SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een van de nieuwe dingen in Black Ops multiplayer is het CoD points (CP) systeem. Naast het verdienen van Experience Points tijdens het spelen, krijg je nu ook zogenaamde CoD points. Dit kun je het beste vergelijken met geld. Met die CoD points kun je onder andere wapens en perks kopen. Die speel je overigens ook gewoon vrij tijdens het levelen, maar op deze manier hoef je niet te wachten tot dat level waarop je eindelijk je felbegeerde wapen kunt gebruiken.
Met de komst van de CP introduceert Treyarch ook een nieuwe online spelmodus genaamd Wager Match. Dit zijn Free For All potjes waar je je verdiende CoD points kunt vergokken. Om geld te winnen moet je zorgen dat je aan het eind van een potje op z'n minst derde bent geworden. Dan zit je dus 'in the money'. Wordt je vierde of lager ben je dus je geld kwijt!
De Wager Matches bestaan uit verschillende modi:
• One in the Chamber:
Iedere speler begint met een pistool met slechts een kogel. Kill je iemand, krijg je een nieuwe kogel. Als je mist heb je enkel je mes nog om jezelf te redden!
• Sticks and Stones:
Iedereen speelt met een Tomahawk en een kruisboog. Kill je iemand met de Tomahawk, dan is het slachtoffer direct bankroet...
• Gun Game:
Je begint met het minste wapen en bij elke kill krijg je een beter wapen. Diegene die het eerst iemand killed met het laatste wapen wint.
• Sharp Shooter:
Iedereen begint met een willekeurig wapen en om de zoveel tijd wordt dit wapen vervanger voor een ander.
Sticks and Stones gameplay
Gun Game gameplay
Sharp Shooter gameplay
M16, M14![]()
Enfield, Famas![]()
AK-47, AUG![]()
Commando. Fal![]()
G11, Galil![]()
AK-74u, MAC10![]()
MP5k, MPL![]()
PM63, Skorpion![]()
Spectre, UZI![]()
![]()
HK21, M60![]()
RPK-74, Deathmachine, mini-gun from care-package![]()
![]()
L96AW, Dragunov![]()
WA2000, PSG1![]()
HS-10, Ithaca![]()
KS-23, Olympia![]()
Spas
China Lake, M202![]()
M72, RPG![]()
Strela
ASP, CZ75![]()
M1911, Makarov![]()
Python
Crossbow, Ballistic Knife![]()
Frag grenade, Semtex![]()
C4, Claymore![]()
Tomahawk
CamoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willy Pete, Nova Gas![]()
Flashbang, Concussion![]()
Decoy, Camera Spike![]()
Tactical Insertion, Jammer![]()
Motion Sensor
Ligthweight Faster movement PRO: No falling damage
Scavenger Pick up ammo from dead bodies PRO: Extra starting magazines
Ghost Undetectable by Spy Planes and Blackbirds PRO: Avoid targeting from aircraft, IR scopes, and Sentry Guns. No red name or crosshair when targeted
Flak Jacket Reduce explosive damage PRO: Deflect fire damage and safely toss back Frag Grenades
Hardline One less kill for killstreaks PRO: One chance to try for a different reward from Care Package
Hardened Increased bullet penetration PRO: Bullets do extra damage to aircrafts and turrets. Reduced flinch when you are shot
Scout Hold breath longer PRO: Faster weapon switching
Steady Aim Increased hip fire accuracy PRO: Quicker aiming after sprinting and quicker recovery after knife lunge
Slight of Hand Faster reload time PRO: Aim down sights faster (does not apply to sniper rifles)
Warlord[/] Two attachments on primary weapon PRO: Start with 1 extra lethal and tactical grenade (except smoke)
[b]Marathon Increased sprint duration PRO: Unlimited sprint
Ninja Silent movement PRO: Louder enemies. Completely silent
Second Chance Use a pistol while bleeding out or until revived PRO: Survive longer and every teammate can revive you
Hacker Detect enemy equipment PRO: Booby trap enemy Care Packages and turn enemy killstreaks and equipment friendly
Tactical Mask Protect yourself against Nova Gas PRO: Reduce effects of Flash and Concussion Grenades, and reveal the position of a flashed or stunned enemy![]()
MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Launch, Summit![]()
Radiation, Cracked![]()
FOK-steam group
http://steamcommunity.com/groups/fokbo
FOK-steam usersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ServersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP is tot stand gekomen door Superbassie van het GoT-forum, Bootje84 en Deetch.
Hierbij dank!
Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.
[ Bericht 1% gewijzigd door murp op 17-12-2010 13:38:01 ]Alles kan kapot.![]()
Oh mijn steamusername is: ratedrsuperstar619.
Het spel wordt echt slechter met de patch, ik had hiervoor vrijwel geen vastlopers. Nu loopt het echt na elke match vast![]()
![]()
TS, kopieer even de goede OP. Je hebt (zoals je kunt zien) niet de juiste gepakt. Ff goed kijken welke de goede is.. onder "edit" volgens mij.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Dat pakte voor mij wel goed uit, ik heb geen vast lopers meerquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:32 schreef luciferist het volgende:
Ik had geen problemen voordat ik mijn pc formateerde, dus ik ga opnieuw maar een clean install doen vandaag ofzo..
De servers lijst laat alleen nu nog minder zien
[ Bericht 11% gewijzigd door s0ul1991 op 17-12-2010 15:25:47 ]![]()
Je kan ze toch niet allemaal tegelijkertijd spelenquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:19 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
De servers lijst laat alleen nu nog minder zien![]()
![]()
Hij blijft maar vastlopen en na de update nog vaker ook. Kan soms maar net 2 potjes spelen en dan kapt die ermee. Irritant.![]()
Ik heb het ook, maar gelukkig is er een vriend die wel het geduld heeft totdat het werkt en hem wel wil overnemen.![]()
Ik wil graag BO op 1920x1080 spelen, alleen dan krijg ik rond de 40 - 50 fps wat dus net iets te weinig is. Kan dit komen door de Ati Radeon HD4890, dat die niet meer FPS aankan? Verder heb ik een i7 en 6 GB ram, dat lijkt me voldoende..Alles kan kapot.![]()
Hoeveel geheugen heeft je videokaart..? Hoe hoger de resolutie, hoe liever hij meer geheugen op de videokaart heeft..
Wil even zeggen dat het spel hier draait als een trein. Het is gewoon weer leuk
Leer spaties gebruiken!
Laatste patchquote:Op maandag 20 december 2010 00:43 schreef luciferist het volgende:
Ik kan trouwens niet meer dolphin diven, geen idee hoe dat komt?
Begint mij wel steeds meer op te vallen dat er meer en meer gecamped wordt.
Gisteren paar keer gehad dat ik een gebouw of ruimte in liep en door 2 of 3 man werd besprongen.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Ik heb nu nog een 4870 512MB en ik draai het met 50-60 fps op 1920x1080...quote:Op zondag 19 december 2010 15:25 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Ik wil graag BO op 1920x1080 spelen, alleen dan krijg ik rond de 40 - 50 fps wat dus net iets te weinig is. Kan dit komen door de Ati Radeon HD4890, dat die niet meer FPS aankan? Verder heb ik een i7 en 6 GB ram, dat lijkt me voldoende..Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Eerste maps bekend van de eerste mappack: First Strike Map Pack
Pics zijn van de loading screens, niet ingame
Stadium:
Discovery:
Berlin Wall:
Release: 1 Februari 2011 Xbox 360, PS3 en PC nog onbekend
http://www.codblackopsblo(...)p-pack-screen-shots/
[ Bericht 3% gewijzigd door Solique op 20-12-2010 13:52:27 ]| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
@Tain En @Bootje84 Ik heb 1 gig en draai nu 60-70 FPS op 1680x1050. Gister was dat nog een vaste 91 FPS met max_fps90. Het lijkt een beetje random te zijn. Misschien moet ik m'n drivers updaten? Verder weet ik niks wat dit zou kunnen veroorzaken.Alles kan kapot.![]()
Laat ze de mappen nu gratis geven voor op de pc, komen ze de spelers een beetje tegemoet. Niet dat het dan helemaal recht staat maar dan hebben we tenminste iets wat een beetje gaat rechtzetten tegen over de beta die wij mogen spelen.![]()
Snap zowiezo niet dat we geld moeten neerleggen voor 4 mappen, terwijl er geen map-editer uitgegeven is, met CS:S bijvoorbeeld, supermaps die door spelers gemaakt zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 13:37 schreef v1tje het volgende:
Laat ze de mappen nu gratis geven voor op de pc, komen ze de spelers een beetje tegemoet. Niet dat het dan helemaal recht staat maar dan hebben we tenminste iets wat een beetje gaat rechtzetten tegen over de beta die wij mogen spelen.![]()
Dus het is compleet uitgezet?quote:Op maandag 20 december 2010 09:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Laatste patch
Begint mij wel steeds meer op te vallen dat er meer en meer gecamped wordt.
Gisteren paar keer gehad dat ik een gebouw of ruimte in liep en door 2 of 3 man werd besprongen.
Beetje vaag, want er zijn toch challenges voor, door een ruit diven etc..![]()
Radiant komt, als ik het goed heb, januari/februari uit. Het kutte is dat deze maps alleen op unranked servers gespeeld mogen worden.quote:Op maandag 20 december 2010 14:04 schreef luciferist het volgende:
[..]
Snap zowiezo niet dat we geld moeten neerleggen voor 4 mappen, terwijl er geen map-editer uitgegeven is, met CS:S bijvoorbeeld, supermaps die door spelers gemaakt zijn.![]()
![]()
Ik denk dat er een vertraging is ingebouwd. Gisteren kon ik nog gewoon duiken.quote:Op maandag 20 december 2010 14:06 schreef luciferist het volgende:
[..]
Dus het is compleet uitgezet?
Beetje vaag, want er zijn toch challenges voor, door een ruit diven etc..Leer spaties gebruiken!
Gewoon diven lukt nog wel, alleen het meer dolphin diven zal iets delayed zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 14:06 schreef luciferist het volgende:
[..]
Dus het is compleet uitgezet?
Beetje vaag, want er zijn toch challenges voor, door een ruit diven etc..| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Heb je toevallig Sync every frame aangezet?quote:Op maandag 20 december 2010 10:52 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
@Tain En @Bootje84 Ik heb 1 gig en draai nu 60-70 FPS op 1680x1050. Gister was dat nog een vaste 91 FPS met max_fps90. Het lijkt een beetje random te zijn. Misschien moet ik m'n drivers updaten? Verder weet ik niks wat dit zou kunnen veroorzaken.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Nope :Squote:Op dinsdag 21 december 2010 18:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb je toevallig Sync every frame aangezet?Alles kan kapot.![]()
mijn spel start nu alleen nog op maar als ik naar servers ga loopt hij vast, en als ik ranked server snel keuze doe loopt hij ook vast :S
iemand die mij kan helpen?Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.![]()
Hij is en blijft een baasquote:![]()
En dit is dus waarom ik het niet heb gekochtquote:Op maandag 20 december 2010 14:04 schreef luciferist het volgende:
[..]
Snap zowiezo niet dat we geld moeten neerleggen voor 4 mappen, terwijl er geen map-editer uitgegeven is, met CS:S bijvoorbeeld, supermaps die door spelers gemaakt zijn.![]()
Ze riepen vooraf dan wel "Er komen mod tools na de release !1111!" maar daarna zijn ze opeens stil en hoor je er niets meer vanGelukkig schijnt het team van Alterops al een stuk op weg te zijn
Bronquote:Op maandag 20 december 2010 14:14 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Radiant komt, als ik het goed heb, januari/februari uit. Het kutte is dat deze maps alleen op unranked servers gespeeld mogen worden.? Ik hou het toch redelijk in de gaten, maar echt nog niks erover kunnen vinden
![]()
Op die loading screens lijken de graphics echt op low te staan, veel lelijker dan ingame.. Vrij typisch
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Zit je netwerkkabel er wel in?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:16 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Ik vind 0 servers. Gewoon geen een. Al uren...Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten![]()
Ja internet deed het gewoon, na een tijdje vond ik ineens weer tientallen servers. Ik vind het maar raar.quote:Alles kan kapot.![]()
Is het al veilig om CoD:BO te kopen?Met andere woorden: Zijn de meeste kinderziektes al opgelost?
Waar gehakt wordt, is het woensdag.![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:05 schreef Albert86 het volgende:
Is het al veilig om CoD:BO te kopen?Met andere woorden: Zijn de meeste kinderziektes al opgelost?
Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.![]()
Montage gemacht. Kan alleen nog niet op Youtube posten ipv Copyright.
Recht staat Stream Video now, dan kan je hem in low quality kijken. Downloaden is dus niet nodig
http://www.filefront.com/17702204/montageaf.wmvIk pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.![]()
Hier blijft die vastlopen hoor, heel irritant.. Ene keer niet en de andere keer weer wel.
Irritatie.![]()
quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:00 schreef Dropdown het volgende:
Montage gemacht. Kan alleen nog niet op Youtube posten ipv Copyright.
Recht staat Stream Video now, dan kan je hem in low quality kijken. Downloaden is dus niet nodig
http://www.filefront.com/17702204/montageaf.wmv![]()
![]()
Nou, de CoD-reeks was al niet erg realistisch, maar dit deel vind ik tot nog toe wel erg over the top.![]()
Moet ik het black ops forum ff doorspitten.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:54 schreef Thas het volgende:
[..]
Bron? Ik hou het toch redelijk in de gaten, maar echt nog niks erover kunnen vinden
![]()
Op die loading screens lijken de graphics echt op low te staan, veel lelijker dan ingame.. Vrij typisch
Je kunt trouwens nog steeds de sam turret rollen, ik dacht dat dat gefixed was![]()
![]()
jeej, heb bijna een nieuwe PC (verwacht vanmiddag de laatste onderdelen, naja, moet morgen ook nog wat aanschaffen) en dan eindelijk lekker BO spelen aangezien mijn laptop het niet trekt...
MW2 draaide nog lekker op dat ding en echt super snel maar dat spel is eergister naar de haaien geholpen... Een of andere K()#$*%U$() hacker heeft alles unlocked qua emblems en titles... gvd, hatelijke kutzooi!Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Hard Line Pro roll. Dat je je sam turret op geeft voor een andere killstreak. Ze hadden het zo gepatched dat je alleen nog bij care packages kon "rollen".quote:![]()
dat hoop ik niet, ik gebruik HL pro altijd en heb sam, care, sentry als killstreaks :pquote:Op maandag 27 december 2010 20:11 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Hard Line Pro roll. Dat je je sam turret op geeft voor een andere killstreak. Ze hadden het zo gepatched dat je alleen nog bij care packages kon "rollen".![]()
Dit heb ik nu ook, begin me er steeds meer aan te ergerenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:14 schreef Marurk het volgende:
Ik heb het nu wel een beetje gehad met dit spel. Ben er al aardig op uitgekeken.![]()
Maar even overschakelen naar een ander game
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...![]()
Heb ik ook daarom wissel ik maar af.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:10 schreef ry4life het volgende:
[..]
Dit heb ik nu ook, begin me er steeds meer aan te ergeren![]()
Maar even overschakelen naar een ander game
Leve steam met de dagelijkse acties.
Ik loop steeds zo te twijfelen over bepaalde games en voordat ik het weet zijn de nieuwe deals er alquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb ik ook daarom wissel ik maar af.
Leve steam met de dagelijkse acties.
Maar erg leuk van steam
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...![]()
Uiteindelijk kom ik toch al in de buurt van de 120 uur speeltijd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:10 schreef ry4life het volgende:
[..]
Dit heb ik nu ook, begin me er steeds meer aan te ergeren![]()
Maar even overschakelen naar een ander game120 uur van mijn leven verspild aan Black Ops.
![]()
![]()
zo, op mijn nieuwe systeem draait het een stuk soepeler!
AMD Phenom x6 1055T
AMD HD6950
Eindelijk geen lag meer
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Heb je die setup speciaal voor Black Ops aangeschaft?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:23 schreef Jumparound het volgende:
AMD Phenom x6 1055T
AMD HD6950
Eindelijk geen lag meer
Een werk duurt lang genoeg om de tijd te vullen die ervoor beschikbaar is.
Je moet veel studeren om weinig te weten.![]()
natuurlijk niet, was sowieso hard toe aan wat nieuwsquote:Op woensdag 29 december 2010 12:02 schreef Perunage het volgende:
[..]
Heb je die setup speciaal voor Black Ops aangeschaft?
Ecosia
Dat is bij elke CoD het eerste wat ik doequote:Op woensdag 29 december 2010 08:25 schreef Deimos000 het volgende:
Gister maar eens de chat uitgezet. Dat begon mij de keel uit te hangen.
Speelt een stuk fijner zo![]()
![]()
Het spel word er zeker leuker opquote:Op woensdag 29 december 2010 14:18 schreef Deimos000 het volgende:
En het is echt een verademing! Geen KK dit dat oma moeder!
Had dat veeeeeeel eerder moeten doen.Met friends praat je toch via steam dus dat maakt geen fuck uit.
![]()
Teamspeak for the win :-)quote:Op woensdag 29 december 2010 15:02 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Het spel word er zeker leuker opMet friends praat je toch via steam dus dat maakt geen fuck uit.
Ecosia
Erg netjesquote:Op woensdag 29 december 2010 11:23 schreef Jumparound het volgende:
AMD Phenom x6 1055T
AMD HD6950
Eindelijk geen lag meer
[ Bericht 9% gewijzigd door s0ul1991 op 29-12-2010 16:34:20 ]![]()
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 29 december 2010 08:25 schreef Deimos000 het volgende:
Gister maar eens de chat uitgezet. Dat begon mij de keel uit te hangen.
Speelt een stuk fijner zo
Je bedoelt textchat neem ik aan?![]()
In je multiplayer config, seta cg_chatTime naar "0" zetten.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:06 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
Je bedoelt textchat neem ik aan?![]()
of van die gillende duitsere pubertjes met overslaande stem.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:18 schreef Deimos000 het volgende:
En het is echt een verademing! Geen KK dit dat oma moeder!
Had dat veeeeeeel eerder moeten doen.Supra Groningam Nihil
vergeten "shawdows" uit te zetten?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
ik heb het gedaan met /cg_chatheight 0 in de console tijdens het spelen.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:17 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
In je multiplayer config, seta cg_chatTime naar "0" zetten.![]()
Er zijn wss wel meer manieren, mjah, zolang jet het maar niet meer zietquote:Op donderdag 30 december 2010 14:38 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
ik heb het gedaan met /cg_chatheight 0 in de console tijdens het spelen.![]()
![]()
Heb 't toch maar weer aangezet. Bij S&D kan het wel handig zijn om te communiceren. En sommige servers hebben bepaalde regels (zoals: "no claymores allowed") die je dus niet kan zien als je het uit hebt staan. Want anders word je gekickt.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:22 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Er zijn wss wel meer manieren, mjah, zolang jet het maar niet meer ziet![]()
![]()
Tsjah. Ik laat het lekker uitquote:Op donderdag 30 december 2010 23:45 schreef Marurk het volgende:
[..]
Heb 't toch maar weer aangezet. Bij S&D kan het wel handig zijn om te communiceren. En sommige servers hebben bepaalde regels (zoals: "no claymores allowed") die je dus niet kan zien als je het uit hebt staan. Want anders word je gekickt.Speel toch altijd op dezelfde servers, en als ik S&D speel, dan meestal met vrienden.
![]()
Heb Black Ops nu ook gekocht en heb eerst de SP ff gespeeld. En gisteren ff wat MP gedaan. Moet zeggen dat het wel ff wennen is. Groot verschil tussen MW2 en BO qua gameplay.
Op dit moment vind ik MW2 fijner spelen dan BO.Waar gehakt wordt, is het woensdag.![]()
Ik vind MW2 ook fijner spelen dan Black Ops, maar Black Ops is gewoon minder frustrerendquote:Op zondag 2 januari 2011 12:20 schreef Albert86 het volgende:
Heb Black Ops nu ook gekocht en heb eerst de SP ff gespeeld. En gisteren ff wat MP gedaan. Moet zeggen dat het wel ff wennen is. Groot verschil tussen MW2 en BO qua gameplay.
Op dit moment vind ik MW2 fijner spelen dan BO.![]()
![]()
argh, ik wordt helemaal gek van kniven! Wtf doet dat onder V inplaats van C, en je flashbang onder 4 ipv q![]()
Ecosia
Kan je veranderen heaquote:Op zondag 2 januari 2011 14:03 schreef Jumparound het volgende:
argh, ik wordt helemaal gek van kniven! Wtf doet dat onder V inplaats van C, en je flashbang onder 4 ipv q![]()
![]()
![]()
Wou net zeggen. Dat was het eerste wat ik veranderd heb. Gewoon knife onder E en flashbang etc. onder Q.quote:Waar gehakt wordt, is het woensdag.![]()
idd, veel meer gebalanced, mis alleen nog wel wat opties change team ed verder loopt het nu best redelijk, jammer dat ik niet zoveel tijd heb om ff lekker te knallenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:26 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ik vind MW2 ook fijner spelen dan Black Ops, maar Black Ops is gewoon minder frustrerend![]()
![]()
Wat ik wel mis bij BO is het kunnen maken van Classes tussen de games door. Kan bij MW2 wel namelijk. Nu moet je eerst de server verlaten voordat je een class kan aanmaken. Met het risico dat de server waar je op zat vol is als je weer wilt joinen.Waar gehakt wordt, is het woensdag.![]()
maar nu kan je iig een server joinen MW2 kon dat weer nietquote:Op maandag 3 januari 2011 10:31 schreef Albert86 het volgende:
Wat ik wel mis bij BO is het kunnen maken van Classes tussen de games door. Kan bij MW2 wel namelijk. Nu moet je eerst de server verlaten voordat je een class kan aanmaken. Met het risico dat de server waar je op zat vol is als je weer wilt joinen.
Ecosia
Iemand hier die weet hoe je theather op callfoduty.com aan de praat kan krijgen?
Ik log daar in enzo dan doe ik link account en dan log ik in op steam en word ik terug doorverwezen naar callofduty.com en dan kan ik nog steeds niks.![]()
nog steeds geen oplossing voor het vastlopen
wat een losers daar bij de ontwikkelaars van Call of DutyA man's got to do what a man's got to do![]()
Ik heb serieus nergens last van.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:14 schreef Olle. het volgende:
wat een losers daar bij de ontwikkelaars van Call of Duty![]()
Je hebt gewoon een kutcomputer. Hier ook gewoon nergens last van. Spel draait perfect.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:14 schreef Olle. het volgende:
wat een losers daar bij de ontwikkelaars van Call of DutyWaar gehakt wordt, is het woensdag.![]()
Ook geen probleem hier, draait als een zonnetje...
dacht gister wat lag te hebben maar toen ik BO afsloot bleek de firewall een probleem met BO te hebben...
HC FFA eerste en GUN eerste, vooral de Gun Game vind ik gaaf
Ecosia
ja is dat zo? Wat is het probleem met mijn computer dan volgens jou?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:33 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een kutcomputer. Hier ook gewoon nergens last van. Spel draait perfect.
Maar niemand heeft er na de laatste update meer last van dus?
Hebben mensen software matig nog iets aangepast?A man's got to do what a man's got to do![]()
Nope, niets...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:00 schreef Olle. het volgende:
[..]
ja is dat zo? Wat is het probleem met mijn computer dan volgens jou?
Maar niemand heeft er na de laatste update meer last van dus?
Hebben mensen software matig nog iets aangepast?
maar wat zijn de specs van je pc?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Hij liep voorheen nooit vast.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Nope, niets...
maar wat zijn de specs van je pc?
Maar sinds dat hier meerdere mensen last van hadden loopt hij bij mij ook vast, en na de update nog steeds...
specs in het kort:
i5 processor
ATI HD4770
4 gig werkgeheugen
1 terra HDDA man's got to do what a man's got to do![]()
het je lagere settings geprobeerd?
Is er wat over te vinden op I-net? Crashed BO? Of is het een soort van lang uitgerekte lag?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
nou het beeld bevriest gewoon en moet ik via taakbeheer de applicatie sluitenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:05 schreef Jumparound het volgende:
het je lagere settings geprobeerd?
Is er wat over te vinden op I-net? Crashed BO? Of is het een soort van lang uitgerekte lag?
eigenlijk nog steeds hetzelfde probleem als voor de update.
Op lagere settings gebeurt het ook..A man's got to do what a man's got to do![]()
hmm, ik zie nog wel wat mogelijk fixes op i-net, maar weet niet of je al dingen hebt geprobeerd of alleen de update hebt geinstalleerd...
bijvoorbeeld:quote:Just open config_mp.cfg and find these value and make changes accordingly.
seta r_multiGpu 1 -> 0
seta r_multithreaded_device 0 -> 1Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
ja die heb ik net ook gezien. even proberen morgenavondquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:15 schreef Jumparound het volgende:
hmm, ik zie nog wel wat mogelijk fixes op i-net, maar weet niet of je al dingen hebt geprobeerd of alleen de update hebt geinstalleerd...
bijvoorbeeld:
[..]
ik heb wel de stap gedaan die black-ops op de site heeft staanA man's got to do what a man's got to do![]()
oke, laat anders ff weten wat je wel en niet hebt geprobeerd. Kan altijd ff helpen zoeken
Ecosia
ja is goed.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:37 schreef Jumparound het volgende:
oke, laat anders ff weten wat je wel en niet hebt geprobeerd. Kan altijd ff helpen zoeken
zelf heb ik dit ook nog gevonden:er zijn meer mensen met dit probleemquote:Oudere versies hebben lekken die malware de kans geeft om zich te installeren op je systeem.
Doe eerst deze stappen om Java te de-installeren en de nieuwere versie te installeren:
Download Java Runtime Environment (JRE) 6u7 (mirror) en bewaar het naar je Bureaublad.
Sluit alle programma's die eventueel open zijn - Zeker je web browser!
Ga dan naar Start > Configuratiescherm > Software en verwijder alle oudere versies van Java uit de Softwarelijst.
Vink alles aan met Java Runtime Environment (JRE of J2SE) in de naam.
Klik dan op Verwijderen of op de Wijzig/Verwijder knop.
Herhaal dit tot alle oudere versies verdwenen zijn.
Na het verwijderen van alle oudere versies, herstart je pc.
Dubbelklik vervolgens op jre-6u7-windows-i586-p-s.exe op je Bureaublad om de nieuwste versie van Java te installeren
thnx voor je hulp in ieder gevalA man's got to do what a man's got to do![]()
Ik krijg een "unrecoverable Directx" error bij opstarten single player. Multiplayer doet het nu, na de eerste weken zwaar drama, behoorlijk, maar single player (die het eerst wel enigszins deed) geeft nu meteen die melding. Nog voor developer screens.
Anyone?
V.Ja inderdaad, V. ja.![]()
je zit toch niet op een laptop te spelen he V.?
anders...quote:By the way. You should ensure that the version of DirectX installed on your system is the most recent 9.0c version. The full 33M installation package can be downloaded from Microsoft and downloading it will give you more flexibility for reinstalling and correcting problems than the usual Internet installation.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Nee, de laptop heb ik nog niet (al zal die krachtiger zijn dan mijn desktop).quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:55 schreef Jumparound het volgende:
je zit toch niet op een laptop te spelen he V.?
anders...
[..]
Maar ik heb al een herinstall van Dx geprobeerd, maar hij doet dat niet, omdat de mijne up-to-date zou zijn...
??quote:"DirectX Encountered an unrecoverable error. Check the readme for possible solutions."
If this happens for you, then try the following:
-- Reinstall DirectX or Upgrade it
-- Upgrade your video / graphics card drivers
-- Set the game's compatibility mode to Windows XP SP3Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Ik ga nog wel even kloten vanavond
Ik kijk wel effe naar die compatibility mode, wist niet dat dat een optie was.
en anders een nieuwe videokaart
Ecosia
Sodemieter op, net een jaar geleden vervangenquote:
En mijn automatiseringsbudget is wel effe op met die nieuwe laptop in aantocht.
welke videokaart heb je dan?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
zou ruim voldoende moeten zijn...Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Als fervent modern warfare en black opps gamer heb ik nu helemaal gehad met het spel.
Vastlopers, lag, zuigende gameplay ik heb het helemaal gehad en nee het ligt niet aan de hardware.
Ik verlang weer terug naar de tijd van wolfenstein enemy territory online met volle servers.Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Als ik het zo lees heb ik wel mazzal dat het op mijn lappie in een keer probleemloos draaide.
Is er een manier om de filmpjes te skippen tijdens campaign? De eerste keer is wel mooi en leuk, maar ik hoef niet telkens als ik laad de intro van het level te zien.Life is what you make it.![]()
linker of rechter muisknop geloof ik...quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:09 schreef Schanulleke het volgende:
Als ik het zo lees heb ik wel mazzal dat het op mijn lappie in een keer probleemloos draaide.
Is er een manier om de filmpjes te skippen tijdens campaign? De eerste keer is wel mooi en leuk, maar ik hoef niet telkens als ik laad de intro van het level te zien.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
zoals het nu lijktquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:15 schreef Jumparound het volgende:
bijvoorbeeld:
[..]
seta r_multithreaded_device 0 -> 1
heeft boven staande actie effect!
vanavond is hij niet meer vast gelopen!
maar dat was slechts 1 maal
A man's got to do what a man's got to do![]()
feli
Ecosia
thnx man!quote:
overigens heb ik begrepen dat de andere zin die je mij gaf te maken heeft of je meerdere videokaarten in je kast hebt zitten
en ik heb alleen een HD4770
tja, ik ken niet alle instellingen ;-)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
ik ook niet maar als je ze nodig hebt kom je nog wel eens wat tegenquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:38 schreef Jumparound het volgende:
tja, ik ken niet alle instellingen ;-)
Dank voor de handreiking, maar helaas, het werkt bij mij niet. Maar goed, dat is een kleine irritatie bij het opstarten, meer niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:10 schreef Jumparound het volgende:
[..]
linker of rechter muisknop geloof ik...Life is what you make it.![]()
mmm ik heb dezelfde!quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:39 schreef Olle. het volgende:
[..]
thnx man!
overigens heb ik begrepen dat de andere zin die je mij gaf te maken heeft of je meerdere videokaarten in je kast hebt zitten
en ik heb alleen een HD4770
Ik ga jou actie ook nog maar eens proberen!Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
ja en laat ook even weten of het je gelukt is!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:05 schreef dekilo het volgende:
[..]
mmm ik heb dezelfde!
Ik ga jou actie ook nog maar eens proberen!![]()
ben ik wel benieuwd naar, bij mij heeft het tot nu toe gewerkt!A man's got to do what a man's got to do![]()
(AMD) Drivers updaten wil ook wel eens helpen voor Ati gebruikers.
Als je dat doet, doe het dan via Steam. Dat heeft mijn problemen opgelost. Ik heb ook een HD5750.![]()
Ik heb een HD6970 en drivers updaten via de site of via steam staat nu nog garant voor vastlopers... Kan alleen nog de drivers van de cd gebruiken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:34 schreef Deimos000 het volgende:
(AMD) Drivers updaten wil ook wel eens helpen voor Ati gebruikers.
Als je dat doet, doe het dan via Steam. Dat heeft mijn problemen opgelost. Ik heb ook een HD5750.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Die max 12 players zijn trouwens veeeeel leukere servers, het is vaak echt niet te doen op een 18 man server dan schiet de helft bij wijze willekeurige kant op en hopen dat je iemand raakt...quote:pcdev
1. We are testing the next patch. It includes a fix for systems with the audio stutter problem. #codblackops #pc 5:49 PM Jan 5th via web![]()
![]()
Paar vraagjes.
Zijn er tweaks om de FPS te verbeteren?
Deze moeten wel online toepasbaar zijn!
hoeveel moet een ideale fps eigenlijk zijn?
Hoe kan ik het spel openen in windowed mode?Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
heb je dat met die aanpassing in de CFG al eens geprobeerd? Tot nu toe loopt hij bij mij als een zonnetje!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb een HD6970 en drivers updaten via de site of via steam staat nu nog garant voor vastlopers... Kan alleen nog de drivers van de cd gebruiken.A man's got to do what a man's got to do![]()
Met de drivers van de cd loopt het spel primaquote:Op maandag 10 januari 2011 10:13 schreef Olle. het volgende:
[..]
heb je dat met die aanpassing in de CFG al eens geprobeerd? Tot nu toe loopt hij bij mij als een zonnetje!Nog even wachten op de eerste ATi/AMD drivers van dit jaar en dan kan ik ook weer normaal updaten
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Alle tips die je vind en in de MP_config zitten zijn onlinequote:Op maandag 10 januari 2011 09:38 schreef dekilo het volgende:
Paar vraagjes.
Zijn er tweaks om de FPS te verbeteren?
Deze moeten wel online toepasbaar zijn!
hoeveel moet een ideale fps eigenlijk zijn?
Hoe kan ik het spel openen in windowed mode?
Spel openen in windowd modus gaat via:
Settings -> Graphics -> Fullscreen (No)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
NAPALM
Cobra
Laatste weet ik niet meerIk haalde hem toch nooit, of chopper gunner of attack dogs
maar heb nu gepresiged dus kan weer opnieuw beginnen
Ecosia
ik vind spyplane eigenlijk alleen erg handig in hardcore games..quote:Op maandag 10 januari 2011 11:06 schreef VAQUING91 het volgende:
[..]
- Spy Plane
- Counter-Spy Plane
- Chopper Gunner
Ideaal voor TDM
Omdat je dan echt een scherm hebt.
zelf heb ik (moet ik het wel goed zeggen omdat ik net geprestiged ben
ik heb de atack heli, de random crate, en de mortar team.
is het overigens ook zo dat je bij prestige kans maakt om meer dan 3 awards kunt selecteren?A man's got to do what a man's got to do![]()
Neequote:is het overigens ook zo dat je bij prestige kans maakt om meer dan 3 awards kunt selecteren?![]()
Gisteren eigenlijk voor het eerst met mijn clan BO gespeeld. Mán wat is dat anders dan CoD4. Ken de maps nog niet, geen idee van de perks. Moet maar snel effe wat ranked matches gaan spelen, want ik werd constant voor mijn flikker geschoten met prachtige wapens die ik ook wil hebben.
haha, zoals de ak47 :-) Mijn favo ;-)
Waar ik nu een sport van maak is iemand afknallen en dan zn wapen oppikken... zo leer je snel een hoop andere wapens kennen
Ecosia
de commando en aug die vind ik toch wel echt toppertjes hoor!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:16 schreef Jumparound het volgende:
haha, zoals de ak47 :-) Mijn favo ;-)
Waar ik nu een sport van maak is iemand afknallen en dan zn wapen oppikken... zo leer je snel een hoop andere wapens kennen![]()
de ak 47 weet ik eigenlijk niet...
clan pff daar heb ik voor het laatst in gezeten tijdens mijn Counterstrike tijd![]()
long time ago
cod2 hierquote:Op maandag 10 januari 2011 12:44 schreef Olle. het volgende:
[..]
de commando en aug die vind ik toch wel echt toppertjes hoor!![]()
de ak 47 weet ik eigenlijk niet...
clan pff daar heb ik voor het laatst in gezeten tijdens mijn Counterstrike tijd![]()
long time ago
Ecosia
moet je een paar potjes SAS spelen, dan kan je lekker met de tomahawk los gaanquote:Op maandag 10 januari 2011 12:49 schreef Verbal het volgende:
Ik zag gisteren iemand een tomahawk in zijn rug krijgen. Ook mooi...
V.
Ecosia
Fijne (kleine) server, tactische gameplay itt dat run and gun en rushfucking... Dus maar lid geworden, zodat ik er altijd bij kan, ook als hij vol zit. En ik kan nu lekker eikels kicken die zich niet aan onze regels houden (CoD4)quote:
zo ver kom ik nooitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Cobra
Chopper gunner
Assault chopper![]()
![]()
Als je in Nuketown zit, heb je dat aantal niet eens gehaald aan het eind van het spelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Cobra
Chopper gunner
Assault chopperEn laat staan in 1x
Pedicabo ego vos et irrumabo.![]()
godskolere, had een contract voor een 8 killstreak met sniper...
nog 1 minuut te gaan en zat op 7... pleurt er een fucking mortar op mn dak
En ik lag zo mooi te campen op nuketown!
FFS!
Ecosia
Gisteren weer effe een halfuurtje gedaan. Draait nu godzijdank behoorlijk. Heb een fijne class gecreëerd. Kostte wel wat, maar daar kan ik dan tenminste weer wat geld mee binnenslepen en uplevelen.
als het een goeie class is heb je je geld zo weerquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:48 schreef Verbal het volgende:
Gisteren weer effe een halfuurtje gedaan. Draait nu godzijdank behoorlijk. Heb een fijne class gecreëerd. Kostte wel wat, maar daar kan ik dan tenminste weer wat geld mee binnenslepen en uplevelen.
V.
Precies. Liep tot nu toe maar een beetje te rommelen in de marge, maar ik heb mijn stille perk nu weer. Ik speel heel erg op gehoor en door mijn eigen gestamp kon ik tot nu toe de geluiden van het spel niet goed leren kennen...quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:56 schreef Olle. het volgende:
[..]
als het een goeie class is heb je je geld zo weer
En ik heb een tomahawk
waarom vind je pistool niet fijner dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Precies. Liep tot nu toe maar een beetje te rommelen in de marge, maar ik heb mijn stille perk nu weer. Ik speel heel erg op gehoor en door mijn eigen gestamp kon ik tot nu toe de geluiden van het spel niet goed leren kennen...
En ik heb een tomahawk
V.A man's got to do what a man's got to do![]()
Het spel loopt nog steeds niet lekker bij mij,
en daar baal ik behoorlijk van
dus heb Cod4 maar weer opgepakt, en die loopt natuurlijk als een trein.
ingame zeiden wat mensen dat het komt omdat ik een quad core pc heb dat hij niet goed loopt weet iemand hier meer van?
dank,![]()
Ik moet nog gaan spelen met deze class. Maar ik zag er van de week iemand mee gekilld worden en dat zag er tof uit. Of het handig is, weet ik niet, maar het is weer iets nieuws, he?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:08 schreef Olle. het volgende:
[..]
waarom vind je pistool niet fijner dan?
zo is dat!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik moet nog gaan spelen met deze class. Maar ik zag er van de week iemand mee gekilld worden en dat zag er tof uit. Of het handig is, weet ik niet, maar het is weer iets nieuws, he?
V.
en een mooie show is nooit verkeerd uiteraard
kijk even een pagina 1 of 2 terug. Dan zie je een aanpassing staan die je moet doorvoeren in de config.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:11 schreef Thymen. het volgende:
Het spel loopt nog steeds niet lekker bij mij,
en daar baal ik behoorlijk van
dus heb Cod4 maar weer opgepakt, en die loopt natuurlijk als een trein.
ingame zeiden wat mensen dat het komt omdat ik een quad core pc heb dat hij niet goed loopt weet iemand hier meer van?
dank,
dat hielp bij mijen ik denk ook bij jou
Waar vind ik de config_mp.cfg?
Ik heb het spel via steam geinstalleerd en kan het niet in de steam folder vinden!
Ook via bestanden zoeken kan ik de cfg niet vindenOnly when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty black ops\playersquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:05 schreef dekilo het volgende:
Waar vind ik de config_mp.cfg?
Ik heb het spel via steam geinstalleerd en kan het niet in de steam folder vinden!
Ook via bestanden zoeken kan ik de cfg niet vindenRocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.![]()
Thanks!
Dan ga ik vanavond eens kijken!Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
zou het heel knap vinden als je het zonder steam had gedaanquote:Ik heb het spel via steam geinstalleerd
(ervan uitgaande dat het legaal is)![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:24 schreef VAQUING91 het volgende:
[..]
zou het heel knap vinden als je het zonder steam had gedaan
(ervan uitgaande dat je spel legaal is)![]()
weet ik veel!Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
is dit gewoon een gratis download content?quote:
of gaat hij mee in de patch?
of moet je dit kopen?A man's got to do what a man's got to do![]()
Voor niks gaat de zon op.
Betalen zul je.Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
zit wat inquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:42 schreef dekilo het volgende:
Voor niks gaat de zon op.
Betalen zul je.
maar heb volgens mij in eens nieuws bericht gelezen dat ze bij black ops uitbereidingen zoals extra maps altijd gratis hielden. Maar weet het neit zeker meer
in geen 15 jaar geef ik nog maar 1 euro uit aan treyarch.
Wat gaat de patch doen?Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
LIVE FIXES
1/20/11
PC Patch 1.05
■• MP Audio stuttering on certain systems.
■• Playercards sometimes not showing properly.
■• Added three Private Match Server Settings: Team Change, Team-Up Period, and Keep Balanced Teams.
■• Added Alternate Color Scheme for accessibility: Settings / Multiplayer / Player Name Indicator.
■• Changed Team-Up Period countdown interval to 10 seconds.
■• Combat Training sessions are no longer counted in Server Browser Unranked tab.
■• Friends on your team will now show as blue on your minimap.
■• Prevention of various exploits.
■• Objective markers localized for all languages.
■• Various stability improvements
IN PROGRESS
(Last Updated 1/20/11)
■• SP Audio stuttering on certain systems.
■• Addition of new contracts.
■• Addition of the “Dolly Cam” editing mode in Theater.
■• If a player cancels an invite to a Wager Match, then attempts to join another server, they will join the server from the declined invite.
■• Issue where the incorrect perks would appear when spectating another player under certain conditions.
■• Addition of round start explosive delay to China Lake grenade launcher to give it the same “spawn toob” protection as other explosives.
■• Ensure reticle purchases are reset on prestige in all circumstances.
■• Contracts should reset on prestige.
■• Prevention of Valkyrie rocket exploding upon release under rare conditions.
■• Prevention of Gunship and Chopper Gunner failing to give player full control under rare conditions.
■• Prevention of an issue where a player will get teleported outside the map boundaries under very specific conditions.
■• Limit the ability to re-roll supply drops using Hardline Pro to Care Packages only, no other killstreak drops.
■• Increased headshot multipliers for sniper rifles. Sniper rifles with suppressors equipped will now always be ensured one-shot kill headshots.
■• Added a render delay to the red diamond player indicators that appear when controlling the Gunship, Valkyrie Rocket and Chopper Gunner. When a player first spawns, this will not appear for a period of time.
Dit vind ik een goeie!
■• Additional minor reductions in knife lunge.Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:46 schreef dekilo het volgende:
LIVE FIXES
1/20/11
PC Patch 1.05
■• MP Audio stuttering on certain systems.
■• Playercards sometimes not showing properly.
■• Added three Private Match Server Settings: Team Change, Team-Up Period, and Keep Balanced Teams.
■• Added Alternate Color Scheme for accessibility: Settings / Multiplayer / Player Name Indicator.
■• Changed Team-Up Period countdown interval to 10 seconds.
■• Combat Training sessions are no longer counted in Server Browser Unranked tab.
■• Friends on your team will now show as blue on your minimap.
■• Prevention of various exploits.
■• Objective markers localized for all languages.
■• Various stability improvements
IN PROGRESS bedoelen ze hier nou mee dat deze punten nog komen??
(Last Updated 1/20/11)
■• SP Audio stuttering on certain systems.
■• Addition of new contracts.
■• Addition of the “Dolly Cam” editing mode in Theater.
■• If a player cancels an invite to a Wager Match, then attempts to join another server, they will join the server from the declined invite.
■• Issue where the incorrect perks would appear when spectating another player under certain conditions.
■• Addition of round start explosive delay to China Lake grenade launcher to give it the same “spawn toob” protection as other explosives.
■• Ensure reticle purchases are reset on prestige in all circumstances.
■• Contracts should reset on prestige.
■• Prevention of Valkyrie rocket exploding upon release under rare conditions.
■• Prevention of Gunship and Chopper Gunner failing to give player full control under rare conditions.
■• Prevention of an issue where a player will get teleported outside the map boundaries under very specific conditions.
■• Limit the ability to re-roll supply drops using Hardline Pro to Care Packages only, no other killstreak drops.
■• Increased headshot multipliers for sniper rifles. Sniper rifles with suppressors equipped will now always be ensured one-shot kill headshots.
■• Added a render delay to the red diamond player indicators that appear when controlling the Gunship, Valkyrie Rocket and Chopper Gunner. When a player first spawns, this will not appear for a period of time.
■• Additional minor reductions in knife lunge.![]()
Vind de gamemodes GUN en Sharpshooter ook wel lacheLeuke afwisseling op de TDM games. En speel nu toch wat vaker dan bij MW2 ook S&D en HQ.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.![]()
ik snap echt niet waarom niet elke server max 12 is, veeeeel leuker, komt veel meer aan op je skills en nu is het een grote spray respawn camp chaos op die 18 servers helaas![]()
![]()
Ik las dat er een patch was, dus ik heb het maar weer eens keer geprobeerd...
En verdomd, ik heb hem net 90 minuten lang gespeeld zonder ook maar één vastloper, waar 'ie voor de patch gewoon doodleuk om de 5 minuten crashte.
Dus maanden na de releasedatum is 'ie eindelijk weer speelbaar.
Dankjulliewel Activision, dat ik zomaar jullie spel mag spelen.![]()
![]()
Ik kan zelfs m'n account linken op de website.
Nou ja, het werkte natuurlijk eerst niet, maar na wat gegoogle toch een oplossing gevonden:
http://ttkforum.2forum.biz/t513-can-t-link-black-ops-account![]()
Nu ik een Mac heb ziet Black Ops er grafisch een stuk mooier uitanders steek je gewoon even je tong erin![]()
goed idee van de delay op zichtbaarheid op je spawnpunt voor een gunschip. Was altijd erg ergerlijk in MW2.Supra Groningam Nihil
Is er een legale tweak om de recoil in te perken?Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
Ander wapen ?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef dekilo het volgende:
Is er een legale tweak om de recoil in te perken?![]()
bukkenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef dekilo het volgende:
Is er een legale tweak om de recoil in te perken?
anders steek je gewoon even je tong erin![]()
regelmatig wordt in de server overigens gezegd, grimreaper deployd.
wat is dat eigenlijk?A man's got to do what a man's got to do![]()
Dat is dat machine geweer dat arnold heeft in de film predator.Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
grim reaper is een raketwerper met 4 tubes. in Gun Game komt ie ook wel eens voorbij. verder krijg je hem alleen als care packageInorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
duidelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:06 schreef Jumparound het volgende:
grim reaper is een raketwerper met 4 tubes. in Gun Game komt ie ook wel eens voorbij. verder krijg je hem alleen als care package
kon het niet in het spel zelf vinden
dus dacht leg de vraag voor aan de prof'sA man's got to do what a man's got to do![]()
Oh, hihi (ik ben een profquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:36 schreef Olle. het volgende:
[..]
duidelijk
kon het niet in het spel zelf vinden
dus dacht leg de vraag voor aan de prof's)
Ecosia
Yep. In CoD4 precies hetzelfde. Ik equip nooit de AK, want die stuitert alle kanten op.quote:
ik denk dat ik maar overstap naar de comando ipv de ak... inderdaad, stom stuiterding
Ecosia
Ik moet echt die wapens in BO nog leren kennen... en de maps.... en de perks...
Weet het nog niet met het spel... vind de geluiden vooral niet echt fijn.
is dat die bolt action sniper? Traag rot ding
Ecosia
gebruik zelf nooit SMG's , snipers of shotguns.
Alleen de aug en commando eigenlijk
en ik vind sommige perks rottige naar pro te krijgen.
Soms moet je een melee attack doen ofzo. Maar wat is een melee attack
wazig opgesteld die dingen bij toerenA man's got to do what a man's got to do![]()
melee is uithalen met je mes, zit onder "V"Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Nee hoor, onder Mouse 4quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:10 schreef Jumparound het volgende:
melee is uithalen met je mes, zit onder "V"
en onder V. V.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
dan zet je hem ook onder V, dat is de standaard instelling...
(dus als iemand vraagt wat melee is, hoort ie onder V te zitten.)Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Nee, mensen moeten hem onder mouse 4 zetten, want V is een totaal onlogische plek.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:44 schreef Jumparound het volgende:
dan zet je hem ook onder V, dat is de standaard instelling...
(dus als iemand vraagt wat melee is, hoort ie onder V te zitten.)
g voor granaat is pas onlogisch.
Wat is muis 4
Ik heb melee onder het scrol wiel zitten gaat perfect.Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
ik heb melee volgens mij onder de e gedaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:59 schreef dekilo het volgende:
g voor granaat is pas onlogisch.
Wat is muis 4
Ik heb melee onder het scrol wiel zitten gaat perfect.
...want granaat schrijf je niet met een 'g'?quote:
Nee serieus, die g zit nog wel onder handbereik.De knop op mijn G5 die onder mijn duim zit. Perfect voor melee.quote:Wat is muis 4
Ik heb melee op muis 3 (klik muiswiel) zitten en de granaten onder mouse 4 en 5 (zijknopjes)
Deze muis dus. Echt een heerlijke FPS muis. Heb m al dik 5 jaar.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
heb het exact zelfde als jijquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:10 schreef J.Clarkson het volgende:
Ik heb melee op muis 3 (klik muiswiel) zitten en de granaten onder mouse 4 en 5 (zijknopjes)
Deze muis dus. Echt een heerlijke FPS muis. Heb m al dik 5 jaar.
[ afbeelding ]![]()
met die knoppen verdeling bedoel ik dan
jij hebt volgens mij de amerikaanse versie, ik de europese (dus blauw )A man's got to do what a man's got to do![]()
setting van mij al sinds COD4:
wapen wisselen: scroll down
reload: scroll up
granaat: duimknop forward
melee: duimknop back
flashbang: qSupra Groningam Nihil
Klopt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:21 schreef Olle. het volgende:
[..]
heb het exact zelfde als jij![]()
met die knoppen verdeling bedoel ik dan
jij hebt volgens mij de amerikaanse versie, ik de europese (dus blauw )De mijne is een US variant. Heerlijke muis, al 2x cola overheen gegaan. Openmaken, schoonmaken, dicht en gewoon blijven werken. Top muisje.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
Sinds eergisteren plotseling "connection errors" (soms om de minuut) en met enige regelmaat "fatal errors", waarna mijn hele compu vastslaat.
Anyone?
nope, gister nog even gespeeld en geen error...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:12 schreef Verbal het volgende:
Sinds eergisteren plotseling "connection errors" (soms om de minuut) en met enige regelmaat "fatal errors", waarna mijn hele compu vastslaat.
Anyone?
V.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
hier ook geen probleem!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:12 schreef Verbal het volgende:
Anyone?
V.
ik heb mijn melee onder e op het toetsenbord.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:41 schreef WooZ het volgende:
die muis heb ik ook in dezelfde config![]()
heb alleen melee op scroll up zitten
Vind je de muis fijner dan het toetsenbord?
is ook een kwestie van gewenning uiteraardA man's got to do what a man's got to do![]()
daar ben ik ook benieuwd naar!Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.![]()
jammer van dat Double XP weekend, ik heb mijn record van XP in één ptje niet kunnen verbeteren
42K was toch te hoog gegrepen!
(echt ziek, elke kill was wel een achievement)
Ecosia
Ik heb de game vorige week ook gekocht maar de key code was al gebruikt.
De Free Record Shop kon er niets aan doen en die verwees me door naar Activision.
Activision kon ook niets doen en die verwees me door naar Steam.
Inmiddels was ik al een week verder en na een hoop gespit kwam ik erachter dat ik de aankoopbon naar Steam moest opsturen waarna zij zouden besluiten om misschien een nieuwe key code naar mij toe te sturen.
Ik was het al helemaal zat met die klantonvriendelijke bedrijven dus ik heb de game naar de Free Record Shop verzonden met de mededeling dat ze hem mogen hebben want ik heb er toch niets aan.![]()
Wat een kutervaring. Daar zou Bol.com een prima reclame mee kunnen maken, lijkt me.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:14 schreef thumbnail het volgende:
De Free Record Shop kon er niets aan doen en die verwees me door naar Activision.
Inmiddels was ik al een week verder en na een hoop gespit kwam ik erachter dat ik de aankoopbon naar Steam moest opsturen waarna zij zouden besluiten om misschien een nieuwe key code naar mij toe te sturen.
Ik was het al helemaal zat met die klantonvriendelijke bedrijven dus ik heb de game naar de Free Record Shop verzonden met de mededeling dat ze hem mogen hebben want ik heb er toch niets aan.Life is what you make it.![]()
ik heb dezelfde ervaring met empire war gehad.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:14 schreef thumbnail het volgende:
Ik was het al helemaal zat met die klantonvriendelijke bedrijven dus ik heb de game naar de Free Record Shop verzonden met de mededeling dat ze hem mogen hebben want ik heb er toch niets aan.
moet je steam mailen, mij hebben ze vervolgens nog 3 keer gevraagd om plaatjes van de boekjes, cd etc en vervolgens de steam key en de aanschaf bon etc etc.
Maar na 3 weken had ik een nieuwe key
volgens mij heb ik die ook alleen dan in groen en draadloosquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:10 schreef J.Clarkson het volgende:
Deze muis dus. Echt een heerlijke FPS muis. Heb m al dik 5 jaar.en na verloop van tijd zijn de batterijen op
en dan moet je(omdat het model niet meer voorradig is) maar een heel nieuw model kopen met alle gevolgen van dien.
Herkenbaar?
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!![]()
Die batterijen kun je toch opladen? Ik heb mijn MX700 muis al weer twee jaar denk ik en nog nooit problemen mee gehad. Elke 4 jaar een nieuwe muis kan toch geen kwaad?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:46 schreef rubje het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die ook alleen dan in groen en draadloosen na verloop van tijd zijn de batterijen op
en dan moet je(omdat het model niet meer voorradig is) maar een heel nieuw model kopen met alle gevolgen van dien.
Herkenbaar?
Supra Groningam Nihil
dan heb je niet dezelfde als je battarijen hebtquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:46 schreef rubje het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die ook alleen dan in groen en draadloosen na verloop van tijd zijn de batterijen op
Herkenbaar?
die van Clarckson is met kabel.
Bol.com had een andere game gegeven denk ik.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:19 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een kutervaring. Daar zou Bol.com een prima reclame mee kunnen maken, lijkt me.
Dat is een bedrijf wat wel service geeft.![]()
Dat kan ik nu niet meer doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:26 schreef Olle. het volgende:
ik heb dezelfde ervaring met empire war gehad.
moet je steam mailen, mij hebben ze vervolgens nog 3 keer gevraagd om plaatjes van de boekjes, cd etc en vervolgens de steam key en de aanschaf bon etc etc.
Maar na 3 weken had ik een nieuwe key![]()
![]()
quote:Bezitters van de pc-versie zullen nog even moeten wachten; uiterlijk 31 maart verschijnt het map-pack voor hun platform.Black Ops-map-pack First Strike verschijnt op 3 maart voor PS3quote:Het map-pack kost 1200 Microsoftpunten op Xbox Live. Waarschijnlijk gaat het pakket 13,99 euro kosten op de PlayStation en pc. Deze prijzen hanteerde Activision ook bij Modern Warfare 2.![]()
![]()
DFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGERDFGDFGEWRRTHBBYETRWGER![]()
Sowieso zou het dan niet voorkomen dat de code al gebruikt is. Dat kan in winkels wel omdat ze de inhoud uit die hoesjes halen tegen diefstal. Goede kans dat die code door een werknemer van de winkel is gebruikt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:41 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Bol.com had een andere game gegeven denk ik.
Dat is een bedrijf wat wel service geeft.Life is what you make it.![]()
Is BO uit de gratie? Ging volgens mij sneller dan met MW2.Supra Groningam Nihil
Bij mij wel enigszins. Speel gewoon nog lekker CoD4, TF2 en inmiddels Magicka.quote:Op donderdag 21 juli 2011 10:39 schreef Deetch het volgende:
Is BO uit de gratie? Ging volgens mij sneller dan met MW2.
ik speel het nog wel zo nu en danquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:39 schreef Deetch het volgende:
Is BO uit de gratie? Ging volgens mij sneller dan met MW2.
misschien geluk geweest voor mij dan dat ik het niet veel speelA man's got to do what a man's got to do![]()
Niet te gelovenquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:39 schreef Deetch het volgende:
Is BO uit de gratie? Ging volgens mij sneller dan met MW2.krijg ik weer gelijk toen ik weken geleden de hoge verwachtingen en hype reacties probeerde te temperen dat BO echt niet zo byzonder was en men zich niet zo moest aanstellen alsof het een geheel nieuwe spel was dat nog nooit eerder was vertoont.
Blijkt het dus nu binnen enkele weken helemaal naar de achtergrond te zijn verdreven als spel.
hell...BF2 hield het langer vol als populair spel.![]()
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: