Ik heb een HD6970 en drivers updaten via de site of via steam staat nu nog garant voor vastlopers... Kan alleen nog de drivers van de cd gebruiken.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:34 schreef Deimos000 het volgende:
(AMD) Drivers updaten wil ook wel eens helpen voor Ati gebruikers.
Als je dat doet, doe het dan via Steam. Dat heeft mijn problemen opgelost. Ik heb ook een HD5750.
Die max 12 players zijn trouwens veeeeel leukere servers, het is vaak echt niet te doen op een 18 man server dan schiet de helft bij wijze willekeurige kant op en hopen dat je iemand raakt...quote:pcdev
1. We are testing the next patch. It includes a fix for systems with the audio stutter problem. #codblackops #pc 5:49 PM Jan 5th via web
heb je dat met die aanpassing in de CFG al eens geprobeerd? Tot nu toe loopt hij bij mij als een zonnetje!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 14:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb een HD6970 en drivers updaten via de site of via steam staat nu nog garant voor vastlopers... Kan alleen nog de drivers van de cd gebruiken.
Met de drivers van de cd loopt het spel primaquote:Op maandag 10 januari 2011 10:13 schreef Olle. het volgende:
[..]
heb je dat met die aanpassing in de CFG al eens geprobeerd? Tot nu toe loopt hij bij mij als een zonnetje!
Alle tips die je vind en in de MP_config zitten zijn onlinequote:Op maandag 10 januari 2011 09:38 schreef dekilo het volgende:
Paar vraagjes.
Zijn er tweaks om de FPS te verbeteren?
Deze moeten wel online toepasbaar zijn!
hoeveel moet een ideale fps eigenlijk zijn?
Hoe kan ik het spel openen in windowed mode?
ik vind spyplane eigenlijk alleen erg handig in hardcore games..quote:Op maandag 10 januari 2011 11:06 schreef VAQUING91 het volgende:
[..]
- Spy Plane
- Counter-Spy Plane
- Chopper Gunner
Ideaal voor TDM
Neequote:is het overigens ook zo dat je bij prestige kans maakt om meer dan 3 awards kunt selecteren?
de commando en aug die vind ik toch wel echt toppertjes hoor!quote:Op maandag 10 januari 2011 12:16 schreef Jumparound het volgende:
haha, zoals de ak47 :-) Mijn favo ;-)
Waar ik nu een sport van maak is iemand afknallen en dan zn wapen oppikken... zo leer je snel een hoop andere wapens kennen
cod2 hierquote:Op maandag 10 januari 2011 12:44 schreef Olle. het volgende:
[..]
de commando en aug die vind ik toch wel echt toppertjes hoor!![]()
de ak 47 weet ik eigenlijk niet...
clan pff daar heb ik voor het laatst in gezeten tijdens mijn Counterstrike tijd![]()
long time ago
moet je een paar potjes SAS spelen, dan kan je lekker met de tomahawk los gaanquote:Op maandag 10 januari 2011 12:49 schreef Verbal het volgende:
Ik zag gisteren iemand een tomahawk in zijn rug krijgen. Ook mooi...
V.
Fijne (kleine) server, tactische gameplay itt dat run and gun en rushfucking... Dus maar lid geworden, zodat ik er altijd bij kan, ook als hij vol zit. En ik kan nu lekker eikels kicken die zich niet aan onze regels houden (CoD4)quote:
zo ver kom ik nooitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Cobra
Chopper gunner
Assault chopper
Als je in Nuketown zit, heb je dat aantal niet eens gehaald aan het eind van het spelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:09 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Cobra
Chopper gunner
Assault chopper
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |