trevquote:
Daar kan ik inkomen, fijn is anders als de floer onder je voeten weg valtquote:Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, nog weken last van mijn rug gehad
Geen vrije tijd meer door huiswerk, dus af en toe (zoals vandaag) maak ik gewoon alleen wat echt nodig is. Heb dus rust nodig en moet alles ook een beetje inhalen in de vakantiequote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, nog weken last van mijn rug gehad
Nee, helemaal niet. Kwestie van Taking things the way they come. Er is genoeg voor me geregeld qua werk en zo gelukkig, dus ik vind het wel bestquote:Op woensdag 15 december 2010 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een langslepend verhaal zeg. Je zal wel woest zijn af en toe
Had gekund ja, er is 1 wervel helemaal verbrijzeld. Toen ik vlak na het ongeluk op de SEH lag kwam er ieder kwartier iemand langs om reflexen te testen en zo. Acht uur lang. Voordat ik naar zaal mocht. Onder de morfinequote:Maar had je ook wel verlamd kunnen zijn bijvoorbeeld hierdoor
Ik ook... Ik hoop in februari een weekje vrij te hebben, dat duurt nog ffquote:Op woensdag 15 december 2010 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
Oh oh oh wat ben ik hard toe aan vakantie![]()
Ik snap je wel hoor, zat je maar te plagenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen vrije tijd mmer door huiswerk, dus af en toe (zoals vandaag) maak ik gewoon alleen wat echt nodig is. Heb dus rust nodig en moet alles ook een beetje inhalen in de vakantie
Wat neem je het goed op zegquote:Op woensdag 15 december 2010 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Kwestie van Taking things the way they come. Er is genoeg voor me geregeld qua werk en zo gelukkig, dus ik vind het wel best
[..]
Had gekund ja, er is 1 wervel helemaal verbrijzeld. Toen ik vlak na het ongeluk op de SEH lag kwam er ieder kwartier iemand langs om reflexen te testen en zo. Acht uur lang. Voordat ik naar zaal mocht. Onder de morfinePas 2 dagen later ben ik geopereerd
trusten Rockyquote:Op woensdag 15 december 2010 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is mijn internet sloom![]()
Dit werkt echt niet, dus ik ga
Doei Fok!kertjes
![]()
Sweet dreamsquote:Op woensdag 15 december 2010 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
Doei Fok!kertjes
![]()
Ik ben altijd toe aan vakantie en iets spannendsquote:Op woensdag 15 december 2010 22:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook... Ik hoop in februari een weekje vrij te hebben, dat duurt nog ff.
En ze zijn nog niet aan de vakantieplanning toegekomen dus 't is niet eens zeker dat ik dan vrij krijg.
Ik ookquote:Op woensdag 15 december 2010 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben altijd toe aan vakantie en iets spannends
Dag RockNijntjequote:Op woensdag 15 december 2010 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
Doei Fok!kertjes
![]()
Slaap Lekker RNquote:Op woensdag 15 december 2010 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
Doei Fok!kertjes
![]()
Misschien moeten we toch 's een staatslot kopenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben altijd toe aan vakantie en iets spannends
Ik schrok me echt kapotquote:Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen, fijn is anders als de floer onder je voeten weg valt
Denk maar niet dat ik dezer dagen blij ben met het weer buiten of zoquote:Op woensdag 15 december 2010 22:46 schreef Stuart het volgende:
Eng verhaal eigenlijk als ik eerlijk ben
Ja, dat zou ons leven kunnen veranderenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien moeten we toch 's een staatslot kopen.
Nee, dat begrijp ik na je verhaal nu wel jaquote:Op woensdag 15 december 2010 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik dezer dagen blij ben met het weer buiten of zo![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 15 december 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk meer dat het aan de val lag
Dat is lekker dicht bijquote:
Dat zal bestquote:Op woensdag 15 december 2010 22:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maar ik was ook de rest van de dag helemaal van slag
Waar woon jij dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is lekker dicht bij
[..]
Dat zal best
Áls we het krijgen, doen we dat gewoonquote:
Lintelo, klein gat tussen Aalten en Varsseveld inquote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?
[..]
Áls we het krijgen, doen we dat gewoon
Met koffie bij ons thuis
Kuttiming ftw!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef Stuart het volgende:
Gadverdamme, en dan kom ik straks in NL en dan zie je die smerige oliebollen bullshit kramen weer
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dat is vlakbij
[ afbeelding ]
Ohquote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lintelo, klein gat tussen Aalten en Varsseveld inandere kant van het land dus
Boringquote:Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zal ik maar gaan slapen?Ik ben stiekem best moe
Mits aangelijndquote:Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef Marcvenlo het volgende:
[..]
Mag Toek wel zo ver buiten de dierentuin?
Lekker doen danquote:Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zal ik maar gaan slapen?Ik ben stiekem best moe
Stiekem hebben ze het huisje op het Gorilla-eiland, dat vertelde ze vanmiddag al doordat iemand anders ze door hadquote:Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef Marcvenlo het volgende:
[..]
Mag Toek wel zo ver buiten de dierentuin?
Zegt het braafste jongetje van de klas? Tskquote:
Warum liegt hier denn Stroh rum?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stiekem hebben ze het huisje op het Gorilla-eiland, dat vertelde ze vanmiddag al doordat iemand anders ze door had
Jaquote:
Ja, ik heb soms wel een gekke ideetjes maar daar blijft het bij hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zegt het braafste jongetje van de klas? Tsk
Jaquote:Op woensdag 15 december 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stiekem hebben ze het huisje op het Gorilla-eiland, dat vertelde ze vanmiddag al doordat iemand anders ze door had
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef Marcvenlo het volgende:
[..]
Warum liegt hier denn Stroh rum?
Trustequote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaLekker slapen allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |