Als je het maar laatquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:54 schreef brunette82 het volgende:
Papabear, dan maken we een nieuwe topic
Gezocht, een vrouw voor papabear
ik bedoelde eerst als een grapje, maar t kan echt, een topic openen, maar als je het niet wilt, ook goedquote:
we kunnen voor jou ook 1 openen, help brunette de winter doorquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:01 schreef brunette82 het volgende:
[..]
ik bedoelde eerst als een grapje, maar t kan echt, een topic openen, maar als je het niet wilt, ook goed
vrijHEIDquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:00 schreef asfalthooligan het volgende:
vrijgezel zijn is lekker he papabear
Precies. Dan ben je voor een paar tientjes klaarquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:04 schreef asfalthooligan het volgende:
Ach weet je ik mis ook wel eens een arm om me heen of een knuffel of iemand die naast je wakker word,maar het is gewoon niet het belangrijkste zie wel wat op me pad komt .
Als je veel hebt meegemaakt wil je niet elke dag meer 1 om je heen hebben een paar keer in de week is voldoende vaak
dat mot dan wel een thai zijn voor die prijsquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:05 schreef Papabear het volgende:
[..]
Precies. Dan ben je voor een paar tientjes klaar
Ze gorgelen wel grappig altijdquote:Op vrijdag 17 december 2010 23:06 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dat mot dan wel een thai zijn voor die prijs
"Happy end" d'r bai??
Is het al zo duur geworden?quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:08 schreef asfalthooligan het volgende:
denk een poolse met gebit 50 en zonder 25![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |