Onmogelijkquote:Op donderdag 16 december 2010 12:25 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
je moeder 21 jaar geleden ook
De sint is alweer uit het land,quote:Op donderdag 16 december 2010 12:43 schreef PierreTT het volgende:
Zit het in je topic even niet mee?
Geen nood, hier is PierreTT!
Hij zorgt voor een lach op je gezicht,
En schiet met een AUG het meest gericht!
Michhas mijn beste knul,quote:Op donderdag 16 december 2010 12:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
De sint is alweer uit het land,
vertrokken vanaf de waterkant.
Dus PierreTT stop maar met dichten,
want niemand zal voor je rijmkunsten zwichten.
Ik doe gezellig mee,quote:Op donderdag 16 december 2010 13:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Michhas mijn beste knul,
Wat is dit nou voor gelul?
Ga nou maar eens even meedoen,
Anders belandt jouw hoofd op mijn schoen!
Een baan waar je geen fuck doet en alleen maar zit te Fokken.quote:
Ooo zo! Ik werk alleen maar 1x per week in tegenstelling tot Michhasquote:Op donderdag 16 december 2010 16:52 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Een baan waar je geen fuck doet en alleen maar zit te Fokken.
Jij kan je leven bekostigen zonder te werken? Zelfs al zou ik maximaal lenen van de IB dan zou dat nog niet alle kosten dekkenquote:
mensen die grapjes niet herkennen zijn vaak autisten, weet je?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:41 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij kan je leven bekostigen zonder te werken? Zelfs al zou ik maximaal lenen van de IB dan zou dat nog niet alle kosten dekken
Mensen die grappen maken die niet herkend worden zijn vaak slechte grappenmakers, weet je?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:49 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
mensen die grapjes niet herkennen zijn vaak autisten, weet je?
ik geef je gelijk, ik lach ook altijd om mijn eigen grappenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mensen die grappen maken die niet herkend worden zijn vaak slechte grappenmakers, weet je?
Tevens ben ik ervan op de hoogte dat jij hier nu over doorgaat, ik niet. Doei he
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:51 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik geef je gelijk, ik lach ook altijd om mijn eigen grappen
dat weet ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |