Ah gossss wat een schatje!quote:Op zaterdag 18 december 2010 15:39 schreef Lottekoekkie het volgende:
(asfalt, vind je het goed dat ik die laatste foto even van je jat voor buurvriendje, die zat namelijk in tranen toen hij dat jack niet meer pastte. Hij kwam zelf alles brengen en zei: ik hoop dat een ander jongetje het ook zo mooi vind want ik pas em niet meer en vindt dat niet leuk![]()
Het zijn me ook schapen ook hè
Mocht dat gebeuren dan wil ik daar eigenlijk best foto's van zien..quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:09 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zit na het bekijken van de filmpjes letterlijk met de mascara onder de kin en met zoveel kippenvel dat ber dadelijk nog veren op groeien.........
Geeft toch niet jongen! Geniet er lekker van!quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:29 schreef asfalthooligan het volgende:
Heb het maar over me heen laten komen ,wat moet ik anders
kan me heel groot houden vaak (soms met moeite)alleen weet me houding vaak niet
Dat.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:52 schreef ikweethetnietmeervandaag het volgende:
je bent wel een hele lieve zorgzame papa asfalt, veel kinderen mogen wensen dat ze iemand als jou als papa hadden.
en natuurlijkevoor de fokkers die geholpen hebben
ook voor zn extra kussens, die worden ook gewoon ingestopt :pquote:Op zaterdag 18 december 2010 20:56 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Dat.
En je hebt een zorgzame zoon, die zorgt goed voor zijn knuffels zo te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |