En dan te bedenken dat het nog maar iets meer dan twee weken geleden is dat je je eerste verzoekje om een stuk tapijt postte. Wat is het allemaal snel gegaan!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:57 schreef asfalthooligan het volgende:
pfff nog meer verassingen
de tnt moet een haast een vrachtwagen af huren voor hier hahaha
Ik vroeg hier 2 jaar geleden ook om een klapstoel en een aardappelkist. Als ik daar weer aan terug denkquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:58 schreef Felixa het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat het nog maar iets meer dan twee weken geleden is dat je je eerste verzoekje om een stuk tapijt postte. Wat is het allemaal snel gegaan!
nou willen wij het ook wetenquote:Op vrijdag 17 december 2010 21:54 schreef Rewimo het volgende:
Oeh, ik ben net gevraagd voor iets leuksVan FOK! Maar ik kan nu nog niet vertellen wat
Nou en of je dat kan!quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:54 schreef Rewimo het volgende:
Oeh, ik ben net gevraagd voor iets leuksVan FOK! Maar ik kan nu nog niet vertellen wat
Goed zo, altijd bescheiden blijvenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:02 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik heb inmiddels het record met 6 stuks ,maar denk dat er nog wel 1 a 2 bij komen
Doen we ook, multitasken heet datquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:04 schreef zwartedoos het volgende:
nou nog niet klaar hierik denk die zijn inmiddels wel al andere fokkertjes aan t helpen
quote:
Ehm nee nog niet, ik wilde dat ook helemaal niet hier postenquote:
Het is nog niet helemaal af dus zodoende.. 24 december ga ik de laatste tapijttegels brengen. Maar er zijn ook dingen die in de eerste week al tot stand zijn gekomen maar het duurt nog tot 29 december voordat het geleverd word dus zodoende dat dit topic wat langer uitstrekt.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:04 schreef zwartedoos het volgende:
nou nog niet klaar hierik denk die zijn inmiddels wel al andere fokkertjes aan t helpen
Zullen wel grotendeels huwelijksaanzoeken zijn?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:28 schreef Lottekoekkie het volgende:
en Yska heeft nu zoveel reacties dat haar box bomvol zit , megameid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |