Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Doe eens iets zonder alcoholquote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef Stuart het volgende:
Wordt mijn laatste drankje een Stella of een Strongbow. Lastig
Slaap Lekker Marijkequote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaLekker slapen allemaal
Lekker slapen goody two shoesquote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik heb soms wel een gekke ideetjes maar daar blijft het bij hoor
Ik drink als ik 's nachts wakker word water naast mijn bed staanquote:
Sweet dreams meisje uit Zwollequote:Op woensdag 15 december 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapen goody two shoes
Slaap lekker Liebchenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapen goody two shoes
mening overruled.quote:
TT ookquote:
Ik ben daar ook heul niet blij meequote:Op woensdag 15 december 2010 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik dezer dagen blij ben met het weer buiten of zo![]()
Nee, ik was ff een telletje iets anders aan 't doen en toen ik terugkwam was 't topic al dichtquote:
Een telletje. Hmmmz, dat was gevoelsmatig iets langer maar misschien ligt dat aan mijquote:Op woensdag 15 december 2010 23:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben daar ook heul niet blij mee.
[..]
Nee, ik was ff een telletje iets anders aan 't doen en toen ik terugkwam was 't topic al dicht.
Nou ja, misschien waren 't 2 tellenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een telletje. Hmmmz, dat was gevoelsmatig iets langer maar misschien ligt dat aan mij
Welterusten Muckquote:Op woensdag 15 december 2010 23:12 schreef Muck het volgende:
Ik ga mijn bedje ook maar eens opzoeken![]()
Wat gaat iedereen hier vroeg naar bedquote:Op woensdag 15 december 2010 23:12 schreef Muck het volgende:
Ik ga mijn bedje ook maar eens opzoeken![]()
Wou je mij gaan mailenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, misschien waren 't 2 tellen. Ik heb niet eens tijd om mail te beantwoorden of een mailtje in elkaar te flansen
.
Ja, dat vind ik nou ookquote:Op woensdag 15 december 2010 23:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat gaat iedereen hier vroeg naar bed.
Welterusten.
ja he?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat gaat iedereen hier vroeg naar bed.
Welterusten.
Die moet ik nog beantwoorden iddquote:Op woensdag 15 december 2010 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wou je mij gaan mailen![]()
Hmmmz, ik hou wel van een paar tellen spanning
Ik wacht in spanning afquote:Op woensdag 15 december 2010 23:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Die moet ik nog beantwoorden idd.
I know, maar mijn wel of niet er zijn is niet echt spannend te noemen volgens mij.
Linkjequote:Op woensdag 15 december 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
Zo, mijn kerstverhaal staat in het inzendingen topic
Hou je adem maar niet in, gaat 'm vandaag niet meer worden vrees ikquote:Op woensdag 15 december 2010 23:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wacht in spanning af
Nee, op dit moment niet nee
Ik ookquote:
ik doe meequote:Op woensdag 15 december 2010 23:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Hou je adem maar niet in, gaat 'm vandaag niet meer worden vrees ik.
Sorry hoor.
[..]
Ik ook. Proost!
Gezelligquote:Op woensdag 15 december 2010 23:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Hou je adem maar niet in, gaat 'm vandaag niet meer worden vrees ik.
Sorry hoor.
[..]
Ik ook. Proost!
Wow, een ontroerend verhaal. Mooiquote:Op woensdag 15 december 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Inzendingentopic Kerstverhalenwedstrijd 2010
Laatste verhaal... Verder dan ooit
quote:
Whehehehequote:Op woensdag 15 december 2010 23:28 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Doe nou niehiet! Ik vind blauw niet zo'n toffe huidskleur voor je.
quote:
nee dat is inderdaad niet veel smurfsquote:Op woensdag 15 december 2010 23:28 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Doe nou niehiet! Ik vind blauw niet zo'n toffe huidskleur voor je.
Ach, als het nog maar niet koud isquote:
Ik word hier niet blij van.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Inzendingentopic Kerstverhalenwedstrijd 2010
Laatste verhaal... Verder dan ooit
Psies. Terwijl blauw toch voor veel dingen mijn lievelingskleur is (smurfenblauw dan weer net niet).quote:Op woensdag 15 december 2010 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee dat is inderdaad niet veel smurfs
Moet je 's hier op zolder komen. Lekker fris om in te slapen, 6.1 gradenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, als het nog maar niet koud is
Wow, dat is echt veeeeeeeeel te koudquote:Op woensdag 15 december 2010 23:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Moet je 's hier op zolder komen. Lekker fris om in te slapen, 6.1 graden.
Ik ook niet eigenlijkquote:
Tja... Dat vind ik ook, maar ik kan er weinig aan veranderenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, dat is echt veeeeeeeeel te koud
Wie slaapt daar danquote:Op woensdag 15 december 2010 23:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Tja... Dat vind ik ook, maar ik kan er weinig aan veranderen.
Dat maakt een verhaal juist wel goed vind ikquote:Op woensdag 15 december 2010 23:40 schreef Symphonic het volgende:
Het was ook niet bedoeld als hiep hiep hoera verhaal..
GFquote:Op woensdag 15 december 2010 23:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoe heb jij nou kunnen mucken muck
tnxquote:Op woensdag 15 december 2010 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat maakt een verhaal juist wel goed vind ik
Hoi GFquote:Op woensdag 15 december 2010 23:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoe heb jij nou kunnen mucken muck
Pat en ikquote:
wow heftigquote:
Maar ik zou best wel wat meer hiep hiep hoera dagen kunnen gebruiken, ze zijn te zeldzaamquote:Op woensdag 15 december 2010 23:41 schreef Stuart het volgende:
Het leven is immers ook geen hiep hiep hoera elke dag
Daardoor worden ze wel waardevoller thoughquote:Op woensdag 15 december 2010 23:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar ik zou best wel wat meer hiep hiep hoera dagen kunnen gebruiken, ze zijn te zeldzaam.
Nu is 't rond de 10 graden hoor, 6 graden was 't dieptepunt.quote:
Dat is wel heel erg koud inderdaad. Hoop dat de verwarming er snel komt voor julliequote:Op woensdag 15 december 2010 23:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Nu is 't rond de 10 graden hoor, 6 graden was 't dieptepunt.
Nog f*cking koud, maar er is dan ook geen verwarming. Moet er nog wel komen (en is zelfs al maanden in huis) maar kennelijk hebben nog niet alle bordjes tegelijk op groen gestaan.
Tot die tijd gooien we gewoon extra beddengoed op 't bed.
Ik kan me niet eens een hiep hiep hoera dag herinneren in het afgelopen jaarquote:Op woensdag 15 december 2010 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daardoor worden ze wel waardevoller though
Het volk waar ik hier voor werk had gisteren niet eens het fatsoen om 'morning' te zeggen, laat staan me feliciteren met mijn verjaardag
Ik snap overigens wel dat je meer hiep hiep hoera dagen wenst. Wie weet wat 2011 brengt
Nou, dan zal ik ervoor zorgen dat er in 2011 een topdag of 2 of 3 tussen zitquote:Op woensdag 15 december 2010 23:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens een hiep hiep hoera dag herinneren in het afgelopen jaar.
Wat een lompe horken.
Nou, aangezien 2010 behoorlijk k*t was en wat mij betreft niet snel genoeg de geschiedenisboekjes in kan, denk ik dat 2011 alleen maar beter kan worden.
Al die verhalen niet. Ik heb een hekel aan emoties. Aan de andere kant sta ik al te janken als ik Ireen Wüst een 1500 zie winnen. Ik ben een wrak. Dat zal het wel zijn.quote:
Op zich is er toch niets mis met emotiesquote:Op donderdag 16 december 2010 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al die verhalen niet. Ik heb een hekel aan emoties. Aan de andere kant sta ik al te janken als ik Ireen Wüst een 1500 zie winnen. Ik ben een wrak. Dat zal het wel zijn.
ik hoop het serieus voor jequote:Op woensdag 15 december 2010 23:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens een hiep hiep hoera dag herinneren in het afgelopen jaar.
Wat een lompe horken.
Nou, aangezien 2010 behoorlijk k*t was en wat mij betreft niet snel genoeg de geschiedenisboekjes in kan, denk ik dat 2011 alleen maar beter kan worden.
Boys dont cryquote:Op donderdag 16 december 2010 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich is er toch niets mis met emoties
Mijn 'boy' is een emokipje hoor, altijd geweest ookquote:
Nou, ik kan niet zeggen dat 2010 zo slecht was eigenlijk. Al is er weinig tastbaars gebeurd, er is toch achter de schermen veel werk verzet om in 2011 wel een grote klapper te kunnen maken. En ondanks een totaal in de soep gevallen voorseizoen heb ik het qua treinreizen lang niet onaardig gedaan dit jaar.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:54 schreef es70 het volgende:
Guess what? Ik kijk practisch nooit films.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:09 schreef Stuart het volgende:
Gek genoeg kan ik met films wel soms emotioneel worden
Ik ook niet zoveel hoor. Maar ook met boeken kan ik dat hebbenquote:Op donderdag 16 december 2010 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Guess what? Ik kijk practisch nooit films.
Ik ook niet en da's behoorlijk k*t, een potje janken kan soms best opluchten...quote:Op donderdag 16 december 2010 00:09 schreef Stuart het volgende:
Ik kan bijna nooit huilen eigenlijk maar zou het soms heus niet erg vinden hoor
Riddle me?quote:Op donderdag 16 december 2010 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet zoveel hoor. Maar ook met boeken kan ik dat hebben
Ik ben ook niet vaak verdrietig eigenlijk. Misschien denk ik niet genoeg na over bepaalde zakenquote:Op donderdag 16 december 2010 00:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook niet en da's behoorlijk k*t, een potje janken kan soms best opluchten...
Heel raar, ik ben vaak zat in situaties dat niemand het zou zien. Maar iets als "kundig in tranen bestrijden"? Nee.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet niet of verdriet met nadenken te maken heeft eigenlijk...quote:Op donderdag 16 december 2010 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook niet vaak verdrietig eigenlijk. Misschien denk ik niet genoeg na over bepaalde zaken
mijn meds onderdrukken het bij mijquote:Op donderdag 16 december 2010 00:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik verdriet wel toelaat in mijn leven eigenlijkquote:Op donderdag 16 december 2010 00:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet niet of verdriet met nadenken te maken heeft eigenlijk...
Wat slik je danquote:Op donderdag 16 december 2010 00:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn meds onderdrukken het bij mij
Het regent al genoeg daarquote:Op donderdag 16 december 2010 00:15 schreef Stuart het volgende:
Hier in Engeland is het best wel 'not done' om te huilen
anti depressieva en anti psychoticaquote:
Ooooh. Dat klinkt niet echt gezelligquote:Op donderdag 16 december 2010 00:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
anti depressieva en anti psychotica
ach het doet deels waar het voor is en meer kan je er ook niet van verwachtenquote:Op donderdag 16 december 2010 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh. Dat klinkt niet echt gezellig
Is dat niet in veel landen zo, ik denk dat 't hier ook niet 'normaal' is om je emoties te uiten op die manier. Als het gaat om lol hebben wel, maar verdriet of zorgen...quote:Op donderdag 16 december 2010 00:15 schreef Stuart het volgende:
Hier in Engeland is het best wel 'not done' om te huilen
Je ontkomt er toch niet aan?quote:Op donderdag 16 december 2010 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik verdriet wel toelaat in mijn leven eigenlijk
Ik doe dat zonder meds, ik voel 't wel maar het uiten is iets heel anders... Lijkt me wel klote, zulke medicijnenquote:Op donderdag 16 december 2010 00:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn meds onderdrukken het bij mij
Is het waar dat het 'verslavend' werktquote:Op donderdag 16 december 2010 00:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach het doet deels waar het voor is en meer kan je er ook niet van verwachten
ben er wel blij mee in ieder geval
Ehm, ik heb vaak dat een hoop dingen me geen zak meer kunnen schelen. Ik zou misschien verdrietig zijn geweest 10 jaar geleden maar nu doet het met niets meer zeg maarquote:Op donderdag 16 december 2010 00:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Is dat niet in veel landen zo, ik denk dat 't hier ook niet 'normaal' is om je emoties te uiten op die manier. Als het gaat om lol hebben wel, maar verdriet of zorgen...
[..]
Je ontkomt er toch niet aan?
[..]
Ik doe dat zonder meds, ik voel 't wel maar het uiten is iets heel anders... Lijkt me wel klote, zulke medicijnen.
ik heb een tijdje zonder gedaan dat was geen succes ik kreeg meer nachtmerries en paniek aanvallen dus ben er weer aan gegaanquote:Op donderdag 16 december 2010 00:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is het waar dat het 'verslavend' werktDat je er dus moeilijk vanaf komt
Dat klinkt niet best. Kun je het ooit afbouwen bedoel ikquote:Op donderdag 16 december 2010 00:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb een tijdje zonder gedaan dat was geen succes ik kreeg meer nachtmerries en paniek aanvallen dus ben er weer aan gegaan
ooit wel maar voorlopig nog lang niet en dat vind ik ook niet ergquote:Op donderdag 16 december 2010 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best. Kun je het ooit afbouwen bedoel ik
Het is maar goed dat het helpt. Dat is op het moment het belangrijkstequote:Op donderdag 16 december 2010 00:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooit wel maar voorlopig nog lang niet en dat vind ik ook niet erg
ik ben er wel achter dat ik niet alles alleen aankan
absoluut het komt ooit wel weer goed ben er in ieder geval druk mee bezigquote:Op donderdag 16 december 2010 00:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is maar goed dat het helpt. Dat is op het moment het belangrijkste
Ik laat je mijn bijsluiter wel lezenquote:Op donderdag 16 december 2010 00:25 schreef Stuart het volgende:
Ik ga over 5 minuten slapen dus schiet op met jullie reacties
Daar zou ik ook boos om wordenquote:Op donderdag 16 december 2010 00:28 schreef Dr_Flash het volgende:
godvervloekte hoerige tering firefox![]()
Had ik EINDELIJK eens een goede reply in een topic over hat National dictee gemaakt, kresjt die kuthoerespermazooi op die vervloekte memory leaks
MOZILLA STERF
Natuurlijk komt het ooit weer goedquote:Op donderdag 16 december 2010 00:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
absoluut het komt ooit wel weer goed ben er in ieder geval druk mee bezig
Dat wist ik nietquote:Op donderdag 16 december 2010 00:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik laat je mijn bijsluiter wel lezen. Da's dan wel niet wat Giertje gebruikt, maar ik kan niet zomaar naar Engeland gaan met 'n doosje pillen, dan heb ik een verklaring nodig
.
Ik mis er nog wel meerquote:
Opera, Chrome en IE zijn al net zo kut trouwens, maar steeds om andere redenen.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en NEE je kan dan zelfs niet meer snel je tekst Copypasten. De boel klapt er geewoon uit. Godverdomme. Hoe moeilijk is het nou om een FATSOENLIJKE webbrowser te maken
Ja, dat vraag ik me ook wel eens afquote:Op donderdag 16 december 2010 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en NEE je kan dan zelfs niet meer snel je tekst Copypasten. De boel klapt er geewoon uit. Godverdomme. Hoe moeilijk is het nou om een FATSOENLIJKE webbrowser te maken
Ja, ik mis ook een heel gekke smileyquote:
Dat wilde ik ook doen met een bijbehorende smileyquote:Op donderdag 16 december 2010 00:32 schreef Symphonic het volgende:
Ik geef iedereen hier die het nodig heeft een welgemeende hug
Mjah, rijbewijs halen zou ook nogal wat extra duiten gaan kosten (extra keuringen en doktersverklaringen enzo)quote:
mijn chrome kloon draait weer als een zonnetjequote:Op donderdag 16 december 2010 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opera, Chrome en IE zijn al net zo kut trouwens, maar steeds om andere redenen.
Hier pak dezequote:Op donderdag 16 december 2010 00:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doen met een bijbehorende smiley
Wat een gezeik allemaal zegquote:Op donderdag 16 december 2010 00:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Mjah, rijbewijs halen zou ook nogal wat extra duiten gaan kosten (extra keuringen en doktersverklaringen enzo).
Gelukkig is de behoefte een rijbewijs te halen toch niet groot.
Die is leukquote:Op donderdag 16 december 2010 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier pak deze
Al ben ik er momenteel even niet voor in de stemming
Whahahahaquote:Op donderdag 16 december 2010 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kon gewoon zo doorlopen toen ik de UK in wou. Mss hebben ze het niet zo op jouw soort mensen Es
De nadelen wegen niet op tegen de voordelen (al zou ik officieel dus niet op stel en sprong naar de UK kunnen omdat het nou eenmaal ff duurt voordat je de paperassen in orde hebt).quote:
symquote:
Maak dan in ordequote:Op donderdag 16 december 2010 00:38 schreef es70 het volgende:
[..]
De nadelen wegen niet op tegen de voordelen (al zou ik officieel dus niet op stel en sprong naar de UK kunnen omdat het nou eenmaal ff duurt voordat je de paperassen in orde hebt).
stuartquote:
Kunt altijd nog eens naar Engeland komen thoughquote:Op donderdag 16 december 2010 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben in 1993 3 dagen naar London geweest, in 2003 2 dagen naar Cambridge en in 2009 1 dag naar Newcastle. Ik weet er dus eigenlijk geen flikker van
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 15-12-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 186 Marijkezwolle
02. 183 Stuart
03. 126 suikertaartje
04. 088 Pheno
05. 083 RockNijntje
06. 078 TheFamousMan
07. 078 wel.o.k
08. 077 Symphonic
09. 064 goldfinger1963
10. 058 Trevland
11. 056 pgrferrari
12. 048 Muck
13. 040 Dr_Flash
14. 030 RealZeus
15. 029 es70
16. 026 Panda72
17. 024 Pien85
18. 024 MPG
19. 022 PeZu
20. 018 DaMart
Reeks-statistieken!
quote:Op donderdag 16 december 2010 00:39 schreef Stuart het volgende:
Ik geef op dit moment alleen aan Peter, Es, Flash en GF een hug
[ afbeelding ]
Corrour Railway Station staat nog wel op de lijst ja.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kunt altijd nog eens naar Engeland komen though
quote:
Ik weet niet eens waar dat isquote:Op donderdag 16 december 2010 00:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Corrour Railway Station staat nog wel op de lijst ja.
ADD-ers zijn idd f*cking eng, die slikken speed zonder dat 't voelt als speedquote:Op donderdag 16 december 2010 00:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kon gewoon zo doorlopen toen ik de UK in wou. Mss hebben ze het niet zo op jouw soort mensen Es
Je bent engquote:Op donderdag 16 december 2010 00:41 schreef es70 het volgende:
[..]
ADD-ers zijn idd f*cking eng, die slikken speed zonder dat 't voelt als speed.
Ik kan in principe ook zo doorlopen, alleen heb ik een probleem als ik wel gecontroleerd zou worden en ik heb die verklaring niet. Ritalin is een 'verboden middel'.
huh?quote:Op donderdag 16 december 2010 00:41 schreef Symphonic het volgende:
Die dagcijfers klopt geen fuck van.
Daar sta ik 79 en ik heb heel wat meer dan 2 posts buiten hier gedaan
Zo'n verklaring is uiteraard niet voor onbepaalde tijd geldig, dat zou het wel erg simpel makenquote:
Wahahahahaquote:Op donderdag 16 december 2010 00:41 schreef Symphonic het volgende:
Die dagcijfers klopt geen fuck van.
Daar sta ik 79 en ik heb heel wat meer dan 2 posts buiten hier gedaan
Je bent fantastischquote:Op donderdag 16 december 2010 00:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki is ook weer bijgewerkt![]()
als nou nog even iemand de OP plaats is het weer up to date
Voor hoelang is het dan geldigquote:Op donderdag 16 december 2010 00:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Zo'n verklaring is uiteraard niet voor onbepaalde tijd geldig, dat zou het wel erg simpel maken.
Ik ben hartstikke engquote:Op donderdag 16 december 2010 00:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent eng
Ik ken hier wel kinderen die dat gebruiken trouwens
Ik ben nog nooit in Schotland geweest. Wil ik wel een keer trouwensquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 00:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
wiki is ook weer bijgewerkt![]()
als nou nog even iemand de OP plaats is het weer up to date
Ja, je bent eng maar eng is soms wel tof dusquote:Op donderdag 16 december 2010 00:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben hartstikke eng.
Je kent hier een volwassene die 't gebruikt.
Nou nou. Maar het is een aardig kereltje. Makkelijk met bier weggeven ookquote:
mijn eerste post in de oer KSCquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:40 schreef buzzer het volgende:
[..]
Dat heb ik voor achten al achter mijn kiezen...
Kweenie precies, ik heb nog nooit zo'n verklaring hoeven regelenquote:
Ooh, kijk, daar hou ik vanquote:Op donderdag 16 december 2010 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou. Maar het is een aardig kereltje. Makkelijk met bier weggeven ook
Those were the daysquote:Op donderdag 16 december 2010 00:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn eerste post in de oer KSC
ik sta in de dagcijfers met 79 posts en er staan er 7 hier...quote:
Een jaar misschien? Wie schrijft dat dan? Je huisartsquote:Op donderdag 16 december 2010 00:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Kweenie precies, ik heb nog nooit zo'n verklaring hoeven regelen.
Ja je moet wel eerst 70 euri betalen he. Of een lekker wijf meenemen.quote:
Oooh, dat is best wel duur danquote:Op donderdag 16 december 2010 00:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je moet wel eerst 70 euri betalen he. Of een lekker wijf meenemen.
Laat maar, ik kijk niet goedquote:Op donderdag 16 december 2010 00:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik sta in de dagcijfers met 79 posts en er staan er 7 hier...
Da klopt niet
Die 77 hier kloppen wel
Als je het goed doet schaak je een lekker wijf voor minderquote:
quote:]Top 100 van woensdag 15 december 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
005. 258 Stuart
012. 193 Marijkezwolle
029. 135 Symphonic
031. 131 suikertaartje
050. 107 TheFamousMan
068. 091 pgrferrari
069. 089 Pheno
080. 083 goldfinger1963
086. 078 wel.o.k
Ik ga gewoon naar bed, begin scheel te kijken en morgen wordt een drukke dag. Tof joh, dat de postbodes staken, mijn werk wordt alleen maar drukker dan drukquote:
ik wou al zeggenquote:Op donderdag 16 december 2010 00:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Laat maar, ik kijk niet goed
Dat was gisteren
trusten esquote:Op donderdag 16 december 2010 00:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar bed, begin scheel te kijken en morgen wordt een drukke dag. Tof joh, dat de postbodes staken, mijn werk wordt alleen maar drukker dan druk.
Welterusten![]()
.
quote:Op donderdag 16 december 2010 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een jaar misschien? Wie schrijft dat dan? Je huisarts
Jah dat gaat als bonus voor jou ook allemaal lekkerquote:Op donderdag 16 december 2010 00:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar bed, begin scheel te kijken en morgen wordt een drukke dag. Tof joh, dat de postbodes staken, mijn werk wordt alleen maar drukker dan druk.
Welterusten![]()
.
Sweet dreams lovequote:Op donderdag 16 december 2010 00:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Welterusten![]()
.
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 16 december 2010 00:50 schreef Symphonic het volgende:
Sorry ik kan het niet laten, maar nog 1 keer mijn liedje vandaag
Hahahaquote:Op donderdag 16 december 2010 00:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je het goed doet schaak je een lekker wijf voor minder
Ik ga niet klikken hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 00:50 schreef Symphonic het volgende:
Sorry ik kan het niet laten, maar nog 1 keer mijn liedje vandaag
Ik ben verslaafd geraakt aan dit liedje, en ook verslaafd aan zijn stem.quote:
Een psychiaterquote:Op donderdag 16 december 2010 00:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Te makkelijk
. Een psychiater moet dat doen.
Wat cool. Waar ga je hem zienquote:Op donderdag 16 december 2010 00:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd geraakt aan dit liedje, en ook verslaafd aan zijn stem.
Over 4 weken ga ik hem zien
het is geen tokkie liedjequote:Op donderdag 16 december 2010 00:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga niet klikken hoorStraks heb ik eoa tokkielied in me kop zitten dagenlang
Goed bezigquote:Op donderdag 16 december 2010 00:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In Hoofddorp, Toon de Musical
GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG JONGENquote:
thanksquote:Op donderdag 16 december 2010 00:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kus op je kale knar ouwe rimpelkanis![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
dankjewelquote:
I KILL YOUquote:
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 00:57 schreef Stuart het volgende:
HIEP HIEP HOERA VOOR GF
Hij is 25 geworden vandaag
Die is leuk inderdaad met die popquote:
koenquote:
Ik ben de jongste nuquote:Op donderdag 16 december 2010 00:58 schreef Koen66 het volgende:
Ik ben hier tenminste niet de oudste
thanksquote:
Niemand zou m jonger schatten hoor, trouwensquote:
Heb je 'em gezienquote:Op donderdag 16 december 2010 00:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niemand zou m jonger schatten hoor, trouwens
dat ga ik nog wel eens een keer van dichtbij bekijkenquote:Op donderdag 16 december 2010 00:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
22quote:
Was avondje met werk wegquote:
toen ik 18 was dacht ik wel eens: hoe zou ik eruit zien als ik 40 was...quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 00:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je een feestjequote:Op donderdag 16 december 2010 01:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was avondje met werk weg
Zit nu in hotel Arena in Amsterdam
*proestquote:Op donderdag 16 december 2010 01:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen ik 18 was dacht ik wel eens: hoe zou ik eruit zien als ik 40 was...
Nou, nu weet ik het
Hahahahaquote:Op donderdag 16 december 2010 01:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen ik 18 was dacht ik wel eens: hoe zou ik eruit zien als ik 40 was...
Nou, nu weet ik het
Ja verdorie, ik ging al aan mezlef twijfelen maar het is inderdaad de 23e keerquote:Op donderdag 16 december 2010 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Symp had gelijk. Reken maar na
Niet alles geloven wat Stevie Wonder zegtquote:Op donderdag 16 december 2010 01:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
ik zie er nog altijd jonger uit als jou
de eerste keer telt nietquote:Op donderdag 16 december 2010 01:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Symp had gelijk. Reken maar na
noem jij LL nou Stevie Wonderquote:Op donderdag 16 december 2010 01:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat Stevie Wonder zegt
+2quote:
Ik zit in een project (invoering nieuw ERP systeem), duurt nu al 1.5 jaar...... 1x per maand gaan we met team iets leuks doen.quote:
Als ze jou er jonger vindt uitzien dan mij? JAquote:Op donderdag 16 december 2010 01:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
noem jij LL nou Stevie Wonder
watjequote:Op donderdag 16 december 2010 01:01 schreef Stuart het volgende:
Het is echt te laat. Ik MOET naar bed
Jij werkt met Trevland samen want die was ook bowlenquote:Op donderdag 16 december 2010 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit in een project (invoering nieuw ERP systeem), duurt nu al 1.5 jaar...... 1x per maand gaan we met team iets leuks doen.
Vanavond wezen bowlen en eten dus. En dankzij hotel ook een drankje kunnen pakken
Tofquote:Op donderdag 16 december 2010 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zit in een project (invoering nieuw ERP systeem), duurt nu al 1.5 jaar...... 1x per maand gaan we met team iets leuks doen.
Vanavond wezen bowlen en eten dus. En dankzij hotel ook een drankje kunnen pakken
Ik moet over 6 uur alweer op en ik slaap toch al slechtquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 01:03 schreef Stuart het volgende:
Ik wil die hug smiley trouwens in het menu want ik ben nu de link alweer kwijt
ik heb getuigen toen ze dat zeiquote:Op donderdag 16 december 2010 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ze jou er jonger vindt uitzien dan mij? JA
quote:Op donderdag 16 december 2010 01:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet over 6 uur alweer op en ik slaap toch al slecht
blufquote:
Donderopman ga pittenquote:Op donderdag 16 december 2010 01:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
+2
Hier maak ik vrienden mee
Heey, dat rijmt
Yay, dankjequote:Op donderdag 16 december 2010 01:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat op mijn eigen webspace
Oh dat kan bestquote:Op donderdag 16 december 2010 01:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb getuigen toen ze dat zei
verstandigquote:
Die is ook leuk inderdaadquote:Op donderdag 16 december 2010 01:05 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
deze vind ik ook gaaf
Ik vind de mijne gaverquote:Op donderdag 16 december 2010 01:05 schreef Symphonic het volgende:
[ afbeelding ]
deze vind ik ook gaaf
welk grapje?quote:Op donderdag 16 december 2010 01:05 schreef Symphonic het volgende:
Goftedomme, mijn grapje valt in het water
slaap lekker matequote:Op donderdag 16 december 2010 01:06 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten allemaal![]()
![]()
Fijne verjaardag GF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |