abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90403570

Wanneer komt hier een cod versie van :D
  zaterdag 25 december 2010 @ 01:33:14 #278
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90421964
fuck, ik heb een dilemma :{ ik had een tijdje geleden mijn gegevens achtergelaten bij de luchtmacht en ik kan nu dus zeer waarschijnlijk op sollicitatiegesprek komen voor gevechtsvlieger. maar alles opgeven voor die opleiding? ik weet het niet :{
"Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
pi_90422602
Kom eerst maar eens door die procedure :')
  zaterdag 25 december 2010 @ 02:19:30 #280
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90422991
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 02:00 schreef KoningStoma het volgende:
Kom eerst maar eens door die procedure :')
die sollicitatie is deel van die procedure. en als je dat testen bedoeld, dat stelt in principe niet veel voor, lichamelijk voldoe ik aan de eisen, het gaat vooral om het mentale, en dat zit denk ik ook wel snor
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?
pi_90423180
Ik heb een tijdje gegamed met iemand die dat ook heeft gedaan. Hij kwam er ook doorheen, maar uiteindelijk is ie toch afgevallen omdat er gewoon betere kandidaten waren.
  zaterdag 25 december 2010 @ 03:20:05 #282
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90423989
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 02:30 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb een tijdje gegamed met iemand die dat ook heeft gedaan. Hij kwam er ook doorheen, maar uiteindelijk is ie toch afgevallen omdat er gewoon betere kandidaten waren.
ja dat is dus precies waar ik mee zit, dit doen met de kans dag ik straks niks heb of lekker student blijven met later goede zekerheid op een baan
  zaterdag 25 december 2010 @ 03:20:43 #283
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90423997
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 02:30 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb een tijdje gegamed met iemand
typisch dit trouwens :D :')
pi_90424162
Kan je die procedure niet tegelijk met je studie doen? Of in een vakantie? Of kost het teveel tijd?
pi_90424822
Kun je niet die procedure nog na je studie doen? :P
Et Joyeux Noël!
  zaterdag 25 december 2010 @ 11:19:25 #286
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90426245
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 08:34 schreef Fsmxi het volgende:
Kun je niet die procedure nog na je studie doen? :P
Et Joyeux Noël!
max leeftijd is 23 dus nee ;)

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 03:41 schreef KoningStoma het volgende:
Kan je die procedure niet tegelijk met je studie doen? Of in een vakantie? Of kost het teveel tijd?
dat zou misschien nog kunnen als ik rechten oid. studeerde maar deze studie is daar wel te druk voor :P
pi_90426537
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 02:19 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

die sollicitatie is deel van die procedure. en als je dat testen bedoeld, dat stelt in principe niet veel voor, lichamelijk voldoe ik aan de eisen, het gaat vooral om het mentale, en dat zit denk ik ook wel snor
Ze gaan pas kijken naar je conditie enzo als je de eerste testronde(s) gedaan hebt. Je krijgt eerst nog zo'n test waarbij je met je linkervoet, rechtervoet en joystick in je hand zo'n omgekeerd driehoekje moet stabiliseren die de hele tijd door je scherm danst. Zo makkelijk vond ik dat destijds niet.. Maargoed toen gamede ik ook nog niet echt hehe.
pi_90426545
Merry Christmas overigens ~:)
  zaterdag 25 december 2010 @ 11:40:07 #289
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90426594
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 11:36 schreef Parvus het volgende:

[..]

Ze gaan pas kijken naar je conditie enzo als je de eerste testronde(s) gedaan hebt. Je krijgt eerst nog zo'n test waarbij je met je linkervoet, rechtervoet en joystick in je hand zo'n omgekeerd driehoekje moet stabiliseren die de hele tijd door je scherm danst. Zo makkelijk vond ik dat destijds niet.. Maargoed toen gamede ik ook nog niet echt hehe.
nee precies, dat is precies waarom ik denk dat het wel goed zit wat betreft dat precisiewerk en die snelle reacties ;) en vergeet niet dat je 4 jaar KMA krijgt waarvan het begin een standaard militaire opleiding is, dus je conditie is niet echt een issue, aan het einde van die opleiding

maargoed, nu ga ik kerst vieren, vrolijk kerstfeest allemaal :W
pi_90427376
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 11:40 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

nee precies, dat is precies waarom ik denk dat het wel goed zit wat betreft dat precisiewerk en die snelle reacties ;) en vergeet niet dat je 4 jaar KMA krijgt waarvan het begin een standaard militaire opleiding is, dus je conditie is niet echt een issue, aan het einde van die opleiding

maargoed, nu ga ik kerst vieren, vrolijk kerstfeest allemaal :W
1 jaar KMA 3 jaar in Amerika training voor je vliegtuig/helikopter. Ik zou gewoon doorgaan met je studie en die tests doen. Mischien mentaal en fysiek zit je goed in elkaar maar je moet ook aanleg hebben voor het vliegen, daar vallen er ook veel af. Dus probeer het gewoon beide ;)
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  zaterdag 25 december 2010 @ 12:34:45 #291
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90427958
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 12:13 schreef dreamzk het volgende:

[..]

1 jaar KMA 3 jaar in Amerika training voor je vliegtuig/helikopter. Ik zou gewoon doorgaan met je studie en die tests doen. Mischien mentaal en fysiek zit je goed in elkaar maar je moet ook aanleg hebben voor het vliegen, daar vallen er ook veel af. Dus probeer het gewoon beide ;)
nee, 4 jaar WO opleiding bij de KMA, dan 6 maanden opleiding tot gevechtsvlieger in nederland (waarbij onder andere bepaald wordt waar je in gaat vliegen) en daarna je opleiding afronden in amerika
pi_90429747
Opleiding tot F16-piloot
F-16 piloot worden doe je niet zomaar. Je begint namelijk niet direct met de opleiding om vlieger te worden, je zal namelijk eerst diverse selectieronden moeten doorkomen om aan de vakopleiding te kunnen beginnen. Zo kan de Luchtmacht bepalen of je wel geschikt bent om vlieger te worden.

Koninklijke Militaire Academie
Als je door de selectieronden bent gekomen, duurt de opleiding tot F-16 piloot nog zon 3,5 jaar. En het duurt nog een jaar langer voordat je op missie wordt gestuurd.
Je begint met het doorlopen van een militaire basisopleiding aan de Koninklijke Militaire Academie (KMA) in Breda. De meeste aspirant vliegers volgen hier de opleiding KOO (Korte Officiers Opleiding). Jaarlijks starten 66 kandidaten met deze opleiding.

Elementaire Militaire Vlieger Opleiding
Na de militaire training aan de KMA begint de Elementaire Militaire Vlieger Opleiding (EMVO) op vliegbasis Woensdrecht. Deze opleiding duurt zes maanden en is bestemd voor alle leerling vliegers. Direct na aankomst start je met drie maanden theoretische opleiding. Daarna begint de praktische vliegopleiding op de PC-7, waar je ongeveer 40 uur op vliegt. Na de opleiding blijven er op jaarbasis ca. 40 vliegers over. Zij krijgen te horen of ze naar de F-16 opleiding op Sheppard Air Force Base gaan (ca. 10 à 12 piloten) of naar de helikopter opleiding in Fort Rucker, Alabama.

Sheppard Air Force Base
De F-16 vliegers in spe gaan naar Sheppard Air Force Base in Texas, USA. Deze opleiding duurt 55 weken en is speciaal gericht op het vliegen op jachtvliegtuigen. De eerste drie weken gaat het met name om de fysiologische training waarbij de nadruk ligt op het omgaan met de hoge G-krachten. De theoretische training begint ook tijdens deze fase, die zon 40 weken duurt. Gelijktijdig wordt gevlogen op de T-6, een (turbo)propellervliegtuig. In de tweede fase wordt er gevlogen op de T-38 Talon. Na afronding van dit traject ontvang je de felbegeerde vliegerwing.

Vliegen in een F-16
Na het afronden van de opleiding ga je verder met de zes weken durende Introduction on Fighter Fundamenrals (IFF) cursus. En daarna gaat de opleiding verder met de Initial Qualification Training op Springfield Airforce Base in Ohio. Dit is een negen maanden durende opleiding waarbij je in de F-16 gaat vliegen. Na Springfield volgt plaatsing bij een Squadron in Nederland, waar de opleiding wordt afgerond.

Meer informatie vind je op de site van de Koninklijke Luchtmacht

Snel rekensommetje:

1 jaar KMA
6 maanden vliegopleiding Nederland
1 jaar Texas/Alabama vliegopleiding
9 maanden Ohio F-16 training
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  zaterdag 25 december 2010 @ 13:40:16 #293
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90429976
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 13:31 schreef dreamzk het volgende:
-knip-
dit klopt wel, maar je krijgt dus daarvoor nog een standaard officiersopleiding op de KMA, je moet namelijk wel als leidinggevende kunnen functioneren (officier is vergelijkbaar met manager in dagelijks leven) die duurt ook iets van 2 of 3 jaar
pi_90429994
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 13:40 schreef vulva-kobold. het volgende:

[..]

dit klopt wel, maar je krijgt dus daarvoor nog een standaard officiersopleiding op de KMA, je moet namelijk wel als leidinggevende kunnen functioneren (officier is vergelijkbaar met manager in dagelijks leven) die duurt ook iets van 2 of 3 jaar
Nee die officiers opleiding is dus 1 jaar.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  zaterdag 25 december 2010 @ 13:42:14 #295
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90430035
nja zal wel dan, punt blijft nog steeds dat ik dus wel met een dilemma zit ;(
  zaterdag 25 december 2010 @ 13:42:47 #296
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90430050
kut corpspik die altijd gelijk moet hebben :(
pi_90430110
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 december 2010 13:42 schreef vulva-kobold. het volgende:
kut corpspik die altijd gelijk moet hebben :(
Nee zit net bij te lezen, jij hebt gelijk :P

De Korte Officiersopleiding (KOO) leert toekomstige officieren in minimaal 1,5 jaar tijd de kennis en vaardigheden die nodig zijn voor de eerste functie in de rang van luitenant (ter zee). Afhankelijk van het krijgsmachtdeel waar een officier na de KOO aan de slag gaat, vindt het eerste jaar van de opleiding plaats in Breda (landmacht, luchtmacht, marechaussee) of Den Helder (marine).

Voor een aantal functies binnen de luchtmacht, bijvoorbeeld die van vlieger of verkeersleider, duurt de vaktechnische opleiding nog langer. Dit vanwege het bijzondere karakter van die opleidingen.

Iig, ik zit er ook zwaar aan te denken om toch nog maar eens de toetsprocedure langs te lopen. Lijkt me nog steeds een onwijs vette baan en ik wil er later geen spijt van hebben dat ik het niet eventjes heb geprobeerd :P
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_90430677
Dit is de zesde achtereenvolgende vakantie dat ik ziek ben. Met school en werk heb ik nooit ergens last van. Kan haast geen toeval meer zijn :(
  zaterdag 25 december 2010 @ 14:11:21 #299
326780 vulva-kobold.
kutkabouter 2.0.3
pi_90430899
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 13:45 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Nee zit net bij te lezen, jij hebt gelijk :P

De Korte Officiersopleiding (KOO) leert toekomstige officieren in minimaal 1,5 jaar tijd de kennis en vaardigheden die nodig zijn voor de eerste functie in de rang van luitenant (ter zee). Afhankelijk van het krijgsmachtdeel waar een officier na de KOO aan de slag gaat, vindt het eerste jaar van de opleiding plaats in Breda (landmacht, luchtmacht, marechaussee) of Den Helder (marine).

Voor een aantal functies binnen de luchtmacht, bijvoorbeeld die van vlieger of verkeersleider, duurt de vaktechnische opleiding nog langer. Dit vanwege het bijzondere karakter van die opleidingen.

Iig, ik zit er ook zwaar aan te denken om toch nog maar eens de toetsprocedure langs te lopen. Lijkt me nog steeds een onwijs vette baan en ik wil er later geen spijt van hebben dat ik het niet eventjes heb geprobeerd :P
OEHHHHH DIKKE DISSSSSSSSS!!!!111!!1EINZ!!

derpderphurrr

nee maar hoe oud ben je? want de maximum is 23
pi_90431623
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 14:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit is de zesde achtereenvolgende vakantie dat ik ziek ben. Met school en werk heb ik nooit ergens last van. Kan haast geen toeval meer zijn :(
HET IS DE SCHULD VAN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG ZE GEVEN JE VAKANTIE MAAR DAN BEN JE ZIEK ZODAT JE WERKEN MOET OM DE ZORGVERZEKERINGEN GOED TE PRATEN!!! ALLESCH IS EEN HOAX ENDE ZO!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')