quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:00 schreef Dropdown het volgende:
Montage gemacht. Kan alleen nog niet op Youtube posten ipv Copyright.
Recht staat Stream Video now, dan kan je hem in low quality kijken. Downloaden is dus niet nodig
http://www.filefront.com/17702204/montageaf.wmv
Moet ik het black ops forum ff doorspitten.quote:Op donderdag 23 december 2010 01:54 schreef Thas het volgende:
[..]
Bron? Ik hou het toch redelijk in de gaten, maar echt nog niks erover kunnen vinden
![]()
Op die loading screens lijken de graphics echt op low te staan, veel lelijker dan ingame.. Vrij typisch
Hard Line Pro roll. Dat je je sam turret op geeft voor een andere killstreak. Ze hadden het zo gepatched dat je alleen nog bij care packages kon "rollen".quote:
dat hoop ik niet, ik gebruik HL pro altijd en heb sam, care, sentry als killstreaks :pquote:Op maandag 27 december 2010 20:11 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Hard Line Pro roll. Dat je je sam turret op geeft voor een andere killstreak. Ze hadden het zo gepatched dat je alleen nog bij care packages kon "rollen".
Dit heb ik nu ook, begin me er steeds meer aan te ergerenquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:14 schreef Marurk het volgende:
Ik heb het nu wel een beetje gehad met dit spel. Ben er al aardig op uitgekeken.
Heb ik ook daarom wissel ik maar af.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:10 schreef ry4life het volgende:
[..]
Dit heb ik nu ook, begin me er steeds meer aan te ergeren![]()
Maar even overschakelen naar een ander game
Ik loop steeds zo te twijfelen over bepaalde games en voordat ik het weet zijn de nieuwe deals er alquote:Op dinsdag 28 december 2010 18:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb ik ook daarom wissel ik maar af.
Leve steam met de dagelijkse acties.
Uiteindelijk kom ik toch al in de buurt van de 120 uur speeltijd.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:10 schreef ry4life het volgende:
[..]
Dit heb ik nu ook, begin me er steeds meer aan te ergeren![]()
Maar even overschakelen naar een ander game
Heb je die setup speciaal voor Black Ops aangeschaft?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:23 schreef Jumparound het volgende:
zo, op mijn nieuwe systeem draait het een stuk soepeler!
AMD Phenom x6 1055T
AMD HD6950
Eindelijk geen lag meer
natuurlijk niet, was sowieso hard toe aan wat nieuwsquote:Op woensdag 29 december 2010 12:02 schreef Perunage het volgende:
[..]
Heb je die setup speciaal voor Black Ops aangeschaft?
Dat is bij elke CoD het eerste wat ik doequote:Op woensdag 29 december 2010 08:25 schreef Deimos000 het volgende:
Gister maar eens de chat uitgezet. Dat begon mij de keel uit te hangen.
Speelt een stuk fijner zo
Het spel word er zeker leuker opquote:Op woensdag 29 december 2010 14:18 schreef Deimos000 het volgende:
En het is echt een verademing! Geen KK dit dat oma moeder!
Had dat veeeeeeel eerder moeten doen.
Teamspeak for the win :-)quote:Op woensdag 29 december 2010 15:02 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Het spel word er zeker leuker opMet friends praat je toch via steam dus dat maakt geen fuck uit.
Erg netjesquote:Op woensdag 29 december 2010 11:23 schreef Jumparound het volgende:
zo, op mijn nieuwe systeem draait het een stuk soepeler!
AMD Phenom x6 1055T
AMD HD6950
Eindelijk geen lag meer
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 29 december 2010 08:25 schreef Deimos000 het volgende:
Gister maar eens de chat uitgezet. Dat begon mij de keel uit te hangen.
Speelt een stuk fijner zo
In je multiplayer config, seta cg_chatTime naar "0" zetten.quote:Op woensdag 29 december 2010 16:06 schreef Marurk het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
Je bedoelt textchat neem ik aan?
of van die gillende duitsere pubertjes met overslaande stem.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:18 schreef Deimos000 het volgende:
En het is echt een verademing! Geen KK dit dat oma moeder!
Had dat veeeeeeel eerder moeten doen.
ik heb het gedaan met /cg_chatheight 0 in de console tijdens het spelen.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:17 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
In je multiplayer config, seta cg_chatTime naar "0" zetten.
Er zijn wss wel meer manieren, mjah, zolang jet het maar niet meer zietquote:Op donderdag 30 december 2010 14:38 schreef Deimos000 het volgende:
[..]
ik heb het gedaan met /cg_chatheight 0 in de console tijdens het spelen.
Heb 't toch maar weer aangezet. Bij S&D kan het wel handig zijn om te communiceren. En sommige servers hebben bepaalde regels (zoals: "no claymores allowed") die je dus niet kan zien als je het uit hebt staan. Want anders word je gekickt.quote:Op donderdag 30 december 2010 15:22 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Er zijn wss wel meer manieren, mjah, zolang jet het maar niet meer ziet
Tsjah. Ik laat het lekker uitquote:Op donderdag 30 december 2010 23:45 schreef Marurk het volgende:
[..]
Heb 't toch maar weer aangezet. Bij S&D kan het wel handig zijn om te communiceren. En sommige servers hebben bepaalde regels (zoals: "no claymores allowed") die je dus niet kan zien als je het uit hebt staan. Want anders word je gekickt.
Ik vind MW2 ook fijner spelen dan Black Ops, maar Black Ops is gewoon minder frustrerendquote:Op zondag 2 januari 2011 12:20 schreef Albert86 het volgende:
Heb Black Ops nu ook gekocht en heb eerst de SP ff gespeeld. En gisteren ff wat MP gedaan. Moet zeggen dat het wel ff wennen is. Groot verschil tussen MW2 en BO qua gameplay.
Op dit moment vind ik MW2 fijner spelen dan BO.
Kan je veranderen heaquote:Op zondag 2 januari 2011 14:03 schreef Jumparound het volgende:
argh, ik wordt helemaal gek van kniven! Wtf doet dat onder V inplaats van C, en je flashbang onder 4 ipv q![]()
Wou net zeggen. Dat was het eerste wat ik veranderd heb. Gewoon knife onder E en flashbang etc. onder Q.quote:
idd, veel meer gebalanced, mis alleen nog wel wat opties change team ed verder loopt het nu best redelijk, jammer dat ik niet zoveel tijd heb om ff lekker te knallenquote:Op zondag 2 januari 2011 13:26 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ik vind MW2 ook fijner spelen dan Black Ops, maar Black Ops is gewoon minder frustrerend
maar nu kan je iig een server joinen MW2 kon dat weer nietquote:Op maandag 3 januari 2011 10:31 schreef Albert86 het volgende:
Wat ik wel mis bij BO is het kunnen maken van Classes tussen de games door. Kan bij MW2 wel namelijk. Nu moet je eerst de server verlaten voordat je een class kan aanmaken. Met het risico dat de server waar je op zat vol is als je weer wilt joinen.
Ik heb serieus nergens last van.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:14 schreef Olle. het volgende:
nog steeds geen oplossing voor het vastlopen
wat een losers daar bij de ontwikkelaars van Call of Duty
Je hebt gewoon een kutcomputer. Hier ook gewoon nergens last van. Spel draait perfect.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:14 schreef Olle. het volgende:
nog steeds geen oplossing voor het vastlopen
wat een losers daar bij de ontwikkelaars van Call of Duty
ja is dat zo? Wat is het probleem met mijn computer dan volgens jou?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:33 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een kutcomputer. Hier ook gewoon nergens last van. Spel draait perfect.
Nope, niets...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:00 schreef Olle. het volgende:
[..]
ja is dat zo? Wat is het probleem met mijn computer dan volgens jou?
Maar niemand heeft er na de laatste update meer last van dus?
Hebben mensen software matig nog iets aangepast?
Hij liep voorheen nooit vast.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Nope, niets...
maar wat zijn de specs van je pc?
nou het beeld bevriest gewoon en moet ik via taakbeheer de applicatie sluitenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:05 schreef Jumparound het volgende:
het je lagere settings geprobeerd?
Is er wat over te vinden op I-net? Crashed BO? Of is het een soort van lang uitgerekte lag?
quote:Just open config_mp.cfg and find these value and make changes accordingly.
seta r_multiGpu 1 -> 0
seta r_multithreaded_device 0 -> 1
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |