heul wel, dat doe je ook tijdens het gamenquote:
Ik game amper met jou, hooguit 5 keer met je gespeeldquote:Op donderdag 16 december 2010 19:55 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
heul wel, dat doe je ook tijdens het gamen
veel vaker vent, de laatste tijd misschien niet meer...quote:Op donderdag 16 december 2010 20:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik game amper met jou, hooguit 5 keer met je gespeeld
quote:
Ik moet ook 2e Kerstdag werkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:53 schreef vulva-kobold. het volgende:
michhas, hoezo heb je eigenlijk geen vakantie met kerst?!!
lijkt me helemaal niks...quote:
Jazekerquote:
Hoe bedoel je? Ik heb wat extra dagen vrijgevraagd, geen vakantie genomenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:53 schreef vulva-kobold. het volgende:
michhas, hoezo heb je eigenlijk geen vakantie met kerst?!!
ohh dan kan het nog welquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
JazekerJij ook?
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb wat extra dagen vrijgevraagd, geen vakantie genomenVandaag vrij, volgende week maandag en woensdag, en de week erna alleen op maandag in dinsdag werken
Dus nog 5 dagen werken dit jaar
Ik moet een dag werken met kerst, 2e kerstdag, omdat dat een zondag is. Ik werk altijd op zondag, dus ik heb weinig keus. Helaas is het bij mijn werk niet zo dat ik gewoon vrij kan vragen, anders was ik wel hele kerst thuisgeweest jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:00 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ohh dan kan het nog wel
mensen die heel de kerst werken, wat ben je dan voor autist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |