Jawel heur!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:53 schreef Parvus het volgende:
Ik ben niet uitgenodigd maar kom toch jwz.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:13 schreef Rossdale het volgende:
Hehe, ik wist gewoon dat die opmerking je sig in zou gaan
Natuurlijk ben je welkom IdoMcSkittleParvaSequote:Op dinsdag 21 december 2010 12:53 schreef Parvus het volgende:
Den Bosch is wat mij betreft ook een prima locatie. Ik ben niet uitgenodigd maar kom toch jwz.
ja, dan moet je via breda, rotterdam, den haag, leiden en amsterdam naar utrecht, weet je hoe lang dat duurt?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:59 schreef Rossdale het volgende:
Den Bosch zit toch ook gewoon op het nachtnet?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:06 schreef vulva-kobold. het volgende:
merry christmas voor jullie alvast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:08 schreef Michhas het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
Als ik vanaf Breda naar Den Bosch wil, reis ik meestal de andere kant op. Een stuk directerquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:01 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ja, dan moet je via breda, rotterdam, den haag, leiden en amsterdam naar utrecht, weet je hoe lang dat duurt?
ja jonge ik dacht dat je voor de noorderlingen bedoeldequote:Op dinsdag 21 december 2010 15:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als ik vanaf Breda naar Den Bosch wil, reis ik meestal de andere kant op. Een stuk directer
Hoop voor mij?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:12 schreef vulva-kobold. het volgende:
sowieso ook weer lekker typisch dat het noorden van het land niet op het nachtnet zit
edit: er is nog hoop voor stoma en michhas
# In de dienstregeling 2010 rijdt er een nachttrein tussen Schiphol en Enschede. Deze trein rijdt in de zomermaanden één keer per nacht per richting en heeft bijna dezelfde route als IC 1700, maar rijdt na Utrecht Centraal non-stop naar Schiphol. Deze trein rijdt richting Enschede als 2470 en richting Schiphol als 2471.
# In de toekomst willlen Arnhem en Nijmegen ook een nachtelijk verbinding met de Randstad.
delft ligt op het nachtnet, en laat ik utrecht en leiden niet vergeten. en rotterdam mag er ook wel bij, stuk voor stuk topsteden om een avondje zuipend door te brengen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:20 schreef Rossdale het volgende:
Waarom zouden Arnhemmers 's nachts naar de rampstad willen?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:21 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
delft ligt op het nachtnet, en laat ik utrecht en leiden niet vergeten. en rotterdam mag er ook wel bij, stuk voor stuk topsteden om een avondje zuipend door te brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |