken op de benedenverdieping. Wellicht wel even goed om eerst te kijken wat het eigenlijk is en te zorgen dat het stevig is: onderdelen verlijmen en de buis vastzetten bij de vloer. Ik heb niet gekeken, maar stel dat het de afvoer van de boiler of geiser is.... rilll
pi_89988436
Asfalt, welke maat kleding heeft junior ook al weer (moet ergens in één vd vorige topics staan maar ben nog niet wakker :P )
Heb bij een buurvrouw een stapel zgan jongenskleding losgepeuterd maar het is wel maat 148-152.
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 december 2010 @ 08:38:43 #29
13151 crew  Rewimo
pi_89988482
146-152 bedoel je, LK. Volgens mij is dat de goede maat voor Junior. En anders kan ik mijn doos ook weer gaan uitgraven :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_89988528
:@ hahaha, klopt maar heb geen verstand van kindermaatjes :{
idd 146-152
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 december 2010 @ 09:04:43 #31
13151 crew  Rewimo
pi_89988848
Ja, ik zit er nog in natuurlijk, in die maten. Al is Christan er alweer uit, die groeit veel te hard }:| Ik blijf kleren kopen voor dat kind. Maar goed, Asfaltje vaart er wel bij. Ik ga vandaag nog even de kledingkast in, ik zag alweer wat shirts met verdacht korte mouwen en zo.
pi_89988951
Mijn buurvriendje dus ook, die groeit als een speer (in ruim één maand van schoenmaat 38 naar 40 !)
Zijn mams geeft alle te klein geworden kleding aan een vast goed doel maar ik kan heel lief met de wimpertjes knipperen, vandaar (of ze zijn bang van me, kan ook _O_ )
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 december 2010 @ 09:17:29 #33
13151 crew  Rewimo
pi_89989081
Jij kwam natuurlijk zo binnen: ~O>
pi_89989105
Ken jij mij soms :?
_O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 december 2010 @ 09:19:07 #35
13151 crew  Rewimo
pi_89989122
Ik geloof dat ik de laatste weken een aardige indruk van je heb opgedaan >:)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89989218
Dat is lief, alleen báál ik als een stekker want met alle acties heb ik nadat Vamp eenmaal ook gesetteld is werkelijk nog geen pleerol meer over om weg te geven, serieus. Zolder is dan compleet leeg.
Maar heerlijk als alles goed terecht komt ^O^
Maar goed, er is altijd wat te verzinnen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 december 2010 @ 09:24:50 #37
13151 crew  Rewimo
pi_89989229
Je hebt toch nog wel meer kamers? O-)
pi_89989341
Klopt maar ook die zijn deels leeggehaald voor de goede doelen hier, ElisaB heeft het hier gezien.
Omdat we volgend jaar de bovenverdieping gaan opknappen en dan heb ik hooguit nog een gammel bed wat ik niemand wil aandoen -heb ons bed paar weken geleden nog gestabiliseerd anders waren we erdoorheen gezakt
en een eiken sidetabel, onze kledingkast stort zowat in elkaar, hahaha
Heb dan wél een massa halfhoogpolige zwart/beige tapijttegels oven maar ja, dat duurt nog wel ff
pi_89989462
Vóór de verbouwing vorig jaar beneden hadden we ruimte nodig in de garage en hebben we álles, van fietsen tot overbodig gereedschap, magnetron, zelf de complete keuken etc allemaal weggegeven her en der
Maar toen kende ik FOK! nog niet :'(
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 december 2010 @ 09:40:18 #40
13151 crew  Rewimo
pi_89989619
Ga je gewoon weer van alles bij elkaar zoeken joh :D
pi_89989708
Ben al aan het lobbyen in mijn omgeving maar het blijkt dat hoop mensen zelfs aan niet gebruikte spullen hechten :(

Kan mijn schoonmaakhulp wel uitlenen

O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 december 2010 @ 09:46:10 #42
13151 crew  Rewimo
pi_89989755
Wij blijken geen autokleed te hebben maar een stuk autozeil :D Het is alleen vrij groot, iets van 2 x 5 meter. Ik weet niet of je dat kwijt kunt? Anders kunnen we er misschien iemand anders een plezier mee doen (zat zelf te denken aan Vamperotica misschien).
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 december 2010 @ 09:55:17 #43
13151 crew  Rewimo
pi_89989973
Er moet overigens ook nog een kleed zijn (en dat is kleiner). Maar die zolder van ons is vrij groot en er ligt nogal wat spul :')
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 16 december 2010 @ 10:10:15 #44
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_89990328
Stukje van het zeil.

Het is nog een heel stuk opgerold. En we hebben geen idee hoe we eraan komen.. 8)7
  donderdag 16 december 2010 @ 10:14:36 #45
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_89990430
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 09:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ben al aan het lobbyen in mijn omgeving maar het blijkt dat hoop mensen zelfs aan niet gebruikte spullen hechten :(

[ link | afbeelding ]

O+
AAAHHH!!! O+

Waar kan ik die ophalen!!!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  donderdag 16 december 2010 @ 10:14:47 #46
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_89990435
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:10 schreef qltel het volgende:
Stukje van het zeil.

[ link | afbeelding ]

Het is nog een heel stuk opgerold. En we hebben geen idee hoe we eraan komen.. 8)7
Ow das wel heel leuk zeg!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 16 december 2010 @ 10:18:32 #47
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_89990524
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:14 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ow das wel heel leuk zeg!
Als het maar past. Het is namelijk groooooooot.. En een stuk eraf halen is niks, want het is vrij ruim geprint. Op zo'n kleed staat veel meer weg als op dit zeil als je 't op dezelfde maat zou maken.
pi_89991129
quote:

[ link | afbeelding ]

O+
Is dat de hond waar je al die nachten naast op de grond hebt geslapen? hahah Tof beest! Beetje zielig dit, maar goed, beter zo dan hele dagen in een kooi :):)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_89991315
De grootte vd tegels schattend gok ik op maat kleed ca 3,5 bij 5 of zoiets, gokje, hij is wel superleuk!

Ja RanTheMan, dit is ons monster, lekker dier is het en behalve de zware mishandeling om die foto zo te krijgen is het een zwaar verwend mokkel maar dat mag ook na 2 keer gedumpt te zijn. Vannacht was ze nogal ziek dus drie keer raden waar ik was vannacht :Y
pi_89991627
Goeiemoggell

is weer van alles getypt zal het zo bij lezen

Je kan ook alles met dat beessie doen he lotte geweldig hahaha

denk dat het zeil weer net wat te is ivm dat je het tapijt zelf niet meer zien
(pfff ding is groot zeg hahahaha)

De gaten in de kastjes zijn 9 en halve cm uit mekaar en 12 en halve cm
  donderdag 16 december 2010 @ 10:58:40 #51
242204 YskaFredriksson
pi_89991650
Haha dat zeil zou er wel passen maar dat zou ons hele harde werken te niet doen ;) Volgens mij past dit prima op de kamer van de jongste 2 van Vamp! Die moet anders heel hard boenen ;)

Asfalt junior heeft precies maat 146-152. Schoenmaat 35 :p en hij is 8.
Moet eerlijk bekennen dat ik er zelfs aan gedacht heb om vrijdag ze gewoon op te wachten zodat ik junior kan zien :o Ik ben behoorlijk nieuwsgierig naar de FOK!kids

Rewimo & Qltel ik wil jullie zolder wel even omver komen trekken hehe dan hebben we het daarna vast gevonden (en vind je vervolgens zelf niks meer terug :D)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 december 2010 @ 11:00:20 #52
13151 crew  Rewimo
pi_89991708
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
Haha dat zeil zou er wel passen maar dat zou ons hele harde werken te niet doen ;) Volgens mij past dit prima op de kamer van de jongste 2 van Vamp! Die moet anders heel hard boenen ;)
Als de maat goed is, en Vamp wil het hebben, geen probleem :) Ga 't wel even in haar topic vragen ;)
  donderdag 16 december 2010 @ 11:05:10 #53
242204 YskaFredriksson
pi_89991840
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 11:00 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Als de maat goed is, en Vamp wil het hebben, geen probleem :) Ga 't wel even in haar topic vragen ;)
Als ik me niet vergis word slaapkamer 1 voor de 2 jongsten.
De afmeting daarvan is 3790 bij 3180 dus dan zal er dus hoe dan ook iets af moeten :o
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 december 2010 @ 11:12:44 #54
13151 crew  Rewimo
pi_89992076
Laten we dat maar in Vamps topic verder bespreken :) Zie aldaar.
  donderdag 16 december 2010 @ 11:13:45 #55
242204 YskaFredriksson
pi_89992116
We zullen wel horen wat ze er van vind.

Ik ga hier zitten wachten op de pakketjes die ik nog moet binnen krijgen van TNT. Tapijttegelssssss
pi_89993341
Is er ook weer
even sociale controle gehad hahaha
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 december 2010 @ 11:53:59 #57
13151 crew  Rewimo
pi_89993408
Okee, ik heb nu de verhuisdoos zo'n beetje vol :)

Alleen past de lamp er nu niet meer bij in :')
  donderdag 16 december 2010 @ 11:56:01 #58
242204 YskaFredriksson
pi_89993466
haha knup die dan maar bovenop :p arme cat22 heeft ze al eeb vrachtwagen gefikst?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 december 2010 @ 11:57:30 #59
13151 crew  Rewimo
pi_89993507
Hij paste toch al niet zo goed in de doos ;) Ik hang 'm Cat wel om d'r nek.
pi_89993636
Ik denk al er ontbrak wat op me lijstje ,maar weet dat ik ook nog een lavalamp had geregeld ,maar weet niet meer van wie zit al te zoeken ,maar vind het niet
  donderdag 16 december 2010 @ 12:03:48 #61
242204 YskaFredriksson
pi_89993675
hmm dat was wel in het begin en hij was roze toch?
pi_89993831
Asfalt, je huisnr nog zie pb
heb mijn jas al aan :W
pi_89993880
....en ontvangen!
....en onderweg naar postkantoor :)
pi_89993910
heb hem gevonden was cat 22 die de lava lamp had

hmm en zit ook even te denken ,was net 1 die ziei dat het wat op een oud schip leek van buinnen hmmm krab krab
pi_89994023
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 08:25 schreef ElisaB het volgende:

[..]

:D _O-

Ik zei het toch; is ze ff stil, krijg je dit soort dingen O+

Eén kleine 'maar': die dikke buis is een afvoer (afzuigkap? badkamer? geiser?) en zat al enigszins los in de vloer (en ook bij het knietje rammelde het nogal). Als asfaltje erbij / mee gaat spelen, ligt die buis in no-time uit elkaar en in stukken op de benedenverdieping. Wellicht wel even goed om eerst te kijken wat het eigenlijk is en te zorgen dat het stevig is: onderdelen verlijmen en de buis vastzetten bij de vloer. Ik heb niet gekeken, maar stel dat het de afvoer van de boiler of geiser is.... rilll
is afzuiging douche
geiser en cv is apart buiten de woning
pi_89994279
oja yska we kunnen het ook zo doen dat ik hem eerder oppik morgen
dan ga ik vanuit franeker op de scoot gewoon naar huis jou helpen met de gordijnen en dan even snel naar sneek op de scoot dan zie je hem nog ;)
  donderdag 16 december 2010 @ 12:26:25 #67
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_89994327
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:11 schreef asfalthooligan het volgende:
heb hem gevonden was cat 22 die de lava lamp had

hmm en zit ook even te denken ,was net 1 die ziei dat het wat op een oud schip leek van buinnen hmmm krab krab
Dawas positief hoor! :)

Het binnenste van zo'n VOC-schip ofzo, is toch machtig mooi?
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  donderdag 16 december 2010 @ 12:31:38 #68
242204 YskaFredriksson
pi_89994483
Haha sorry ik heb even een a4 vol geluld voor LK en dat haar gepm'd :p

In volgorde van je berichtjes:
- Fijn dat je het gevonden hebt, misschien slim om Cat22 te pm'en of ze de lamp voor je gereserveerd heeft?

- Ahh afzuiging douche gelukkig niet iets met heet water dus, maar het vast maken is sowieso geen slecht idee denk ik ;) Morgen maar eens zien hoe we dat moeten doen?

- Ik weet niet hoe laat je hem normaal oppikt? Vind hij dat niet raar? Wil wel dat ie optimaal geniet van zn nieuwe plekje!

Oja en nog iets anders, ik weet dat je heel erg van alles netjes aan de kant bent. Maar boven heb je niet echt kasten. Gelukkig worden die wel gratis aangeboden op internet maar 1. vind je het goed dat ik gewoon wat voor je ophaal om te zorgen dat ik niet te ver ervoor hoef te rijden? en 2. ik neem aan dat het door dat trapgat moet? Of hoe zit het met dat katrol? Kan het dan ergens anders langs? Ik had nog een 3. maar die ben ik vergeten.
pi_89994517
dat weet ik turbomuis het bracht me even op een idee :)

Yska

er zit nog een luik bij de voordeur deze kan ik er zo uittrappen
hier is de wasmachine ook doorheen gekomen
dus dat moet lukken super weet er wel 1 plekkie voor naast het buro
  donderdag 16 december 2010 @ 12:34:51 #70
242204 YskaFredriksson
pi_89994571
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:32 schreef asfalthooligan het volgende:
dat weet ik het bracht me even op een idee :)
wat dan een waterpartij voor en achter het huis ;) ter aanvulling van de fontein binnen ;)
pi_89994610
hahahahahahahahaha
die vijver mis ik wel hoor jammer maar het was niet anders
  donderdag 16 december 2010 @ 12:43:48 #72
242204 YskaFredriksson
pi_89994874
Nouja misschien heeft er een fokker in voorjaar wel zo'n vijver kuip over :p je weet het niet ;)
Maar dat klinkt goed. ik wilde trouwens een kast voor junior maar ook een kast voor de zolder zelf :p kan je die ook mooi opruimen :p zo'n grote ruimte haha

misschien kan de tv enzo er dan ook op, of had je daar al wat voor?
pi_89995118
Zat er aan te denken om die salontafel er voor te gebruiken
En ja was wel een slagveld he hahahaha
pak alles langzaam aan zitten papieren bij die ik nog moet uitzoeken hahaha

Die vijver was echt zonde een dure pomp er bij lampen enz alles zo gekregen ,maar hij was super wat ik gehoord heb heeft ze de vissen gewoon laten verwaarlozen

enne die fontein he die heb ik ooit gekregen ze zeggen dat ie geluk brengt als je hem krijgt heb hem nu 5 jaar en ben er wijs mee tevens is het de waterbak van de katten :P
pi_89996498
Zit al die fotos weer even te bekijken en die paar sierkussentjes op jouw bank dekken nou niet de lading. Nou heeft half nederland die lounchemeubels in de tuin waarvan er inmiddels wel een heleboel beetje óp en versleten zijn maar waarvan de kussens, dus ook de rugkussens nog prima zijn. Zoiets zou je moeten hebben Asfalt voor tegen de muur, die zouden ideaal zijn. Dus wellicht eens daarvoor een oproep plaatsen misschien.
pi_89996707
het zou inderdaad een optie zijn
hmmm
pi_89997159
:D * Even naar t eigen topic verhuist
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_89997442
Plaats hem hier ook

lottekoekkie kwam met het idee voor wat loungekussens voor tegen de muur

heb er nu 4 kleintjes op maar dekt de lading niet maar wat tegen de muur en een soort stacaravan rugkussen voor de houten plaat van de bank zou super zijn natuurlijk

het liefst een lichte kleur wit/creme

dus als iemand nog wat heeft?

gaat om zoiets voor de muur

ze zitten hier als ruggesteun

en hier het huisje zodat je kan zien wat ik bedoel

pi_89997512
quote:

[ link | afbeelding ]

O+
O+ oooooh..... O+
pi_89998533
Vamp, die komt dus wel mee maar zonder doekkie op haar bol
(maar ach, een steeltje erin en het is een prima zwabber O-) )
pi_89998662
arme doggie :P
  donderdag 16 december 2010 @ 14:22:55 #81
242204 YskaFredriksson
pi_89998700
Noh da doede gij toch nie echt he gij
pi_89998760
hee hond hedde gij zin om te renne of nie :+

(en lotte er maar achteraan met de bezemsteel :D :P >:) )
pi_89998797
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:18 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vamp, die komt dus wel mee maar zonder doekkie op haar bol
(maar ach, een steeltje erin en het is een prima zwabber O-) )
Lol..Ik denk nie dak t ga proberen.... Vrees dak dan een heul andere kant van vrouwtjelief ga zien :P
  donderdag 16 december 2010 @ 14:26:15 #84
242204 YskaFredriksson
pi_89998842
Dikke sneeuw wervelstorm achter het huis hiero! Ik zal die mevrouw van de kast eens bellen. Ik verwacht de mannen van TNT over anderhalf uur of zal ik Neckerman maar eens bellen met de vraag of ze het daar wel mee hebben verstuurd :o
pi_89998897
doe dat yska jaag ze maar op
pi_89998944
Dawn wachten we af kan haar niet bereiken zou om 2 uur bellen maar de hoorn ligt er naast
  donderdag 16 december 2010 @ 14:31:38 #87
242204 YskaFredriksson
pi_89999055
de kast is al vergeven :(
pi_89999067
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:22 schreef YskaFredriksson het volgende:
Noh da doede gij toch nie echt he gij
d'r zit anders genoeg haar aan, is enkel wel een zware zwabber met die 8 kilo maar vooruit
pi_89999104
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
de kast is al vergeven :(
Zal je altijd net zien }:|
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 december 2010 @ 14:35:05 #90
13151 crew  Rewimo
pi_89999188
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:31 schreef Lottekoekkie het volgende:

d'r zit anders genoeg haar aan, is enkel wel een zware zwabber met die 8 kilo maar vooruit
[ link | afbeelding ]
Stok eraan en zwabberen maar ^O^
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 december 2010 @ 14:35:34 #91
13151 crew  Rewimo
pi_89999210
Met alle kwasten en rollers en bakjes en afplakband wordt de doos nu echt te klein :')
pi_89999255
lol rewimo

gewoon die zwabber niet meer voeren word ie vanzelf lichter :+

mooi kut yska
  donderdag 16 december 2010 @ 14:37:08 #93
242204 YskaFredriksson
pi_89999267
30 min. geleden.. nu sta ik in de wacht van de 'klantenservice'
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 16 december 2010 @ 14:41:35 #94
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_89999458
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:57 schreef asfalthooligan het volgende:

De gaten in de kastjes zijn 9 en halve cm uit mekaar en 12 en halve cm
Bedoel je nu dat er 2 maten zijn in jouw keuken?

Onze greepjes zijn 12,5 cm breed. 9,5 cm brede heb ik niet.

Zeg maar of je ze wilt hebben, de doos staat hier naast me. Ze zijn goudkleurig en we hebben ze vervangen omdat we strakkere moderne wilde.

De schilderspullen zitten er intussen in. Genoeg kwasten, rollers, afplakband en afdekplastic voor waar je ze voor nodig hebt, denk ik.
  donderdag 16 december 2010 @ 14:42:33 #95
242204 YskaFredriksson
pi_89999507
******** stelletje ******* als je zegt dat het direct leverbaar is en het dus dan binnen 24 uur bezorgd is en ik bestel het dinsdagavond dan kan je het niet maken dat het vanochtend pas uit het magazijn getrokken is en dat het dan dus pas morgen word geleverd. Om 16.00 want eerder zijn die pakketbezorgers hier niet. *** neckermann
pi_89999590
voelt een heleboel piepjes aan komen bij yska

is even niet anders
is kut ,maar niks aan te doen
en dat is wel goed rewimo

heb een apart huis dus ook aparte dingen hahahah
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 16 december 2010 @ 14:47:15 #97
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_89999725
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:44 schreef asfalthooligan het volgende:
en dat is wel goed rewimo

heb een apart huis dus ook aparte dingen hahahah
Ik denk dat je mij bedoelde.. :P

Ik gooi ze in de doos. Mocht je het niks vinden, we willen ze niet terug! Je hebt m'n toestemming om ze in de vuilnisbak te gooien, ze als oud ijzer te verkopen of ze naar de kringloopwinkel te brengen.. :)
pi_89999739
Komt er eentje protesteren tegen bezemstelen in haar .... en tegen nare neckermannen

Ze is het er allemaal niet mee eens :N
pi_89999862
Weet wel zeker dat het hier past aangezien ik antieklook spul heb hier

(pakt een bezem om hondje de stuipen op het lijf te jagen :P :o 8-) )
  donderdag 16 december 2010 @ 14:52:00 #100
242204 YskaFredriksson
pi_90000003
Ik ga zometeen wel even op zoek naar de bezorger misschien dat we iets kunnen afspreken ;)
pi_90000594
Deed ik ook altijd belde die mij en klaar
Vandaag heel goed bericht gehad
dat ik de schade aan me scooter vergoed krijg
met een beetje schrappen van wat onderdelen en alleen de ergste schade weg blijft er geld over voor een andere helm (deze is afgekeurd) en nieuwe handschoenen voor de scooter.
Had ik ook gehoopt want beide zijn op en veiligheid is wel belangrijk net als warme handschoenen

Lijkt wel of alles nu op zijn pootjes terecht gaat komen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 december 2010 @ 15:05:12 #102
13151 crew  Rewimo
pi_90000616
Goed nieuws, AH :)

We sturen Christan vandaag nog naar boven om autootjes te zoeken ;)
pi_90000710
ja ben er blij om want ik had niet anders geweten hoe ik het moest aanschaffen , terwijl het wel nodig was .
Kleine schade is niet erg hij is al 10 jaar oud ,maar heb 2 kappen die erg beschadigt zijn
  donderdag 16 december 2010 @ 15:15:22 #104
242204 YskaFredriksson
pi_90001058
Heb je een mooi adresje voor een helm of moeten we even langs motoport. Ken de eigenaar dat wil weleens helpen ;)
pi_90001161
Wil voor een systeem helm ,maar van een motor is duur
wou even bij de dorpsdealer kijken voor een systeemhelm voor de scooter
en handschoenen misch de motordealer ja voor goede die warm zijn bij - 10 ong
en het moet nog binnenkomen hier
  donderdag 16 december 2010 @ 15:21:52 #106
242204 YskaFredriksson
pi_90001374
Nouja ik had altijd dunne thermohandschoenen in mijn goede motorhandschoenen. Maar t kan zijn dat ze nu uitverkoop hebben ivm sizoen
pi_90001706
pm

[ Bericht 98% gewijzigd door asfalthooligan op 16-12-2010 15:29:49 ]
pi_90002671
Ga ik dus shoppen voor toystory dekbed, kom met van alles thuis behalve het dekbed!
OEPS!!!!!!!domweg vergeten erg he

Morgen dus nieuwe ronde asfalt, ik neem je adres mee en post het dan gelijk.
NU zag ik ook ergens iets staan van een x box heb je daar al games voor?
En is het een 360 of het type daarvoor?

Zondag rijden wij kerstpakketten voor de actie stille armoede, ik ga nog vragen of er toevallig 1 tje over is voor je.

groetsels,
pi_90002894
Het was een oude omgebouwde x box

hoe en wat weet ik niet maar heb een pm naar diegene gestuurd
  donderdag 16 december 2010 @ 17:24:29 #110
242204 YskaFredriksson
pi_90007266
Maar lieve klustoppers hoe maken we de buizen eigenlijk vast? Doe je dat met pur?
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 16 december 2010 @ 17:29:51 #111
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_90007464
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 17:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
Maar lieve klustoppers hoe maken we de buizen eigenlijk vast? Doe je dat met pur?
Over wat voor buizen gaat het hier en wat is het probleem ermee?
  donderdag 16 december 2010 @ 18:09:20 #112
242204 YskaFredriksson
pi_90008888
Van die grijze buisen, tis de ontluchting van de douche. Ze komen door de vloer de kamer van junior binnen en lopen door naar het dak. Aangezien ik er een tent omheen wil maken moeten ze goed vast zitten :)
pi_90009391
denk pur of lijmen
duikt nu even op zolder en kijkt en maakt foto

heeft gekeken
is voor de ventilator in douche
buizen met pvc lijm vast zetten zitten nu los
en een een beetje pur erom heen voor de tocht dan zit het vast
  donderdag 16 december 2010 @ 18:41:49 #114
242204 YskaFredriksson
pi_90009909
En moet dat nog aangeschaft worden of staat er toevallig nog in de schuur of op zolder?
pi_90010120
neem morgen middag wel mee
vanuit franeker karwei zit om de hoek
  donderdag 16 december 2010 @ 21:26:33 #116
242204 YskaFredriksson
pi_90018716
Bij de action verkopen ze het ook ;)
pi_90019639
Hebben ze alleen in harlingen of lwd
  donderdag 16 december 2010 @ 22:16:35 #118
242204 YskaFredriksson
pi_90021342
Ja of... in die hele mooie stad van mij ;)
pi_90021737
dan neem je het bonnetje maar mee
komt dat wel goed
(kan dat gelukkig even missen )
  donderdag 16 december 2010 @ 23:21:19 #120
242204 YskaFredriksson
pi_90024684
Okeuj :)

ik heb de andere kussenhoes nu ook al genaaid maar moet de knoopsgaten nog doen
pi_90024790
super kan je mooi oefenen hahaha
pi_90026380
Hey Asfalt, hoe zit je woensdag in je tijd? Dan kom ik het elandkleed brengen. Word wel de avond, is dat ok?
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_90026478
ja hoor kom maar langs koffie en fris er ook wel
Youre welcome
pi_90026521
Zoek dus nog iets van een garage voor julian ( me zoon ) en wat grote loungekussens voor tegen de muur
in me andere topic er over staan de maten
  vrijdag 17 december 2010 @ 00:25:08 #125
242204 YskaFredriksson
pi_90027283
ik ga nu de eerste van 5 knopen aanzetten :D De knoopsgaten zijn gelukt!
pi_90027382
super meid
je kan het wel hahahaha

zo hmm foto toestel klaar hier
spullen klaar

yska weet wel waar alles ligt
gewoon pakken wat je wilt eten of drinken
brood is er wel brood spul weet je te vinden
of liever gezegd gewoon doen of je thuis bent als je al komt

p.s nieter ligt achter bed
  vrijdag 17 december 2010 @ 00:44:45 #127
242204 YskaFredriksson
pi_90027838
Ja maar ik kom wel het liefst met tapijttegels natuurlijk anders kom ik alleen met 2 kussenhoezen, een kussen en een burolamp :p
pi_90027870
en een wigwam en gordijnen en nietjes en pur en pvc lijm hahahaha
  vrijdag 17 december 2010 @ 00:47:39 #129
242204 YskaFredriksson
pi_90027939
Ja maar he, die wigwam is nog niet af he :p Ben dr nog niet eens aan begonnen. Wil dan even de situatie bekijken hoe groot ie moet worden.. Ik ga hem maken met allemaal verschillende stofjes denk ik :p

Oh en vergeet de glazen niet :p
pi_90027953
hahahaha
  vrijdag 17 december 2010 @ 00:56:30 #131
242204 YskaFredriksson
pi_90028175
Ik ga even op zoek naar knopen :p anders moet ik die morgenvroeg nog ff halen :p
pi_90031975
Maar goed dat ik gisteren het pakket nog naar asfalt heb gestuurd, we zitten compleet ingesneeuwd hier. Man probeert naar huis te komen en dan de metro naar de zaak te pakken want na 2 uur was hij nog niet eens bij de maastunnel, ritje van normaal 10 minuten...
Het is chaos hier in ZH :(
(maar wel mooi)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 december 2010 @ 09:40:36 #133
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90032208
valt wel mee toch die chaos LK ? Het is hier heerlijk rustig in de straat :+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 17 december 2010 @ 10:05:20 #134
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_90032857
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 09:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Het is chaos hier in ZH :(
(maar wel mooi)
Dat hadden wij gisteren/vannacht hier.

In Duitsland zijn er heel de nacht honderden kilometers file geweest vanwege de sneeuw, waardoor duizenden mensen de nacht in hun auto hebben moeten doorbrengen.
  vrijdag 17 december 2010 @ 10:39:17 #135
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_90033996
Blik al binnen?
pi_90036636
Het pakket is onderweg asfalt, hoop dat je jochie het leuk vind, dus pak maar in en leg onder de evt aannwezige boom hahahahah
Dat grote ronde ding is voor jou zelf hoor!
  vrijdag 17 december 2010 @ 12:58:37 #137
242204 YskaFredriksson
pi_90039441
Yska is coming to town euh durp :p
Kan iemand Asfalt een peptalk geven om te zorgen dat hij mn bezoek zometeen aan kan :p
pi_90039508
is wachtende ja
pi_90039534
Duimen jullie even mee dat het niet nóg meer gaat sneeuwen hier? Want anders kan ik de tv niet oppikken bij Turbomuis (en ook niet naar mijn andere afspraak in haar woonplaats) :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90039663
En ik baal pakketje van transmision en ik ben niet thuis grrrr
Weet niet wat het is ,maar krijg het nu pas maandag grrrr
pi_90039848
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:02 schreef asfalthooligan het volgende:
En ik baal pakketje van transmision en ik ben niet thuis grrrr
Weet niet wat het is ,maar krijg het nu pas maandag grrrr
Da's het Road Runner spul van mij! ;)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_90039864
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:00 schreef Cat22 het volgende:
Duimen jullie even mee dat het niet nóg meer gaat sneeuwen hier? Want anders kan ik de tv niet oppikken bij Turbomuis (en ook niet naar mijn andere afspraak in haar woonplaats) :o
*duimt hard mee*
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:07:26 #143
242204 YskaFredriksson
pi_90039870
Duimt heel hard! Ook natuurlijk zodat ik vanavond weer thuis ben ;) maar friesland lijkt minder besneeuwd dan Groningen. Heb je je spieren al genoeg getraind voor al die zut die je in de auto moet stoppen cat22.
Ben nu om LWD aan het heen rijden. Altijd weer een feest :p nog ongeveer 10 a 15 min asfaltje
pi_90039942
Kon je maar om Leeuwarden heen, ik moet er altijd dwarshoorheen om van de ene naar de andere kant :r
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:19:31 #145
242204 YskaFredriksson
pi_90040420
Hmmm er reed steeds een tnt busje voor me en ik probeerde em nog naar dronrijp de sturen maar blijkbaar is deinum leuker :(
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:33:53 #146
33954 ElisaB
pi_90041168
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
Duimt heel hard! Ook natuurlijk zodat ik vanavond weer thuis ben ;) maar friesland lijkt minder besneeuwd dan Groningen. Heb je je spieren al genoeg getraind voor al die zut die je in de auto moet stoppen cat22.
Ben nu om LWD aan het heen rijden. Altijd weer een feest :p nog ongeveer 10 a 15 min asfaltje
Zit jij nou steeds al tijdend te FOK!-en :o

Mag niet heur; komen ongelukken van }:|
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:49:53 #147
6067 Turbomuis
pi_90042004
@Cat: gaat het lukken denk je? Doe je wel voorzichtig? Beter later dan helemaal niet he!

@Asfalt: Wil je de scartkabel erbij?
pi_90043816
misch wel handig muis
pi_90044428
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 13:49 schreef Turbomuis het volgende:
@Cat: gaat het lukken denk je? Doe je wel voorzichtig? Beter later dan helemaal niet he!

@Asfalt: Wil je de scartkabel erbij?
Ik denk dat het wel goedkomt, volgens buienradar gaat er niks meer bijvallen. :)
Veel later kan ik niet komen ivm mijn andere afspraak. ;) Ik probeer rond een uur of 6 bij je te zijn.

Mocht het niet lukken, dan bel ik je. :Y
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90044854
Whoehahaha, stelletje malloten :P
Yska, wellicht had dat TNTbusje mijn pakket voor dat Asfaltfiguur dus schup hem even door, ja. :)

Ben zooooo benieuwd wat Junior van zijn mooie kamer vindt O+

Doen jullie voorzichtig?
Hier schijnt het zonnetje maar we krijgen nog meer sneeuw en glibberdeglap
pi_90044941
Zeg Falt, doet die DVD speler het?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 december 2010 @ 15:20:25 #152
13151 crew  Rewimo
pi_90045508
Hoe laat wordt Junior verwacht? :)
  vrijdag 17 december 2010 @ 15:38:48 #153
242204 YskaFredriksson
pi_90046135
Asfalt is junior aan het halen, ik verwacht ze over ongeveer een uur. De buurman kwam net vragen wat we aan het doen waren op zolder. Het gaf herrie :p
Ik zit nu dus alleen in casa asfalt de laatste dingen ophangen en de boel opruimen. Er werd net een pakketje bezorgd door tnt, verrassing voor asfalt want hij was al weg :D
Nou komt goed tot straks ik ga nog even dichten voor junior en 4 knopen aannaaien :p
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 17 december 2010 @ 15:41:13 #154
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_90046251
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
Asfalt is junior aan het halen, ik verwacht ze over ongeveer een uur.
Die krijgt vast de verrassing van z'n leven.. *O*
pi_90046335
Wat een feest *O* *O* *O*
en ff een dikke pluim en nuf voor Yska en aanhang, jullie mogen zo door voor FOK!kers van het jaar :Y
  vrijdag 17 december 2010 @ 15:45:58 #156
242204 YskaFredriksson
pi_90046431
Hij krijgt sowieso de schrik van zn leven. Asfalt gaat niet van te voren vertellen dat ik er ben :p arm kind
  Moderator vrijdag 17 december 2010 @ 15:48:10 #157
155227 crew  Guppy
dus
pi_90046522
Ik zit klaar voor het verslag! *O*

(ben toch ingesneeuwd op m'n werk, dus ik moet wat :P )
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_90046525
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hij krijgt sowieso de schrik van zn leven. Asfalt gaat niet van te voren vertellen dat ik er ben :p arm kind
*O* _O- Suprise, surprise!
pi_90046550
Tja, dat wordt een mega-trauma natuurlijk :Y
  vrijdag 17 december 2010 @ 15:50:56 #160
242204 YskaFredriksson
pi_90046642
Ongetwijfeld, daarom heb ik een slee meegenomen. Koop ik hem daarmee op :p
pi_90046667
Geleuf nie da je omkoperij neudig heb heur O+
Kinders schrikken niet zo snel ;)
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 december 2010 @ 15:52:58 #162
13151 crew  Rewimo
pi_90046719
Wel foto's maken hoor! :Y
  vrijdag 17 december 2010 @ 15:54:13 #163
242204 YskaFredriksson
pi_90046763
Nouja hij moet het ook maar durven deze zomer een ritje naar Duitsland in de auto zonder papa maar met alleen mij
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 december 2010 @ 15:54:52 #164
13151 crew  Rewimo
pi_90046784
Ja, naar ons, wij zijn nog veel enger dan jij })
pi_90046859
Yska, als het goed is is er zojuist ook een pakket afgeleverd?
pi_90046905
*Alvast zakdoekjes zoeken gaat
pi_90046906
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:54 schreef Rewimo het volgende:
Ja, naar ons, wij zijn nog veel enger dan jij })
Is het dan even fijn dat ik daar niet ben, zou dat schaap nooit meer overheen komen :N
  vrijdag 17 december 2010 @ 15:59:52 #168
242204 YskaFredriksson
pi_90046973
Haha maar Rweimo, Qltel en Christan zijn natuurlijk nu Duitsers dat is sowieso eng. Maarja Asfalt en Junior zijn Fries dat is ook al buitenland haha

Ja over dat pakketje had ik het 3 posts geleden al LK :p
pi_90047026
Schat, ik loop achter met een dunpoepend hondje waar ik zowat elk kwartier mee naar buiten moet, solly :@
pi_90047031
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:57 schreef Lottekoekkie het volgende:

[..]

Is het dan even fijn dat ik daar niet ben, zou dat schaap nooit meer overheen komen :N
Moet ik die monsters van mij vast voorbereiden? :X
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 17 december 2010 @ 16:02:40 #171
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90047094
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 15:57 schreef Lottekoekkie het volgende:

[..]

Jan is ook gek op je, stel je niet zo aan :P
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_90047096
Zou het maar doen, hoewel mijn hub en de hond veel goed maken, soort emotionele camouflage zeg maar :s)
pi_90047125
Ja,Jan heeft geen smaak _O_
pi_90047176
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 16:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zou het maar doen, hoewel mijn hub en de hond veel goed maken, soort emotionele camouflage zeg maar :s)
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 16:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Volgens mij heb je dat helemaaaaal nie nodig O+
pi_90047209
#LK zit vingertokkelend achter de flaptop#
Zit met een zeer ruiende kerstelenboom dus mot nodig op pad maar ben heulemaal niet nieuwsgierig, heulemaal echt nie :W
pi_90047282
ikke wel, mijn aura wordt opgekrikt door een Kei van een Kerel en een Harige Hoogheid.
Daarom pikt iedereen alles van mij en mede door mijn onschuldig knipperende wimpertjes :+
  vrijdag 17 december 2010 @ 16:10:32 #177
33954 ElisaB
pi_90047386
Spannend hè O+

Ik hoop dat dat kereltje blij is :Y
pi_90047480
De stofzuiger en dweilgeval staan midden in de kamer, zo spannend is het, wil je geen seconde van missen!
(al moet die weke poepscheiterd van mij steeds naar buiten, heb al weer de deurmat moeten vervangen na vannacht en op de eeltknietjes kleden moeten soppen door een auwa-buikje)
  vrijdag 17 december 2010 @ 16:16:11 #179
33954 ElisaB
pi_90047594
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 16:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
De stofzuiger en dweilgeval staan midden in de kamer, zo spannend is het, wil je geen seconde van missen!
(al moet die weke poepscheiterd van mij steeds naar buiten, heb al weer de deurmat moeten vervangen na vannacht en op de eeltknietjes kleden moeten soppen door een auwa-buikje)
Wat zielig eigenlijk ;( Heeft ze dat wel vaker?
pi_90047605
pi_90047707
Nee ElisaB, volgens de dierenarts heerst het, is wel zielig maar heb vanmorgen lopend door de dikke sneeuwbuien kipfilet gehaald dus ze krijgt nu 6 keer per dag beetje gekookte kip maar schaap heeft honger. Ze ligt wel te rollebollen en te racen door de sneeuw dus heb haar al paar keer met de fohn ontdooit, al die ijsklompen aan die harige pootjes.
Verder is ze kerngezond maar ik blijf vannacht maar weer beneden bij ons allessie O+
  vrijdag 17 december 2010 @ 16:24:02 #182
33954 ElisaB
pi_90047860
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 16:19 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nee ElisaB, volgens de dierenarts heerst het, is wel zielig maar heb vanmorgen lopend door de dikke sneeuwbuien kipfilet gehaald dus ze krijgt nu 6 keer per dag beetje gekookte kip maar schaap heeft honger. Ze ligt wel te rollebollen en te racen door de sneeuw dus heb haar al paar keer met de fohn ontdooit, al die ijsklompen aan die harige pootjes.
Verder is ze kerngezond maar ik blijf vannacht maar weer beneden bij ons allessie O+
Owkee, dan kun je er dus redelijk vanuit gaat dat het wel weer overgaat O+
pi_90047950
Ja hoor, mijn meisje is een kanjer en er wordt goed voor haar gezorgd dus die komt weer helemaal boven jan, zo niet dan lig ik bij de dierenarts voor de deur.

Lief van je O+
  vrijdag 17 december 2010 @ 16:28:14 #184
242204 YskaFredriksson
pi_90048010
Nog een half uurtje voor 2 knopen en de rotzooi in mn auto kwakken :p
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 17 december 2010 @ 16:31:53 #185
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_90048138
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 16:28 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nog een half uurtje voor 2 knopen en de rotzooi in mn auto kwakken :p
Moet lukken, lijkt me.. :7

Is Asfalt jr. er nog niet, m'n F5-toets begint warm te lopen.. :P
  vrijdag 17 december 2010 @ 16:39:27 #186
242204 YskaFredriksson
pi_90048396
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 16:31 schreef qltel het volgende:

[..]

Moet lukken, lijkt me.. :7

Is Asfalt jr. er nog niet, m'n F5-toets begint warm te lopen.. :P
Ik tril een beetje van de spanning :p nog 1 knoop te gaan ruim eerst wel op :p desnoods naai ik die andere knoop er zometeen nog wel sneaky aan :p
pi_90048434
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 16:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ah gossie
  One tough cookie vrijdag 17 december 2010 @ 16:40:42 #188
169210 liesje1979
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 december 2010 @ 16:40:45 #189
13151 crew  Rewimo
pi_90048447
Gewoon vastlijmen die knoop :7
  One tough cookie vrijdag 17 december 2010 @ 16:41:24 #190
169210 liesje1979
pi_90048467
En beterschap voor je hondje LK. :*
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 17 december 2010 @ 16:41:32 #191
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_90048475
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 16:40 schreef Rewimo het volgende:
Gewoon vastlijmen die knoop :7
Amateur.

Vastnieten die knoop.. :P
  vrijdag 17 december 2010 @ 16:58:51 #192
242204 YskaFredriksson
pi_90049108
toeter toeter we zijn er ojeeee :p
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:00:57 #193
242204 YskaFredriksson
pi_90049186
Nog geen asfalt in de achtertuin :p oh men mn hart klopt in mn keel en ik ben de naald kwijt :p zoek zoek camera staat al op film functie :D
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:04:17 #194
242204 YskaFredriksson
pi_90049310
Hmm dan zijn ze nu nog even snel ergens anders langs :p scheelt weer. Naald is gevonden, trap krijg ik niet omhoog :p en nu ga ik het lichtknopje hier zoeken :D

Brrrr
pi_90049432
_O-
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:07:57 #196
242204 YskaFredriksson
pi_90049451
daar zijn ze toeeeet
pi_90049471
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
daar zijn ze toeeeet
Spannend! *O*

Geen sneeuw bijgevallen hier en net nog blauwe luchten, ik ben (onder)weg. :W
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 december 2010 @ 17:08:59 #198
13151 crew  Rewimo
pi_90049494
F5 F5 F5...
pi_90049598
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:08 schreef Rewimo het volgende:
F5 F5 F5...
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:13:17 #200
242204 YskaFredriksson
pi_90049679
filmpje start, julian gaat zoeken naar de verrassing van sinterklaas
pi_90049705
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
filmpje start, julian gaat zoeken naar de verrassing van sinterklaas
O+
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:13:52 #202
242204 YskaFredriksson
pi_90049706
we gaan naar boven :p douche en slaapkamer doorzocht beneden
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 december 2010 @ 17:14:04 #203
13151 crew  Rewimo
pi_90049715
F5 F5 F5 :+
pi_90049778
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:14 schreef Rewimo het volgende:
F5 F5 F5 :+
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 december 2010 @ 17:16:34 #205
13151 crew  Rewimo
pi_90049812
Ik heb het idee dat ik achtervolgd word...
pi_90049946
f5 f5 f5
tromgeroffel
pi_90049952
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:16 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb het idee dat ik achtervolgd word...
_O-
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:21:44 #208
33954 ElisaB
pi_90050014
F5 F5 F5 :D
pi_90050156
GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO JULIAN!!!!!!
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:36:32 #210
33954 ElisaB
pi_90050592
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:21 schreef ElisaB het volgende:
F5 F5 F5 :D
:Y
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:40:50 #211
242204 YskaFredriksson
pi_90050769
Veel plezier zometeen het is een filmpje van een half uur :p
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 december 2010 @ 17:42:25 #212
13151 crew  Rewimo
pi_90050835
Kom op met dat filmpje dan *O*
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:47:45 #213
33954 ElisaB
pi_90051028
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:42 schreef Rewimo het volgende:
Kom op met dat filmpje dan *O*
Uploaden duurt 3 dagen :')
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:48:45 #214
242204 YskaFredriksson
pi_90051059
nee eerst de kleding van LK nog passen :p

hij wil met de lego
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:51:05 #215
33954 ElisaB
pi_90051157
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
nee eerst de kleding van LK nog passen :p

hij wil met de lego
Is ie blij?
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:53:58 #216
242204 YskaFredriksson
pi_90051268
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL blij weet niet waar ie kijken moet en snapt er geen ene fuck van :p
  vrijdag 17 december 2010 @ 17:54:40 #217
33954 ElisaB
pi_90051297
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:53 schreef YskaFredriksson het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL blij weet niet waar ie kijken moet en snapt er geen ene fuck van :p
^O^
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 december 2010 @ 17:55:07 #218
13151 crew  Rewimo
pi_90051319
:D Dat klinkt goed ^O^
  Admin vrijdag 17 december 2010 @ 17:56:16 #219
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_90051376
Zo mooi dit
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_90051437
Moest even noodgedwongen weg en was bang de climax te missen :'(

zit nu met een mega OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH-Gossssssssssssssssssssssssssssssssssie-factor achter mijn scherm *O*
pi_90051485
Hoop vooral dat dat megastoere jack hem past, echt iets voor een stoer jochie O+
pi_90051548
quote:
O+ *O*
pi_90051560
Wat zal dat kind (en zijn paps) genieten dit weekend zeg!
pi_90051583
Dat worden hier bammen vanaaf, wil dat filmpje ech nie missen :P
pi_90051600
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dat worden hier bammen vanaaf, wil dat filmpje ech nie missen :P
*Frietpan aanslingert
pi_90051619
* big brother*

waar blijft het filmpje?
  vrijdag 17 december 2010 @ 18:02:50 #227
242204 YskaFredriksson
pi_90051628
ik heb een kat op schoot dieaamdacht opeist mag niet typen :p

ojaa en het is een slagveld alles is overhoop getrokken in de enthousiamse
pi_90051630
# niet frietpan heb nie#
pi_90051669
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
ik heb een kat op schoot dieaamdacht opeist mag niet typen :p

ojaa en het is een slagveld alles is overhoop getrokken in de enthousiamse
Och, je bent er toch al O-)
pi_90051678
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
# niet frietpan heb nie#
Kom je toch hier eten :Y)
pi_90051700
Ja doei, veuls te glibberdeglap én een schijthond _O-
pi_90051724
pi_90051726
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:05 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ja doei, veuls te glibberdeglap én een schijthond _O-
Joh...op die tegels hier....Maakt heus nie uit!
pi_90052022
en ik kom van links
  vrijdag 17 december 2010 @ 18:13:22 #235
242204 YskaFredriksson
pi_90052024
en ik van rechts
pi_90052036
Dat wel natuurlijk maar ze poeperdoepert op het kleed (kleed =gras en tegels=stoep en ze mag niet op stoepen poepen, vandaar.
Slimme meid (en vrouwtje met altijd poepopruimzakjes bij zich.)
VOOR BUITEN DAN o|O
;)
pi_90052056
vertel, vertel
pi_90052157
:O

Geintje, laat ze eerst maar even lekker genieten ^O^
pi_90052163
*ook meegeniet
:)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 17 december 2010 @ 18:18:07 #240
242204 YskaFredriksson
pi_90052215
Nou jongens daar is ie dan Julian helemaal blij :D

SPOILER
pi_90052223
Volgens mij worden de \Sint, Kerst en Oud en Nieuw daar in D. in één keer grondig na- en voorgevierd *O*
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 december 2010 @ 18:18:21 #242
13151 crew  Rewimo
pi_90052225
pi_90052246
_O-
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 17 december 2010 @ 18:19:06 #244
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_90052253
quote:
*O* *O* ~:) >:O *O* *O*
pi_90052334
Volgens mij is het bij een boel FOK!KERS in het bolletje net zo'n beetje feest als in D. O+
pi_90052460
Als ik niet zo ver weg woonde kwam ik een hele grote pan boerenkool met worst brengen
(kreeg man ook wat fatsoenlijks te eten O-) )
pi_90052546
Potter...

(ja, ben irri :X )
  vrijdag 17 december 2010 @ 18:26:47 #248
242204 YskaFredriksson
pi_90052551
Moeten jullie maar snel deze kant op verhuizen :p
pi_90052599
Is ook plan, als hub met pensioen gaat, over jaartje of heel boel :7
pi_90052992
het duurt altijd lang als je maar wacht, wacht en nog eens wacht..

heb je anders geen foto's ofzo? *O*
pi_90053167
Wij zijn te ongeduldig, wij dienen ons aan te passen, geduld te bewaren, ondertussen onze eigen gang gaan en zo beleefd te zijn Asfalt, en zijn zoon, laat staan de hulptroepen enigszins ruimte te geven alle verwikkelingen rustig en bedaard te bekijken en te ervaren.
Wanneer bovengenoemde zaken een feit zijn dan is het tijd genoeg anderen van eea op de hoogte te stellen.
Wij, de rest van de geinteresseerde FOK!KERS dienen zich, zo fatsoenlijk als we zijn, zich daaraan aan te passen O-)

.......................................
pi_90053229
en dat was de persconferentie voor vandaag...

straks nog eentje als Yska weer naar huis gaat w/ ~:)
pi_90053240
Maar ondertussen zit mijn splinternieuwe eettafel potdorie al vol met getik-afdrukken _O-
pi_90053293
Yska verdient de vetlederen medaille voor kanjermutsie van de dag *;
pi_90053358
Ga nou toch man en hond voederen alvorens voor eeuwig en definitief in mijn uppie hier te moeten lurken
pi_90053405
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
Maar ondertussen zit mijn splinternieuwe eettafel potdorie al vol met getik-afdrukken _O-
Je F5 toets is afgesleten en je hebt zere vingers van het typen? ;)
Foto's zouden best leuk zijn ja. :Y
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  vrijdag 17 december 2010 @ 18:49:08 #257
6067 Turbomuis
pi_90053461
Cat is net geweest om de tv op te pikken. Ze had niet veel tijd want moest snel weer door, maar drie keer raden waar we het tijdens de koffie over hebben gehad :)

Fok! en katten. Verrassend he :)
  vrijdag 17 december 2010 @ 18:53:55 #258
242204 YskaFredriksson
pi_90053680
Ga ze nu uploaden
incl een filmpje
  vrijdag 17 december 2010 @ 18:54:14 #259
242204 YskaFredriksson
pi_90053688
ho yska stond nog ingelogd hahahaha
  vrijdag 17 december 2010 @ 18:57:22 #260
242204 YskaFredriksson
pi_90053795
Byr bye dronrijp
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 december 2010 @ 18:58:00 #261
13151 crew  Rewimo
pi_90053822
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
Byr bye dronrijp
Hou je handen aan het stuur, malloot 8)7
pi_90053856
Als je maar veilig thuiskomt!
pi_90053892
Die typt en rijdt 8)7
pi_90054017
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 18:59 schreef asfalthooligan het volgende:
Die typt en rijdt 8)7
Ze heeft ook een secretaresse nodig!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90054133
en ondertussen reden de herdertjes al de kant van de aankomende kribbe op,
ietwat vroeg maar ze hadden de nieuwste versie van de stom-stom nog niet,
Zegt één van de herders: zég, rijden we niet de verkeerde kant uit?
Nee hoor, zegt de rij-herder terwijl hij de Hummer handig uit een naderende sloot vist
en ondertussen handig een stel schapen ontwijkt (en ook diens herder)
Afijn, ze zijn nog bij lange niet waar ze wezen moeten maar doen hun uiterste best
er op tijd (zo'n beetje tegen 24 december) in de buurt te zijn.
:s) ~:)
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:05:30 #266
242204 YskaFredriksson
pi_90054141
Sorry maar er zijn zoveel stoplichten. Dit is nr.3 ik bedenk me net dat de zak sinterklaasschuimpjes nog onder de bank ligt :p
pi_90054316
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:05 schreef Lottekoekkie het volgende:
en ondertussen reden de herdertjes al de kant van de aankomende kribbe op,
ietwat vroeg maar ze hadden de nieuwste versie van de stom-stom nog niet,
Zegt één van de herders: zég, rijden we niet de verkeerde kant uit?
Nee hoor, zegt de rij-herder terwijl hij de Hummer handig uit een naderende sloot vist
en ondertussen handig een stel schapen ontwijkt (en ook diens herder)
Afijn, ze zijn nog bij lange niet waar ze wezen moeten maar doen hun uiterste best
er op tijd (zo'n beetje tegen 24 december) in de buurt te zijn.
:s) ~:)
Het waren de koningen. En ze hadden een ster ipv een stom-stom.
En ze hadden geen schuimpjes bij zich, maar echte kado's als tapijt en verf. _O-
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90054327
hmmm ja
das waar hahaha pff uploaden duurt even met foto emmer
en wat klink ik beroerd op de film zeg 8)7
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:11:28 #269
242204 YskaFredriksson
pi_90054386
Dat vind ik vast ook en ik denk dan vast ook waar bemoei ik me mee
pi_90054568
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:09 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Het waren de koningen. En ze hadden een ster ipv een stom-stom.
En ze hadden geen schuimpjes bij zich, maar echte kado's als tapijt en verf. _O-
Hoor maar:
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90054603
hahahaha
was echt top meid gewoon super
en wat een timing met die doos
en yska maar haasten omdat ze denkt hee claxon (maar reed nog mooi door hahahaha )
pi_90054780
al 6 van de ........... 8)7
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:20:51 #273
242204 YskaFredriksson
pi_90054845
Die chocoletter was mooi stom trouwens, pak ik een chocoletter in mag julian geen sjuculoah
pi_90054892
Was het vergeten ja
solly
pi_90054941
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:20 schreef YskaFredriksson het volgende:
Die chocoletter was mooi stom trouwens, pak ik een chocoletter in mag julian geen sjuculoah
Da's toch niet stom als je het niet wist?
En de rest maakt het haske goed! ^O^
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90054995
Mag hij geen chocola :{
Maar wel banketstaaf toch
:P
pi_90055007
echt wel
^O^
pi_90055163
Alles wat uit het hart komt is goed, zelf chocola-die-niet-mag.
Die chocola komt vanzelf weer op, met net zoveel liefde , doorn iemand die het wél mag.
pi_90055298
echt waar yska heeft zoveel naar binnengerold hier was echt even verbaast en was ook van alles gewoon kwijt omdat ik me houding niet wist en behoorlijk onder de indruk was van alles
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:29:40 #280
242204 YskaFredriksson
pi_90055315
Maar sinterklaas weet dat soort dingen :p
pi_90055395
hahaha :D :@ 8)7
pi_90055405
Loop een beetje vooruit maar heb zomaar het idee dat Julian straks, als het zijn bedtijd is, als een blók in slaap valt van vermoeidheid en tevredenheid.
Asfalt, niet te zwaar zien hoor maar wat een superaktie van jou om gewoon te vrágen om iets.
Dat vergt lef maar is tegelijkertijd megastoer.
En je ziet wat er van komt en hoe leuk en fijn is dat, voor alle partijen!
Heerlijke aktie dit, rondom en vierkant
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:32:24 #283
242204 YskaFredriksson
pi_90055432
Vreten, foto's uploaden, van je kind houden en genieten zijn de enige dingen waar jij je bezig mee hoeft te houden ;) wij doen de rest
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 december 2010 @ 19:35:46 #284
13151 crew  Rewimo
pi_90055595
Mag hij geen chocola? * in doos duikt
pi_90055723
Duik jij niet te diep in je doos want pappa Asfalt mag het wellicht wel en anders bewaart hij het maar voor de volgende FOK!KERS, ja toch, niet dan :Y
pi_90055761
oeps solly rewimo

Yska had ook de schrik vanmiddag toen ze aanbelde hahahaha (sorry dacht dat het tnt was hahaha)
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:39:22 #287
242204 YskaFredriksson
pi_90055808
Ik had bedacht de cadeautjes in bed en julian op de zachte nieuwe vloer jaaa nu stoplichten in Groningen. Hoor op de radio allenaal enorme files, nou niet in Noord Nederland. Maar serieus 26 km file op sommige plekken
pi_90055820
nou paps dat word choco eten dan want ut zit ook in mijn doos hahhahahaha
pi_90055893
grrr foto,s duren even nog
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:41:29 #290
242204 YskaFredriksson
pi_90055926
Blote torso :o
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 december 2010 @ 19:42:04 #291
13151 crew  Rewimo
pi_90055953
Kind hier lust ook wel Smarties, en zijn mama ook ;)

Wat vindt ie lekker, AH? Stoppen we er toch wat anders in :)
pi_90055978
Asfalt, vertel, hoe is het nou? Is Junior boven aan het rollebollen met alle speelgoed terwijl jij je de sokken zit te zoeken om eindelijk eens foto's te plaatsen ;)
Wel opschieten ajb, mot hond uitlaten, keuken opruimen en gaan bankhangen met mijn hub :)
pi_90056069
#en LK blijft volgen, mot toch vannacht bij hond blijven ivm dunne poep van hond en nieuw keukenmatje _O- #
pi_90056146
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
Blote torso :o
Wat!? :o
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90056165
pfff wat vind ie lekker hahaha
weet het eigenlijks niet haal vaak kleine zakjes chips voor hem of hij krijgt een koek
  vrijdag 17 december 2010 @ 19:46:41 #296
242204 YskaFredriksson
pi_90056187
Zijn slaappikken niet iets voor joy LK? Nog 1 stoplicht en ben dan thyuis
pi_90056197
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:45 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Wat!? :o
:@ :o
pi_90056246
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:46 schreef asfalthooligan het volgende:

[..]

:@ :o
Geintje joh!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_90056280
hahahaha
pi_90056298
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 19:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zijn slaappikken niet iets voor joy LK? Nog 1 stoplicht en ben dan thyuis
Iets zegt mij dat jij beetje moe bent............... _O-
Heb geen flauw idee wat slaappikken zijn _O-
pi_90056304
en zo deel 6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')