quote:Op donderdag 23 december 2010 14:15 schreef Rossdale het volgende:
Gewoon bijna het verjaardagsfeest van mijn eigen vriendin vergeten
waar gaan ze heen?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:30 schreef PierreTT het volgende:
29e kan ik helaas niet, ik ben dan bij het afscheid van mijn ouders. Die gaan een week later er vandoor voor een jaar of 10, dus wel leuk om ze nog even te zien
zatlelquote:
Nieuw-Zeeland. Werken voor een jaar of 10quote:
wel chill voor vakantiequote:Op donderdag 23 december 2010 14:32 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland. Werken voor een jaar of 10Ook niet echt lekker naast de deur
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:38 schreef vulva-kobold. het volgende:
kijk op 0:53 XTC gespot, vent met roze "overhemd"
kijk die blik en klapkaken danquote:
maximaal bijlenen dan maarquote:
Ik ga vanavond de stad in en je dondert maar opquote:Op donderdag 23 december 2010 14:41 schreef Michhas het volgende:
Deze is zooo geniaal, wat een baasd die gast
Nee knul, het studiefinancieringtijdperk is voor mij allang overquote:Op donderdag 23 december 2010 14:45 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
maximaal bijlenen dan maar
voor mij ook binnenkort als de regering zo doorgaatquote:Op donderdag 23 december 2010 14:46 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee knul, het studiefinancieringtijdperk is voor mij allang overBeter nog, ik studeer nog en ben ze al aan het afbetalen
Altijd hetzelfde gelulquote:Op donderdag 23 december 2010 14:45 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ga vanavond de stad in en je dondert maar op
Nee, moet zo naar de kerstborrel van mijn werk. Kerstpakket mee, gratis hapjes en drank en daar zegt PierreTT geen nee tegen. Oftewel: zuipen met de lekkere zustersquote:Op donderdag 23 december 2010 14:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde gelul
Kom je zo nog online ofniet?
pics!quote:Op donderdag 23 december 2010 14:53 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee, moet zo naar de kerstborrel van mijn werk. Kerstpakket mee, gratis hapjes en drank en daar zegt PierreTT geen nee tegen. Oftewel: zuipen met de lekkere zusters
I'm inquote:Op donderdag 23 december 2010 14:57 schreef Rossdale het volgende:
Over 5 minuten ga ik huiswaarts en dan slinger ik den kruischdoosch wel direct aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |