quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:35 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)lingo_rookvrouw.html
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:31 schreef Frankii het volgende:
Ik kan even twee weekjes niet meedoen. Zit nu op mijn studentenkamer en mijn broertje heeft mijn oude xbox overgekocht zodat ikzelf een nieuwe kan kopen, moet alleen even wachten op mijn salaris van december. Begin januari ben ik er weer bij
.
Statisch IP adres en zit op de wireless, mn ethernet kabel is kapot heb ik net ontdekt. Vroeger kreeg ik mn NAT type open door UPnP aan te zetten, maar dat werkt nu niet meer. Hoe zet ik poorten in mn router open?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:50 schreef KoningStoma het volgende:
Heeft je xbox een statisch ip adres en heb je in je router de poorten voor dat ip adres open gezet?
Hoe is je xbox trouwens aangesloten?
Je moet niks met je router doen, je moet je modem aan de gangquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Statisch IP adres en zit op de wireless, mn ethernet kabel is kapot heb ik net ontdekt. Vroeger kreeg ik mn NAT type open door UPnP aan te zetten, maar dat werkt nu niet meer. Hoe zet ik poorten in mn router open?
Vind het absoluut nergens in mn router. Enige wat in de buurt kwam was beveilliging maaaar daar kon ik niks veranderenquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:11 schreef KoningStoma het volgende:
Dan moet je naar je router gaan. 192.168.1.1 in je adresbalk meestal. Username en password zijn meestal beide "admin".
Dan heb je ergens een link met "firewall" of iets wat er mee te maken heeft. Daar kan je dan aangeven voor welk ip address je welke poorten open wil zetten. Daar moet je het ip van je xbox gebruiken. Ik heb voor mn xbox gewoon alle poorten voor udp en tcp open staan.
staat er ook niks van port forwarding of port triggering NAT opties of iets dergelijksquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:24 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Vind het absoluut nergens in mn router. Enige wat in de buurt kwam was beveilliging maaaar daar kon ik niks veranderen
Ja dat UPnP wat ik nu heb aangezet, nog steeds op strictquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
staat er ook niks van port forwarding of port triggering NAT opties of iets dergelijks
en virtual servers? staan die er ook op aan gegeven.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:40 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja dat UPnP wat ik nu heb aangezet, nog steeds op strict
Vanavond nog knallen?
valt wel mee hoorquote:Op zondag 19 december 2010 18:04 schreef vulva-kobold. het volgende:
wat is dit een extreem hard bazenspel
Je bent over? Nicequote:Op zaterdag 18 december 2010 13:31 schreef Frankii het volgende:
Ik kan even twee weekjes niet meedoen. Zit nu op mijn studentenkamer en mijn broertje heeft mijn oude xbox overgekocht zodat ikzelf een nieuwe kan kopen, moet alleen even wachten op mijn salaris van december. Begin januari ben ik er weer bij
.
hier ook kenkerhard lopen driften in een weilandquote:Op maandag 20 december 2010 10:31 schreef PierreTT het volgende:
Gister glijden in de sneeuw met de auto
Meej un trekker?quote:Op maandag 20 december 2010 13:26 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
hier ook kenkerhard lopen driften in een weiland
quote:Op maandag 20 december 2010 13:26 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
hier ook kenkerhard lopen driften in een weiland
quote:
Driften met een tractor... naja je hebt in ieder geval wel achterwielaandrijvingquote:
quote:
Zo kennen we je moeder weerquote:Op maandag 20 december 2010 13:53 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
nee, met de volvo van m'n ma
ze werd trouwens weer eens woest toen ze het zag
goh, ik zei het ook niet om die reden ofzo, helder lichtquote:
mijn moeder is ondertussen een FOK-clan legende aan het worden, dus ik geloof het voortaan allemaal welquote:Op maandag 20 december 2010 21:19 schreef Michhas het volgende:
Geen disrespect voor je moeder man, zo bedoelde ik het niet
Volgens mij is locatie een aardig breekbunt geworden.quote:Op maandag 20 december 2010 21:16 schreef vulva-kobold. het volgende:
maar gaan we nou nog een keer ergens pinten hakken?
Eens.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:29 schreef Rossdale het volgende:
Locatie is den bosch! als het te ver reizen is dan organiseren de randstadters en friezen maar een ander bierfestijn
Deze mensen zijn enger heurquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Die lui van GAM SC ken ik gaar niet, deze mensen wel
Jawel heur!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:53 schreef Parvus het volgende:
Ik ben niet uitgenodigd maar kom toch jwz.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:13 schreef Rossdale het volgende:
Hehe, ik wist gewoon dat die opmerking je sig in zou gaan
Natuurlijk ben je welkom IdoMcSkittleParvaSequote:Op dinsdag 21 december 2010 12:53 schreef Parvus het volgende:
Den Bosch is wat mij betreft ook een prima locatie. Ik ben niet uitgenodigd maar kom toch jwz.
ja, dan moet je via breda, rotterdam, den haag, leiden en amsterdam naar utrecht, weet je hoe lang dat duurt?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:59 schreef Rossdale het volgende:
Den Bosch zit toch ook gewoon op het nachtnet?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:06 schreef vulva-kobold. het volgende:
merry christmas voor jullie alvast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:08 schreef Michhas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
Als ik vanaf Breda naar Den Bosch wil, reis ik meestal de andere kant op. Een stuk directerquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:01 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja, dan moet je via breda, rotterdam, den haag, leiden en amsterdam naar utrecht, weet je hoe lang dat duurt?
ja jonge ik dacht dat je voor de noorderlingen bedoeldequote:Op dinsdag 21 december 2010 15:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als ik vanaf Breda naar Den Bosch wil, reis ik meestal de andere kant op. Een stuk directer
Hoop voor mij?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:12 schreef vulva-kobold. het volgende:
sowieso ook weer lekker typisch dat het noorden van het land niet op het nachtnet zit
edit: er is nog hoop voor stoma en michhas
# In de dienstregeling 2010 rijdt er een nachttrein tussen Schiphol en Enschede. Deze trein rijdt in de zomermaanden één keer per nacht per richting en heeft bijna dezelfde route als IC 1700, maar rijdt na Utrecht Centraal non-stop naar Schiphol. Deze trein rijdt richting Enschede als 2470 en richting Schiphol als 2471.
# In de toekomst willlen Arnhem en Nijmegen ook een nachtelijk verbinding met de Randstad.
delft ligt op het nachtnet, en laat ik utrecht en leiden niet vergeten. en rotterdam mag er ook wel bij, stuk voor stuk topsteden om een avondje zuipend door te brengen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:20 schreef Rossdale het volgende:
Waarom zouden Arnhemmers 's nachts naar de rampstad willen?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:21 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
delft ligt op het nachtnet, en laat ik utrecht en leiden niet vergeten. en rotterdam mag er ook wel bij, stuk voor stuk topsteden om een avondje zuipend door te brengen.
quote:
quote:
Jij begon.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:20 schreef vulva-kobold. het volgende:
al die negatieve energie hier, doe toch eens lief tegen elkaar
heul nietquote:
Wat is dit, the dog whisperer?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:20 schreef vulva-kobold. het volgende:
al die negatieve energie hier, doe toch eens lief tegen elkaar
Het is the horse wisperer hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:55 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Wat is dit, the dog whisperer?
You have too much negative energy!
Mee eensch. Evenals katten. Paarden zijn ok. Verder nogal weinig mensen online vandaag.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:58 schreef vulva-kobold. het volgende:
inderdaad, honden, prachtbeesten
kattenquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:59 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Mee eensch. Evenals katten. Paarden zijn ok. Verder nogal weinig mensen online vandaag.
quote:
hij is toch dood, jongequote:
Hoezo? Toen we erover begonnen kwamen er nog wat andere lui posten, Sold en Tauch waren ook wel in voor een meetquote:Op woensdag 22 december 2010 14:41 schreef Rossdale het volgende:
Ja met slechts een aantal mensen die nog iets postten hier ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |