quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:35 schreef KoningStoma het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)lingo_rookvrouw.html
quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:31 schreef Frankii het volgende:
Ik kan even twee weekjes niet meedoen. Zit nu op mijn studentenkamer en mijn broertje heeft mijn oude xbox overgekocht zodat ikzelf een nieuwe kan kopen, moet alleen even wachten op mijn salaris van december. Begin januari ben ik er weer bij
.
Statisch IP adres en zit op de wireless, mn ethernet kabel is kapot heb ik net ontdekt. Vroeger kreeg ik mn NAT type open door UPnP aan te zetten, maar dat werkt nu niet meer. Hoe zet ik poorten in mn router open?quote:Op zaterdag 18 december 2010 16:50 schreef KoningStoma het volgende:
Heeft je xbox een statisch ip adres en heb je in je router de poorten voor dat ip adres open gezet?
Hoe is je xbox trouwens aangesloten?
Je moet niks met je router doen, je moet je modem aan de gangquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:04 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Statisch IP adres en zit op de wireless, mn ethernet kabel is kapot heb ik net ontdekt. Vroeger kreeg ik mn NAT type open door UPnP aan te zetten, maar dat werkt nu niet meer. Hoe zet ik poorten in mn router open?
Vind het absoluut nergens in mn router. Enige wat in de buurt kwam was beveilliging maaaar daar kon ik niks veranderenquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:11 schreef KoningStoma het volgende:
Dan moet je naar je router gaan. 192.168.1.1 in je adresbalk meestal. Username en password zijn meestal beide "admin".
Dan heb je ergens een link met "firewall" of iets wat er mee te maken heeft. Daar kan je dan aangeven voor welk ip address je welke poorten open wil zetten. Daar moet je het ip van je xbox gebruiken. Ik heb voor mn xbox gewoon alle poorten voor udp en tcp open staan.
staat er ook niks van port forwarding of port triggering NAT opties of iets dergelijksquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:24 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Vind het absoluut nergens in mn router. Enige wat in de buurt kwam was beveilliging maaaar daar kon ik niks veranderen
Ja dat UPnP wat ik nu heb aangezet, nog steeds op strictquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
staat er ook niks van port forwarding of port triggering NAT opties of iets dergelijks
en virtual servers? staan die er ook op aan gegeven.quote:Op zaterdag 18 december 2010 19:40 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ja dat UPnP wat ik nu heb aangezet, nog steeds op strict
Vanavond nog knallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |