Je moet je deletedmapje ook leeghalen, anders geeft ie nog steeds aan dat ie vol zit.quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
Huh wat zit mijn inbox vol, nee toch?
Zou me niks verbazen (hou hub nu even binnenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:30 schreef Papabear het volgende:
[..]
Zullen wel grotendeels huwelijksaanzoeken zijn?
PM? Dat werkte net in elk geval wel.. Ik heb d'r even een test-huwelijks-aanzoek gestuurd..quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:34 schreef qltel het volgende:
PM? Dat werkte net in elk geval wel.. Ik heb d'r even een test-huwelijks-aanzoek gestuurd..Maar wellicht heeft ze 'm net leeggegooid, dat kan natuurlijk ook.
Ik ga nie klussen nie op mn mooie schoenen hoorquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:34 schreef RanTheMan het volgende:
jeetje wat gaat het hier snelen dan ook nog eens super tof en sympathiek van iedereen!
HULDE!!
Maar misschien nog een suggestie voor de anderen hier, misschien een idee om Yska te eren als mens en ook voor haar een topic te openen?
Ik heb wel een titel idee:
Heb topfokker Yska aan mooie schoenen, ipv dr huidige schoenen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm jammer, had je met liefde en zonder medeweten van mijn ega enkele paren van van ruim 50 paar schoenen gedoneerdquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ga nie klussen nie op mn mooie schoenen hoorMaar don't worry about me. Shoes enough.
Ik kan me voorstellen dat je daar inderdaad wel een avondje ruzie voor over hebtquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:42 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Hmm jammer, had je met liefde en zonder medeweten van mijn ega enkele paren van van ruim 50 paar schoenen gedoneerdHad t hier ook weer een beetje opgeruimd.... Maar helaas
Ben jij die gast uit de Zalando-reclame?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:42 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Hmm jammer, had je met liefde en zonder medeweten van mijn ega enkele paren van van ruim 50 paar schoenen gedoneerdHad t hier ook weer een beetje opgeruimd.... Maar helaas
Ben je al bezet?quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
Tjemig, waar blijf ik als winkelen-hatende vrouw met slechts 5 paar schoenen dan
ze zou t niet eens merken.. en als ze er achter kwam vond ze t vast goedquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:43 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je daar inderdaad wel een avondje ruzie voor over hebt
sssssssssssssttttttttttt.............quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ben jij die gast uit de Zalando-reclame?
ik overdreef iets, ben ze net gaan tellen t zijn er 37 waaronder 5 paar voetbalschoenen.. maar jah, laten we het maar weer over AH's geweldige zolder hebbenquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
Tjemig, waar blijf ik als winkelen-hatende vrouw met slechts 5 paar schoenen dan
Yep, heb al 27 jaar dezelfde vent, tot op heden naar tevredenheidquote:
Geeft niks, we zoeken gewoon verderquote:Op vrijdag 17 december 2010 22:50 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Yep, heb al 27 jaar dezelfde vent, tot op heden naar tevredenheid![]()
Beiden haten we winkelen.
Ben zlef dól op tuincentra en DHZ zaken, daar raak ik helemaal lós.
Maar klerewinkels en zo boeien me niet, heb ook een minikleine kledingkast maar ben toch echt wel een vrouwspersoon![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:48 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
laten we het maar weer over AH's geweldige zolder hebben
quote:Op vrijdag 17 december 2010 22:54 schreef brunette82 het volgende:
Papabear, dan maken we een nieuwe topic
Gezocht, een vrouw mamabear voor papabear
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |