quote:Op donderdag 23 december 2010 14:59 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb gisteren nog ge-blackopst heurMet IdoParv en Bozzert
Dat was eergister!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:59 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb gisteren nog ge-blackopst heurMet IdoParv en Bozzert
Oh...quote:Op donderdag 23 december 2010 15:51 schreef Parvus het volgende:
[..]
Dat was eergister!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef Parvus het volgende:
Ik heb vanavond voor 70 euro aan kerstcadeaus gekocht. Toen zei m'n vader net dat we dit jaar geen cadeautjes deden
je weet zelluffff
baasquote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef Parvus het volgende:
Ik heb vanavond voor 70 euro aan kerstcadeaus gekocht. Toen zei m'n vader net dat we dit jaar geen cadeautjes deden
je weet zelluffff
Ik ben net een half uurtje binnen. 3 uur over gedaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:07 schreef Michhas het volgende:
De fucking bussen rijden niet, ik kan niet naar werk
Gaat hem niet worden man, in Arnhem is alles helemaal ontregeldquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:23 schreef PierreTT het volgende:
Oke,dat wordt leuk dan. Ik moet zo van tilburg naar apeldoorn
hoezo heb je geen vakantie?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Dan wens ik 'm veel succes. Hier in Eindhoven ligt zo'n 35cm sneeuw. Ik ben lopend naar huis gegaan vanaf school.
het werkt nog ook inderdaadquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:15 schreef Rossdale het volgende:
Lekker veel zombie-drops op Kino der Toten
Van vandaag tot 11 januari.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:37 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
hoezo heb je geen vakantie?
nicequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |