ja die heb ik net ook gezien. even proberen morgenavondquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:15 schreef Jumparound het volgende:
hmm, ik zie nog wel wat mogelijk fixes op i-net, maar weet niet of je al dingen hebt geprobeerd of alleen de update hebt geinstalleerd...
bijvoorbeeld:
[..]
ja is goed.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:37 schreef Jumparound het volgende:
oke, laat anders ff weten wat je wel en niet hebt geprobeerd. Kan altijd ff helpen zoeken
er zijn meer mensen met dit probleemquote:Oudere versies hebben lekken die malware de kans geeft om zich te installeren op je systeem.
Doe eerst deze stappen om Java te de-installeren en de nieuwere versie te installeren:
Download Java Runtime Environment (JRE) 6u7 (mirror) en bewaar het naar je Bureaublad.
Sluit alle programma's die eventueel open zijn - Zeker je web browser!
Ga dan naar Start > Configuratiescherm > Software en verwijder alle oudere versies van Java uit de Softwarelijst.
Vink alles aan met Java Runtime Environment (JRE of J2SE) in de naam.
Klik dan op Verwijderen of op de Wijzig/Verwijder knop.
Herhaal dit tot alle oudere versies verdwenen zijn.
Na het verwijderen van alle oudere versies, herstart je pc.
Dubbelklik vervolgens op jre-6u7-windows-i586-p-s.exe op je Bureaublad om de nieuwste versie van Java te installeren
quote:By the way. You should ensure that the version of DirectX installed on your system is the most recent 9.0c version. The full 33M installation package can be downloaded from Microsoft and downloading it will give you more flexibility for reinstalling and correcting problems than the usual Internet installation.
Nee, de laptop heb ik nog niet (al zal die krachtiger zijn dan mijn desktop).quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:55 schreef Jumparound het volgende:
je zit toch niet op een laptop te spelen he V.?
anders...
[..]
quote:"DirectX Encountered an unrecoverable error. Check the readme for possible solutions."
If this happens for you, then try the following:
-- Reinstall DirectX or Upgrade it
-- Upgrade your video / graphics card drivers
-- Set the game's compatibility mode to Windows XP SP3
Sodemieter op, net een jaar geleden vervangenquote:
linker of rechter muisknop geloof ik...quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:09 schreef Schanulleke het volgende:
Als ik het zo lees heb ik wel mazzal dat het op mijn lappie in een keer probleemloos draaide.
Is er een manier om de filmpjes te skippen tijdens campaign? De eerste keer is wel mooi en leuk, maar ik hoef niet telkens als ik laad de intro van het level te zien.
zoals het nu lijktquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:15 schreef Jumparound het volgende:
hmm, ik zie nog wel wat mogelijk fixes op i-net, maar weet niet of je al dingen hebt geprobeerd of alleen de update hebt geinstalleerd...
bijvoorbeeld:
[..]
thnx man!quote:
ik ook niet maar als je ze nodig hebt kom je nog wel eens wat tegenquote:Op donderdag 6 januari 2011 09:38 schreef Jumparound het volgende:
tja, ik ken niet alle instellingen ;-)
Dank voor de handreiking, maar helaas, het werkt bij mij niet. Maar goed, dat is een kleine irritatie bij het opstarten, meer niet.quote:Op woensdag 5 januari 2011 12:10 schreef Jumparound het volgende:
[..]
linker of rechter muisknop geloof ik...
mmm ik heb dezelfde!quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:39 schreef Olle. het volgende:
[..]
thnx man!
overigens heb ik begrepen dat de andere zin die je mij gaf te maken heeft of je meerdere videokaarten in je kast hebt zitten
en ik heb alleen een HD4770
ja en laat ook even weten of het je gelukt is!quote:Op donderdag 6 januari 2011 11:05 schreef dekilo het volgende:
[..]
mmm ik heb dezelfde!
Ik ga jou actie ook nog maar eens proberen!
Ik heb een HD6970 en drivers updaten via de site of via steam staat nu nog garant voor vastlopers... Kan alleen nog de drivers van de cd gebruiken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:34 schreef Deimos000 het volgende:
(AMD) Drivers updaten wil ook wel eens helpen voor Ati gebruikers.
Als je dat doet, doe het dan via Steam. Dat heeft mijn problemen opgelost. Ik heb ook een HD5750.
Die max 12 players zijn trouwens veeeeel leukere servers, het is vaak echt niet te doen op een 18 man server dan schiet de helft bij wijze willekeurige kant op en hopen dat je iemand raakt...quote:pcdev
1. We are testing the next patch. It includes a fix for systems with the audio stutter problem. #codblackops #pc 5:49 PM Jan 5th via web
heb je dat met die aanpassing in de CFG al eens geprobeerd? Tot nu toe loopt hij bij mij als een zonnetje!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb een HD6970 en drivers updaten via de site of via steam staat nu nog garant voor vastlopers... Kan alleen nog de drivers van de cd gebruiken.
Met de drivers van de cd loopt het spel primaquote:Op maandag 10 januari 2011 10:13 schreef Olle. het volgende:
[..]
heb je dat met die aanpassing in de CFG al eens geprobeerd? Tot nu toe loopt hij bij mij als een zonnetje!
Alle tips die je vind en in de MP_config zitten zijn onlinequote:Op maandag 10 januari 2011 09:38 schreef dekilo het volgende:
Paar vraagjes.
Zijn er tweaks om de FPS te verbeteren?
Deze moeten wel online toepasbaar zijn!
hoeveel moet een ideale fps eigenlijk zijn?
Hoe kan ik het spel openen in windowed mode?
ik vind spyplane eigenlijk alleen erg handig in hardcore games..quote:Op maandag 10 januari 2011 11:06 schreef VAQUING91 het volgende:
[..]
- Spy Plane
- Counter-Spy Plane
- Chopper Gunner
Ideaal voor TDM
Neequote:is het overigens ook zo dat je bij prestige kans maakt om meer dan 3 awards kunt selecteren?
de commando en aug die vind ik toch wel echt toppertjes hoor!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:16 schreef Jumparound het volgende:
haha, zoals de ak47 :-) Mijn favo ;-)
Waar ik nu een sport van maak is iemand afknallen en dan zn wapen oppikken... zo leer je snel een hoop andere wapens kennen
cod2 hierquote:Op maandag 10 januari 2011 12:44 schreef Olle. het volgende:
[..]
de commando en aug die vind ik toch wel echt toppertjes hoor!![]()
de ak 47 weet ik eigenlijk niet...
clan pff daar heb ik voor het laatst in gezeten tijdens mijn Counterstrike tijd![]()
long time ago
moet je een paar potjes SAS spelen, dan kan je lekker met de tomahawk los gaanquote:Op maandag 10 januari 2011 12:49 schreef Verbal het volgende:
Ik zag gisteren iemand een tomahawk in zijn rug krijgen. Ook mooi...
V.
Fijne (kleine) server, tactische gameplay itt dat run and gun en rushfucking... Dus maar lid geworden, zodat ik er altijd bij kan, ook als hij vol zit. En ik kan nu lekker eikels kicken die zich niet aan onze regels houden (CoD4)quote:
zo ver kom ik nooitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Cobra
Chopper gunner
Assault chopper
Als je in Nuketown zit, heb je dat aantal niet eens gehaald aan het eind van het spelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Cobra
Chopper gunner
Assault chopper
als het een goeie class is heb je je geld zo weerquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:48 schreef Verbal het volgende:
Gisteren weer effe een halfuurtje gedaan. Draait nu godzijdank behoorlijk. Heb een fijne class gecreëerd. Kostte wel wat, maar daar kan ik dan tenminste weer wat geld mee binnenslepen en uplevelen.
V.
Precies. Liep tot nu toe maar een beetje te rommelen in de marge, maar ik heb mijn stille perk nu weer. Ik speel heel erg op gehoor en door mijn eigen gestamp kon ik tot nu toe de geluiden van het spel niet goed leren kennen...quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:56 schreef Olle. het volgende:
[..]
als het een goeie class is heb je je geld zo weer
waarom vind je pistool niet fijner dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
Precies. Liep tot nu toe maar een beetje te rommelen in de marge, maar ik heb mijn stille perk nu weer. Ik speel heel erg op gehoor en door mijn eigen gestamp kon ik tot nu toe de geluiden van het spel niet goed leren kennen...
En ik heb een tomahawk
V.
Ik moet nog gaan spelen met deze class. Maar ik zag er van de week iemand mee gekilld worden en dat zag er tof uit. Of het handig is, weet ik niet, maar het is weer iets nieuws, he?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:08 schreef Olle. het volgende:
[..]
waarom vind je pistool niet fijner dan?
zo is dat!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik moet nog gaan spelen met deze class. Maar ik zag er van de week iemand mee gekilld worden en dat zag er tof uit. Of het handig is, weet ik niet, maar het is weer iets nieuws, he?
V.
kijk even een pagina 1 of 2 terug. Dan zie je een aanpassing staan die je moet doorvoeren in de config.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:11 schreef Thymen. het volgende:
Het spel loopt nog steeds niet lekker bij mij,
en daar baal ik behoorlijk van
dus heb Cod4 maar weer opgepakt, en die loopt natuurlijk als een trein.
ingame zeiden wat mensen dat het komt omdat ik een quad core pc heb dat hij niet goed loopt weet iemand hier meer van?
dank,
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\call of duty black ops\playersquote:Op donderdag 20 januari 2011 09:05 schreef dekilo het volgende:
Waar vind ik de config_mp.cfg?
Ik heb het spel via steam geinstalleerd en kan het niet in de steam folder vinden!
Ook via bestanden zoeken kan ik de cfg niet vinden
zou het heel knap vinden als je het zonder steam had gedaanquote:Ik heb het spel via steam geinstalleerd
quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:24 schreef VAQUING91 het volgende:
[..]
zou het heel knap vinden als je het zonder steam had gedaan
(ervan uitgaande dat je spel legaal is)
is dit gewoon een gratis download content?quote:
zit wat inquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:42 schreef dekilo het volgende:
Voor niks gaat de zon op.
Betalen zul je.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:46 schreef dekilo het volgende:
LIVE FIXES
1/20/11
PC Patch 1.05
■• MP Audio stuttering on certain systems.
■• Playercards sometimes not showing properly.
■• Added three Private Match Server Settings: Team Change, Team-Up Period, and Keep Balanced Teams.
■• Added Alternate Color Scheme for accessibility: Settings / Multiplayer / Player Name Indicator.
■• Changed Team-Up Period countdown interval to 10 seconds.
■• Combat Training sessions are no longer counted in Server Browser Unranked tab.
■• Friends on your team will now show as blue on your minimap.
■• Prevention of various exploits.
■• Objective markers localized for all languages.
■• Various stability improvements
IN PROGRESS bedoelen ze hier nou mee dat deze punten nog komen??
(Last Updated 1/20/11)
■• SP Audio stuttering on certain systems.
■• Addition of new contracts.
■• Addition of the “Dolly Cam” editing mode in Theater.
■• If a player cancels an invite to a Wager Match, then attempts to join another server, they will join the server from the declined invite.
■• Issue where the incorrect perks would appear when spectating another player under certain conditions.
■• Addition of round start explosive delay to China Lake grenade launcher to give it the same “spawn toob” protection as other explosives.
■• Ensure reticle purchases are reset on prestige in all circumstances.
■• Contracts should reset on prestige.
■• Prevention of Valkyrie rocket exploding upon release under rare conditions.
■• Prevention of Gunship and Chopper Gunner failing to give player full control under rare conditions.
■• Prevention of an issue where a player will get teleported outside the map boundaries under very specific conditions.
■• Limit the ability to re-roll supply drops using Hardline Pro to Care Packages only, no other killstreak drops.
■• Increased headshot multipliers for sniper rifles. Sniper rifles with suppressors equipped will now always be ensured one-shot kill headshots.
■• Added a render delay to the red diamond player indicators that appear when controlling the Gunship, Valkyrie Rocket and Chopper Gunner. When a player first spawns, this will not appear for a period of time.
■• Additional minor reductions in knife lunge.
Ander wapen ?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef dekilo het volgende:
Is er een legale tweak om de recoil in te perken?
bukkenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:33 schreef dekilo het volgende:
Is er een legale tweak om de recoil in te perken?
duidelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:06 schreef Jumparound het volgende:
grim reaper is een raketwerper met 4 tubes. in Gun Game komt ie ook wel eens voorbij. verder krijg je hem alleen als care package
Oh, hihi (ik ben een profquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:36 schreef Olle. het volgende:
[..]
duidelijk
kon het niet in het spel zelf vinden
dus dacht leg de vraag voor aan de prof's
Yep. In CoD4 precies hetzelfde. Ik equip nooit de AK, want die stuitert alle kanten op.quote:
Nee hoor, onder Mouse 4quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:10 schreef Jumparound het volgende:
melee is uithalen met je mes, zit onder "V"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |