heul wel, dat doe je ook tijdens het gamenquote:
Ik game amper met jou, hooguit 5 keer met je gespeeldquote:Op donderdag 16 december 2010 19:55 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
heul wel, dat doe je ook tijdens het gamen
veel vaker vent, de laatste tijd misschien niet meer...quote:Op donderdag 16 december 2010 20:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik game amper met jou, hooguit 5 keer met je gespeeld
quote:
Ik moet ook 2e Kerstdag werkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:53 schreef vulva-kobold. het volgende:
michhas, hoezo heb je eigenlijk geen vakantie met kerst?!!
lijkt me helemaal niks...quote:
Jazekerquote:
Hoe bedoel je? Ik heb wat extra dagen vrijgevraagd, geen vakantie genomenquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:53 schreef vulva-kobold. het volgende:
michhas, hoezo heb je eigenlijk geen vakantie met kerst?!!
ohh dan kan het nog welquote:Op vrijdag 17 december 2010 10:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
JazekerJij ook?
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb wat extra dagen vrijgevraagd, geen vakantie genomenVandaag vrij, volgende week maandag en woensdag, en de week erna alleen op maandag in dinsdag werken
Dus nog 5 dagen werken dit jaar
Ik moet een dag werken met kerst, 2e kerstdag, omdat dat een zondag is. Ik werk altijd op zondag, dus ik heb weinig keus. Helaas is het bij mijn werk niet zo dat ik gewoon vrij kan vragen, anders was ik wel hele kerst thuisgeweest jaquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:00 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ohh dan kan het nog wel
mensen die heel de kerst werken, wat ben je dan voor autist
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Aan de andere kant zit ik op 2e kerstdag 8 uur lang voor 20e per uur netto te werken
Is ook wel weer welkom om mijn exorbitante levensstijl te bekostigenquote:
ik had het over de hele kerst hequote:Op vrijdag 17 december 2010 11:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik moet een dag werken met kerst, 2e kerstdag, omdat dat een zondag is. Ik werk altijd op zondag, dus ik heb weinig keus. Helaas is het bij mijn werk niet zo dat ik gewoon vrij kan vragen, anders was ik wel hele kerst thuisgeweest jaAan de andere kant zit ik op 2e kerstdag 8 uur lang voor 20e per uur netto te werken
Verre van, extraverter vind je ze bijna nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:16 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
ik had het over de hele kerst hejij bent geen autist denk ik dan
Aaa, dat meen je niet serieus. Met kerst kan je je twee dagen helemaal volproppen en de hele dag niks doen en een beetje bier zuipen. Je gaat me niet vertellen dat je dat niet leuk vindtquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:20 schreef Rossdale het volgende:
Als het kon zou ik ook liever de gehele kerst doorwerken. Puur om een excuus te hebben om geen verplichte familiedingen te hoeven doen.
Ah, dat klinkt bekend! En de schoonfamilie?quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:36 schreef Rossdale het volgende:
Dat weegt niet op tegen de aanwezigheid van familie Pierre.
De enigen die ik mag zijn mijn ouders en opa en oma, en één neef die ik al zo'n 5 jaar niet gezien heb.
Die bemoeien zich minder met mijn leven, dus die vind ik minder ergquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt bekend! En de schoonfamilie?
Op die manier... ik heb prima contact met mijn ouders en met 1 oma, de rest zie ik nooit. Als in, al zo'n 6 of 7 jaar niet meer gezien. Mijn schoonfamilie daarentegen zijn echte bazen. De directe familie danquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die bemoeien zich minder met mijn leven, dus die vind ik minder erg
daar valt bij mij ook echt niet aan te beginnenquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Op die manier... ik heb prima contact met mijn ouders en met 1 oma, de rest zie ik nooit. Als in, al zo'n 6 of 7 jaar niet meer gezien. Mijn schoonfamilie daarentegen zijn echte bazen. De directe familie dan
Bij mij bestaat mijn schoonfamilie uit allemaal halvegaren, behalve dan de ouders/broertjes/zusje van mijn vriendinquote:Op vrijdag 17 december 2010 11:54 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
daar valt bij mij ook echt niet aan te beginnenstel konijnen dat het zijn
ik heb aan beide kanten 10 ooms en tantes + aangetrouwd + gemiddeld 2 kinderen
Valt toch wel mee, wegens ondergenoemde redenen:quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:00 schreef Michhas het volgende:
Kerst = kut
Familieshit = kut
December = kut
quote:Op vrijdag 17 december 2010 11:22 schreef PierreTT het volgende:
Met kerst kan je je twee dagen helemaal volproppen en de hele dag niks doen en een beetje bier zuipen. Je gaat me niet vertellen dat je dat niet leuk vindt
quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, wegens ondergenoemde redenen:
[..]
yes, weer een half jaar trainen om het eraf te krijgen wat nu al helemaal niet meer gaat lukkenquote:Op vrijdag 17 december 2010 12:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, wegens ondergenoemde redenen:
[..]
Van je ouders moet je het ook niet echt hebben hequote:Op vrijdag 17 december 2010 12:14 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
yes, weer een half jaar trainen om het eraf te krijgen wat nu al helemaal niet meer gaat lukken
het enige chille aan mijn familie is trouwens mijn nichtje van 18![]()
-_-'quote:Op vrijdag 17 december 2010 12:18 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Van je ouders moet je het ook niet echt hebben he![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:07 schreef dreamzk het volgende:
Klote sneeuw, vanochtedn 1 uur erover gedaan om van utrecht naar amsterdam te komen (valt mee) en vanmiddag 2.5 uur gedaan over een stukje van 20min met de treinKlote NS zegt ook helemaal niks of de trein komt of niet. Was net broodje halen zie ik ineens mn trein aankomen, volle sprint getrokken en als volleerde CoD speler doe ik een snoekduik de trein in waarbij meerdere treinreizigers mij boos aankeken omdat ik hun koffie omduwde
quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
Gentlemen, pick ur christmas gift!
Which number?
http://www.skoften.net/index/gallery/tieten_kiekjes_5
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:07 schreef dreamzk het volgende:
Klote sneeuw, vanochtedn 1 uur erover gedaan om van utrecht naar amsterdam te komen (valt mee) en vanmiddag 2.5 uur gedaan over een stukje van 20min met de treinKlote NS zegt ook helemaal niks of de trein komt of niet. Was net broodje halen zie ik ineens mn trein aankomen, volle sprint getrokken en als volleerde CoD speler doe ik een snoekduik de trein in waarbij meerdere treinreizigers mij boos aankeken omdat ik hun koffie omduwde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |