quote:
Whehehehequote:Op woensdag 15 december 2010 23:28 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Doe nou niehiet! Ik vind blauw niet zo'n toffe huidskleur voor je.
quote:
nee dat is inderdaad niet veel smurfsquote:Op woensdag 15 december 2010 23:28 schreef es70 het volgende:
[..]
![]()
Doe nou niehiet! Ik vind blauw niet zo'n toffe huidskleur voor je.
Ach, als het nog maar niet koud isquote:
Ik word hier niet blij van.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Inzendingentopic Kerstverhalenwedstrijd 2010
Laatste verhaal... Verder dan ooit
Psies. Terwijl blauw toch voor veel dingen mijn lievelingskleur is (smurfenblauw dan weer net niet).quote:Op woensdag 15 december 2010 23:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee dat is inderdaad niet veel smurfs
Moet je 's hier op zolder komen. Lekker fris om in te slapen, 6.1 gradenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, als het nog maar niet koud is
Wow, dat is echt veeeeeeeeel te koudquote:Op woensdag 15 december 2010 23:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Moet je 's hier op zolder komen. Lekker fris om in te slapen, 6.1 graden.
Ik ook niet eigenlijkquote:
Tja... Dat vind ik ook, maar ik kan er weinig aan veranderenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, dat is echt veeeeeeeeel te koud
Wie slaapt daar danquote:Op woensdag 15 december 2010 23:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Tja... Dat vind ik ook, maar ik kan er weinig aan veranderen.
Dat maakt een verhaal juist wel goed vind ikquote:Op woensdag 15 december 2010 23:40 schreef Symphonic het volgende:
Het was ook niet bedoeld als hiep hiep hoera verhaal..
GFquote:Op woensdag 15 december 2010 23:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoe heb jij nou kunnen mucken muck
tnxquote:Op woensdag 15 december 2010 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat maakt een verhaal juist wel goed vind ik
Hoi GFquote:Op woensdag 15 december 2010 23:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
hoe heb jij nou kunnen mucken muck
Pat en ikquote:
wow heftigquote:
Maar ik zou best wel wat meer hiep hiep hoera dagen kunnen gebruiken, ze zijn te zeldzaamquote:Op woensdag 15 december 2010 23:41 schreef Stuart het volgende:
Het leven is immers ook geen hiep hiep hoera elke dag
Daardoor worden ze wel waardevoller thoughquote:Op woensdag 15 december 2010 23:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar ik zou best wel wat meer hiep hiep hoera dagen kunnen gebruiken, ze zijn te zeldzaam.
Nu is 't rond de 10 graden hoor, 6 graden was 't dieptepunt.quote:
Dat is wel heel erg koud inderdaad. Hoop dat de verwarming er snel komt voor julliequote:Op woensdag 15 december 2010 23:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Nu is 't rond de 10 graden hoor, 6 graden was 't dieptepunt.
Nog f*cking koud, maar er is dan ook geen verwarming. Moet er nog wel komen (en is zelfs al maanden in huis) maar kennelijk hebben nog niet alle bordjes tegelijk op groen gestaan.
Tot die tijd gooien we gewoon extra beddengoed op 't bed.
Ik kan me niet eens een hiep hiep hoera dag herinneren in het afgelopen jaarquote:Op woensdag 15 december 2010 23:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daardoor worden ze wel waardevoller though
Het volk waar ik hier voor werk had gisteren niet eens het fatsoen om 'morning' te zeggen, laat staan me feliciteren met mijn verjaardag
Ik snap overigens wel dat je meer hiep hiep hoera dagen wenst. Wie weet wat 2011 brengt
Nou, dan zal ik ervoor zorgen dat er in 2011 een topdag of 2 of 3 tussen zitquote:Op woensdag 15 december 2010 23:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens een hiep hiep hoera dag herinneren in het afgelopen jaar.
Wat een lompe horken.
Nou, aangezien 2010 behoorlijk k*t was en wat mij betreft niet snel genoeg de geschiedenisboekjes in kan, denk ik dat 2011 alleen maar beter kan worden.
Al die verhalen niet. Ik heb een hekel aan emoties. Aan de andere kant sta ik al te janken als ik Ireen Wüst een 1500 zie winnen. Ik ben een wrak. Dat zal het wel zijn.quote:
Op zich is er toch niets mis met emotiesquote:Op donderdag 16 december 2010 00:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al die verhalen niet. Ik heb een hekel aan emoties. Aan de andere kant sta ik al te janken als ik Ireen Wüst een 1500 zie winnen. Ik ben een wrak. Dat zal het wel zijn.
ik hoop het serieus voor jequote:Op woensdag 15 december 2010 23:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens een hiep hiep hoera dag herinneren in het afgelopen jaar.
Wat een lompe horken.
Nou, aangezien 2010 behoorlijk k*t was en wat mij betreft niet snel genoeg de geschiedenisboekjes in kan, denk ik dat 2011 alleen maar beter kan worden.
Boys dont cryquote:Op donderdag 16 december 2010 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zich is er toch niets mis met emoties
Mijn 'boy' is een emokipje hoor, altijd geweest ookquote:
Nou, ik kan niet zeggen dat 2010 zo slecht was eigenlijk. Al is er weinig tastbaars gebeurd, er is toch achter de schermen veel werk verzet om in 2011 wel een grote klapper te kunnen maken. En ondanks een totaal in de soep gevallen voorseizoen heb ik het qua treinreizen lang niet onaardig gedaan dit jaar.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:54 schreef es70 het volgende:
Guess what? Ik kijk practisch nooit films.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:09 schreef Stuart het volgende:
Gek genoeg kan ik met films wel soms emotioneel worden
Ik ook niet zoveel hoor. Maar ook met boeken kan ik dat hebbenquote:Op donderdag 16 december 2010 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Guess what? Ik kijk practisch nooit films.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |