valt wel mee hoorquote:Op zondag 19 december 2010 18:04 schreef vulva-kobold. het volgende:
wat is dit een extreem hard bazenspel
Je bent over? Nicequote:Op zaterdag 18 december 2010 13:31 schreef Frankii het volgende:
Ik kan even twee weekjes niet meedoen. Zit nu op mijn studentenkamer en mijn broertje heeft mijn oude xbox overgekocht zodat ikzelf een nieuwe kan kopen, moet alleen even wachten op mijn salaris van december. Begin januari ben ik er weer bij
.
hier ook kenkerhard lopen driften in een weilandquote:Op maandag 20 december 2010 10:31 schreef PierreTT het volgende:
Gister glijden in de sneeuw met de auto
Meej un trekker?quote:Op maandag 20 december 2010 13:26 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
hier ook kenkerhard lopen driften in een weiland
quote:Op maandag 20 december 2010 13:26 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
hier ook kenkerhard lopen driften in een weiland
quote:
Driften met een tractor... naja je hebt in ieder geval wel achterwielaandrijvingquote:
quote:
Zo kennen we je moeder weerquote:Op maandag 20 december 2010 13:53 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
nee, met de volvo van m'n ma
ze werd trouwens weer eens woest toen ze het zag
goh, ik zei het ook niet om die reden ofzo, helder lichtquote:
mijn moeder is ondertussen een FOK-clan legende aan het worden, dus ik geloof het voortaan allemaal welquote:Op maandag 20 december 2010 21:19 schreef Michhas het volgende:
Geen disrespect voor je moeder man, zo bedoelde ik het niet
Volgens mij is locatie een aardig breekbunt geworden.quote:Op maandag 20 december 2010 21:16 schreef vulva-kobold. het volgende:
maar gaan we nou nog een keer ergens pinten hakken?
Eens.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:29 schreef Rossdale het volgende:
Locatie is den bosch! als het te ver reizen is dan organiseren de randstadters en friezen maar een ander bierfestijn
Deze mensen zijn enger heurquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waar heb je het over?
Die lui van GAM SC ken ik gaar niet, deze mensen wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |