quote:
Hoi Michhhhhhhhasquote:
CS 1.3 met bunnyhopquote:Op donderdag 16 december 2010 10:27 schreef dreamzk het volgende:
Ik zit gisteren te bedenken hoeveel BO zuigt, toen al het gevloek dat ik vroeger had op MW2. De laatste echt geode online shooter was CS. Dat spel speelde ik dagelijks 4 uur oid en het heeft me nooit verveeld. Nooit heb ik erop hoeven te vloeken omdat het spel faalde.
CS
quote:Op donderdag 16 december 2010 12:09 schreef vulva-kobold. het volgende:
hoerenlaptop zonder bass waarop ik de essence van dit nummer niet meekrijg
je moederquote:
je moeder 21 jaar geleden ookquote:Op donderdag 16 december 2010 12:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Onmogelijk
Ha-ha, je diss faalt
Onmogelijkquote:Op donderdag 16 december 2010 12:25 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
je moeder 21 jaar geleden ook
De sint is alweer uit het land,quote:Op donderdag 16 december 2010 12:43 schreef PierreTT het volgende:
Zit het in je topic even niet mee?
Geen nood, hier is PierreTT!
Hij zorgt voor een lach op je gezicht,
En schiet met een AUG het meest gericht!
Michhas mijn beste knul,quote:Op donderdag 16 december 2010 12:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
De sint is alweer uit het land,
vertrokken vanaf de waterkant.
Dus PierreTT stop maar met dichten,
want niemand zal voor je rijmkunsten zwichten.
Ik doe gezellig mee,quote:Op donderdag 16 december 2010 13:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Michhas mijn beste knul,
Wat is dit nou voor gelul?
Ga nou maar eens even meedoen,
Anders belandt jouw hoofd op mijn schoen!
Een baan waar je geen fuck doet en alleen maar zit te Fokken.quote:
Ooo zo! Ik werk alleen maar 1x per week in tegenstelling tot Michhasquote:Op donderdag 16 december 2010 16:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Een baan waar je geen fuck doet en alleen maar zit te Fokken.
Jij kan je leven bekostigen zonder te werken? Zelfs al zou ik maximaal lenen van de IB dan zou dat nog niet alle kosten dekkenquote:
mensen die grapjes niet herkennen zijn vaak autisten, weet je?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij kan je leven bekostigen zonder te werken? Zelfs al zou ik maximaal lenen van de IB dan zou dat nog niet alle kosten dekken
Mensen die grappen maken die niet herkend worden zijn vaak slechte grappenmakers, weet je?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:49 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
mensen die grapjes niet herkennen zijn vaak autisten, weet je?
ik geef je gelijk, ik lach ook altijd om mijn eigen grappenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mensen die grappen maken die niet herkend worden zijn vaak slechte grappenmakers, weet je?
Tevens ben ik ervan op de hoogte dat jij hier nu over doorgaat, ik niet. Doei he
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik geef je gelijk, ik lach ook altijd om mijn eigen grappen
dat weet ikquote:
heul wel, dat doe je ook tijdens het gamenquote:
Ik game amper met jou, hooguit 5 keer met je gespeeldquote:Op donderdag 16 december 2010 19:55 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
heul wel, dat doe je ook tijdens het gamen
veel vaker vent, de laatste tijd misschien niet meer...quote:Op donderdag 16 december 2010 20:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik game amper met jou, hooguit 5 keer met je gespeeld
quote:
Ik moet ook 2e Kerstdag werkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:53 schreef vulva-kobold. het volgende:
michhas, hoezo heb je eigenlijk geen vakantie met kerst?!!
lijkt me helemaal niks...quote:
Jazekerquote:
Hoe bedoel je? Ik heb wat extra dagen vrijgevraagd, geen vakantie genomenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:53 schreef vulva-kobold. het volgende:
michhas, hoezo heb je eigenlijk geen vakantie met kerst?!!
ohh dan kan het nog welquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
JazekerJij ook?
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb wat extra dagen vrijgevraagd, geen vakantie genomenVandaag vrij, volgende week maandag en woensdag, en de week erna alleen op maandag in dinsdag werken
Dus nog 5 dagen werken dit jaar
Ik moet een dag werken met kerst, 2e kerstdag, omdat dat een zondag is. Ik werk altijd op zondag, dus ik heb weinig keus. Helaas is het bij mijn werk niet zo dat ik gewoon vrij kan vragen, anders was ik wel hele kerst thuisgeweest jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:00 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ohh dan kan het nog wel
mensen die heel de kerst werken, wat ben je dan voor autist
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Aan de andere kant zit ik op 2e kerstdag 8 uur lang voor 20e per uur netto te werken
Is ook wel weer welkom om mijn exorbitante levensstijl te bekostigenquote:
ik had het over de hele kerst hequote:Op vrijdag 17 december 2010 11:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moet een dag werken met kerst, 2e kerstdag, omdat dat een zondag is. Ik werk altijd op zondag, dus ik heb weinig keus. Helaas is het bij mijn werk niet zo dat ik gewoon vrij kan vragen, anders was ik wel hele kerst thuisgeweest jaAan de andere kant zit ik op 2e kerstdag 8 uur lang voor 20e per uur netto te werken
Verre van, extraverter vind je ze bijna nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:16 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik had het over de hele kerst hejij bent geen autist denk ik dan
Aaa, dat meen je niet serieus. Met kerst kan je je twee dagen helemaal volproppen en de hele dag niks doen en een beetje bier zuipen. Je gaat me niet vertellen dat je dat niet leuk vindtquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:20 schreef Rossdale het volgende:
Als het kon zou ik ook liever de gehele kerst doorwerken. Puur om een excuus te hebben om geen verplichte familiedingen te hoeven doen.
Ah, dat klinkt bekend! En de schoonfamilie?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:36 schreef Rossdale het volgende:
Dat weegt niet op tegen de aanwezigheid van familie Pierre.
De enigen die ik mag zijn mijn ouders en opa en oma, en één neef die ik al zo'n 5 jaar niet gezien heb.
Die bemoeien zich minder met mijn leven, dus die vind ik minder ergquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt bekend! En de schoonfamilie?
Op die manier... ik heb prima contact met mijn ouders en met 1 oma, de rest zie ik nooit. Als in, al zo'n 6 of 7 jaar niet meer gezien. Mijn schoonfamilie daarentegen zijn echte bazen. De directe familie danquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die bemoeien zich minder met mijn leven, dus die vind ik minder erg
daar valt bij mij ook echt niet aan te beginnenquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Op die manier... ik heb prima contact met mijn ouders en met 1 oma, de rest zie ik nooit. Als in, al zo'n 6 of 7 jaar niet meer gezien. Mijn schoonfamilie daarentegen zijn echte bazen. De directe familie dan
Bij mij bestaat mijn schoonfamilie uit allemaal halvegaren, behalve dan de ouders/broertjes/zusje van mijn vriendinquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:54 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
daar valt bij mij ook echt niet aan te beginnenstel konijnen dat het zijn
ik heb aan beide kanten 10 ooms en tantes + aangetrouwd + gemiddeld 2 kinderen
Valt toch wel mee, wegens ondergenoemde redenen:quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:00 schreef Michhas het volgende:
Kerst = kut
Familieshit = kut
December = kut
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:22 schreef PierreTT het volgende:
Met kerst kan je je twee dagen helemaal volproppen en de hele dag niks doen en een beetje bier zuipen. Je gaat me niet vertellen dat je dat niet leuk vindt
quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, wegens ondergenoemde redenen:
[..]
yes, weer een half jaar trainen om het eraf te krijgen wat nu al helemaal niet meer gaat lukkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, wegens ondergenoemde redenen:
[..]
Van je ouders moet je het ook niet echt hebben hequote:Op vrijdag 17 december 2010 12:14 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
yes, weer een half jaar trainen om het eraf te krijgen wat nu al helemaal niet meer gaat lukken
het enige chille aan mijn familie is trouwens mijn nichtje van 18![]()
-_-'quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Van je ouders moet je het ook niet echt hebben he![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:07 schreef dreamzk het volgende:
Klote sneeuw, vanochtedn 1 uur erover gedaan om van utrecht naar amsterdam te komen (valt mee) en vanmiddag 2.5 uur gedaan over een stukje van 20min met de treinKlote NS zegt ook helemaal niks of de trein komt of niet. Was net broodje halen zie ik ineens mn trein aankomen, volle sprint getrokken en als volleerde CoD speler doe ik een snoekduik de trein in waarbij meerdere treinreizigers mij boos aankeken omdat ik hun koffie omduwde
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Gentlemen, pick ur christmas gift!
Which number?
http://www.skoften.net/index/gallery/tieten_kiekjes_5
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:07 schreef dreamzk het volgende:
Klote sneeuw, vanochtedn 1 uur erover gedaan om van utrecht naar amsterdam te komen (valt mee) en vanmiddag 2.5 uur gedaan over een stukje van 20min met de treinKlote NS zegt ook helemaal niks of de trein komt of niet. Was net broodje halen zie ik ineens mn trein aankomen, volle sprint getrokken en als volleerde CoD speler doe ik een snoekduik de trein in waarbij meerdere treinreizigers mij boos aankeken omdat ik hun koffie omduwde
quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:35 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)lingo_rookvrouw.html
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:31 schreef Frankii het volgende:
Ik kan even twee weekjes niet meedoen. Zit nu op mijn studentenkamer en mijn broertje heeft mijn oude xbox overgekocht zodat ikzelf een nieuwe kan kopen, moet alleen even wachten op mijn salaris van december. Begin januari ben ik er weer bij
.
Statisch IP adres en zit op de wireless, mn ethernet kabel is kapot heb ik net ontdekt. Vroeger kreeg ik mn NAT type open door UPnP aan te zetten, maar dat werkt nu niet meer. Hoe zet ik poorten in mn router open?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:50 schreef KoningStoma het volgende:
Heeft je xbox een statisch ip adres en heb je in je router de poorten voor dat ip adres open gezet?
Hoe is je xbox trouwens aangesloten?
Je moet niks met je router doen, je moet je modem aan de gangquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Statisch IP adres en zit op de wireless, mn ethernet kabel is kapot heb ik net ontdekt. Vroeger kreeg ik mn NAT type open door UPnP aan te zetten, maar dat werkt nu niet meer. Hoe zet ik poorten in mn router open?
Vind het absoluut nergens in mn router. Enige wat in de buurt kwam was beveilliging maaaar daar kon ik niks veranderenquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:11 schreef KoningStoma het volgende:
Dan moet je naar je router gaan. 192.168.1.1 in je adresbalk meestal. Username en password zijn meestal beide "admin".
Dan heb je ergens een link met "firewall" of iets wat er mee te maken heeft. Daar kan je dan aangeven voor welk ip address je welke poorten open wil zetten. Daar moet je het ip van je xbox gebruiken. Ik heb voor mn xbox gewoon alle poorten voor udp en tcp open staan.
staat er ook niks van port forwarding of port triggering NAT opties of iets dergelijksquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:24 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Vind het absoluut nergens in mn router. Enige wat in de buurt kwam was beveilliging maaaar daar kon ik niks veranderen
Ja dat UPnP wat ik nu heb aangezet, nog steeds op strictquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
staat er ook niks van port forwarding of port triggering NAT opties of iets dergelijks
en virtual servers? staan die er ook op aan gegeven.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:40 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja dat UPnP wat ik nu heb aangezet, nog steeds op strict
Vanavond nog knallen?
valt wel mee hoorquote:Op zondag 19 december 2010 18:04 schreef vulva-kobold. het volgende:
wat is dit een extreem hard bazenspel
Je bent over? Nicequote:Op zaterdag 18 december 2010 13:31 schreef Frankii het volgende:
Ik kan even twee weekjes niet meedoen. Zit nu op mijn studentenkamer en mijn broertje heeft mijn oude xbox overgekocht zodat ikzelf een nieuwe kan kopen, moet alleen even wachten op mijn salaris van december. Begin januari ben ik er weer bij
.
hier ook kenkerhard lopen driften in een weilandquote:Op maandag 20 december 2010 10:31 schreef PierreTT het volgende:
Gister glijden in de sneeuw met de auto
Meej un trekker?quote:Op maandag 20 december 2010 13:26 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
hier ook kenkerhard lopen driften in een weiland
quote:Op maandag 20 december 2010 13:26 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
hier ook kenkerhard lopen driften in een weiland
quote:
Driften met een tractor... naja je hebt in ieder geval wel achterwielaandrijvingquote:
quote:
Zo kennen we je moeder weerquote:Op maandag 20 december 2010 13:53 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
nee, met de volvo van m'n ma
ze werd trouwens weer eens woest toen ze het zag
goh, ik zei het ook niet om die reden ofzo, helder lichtquote:
mijn moeder is ondertussen een FOK-clan legende aan het worden, dus ik geloof het voortaan allemaal welquote:Op maandag 20 december 2010 21:19 schreef Michhas het volgende:
Geen disrespect voor je moeder man, zo bedoelde ik het niet
Volgens mij is locatie een aardig breekbunt geworden.quote:Op maandag 20 december 2010 21:16 schreef vulva-kobold. het volgende:
maar gaan we nou nog een keer ergens pinten hakken?
Eens.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:29 schreef Rossdale het volgende:
Locatie is den bosch! als het te ver reizen is dan organiseren de randstadters en friezen maar een ander bierfestijn
Deze mensen zijn enger heurquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Die lui van GAM SC ken ik gaar niet, deze mensen wel
Jawel heur!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:53 schreef Parvus het volgende:
Ik ben niet uitgenodigd maar kom toch jwz.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:13 schreef Rossdale het volgende:
Hehe, ik wist gewoon dat die opmerking je sig in zou gaan
Natuurlijk ben je welkom IdoMcSkittleParvaSequote:Op dinsdag 21 december 2010 12:53 schreef Parvus het volgende:
Den Bosch is wat mij betreft ook een prima locatie. Ik ben niet uitgenodigd maar kom toch jwz.
ja, dan moet je via breda, rotterdam, den haag, leiden en amsterdam naar utrecht, weet je hoe lang dat duurt?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:59 schreef Rossdale het volgende:
Den Bosch zit toch ook gewoon op het nachtnet?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:06 schreef vulva-kobold. het volgende:
merry christmas voor jullie alvast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:08 schreef Michhas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
Als ik vanaf Breda naar Den Bosch wil, reis ik meestal de andere kant op. Een stuk directerquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:01 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja, dan moet je via breda, rotterdam, den haag, leiden en amsterdam naar utrecht, weet je hoe lang dat duurt?
ja jonge ik dacht dat je voor de noorderlingen bedoeldequote:Op dinsdag 21 december 2010 15:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als ik vanaf Breda naar Den Bosch wil, reis ik meestal de andere kant op. Een stuk directer
Hoop voor mij?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:12 schreef vulva-kobold. het volgende:
sowieso ook weer lekker typisch dat het noorden van het land niet op het nachtnet zit
edit: er is nog hoop voor stoma en michhas
# In de dienstregeling 2010 rijdt er een nachttrein tussen Schiphol en Enschede. Deze trein rijdt in de zomermaanden één keer per nacht per richting en heeft bijna dezelfde route als IC 1700, maar rijdt na Utrecht Centraal non-stop naar Schiphol. Deze trein rijdt richting Enschede als 2470 en richting Schiphol als 2471.
# In de toekomst willlen Arnhem en Nijmegen ook een nachtelijk verbinding met de Randstad.
delft ligt op het nachtnet, en laat ik utrecht en leiden niet vergeten. en rotterdam mag er ook wel bij, stuk voor stuk topsteden om een avondje zuipend door te brengen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:20 schreef Rossdale het volgende:
Waarom zouden Arnhemmers 's nachts naar de rampstad willen?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:21 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
delft ligt op het nachtnet, en laat ik utrecht en leiden niet vergeten. en rotterdam mag er ook wel bij, stuk voor stuk topsteden om een avondje zuipend door te brengen.
quote:
quote:
Jij begon.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:20 schreef vulva-kobold. het volgende:
al die negatieve energie hier, doe toch eens lief tegen elkaar
heul nietquote:
Wat is dit, the dog whisperer?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:20 schreef vulva-kobold. het volgende:
al die negatieve energie hier, doe toch eens lief tegen elkaar
Het is the horse wisperer hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:55 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wat is dit, the dog whisperer?
You have too much negative energy!
Mee eensch. Evenals katten. Paarden zijn ok. Verder nogal weinig mensen online vandaag.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:58 schreef vulva-kobold. het volgende:
inderdaad, honden, prachtbeesten
kattenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:59 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Mee eensch. Evenals katten. Paarden zijn ok. Verder nogal weinig mensen online vandaag.
quote:
hij is toch dood, jongequote:
Hoezo? Toen we erover begonnen kwamen er nog wat andere lui posten, Sold en Tauch waren ook wel in voor een meetquote:Op woensdag 22 december 2010 14:41 schreef Rossdale het volgende:
Ja met slechts een aantal mensen die nog iets postten hier ja
precies, anders een keer een pm rondsturen ofzoquote:Op woensdag 22 december 2010 14:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoezo? Toen we erover begonnen kwamen er nog wat andere lui posten, Sold en Tauch waren ook wel in voor een meet
UT, niet de TU/e.quote:Op woensdag 22 december 2010 15:24 schreef vulva-kobold. het volgende:
den bosch, dus als je gewoon vanaf de TU/e naar den bosch gaat
een weekje later en mijn tentamens zijn voorbijquote:Op woensdag 22 december 2010 15:24 schreef Rossdale het volgende:
Hoppetee! Zaterdag 22 januari om 14:00 uur op de markt (hebben ze die daar? Vast wel) in Den Bosch
dat is iets minder goed te doenquote:Op woensdag 22 december 2010 16:22 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
UT, niet de TU/e.
En als het niet een keer 's avonds is dan is het vanaf zwolle, met anderhalf uurtje nog wel te doen.
Oooof, een lijn zonder overstappen die er 2 uur over doet
Aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiightquote:Op woensdag 22 december 2010 15:24 schreef Rossdale het volgende:
Hoppetee! Zaterdag 22 januari om 14:00 uur op de markt (hebben ze die daar? Vast wel) in Den Bosch
Prima, ik ben erbij. 12.00 in Tilburg voor de prepartyquote:Op woensdag 22 december 2010 15:24 schreef Rossdale het volgende:
Jupquote:Op donderdag 23 december 2010 09:51 schreef PierreTT het volgende:
Goeiesmorreges, weer vrij Michhas?
Primaquote:Op donderdag 23 december 2010 09:40 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Prima, ik ben erbij. 12.00 in Tilburg voor de preparty
ja precies, een weekje later zou ideaal zijnquote:Op donderdag 23 december 2010 12:32 schreef Fsmxi het volgende:
22e is wel de zaterdag voor een week met 3 tentamens, dus dat kijk ik nog even aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 87% gewijzigd door Rossdale op 23-12-2010 13:26:05 ]Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op donderdag 23 december 2010 13:14 schreef Rossdale het volgende:
29e dan, mij ook bestsuffie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:15 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon bijna het verjaardagsfeest van mijn eigen vriendin vergeten
waar gaan ze heen?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:30 schreef PierreTT het volgende:
29e kan ik helaas niet, ik ben dan bij het afscheid van mijn ouders. Die gaan een week later er vandoor voor een jaar of 10, dus wel leuk om ze nog even te zien
zatlelquote:
Nieuw-Zeeland. Werken voor een jaar of 10quote:
wel chill voor vakantiequote:Op donderdag 23 december 2010 14:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland. Werken voor een jaar of 10Ook niet echt lekker naast de deur
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:38 schreef vulva-kobold. het volgende:
kijk op 0:53 XTC gespot, vent met roze "overhemd"
kijk die blik en klapkaken danquote:
maximaal bijlenen dan maarquote:
Ik ga vanavond de stad in en je dondert maar opquote:Op donderdag 23 december 2010 14:41 schreef Michhas het volgende:
Deze is zooo geniaal, wat een baasd die gast
Nee knul, het studiefinancieringtijdperk is voor mij allang overquote:Op donderdag 23 december 2010 14:45 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
maximaal bijlenen dan maar
voor mij ook binnenkort als de regering zo doorgaatquote:Op donderdag 23 december 2010 14:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee knul, het studiefinancieringtijdperk is voor mij allang overBeter nog, ik studeer nog en ben ze al aan het afbetalen
Altijd hetzelfde gelulquote:Op donderdag 23 december 2010 14:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga vanavond de stad in en je dondert maar op
Nee, moet zo naar de kerstborrel van mijn werk. Kerstpakket mee, gratis hapjes en drank en daar zegt PierreTT geen nee tegen. Oftewel: zuipen met de lekkere zustersquote:Op donderdag 23 december 2010 14:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde gelul
Kom je zo nog online ofniet?
pics!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, moet zo naar de kerstborrel van mijn werk. Kerstpakket mee, gratis hapjes en drank en daar zegt PierreTT geen nee tegen. Oftewel: zuipen met de lekkere zusters
I'm inquote:Op donderdag 23 december 2010 14:57 schreef Rossdale het volgende:
Over 5 minuten ga ik huiswaarts en dan slinger ik den kruischdoosch wel direct aan
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:59 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb gisteren nog ge-blackopst heurMet IdoParv en Bozzert
Dat was eergister!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:59 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb gisteren nog ge-blackopst heurMet IdoParv en Bozzert
Oh...quote:Op donderdag 23 december 2010 15:51 schreef Parvus het volgende:
[..]
Dat was eergister!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef Parvus het volgende:
Ik heb vanavond voor 70 euro aan kerstcadeaus gekocht. Toen zei m'n vader net dat we dit jaar geen cadeautjes deden
je weet zelluffff
baasquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef Parvus het volgende:
Ik heb vanavond voor 70 euro aan kerstcadeaus gekocht. Toen zei m'n vader net dat we dit jaar geen cadeautjes deden
je weet zelluffff
Ik ben net een half uurtje binnen. 3 uur over gedaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:07 schreef Michhas het volgende:
De fucking bussen rijden niet, ik kan niet naar werk
Gaat hem niet worden man, in Arnhem is alles helemaal ontregeldquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:23 schreef PierreTT het volgende:
Oke,dat wordt leuk dan. Ik moet zo van tilburg naar apeldoorn
hoezo heb je geen vakantie?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Dan wens ik 'm veel succes. Hier in Eindhoven ligt zo'n 35cm sneeuw. Ik ben lopend naar huis gegaan vanaf school.
het werkt nog ook inderdaadquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:15 schreef Rossdale het volgende:
Lekker veel zombie-drops op Kino der Toten
Van vandaag tot 11 januari.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:37 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
hoezo heb je geen vakantie?
nicequote:
die sollicitatie is deel van die procedure. en als je dat testen bedoeld, dat stelt in principe niet veel voor, lichamelijk voldoe ik aan de eisen, het gaat vooral om het mentale, en dat zit denk ik ook wel snorquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:00 schreef KoningStoma het volgende:
Kom eerst maar eens door die procedure
ja dat is dus precies waar ik mee zit, dit doen met de kans dag ik straks niks heb of lekker student blijven met later goede zekerheid op een baanquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:30 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb een tijdje gegamed met iemand die dat ook heeft gedaan. Hij kwam er ook doorheen, maar uiteindelijk is ie toch afgevallen omdat er gewoon betere kandidaten waren.
typisch dit trouwensquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:30 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb een tijdje gegamed met iemand
max leeftijd is 23 dus neequote:Op zaterdag 25 december 2010 08:34 schreef Fsmxi het volgende:
Kun je niet die procedure nog na je studie doen?
Et Joyeux Noël!
dat zou misschien nog kunnen als ik rechten oid. studeerde maar deze studie is daar wel te druk voorquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:41 schreef KoningStoma het volgende:
Kan je die procedure niet tegelijk met je studie doen? Of in een vakantie? Of kost het teveel tijd?
Ze gaan pas kijken naar je conditie enzo als je de eerste testronde(s) gedaan hebt. Je krijgt eerst nog zo'n test waarbij je met je linkervoet, rechtervoet en joystick in je hand zo'n omgekeerd driehoekje moet stabiliseren die de hele tijd door je scherm danst. Zo makkelijk vond ik dat destijds niet.. Maargoed toen gamede ik ook nog niet echt hehe.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:19 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
die sollicitatie is deel van die procedure. en als je dat testen bedoeld, dat stelt in principe niet veel voor, lichamelijk voldoe ik aan de eisen, het gaat vooral om het mentale, en dat zit denk ik ook wel snor
nee precies, dat is precies waarom ik denk dat het wel goed zit wat betreft dat precisiewerk en die snelle reactiesquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:36 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ze gaan pas kijken naar je conditie enzo als je de eerste testronde(s) gedaan hebt. Je krijgt eerst nog zo'n test waarbij je met je linkervoet, rechtervoet en joystick in je hand zo'n omgekeerd driehoekje moet stabiliseren die de hele tijd door je scherm danst. Zo makkelijk vond ik dat destijds niet.. Maargoed toen gamede ik ook nog niet echt hehe.
1 jaar KMA 3 jaar in Amerika training voor je vliegtuig/helikopter. Ik zou gewoon doorgaan met je studie en die tests doen. Mischien mentaal en fysiek zit je goed in elkaar maar je moet ook aanleg hebben voor het vliegen, daar vallen er ook veel af. Dus probeer het gewoon beidequote:Op zaterdag 25 december 2010 11:40 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
nee precies, dat is precies waarom ik denk dat het wel goed zit wat betreft dat precisiewerk en die snelle reactiesen vergeet niet dat je 4 jaar KMA krijgt waarvan het begin een standaard militaire opleiding is, dus je conditie is niet echt een issue, aan het einde van die opleiding
maargoed, nu ga ik kerst vieren, vrolijk kerstfeest allemaal
nee, 4 jaar WO opleiding bij de KMA, dan 6 maanden opleiding tot gevechtsvlieger in nederland (waarbij onder andere bepaald wordt waar je in gaat vliegen) en daarna je opleiding afronden in amerikaquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:13 schreef dreamzk het volgende:
[..]
1 jaar KMA 3 jaar in Amerika training voor je vliegtuig/helikopter. Ik zou gewoon doorgaan met je studie en die tests doen. Mischien mentaal en fysiek zit je goed in elkaar maar je moet ook aanleg hebben voor het vliegen, daar vallen er ook veel af. Dus probeer het gewoon beide
dit klopt wel, maar je krijgt dus daarvoor nog een standaard officiersopleiding op de KMA, je moet namelijk wel als leidinggevende kunnen functioneren (officier is vergelijkbaar met manager in dagelijks leven) die duurt ook iets van 2 of 3 jaarquote:
Nee die officiers opleiding is dus 1 jaar.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:40 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dit klopt wel, maar je krijgt dus daarvoor nog een standaard officiersopleiding op de KMA, je moet namelijk wel als leidinggevende kunnen functioneren (officier is vergelijkbaar met manager in dagelijks leven) die duurt ook iets van 2 of 3 jaar
Nee zit net bij te lezen, jij hebt gelijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:42 schreef vulva-kobold. het volgende:
kut corpspik die altijd gelijk moet hebben
OEHHHHH DIKKE DISSSSSSSSS!!!!111!!1EINZ!!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:45 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee zit net bij te lezen, jij hebt gelijk
De Korte Officiersopleiding (KOO) leert toekomstige officieren in minimaal 1,5 jaar tijd de kennis en vaardigheden die nodig zijn voor de eerste functie in de rang van luitenant (ter zee). Afhankelijk van het krijgsmachtdeel waar een officier na de KOO aan de slag gaat, vindt het eerste jaar van de opleiding plaats in Breda (landmacht, luchtmacht, marechaussee) of Den Helder (marine).
Voor een aantal functies binnen de luchtmacht, bijvoorbeeld die van vlieger of verkeersleider, duurt de vaktechnische opleiding nog langer. Dit vanwege het bijzondere karakter van die opleidingen.
Iig, ik zit er ook zwaar aan te denken om toch nog maar eens de toetsprocedure langs te lopen. Lijkt me nog steeds een onwijs vette baan en ik wil er later geen spijt van hebben dat ik het niet eventjes heb geprobeerd
HET IS DE SCHULD VAN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG ZE GEVEN JE VAKANTIE MAAR DAN BEN JE ZIEK ZODAT JE WERKEN MOET OM DE ZORGVERZEKERINGEN GOED TE PRATEN!!! ALLESCH IS EEN HOAX ENDE ZO!quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit is de zesde achtereenvolgende vakantie dat ik ziek ben. Met school en werk heb ik nooit ergens last van. Kan haast geen toeval meer zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |