Snap zowiezo niet dat we geld moeten neerleggen voor 4 mappen, terwijl er geen map-editer uitgegeven is, met CS:S bijvoorbeeld, supermaps die door spelers gemaakt zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 13:37 schreef v1tje het volgende:
Laat ze de mappen nu gratis geven voor op de pc, komen ze de spelers een beetje tegemoet. Niet dat het dan helemaal recht staat maar dan hebben we tenminste iets wat een beetje gaat rechtzetten tegen over de beta die wij mogen spelen.
Dus het is compleet uitgezet?quote:Op maandag 20 december 2010 09:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Laatste patch
Begint mij wel steeds meer op te vallen dat er meer en meer gecamped wordt.
Gisteren paar keer gehad dat ik een gebouw of ruimte in liep en door 2 of 3 man werd besprongen.
Radiant komt, als ik het goed heb, januari/februari uit. Het kutte is dat deze maps alleen op unranked servers gespeeld mogen worden.quote:Op maandag 20 december 2010 14:04 schreef luciferist het volgende:
[..]
Snap zowiezo niet dat we geld moeten neerleggen voor 4 mappen, terwijl er geen map-editer uitgegeven is, met CS:S bijvoorbeeld, supermaps die door spelers gemaakt zijn.
Ik denk dat er een vertraging is ingebouwd. Gisteren kon ik nog gewoon duiken.quote:Op maandag 20 december 2010 14:06 schreef luciferist het volgende:
[..]
Dus het is compleet uitgezet?
Beetje vaag, want er zijn toch challenges voor, door een ruit diven etc..
Gewoon diven lukt nog wel, alleen het meer dolphin diven zal iets delayed zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 14:06 schreef luciferist het volgende:
[..]
Dus het is compleet uitgezet?
Beetje vaag, want er zijn toch challenges voor, door een ruit diven etc..
Heb je toevallig Sync every frame aangezet?quote:Op maandag 20 december 2010 10:52 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
@Tain En @Bootje84 Ik heb 1 gig en draai nu 60-70 FPS op 1680x1050. Gister was dat nog een vaste 91 FPS met max_fps90. Het lijkt een beetje random te zijn. Misschien moet ik m'n drivers updaten? Verder weet ik niks wat dit zou kunnen veroorzaken.
Nope :Squote:Op dinsdag 21 december 2010 18:46 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb je toevallig Sync every frame aangezet?
Hij is en blijft een baasquote:
En dit is dus waarom ik het niet heb gekochtquote:Op maandag 20 december 2010 14:04 schreef luciferist het volgende:
[..]
Snap zowiezo niet dat we geld moeten neerleggen voor 4 mappen, terwijl er geen map-editer uitgegeven is, met CS:S bijvoorbeeld, supermaps die door spelers gemaakt zijn.
Bronquote:Op maandag 20 december 2010 14:14 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Radiant komt, als ik het goed heb, januari/februari uit. Het kutte is dat deze maps alleen op unranked servers gespeeld mogen worden.
Zit je netwerkkabel er wel in?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:16 schreef SomeAwesomeDude het volgende:
Ik vind 0 servers. Gewoon geen een. Al uren...
Ja internet deed het gewoon, na een tijdje vond ik ineens weer tientallen servers. Ik vind het maar raar.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:05 schreef Albert86 het volgende:
Is het al veilig om CoD:BO te kopen?Met andere woorden: Zijn de meeste kinderziektes al opgelost?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |