SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bordje omhangen:gratis meenemenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Kreng staat er nog![]()
Asfalt, pakket komt als het goed is vandaag, zie t&t
#LK verzucht ondertussen: is het nog geen 1 januari#
Heb al een uur buiten gestaan met het door jouw geadviseerde bordje om mijn nek maar niemand wil mij hebben (en de boom blijkbaar ook niet)quote:
je moet er ook niet naast gaan staan, dat schrikt zo afquote:Op donderdag 23 december 2010 10:52 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Heb al een uur buiten gestaan met het door jouw geadviseerde bordje om mijn nek maar niemand wil mij hebben (en de boom blijkbaar ook niet)
Hmmm, als je maar geen topic gaat openen # asfalt vraagt dubbelloops jachtgeweer#quote:Op donderdag 23 december 2010 10:50 schreef asfalthooligan het volgende:
Hmm ziet 2 fazanten lopen achter * zoekt jachtgeweer vast*
Oh, is dát hetquote:Op donderdag 23 december 2010 10:53 schreef loecje het volgende:
[..]
je moet er ook niet naast gaan staan, dat schrikt zo af
hmm proberenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:53 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Hmmm, als je maar geen topic gaat openen # asfalt vraagt dubbelloops jachtgeweer#
Fazantjes zijn niet liefquote:Op donderdag 23 december 2010 10:56 schreef Lottekoekkie het volgende:
Jij gaat niet lieve fazantjes doodschieten want dan trap ik op je eventuele eksterogen![]()
(de ekster bekeek de wereld eens door zijn eksterogen en vond het maar pijnlijk)
Ik heb ook maar 1 hersencel en wordt ook niet afgeschotenquote:Op donderdag 23 december 2010 11:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Fazantjes zijn niet liefHet zijn domme beesten met waarschijnlijk maar 1 hersencel waarmee ze wel feilloos op je voorruit weten te vliegen
Nee jij hebt er 2, 1 meer dan een koe om te voorkomen dat je de hele keukenvloer onder schijtquote:Op donderdag 23 december 2010 11:16 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1 hersencel en wordt ook niet afgeschoten
Wat is er met je UPC dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 12:42 schreef asfalthooligan het volgende:
als ik niet meer online ben komt dit door de upc blokade
elisab heeft mijn nr en yska
hoop snel weer online te zijn
You go Asfaltquote:Op donderdag 23 december 2010 13:14 schreef asfalthooligan het volgende:
die k#t instantie heeft 3 maanden niet betaald
Hoop nu dat het goed komt kwam net geld binnen op mijn rekening wat naar hun moest hebben ze nu pech want heb een spoedoverboeking gedaan naar upc van 3 maanden achterstand
schuldhulp heeft zich blijkbaar ook niet aan de regels gehouden want rekeningen zijn niet betaald.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:38 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze z'n schuldhulp nu gaan stilzetten omdat hij regels heeft overtreden.
Ik zeg niet dat ik het ermee eens ben. 9 van de 10 instanties die schuldhulp en/of budgetbeheer uitvoeren zijn kut. Zo ken ik het verhaal van een dame waar door de instantie de TV niet werd betaald. Dus de dochter van die vrouw betaalde dat voor haar. Kregen ze dik problemen mee.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:51 schreef loecje het volgende:
[..]
schuldhulp heeft zich blijkbaar ook niet aan de regels gehouden want rekeningen zijn niet betaald.
of moest dat niet via schuldhulp?
ik zou maar eens controleren of alle andere belangrijke dingen wel betaald zijn (verzekeringen enzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |