Over wat voor buizen gaat het hier en wat is het probleem ermee?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:24 schreef YskaFredriksson het volgende:
Maar lieve klustoppers hoe maken we de buizen eigenlijk vast? Doe je dat met pur?
Dat hadden wij gisteren/vannacht hier.quote:Op vrijdag 17 december 2010 09:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
Het is chaos hier in ZH![]()
(maar wel mooi)
Da's het Road Runner spul van mij!quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:02 schreef asfalthooligan het volgende:
En ik baal pakketje van transmision en ik ben niet thuis grrrr
Weet niet wat het is ,maar krijg het nu pas maandag grrrr
*duimt hard mee*quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:00 schreef Cat22 het volgende:
Duimen jullie even mee dat het niet nóg meer gaat sneeuwen hier? Want anders kan ik de tv niet oppikken bij Turbomuis (en ook niet naar mijn andere afspraak in haar woonplaats)
Zit jij nou steeds al tijdend te FOK!-enquote:Op vrijdag 17 december 2010 13:07 schreef YskaFredriksson het volgende:
Duimt heel hard! Ook natuurlijk zodat ik vanavond weer thuis benmaar friesland lijkt minder besneeuwd dan Groningen. Heb je je spieren al genoeg getraind voor al die zut die je in de auto moet stoppen cat22.
Ben nu om LWD aan het heen rijden. Altijd weer een feest :p nog ongeveer 10 a 15 min asfaltje
Ik denk dat het wel goedkomt, volgens buienradar gaat er niks meer bijvallen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:49 schreef Turbomuis het volgende:
@Cat: gaat het lukken denk je? Doe je wel voorzichtig? Beter later dan helemaal niet he!
@Asfalt: Wil je de scartkabel erbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |