die sollicitatie is deel van die procedure. en als je dat testen bedoeld, dat stelt in principe niet veel voor, lichamelijk voldoe ik aan de eisen, het gaat vooral om het mentale, en dat zit denk ik ook wel snorquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:00 schreef KoningStoma het volgende:
Kom eerst maar eens door die procedure
ja dat is dus precies waar ik mee zit, dit doen met de kans dag ik straks niks heb of lekker student blijven met later goede zekerheid op een baanquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:30 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb een tijdje gegamed met iemand die dat ook heeft gedaan. Hij kwam er ook doorheen, maar uiteindelijk is ie toch afgevallen omdat er gewoon betere kandidaten waren.
typisch dit trouwensquote:Op zaterdag 25 december 2010 02:30 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb een tijdje gegamed met iemand
max leeftijd is 23 dus neequote:Op zaterdag 25 december 2010 08:34 schreef Fsmxi het volgende:
Kun je niet die procedure nog na je studie doen?
Et Joyeux Noël!
dat zou misschien nog kunnen als ik rechten oid. studeerde maar deze studie is daar wel te druk voorquote:Op zaterdag 25 december 2010 03:41 schreef KoningStoma het volgende:
Kan je die procedure niet tegelijk met je studie doen? Of in een vakantie? Of kost het teveel tijd?
Ze gaan pas kijken naar je conditie enzo als je de eerste testronde(s) gedaan hebt. Je krijgt eerst nog zo'n test waarbij je met je linkervoet, rechtervoet en joystick in je hand zo'n omgekeerd driehoekje moet stabiliseren die de hele tijd door je scherm danst. Zo makkelijk vond ik dat destijds niet.. Maargoed toen gamede ik ook nog niet echt hehe.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:19 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
die sollicitatie is deel van die procedure. en als je dat testen bedoeld, dat stelt in principe niet veel voor, lichamelijk voldoe ik aan de eisen, het gaat vooral om het mentale, en dat zit denk ik ook wel snor
nee precies, dat is precies waarom ik denk dat het wel goed zit wat betreft dat precisiewerk en die snelle reactiesquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:36 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ze gaan pas kijken naar je conditie enzo als je de eerste testronde(s) gedaan hebt. Je krijgt eerst nog zo'n test waarbij je met je linkervoet, rechtervoet en joystick in je hand zo'n omgekeerd driehoekje moet stabiliseren die de hele tijd door je scherm danst. Zo makkelijk vond ik dat destijds niet.. Maargoed toen gamede ik ook nog niet echt hehe.
1 jaar KMA 3 jaar in Amerika training voor je vliegtuig/helikopter. Ik zou gewoon doorgaan met je studie en die tests doen. Mischien mentaal en fysiek zit je goed in elkaar maar je moet ook aanleg hebben voor het vliegen, daar vallen er ook veel af. Dus probeer het gewoon beidequote:Op zaterdag 25 december 2010 11:40 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
nee precies, dat is precies waarom ik denk dat het wel goed zit wat betreft dat precisiewerk en die snelle reactiesen vergeet niet dat je 4 jaar KMA krijgt waarvan het begin een standaard militaire opleiding is, dus je conditie is niet echt een issue, aan het einde van die opleiding
maargoed, nu ga ik kerst vieren, vrolijk kerstfeest allemaal
nee, 4 jaar WO opleiding bij de KMA, dan 6 maanden opleiding tot gevechtsvlieger in nederland (waarbij onder andere bepaald wordt waar je in gaat vliegen) en daarna je opleiding afronden in amerikaquote:Op zaterdag 25 december 2010 12:13 schreef dreamzk het volgende:
[..]
1 jaar KMA 3 jaar in Amerika training voor je vliegtuig/helikopter. Ik zou gewoon doorgaan met je studie en die tests doen. Mischien mentaal en fysiek zit je goed in elkaar maar je moet ook aanleg hebben voor het vliegen, daar vallen er ook veel af. Dus probeer het gewoon beide
dit klopt wel, maar je krijgt dus daarvoor nog een standaard officiersopleiding op de KMA, je moet namelijk wel als leidinggevende kunnen functioneren (officier is vergelijkbaar met manager in dagelijks leven) die duurt ook iets van 2 of 3 jaarquote:
Nee die officiers opleiding is dus 1 jaar.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:40 schreef vulva-kobold. het volgende:
[..]
dit klopt wel, maar je krijgt dus daarvoor nog een standaard officiersopleiding op de KMA, je moet namelijk wel als leidinggevende kunnen functioneren (officier is vergelijkbaar met manager in dagelijks leven) die duurt ook iets van 2 of 3 jaar
Nee zit net bij te lezen, jij hebt gelijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:42 schreef vulva-kobold. het volgende:
kut corpspik die altijd gelijk moet hebben
OEHHHHH DIKKE DISSSSSSSSS!!!!111!!1EINZ!!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:45 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Nee zit net bij te lezen, jij hebt gelijk
De Korte Officiersopleiding (KOO) leert toekomstige officieren in minimaal 1,5 jaar tijd de kennis en vaardigheden die nodig zijn voor de eerste functie in de rang van luitenant (ter zee). Afhankelijk van het krijgsmachtdeel waar een officier na de KOO aan de slag gaat, vindt het eerste jaar van de opleiding plaats in Breda (landmacht, luchtmacht, marechaussee) of Den Helder (marine).
Voor een aantal functies binnen de luchtmacht, bijvoorbeeld die van vlieger of verkeersleider, duurt de vaktechnische opleiding nog langer. Dit vanwege het bijzondere karakter van die opleidingen.
Iig, ik zit er ook zwaar aan te denken om toch nog maar eens de toetsprocedure langs te lopen. Lijkt me nog steeds een onwijs vette baan en ik wil er later geen spijt van hebben dat ik het niet eventjes heb geprobeerd
HET IS DE SCHULD VAN DE HOGE HEREN IN DEN HAAG ZE GEVEN JE VAKANTIE MAAR DAN BEN JE ZIEK ZODAT JE WERKEN MOET OM DE ZORGVERZEKERINGEN GOED TE PRATEN!!! ALLESCH IS EEN HOAX ENDE ZO!quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:04 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit is de zesde achtereenvolgende vakantie dat ik ziek ben. Met school en werk heb ik nooit ergens last van. Kan haast geen toeval meer zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |