Wat leuk. Ik zou ook wel vaker willen bowlen eigenlijkquote:
Maar je hebt zeker niemand om mee te gaan?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat leuk. Ik zou ook wel vaker willen bowlen eigenlijk
Hai muckiequote:
Ik heb ze al jaren niet meer gehad maar ik vond ze vroeger ook altijd lekkerquote:Op woensdag 15 december 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
En hoe nep ze ook zijn ik vind ze wel lekker
Wel danquote:
Muckiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die staat aan nu, lekker nummerquote:
Huiswerk, wasdaquote:Op woensdag 15 december 2010 22:24 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn huiswerkgedrag wordt met de dag ergerNu moet ik echt beginnen
Wat is er met je rug danquote:Op woensdag 15 december 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben benieuwd hoe bowlen met mijn rug gaatZwemmen ging ook wel wat stroef 2 weken geleden
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:23 schreef Marcvenlo het volgende:
[..]
MuckieAmmebrilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haiquote:
Ik heb heeeeel tof nieuws
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Oeh, rebels !quote:Op woensdag 15 december 2010 22:24 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn huiswerkgedrag wordt met de dag ergerNu moet ik echt beginnen
Vertel eens Muckie!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ammebril
[..]
Hai
Ik heb heeeeel tof nieuws
Mijn collega's ook.quote:
Jij vind het heul geen leuk nieuwsquote:
Heel goed.quote:
Da's zeker een lekker nummerquote:Op woensdag 15 december 2010 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja die staat aan nu, lekker nummer
Dat geloof ik wel jaquote:Op woensdag 15 december 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben benieuwd hoe bowlen met mijn rug gaatZwemmen ging ook wel wat stroef 2 weken geleden
Nee, het is pas echt rebels als ze niets doetquote:
Wacht, ik lees wel even 2000 topics doorquote:
Neeeequote:Op woensdag 15 december 2010 22:27 schreef Marcvenlo het volgende:
[..]
Want de broer van Sjors is stom?
Mijn gemopper heeft gewerkt, we mogen maandag komen kijken voor een huisjequote:
Maar wat is het dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Jij vind het heul geen leuk nieuws
[..]
Heel goed.
Nee, ze moeten rennen voor hun leven als ik ben.quote:
tofquote:Op woensdag 15 december 2010 22:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Neeee
Die mag ik wel
[..]
Mijn gemopper heeft gewerkt, we mogen maandag komen kijken voor een huisje
Hierquote:Op woensdag 15 december 2010 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wacht, ik lees wel even 2000 topics door
Weet ik tochquote:Op woensdag 15 december 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tof![]()
![]()
Ik gun het je als geen ander
Koetjesrepenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik wil goede chocola en geen zooi. Een koetjesreep smaakt nog beter
En dan nog beweren dat je nooit stout bentquote:
Hey Trevquote:
Comme çi, comme ça.quote:
Dat is ook een optiequote:Op woensdag 15 december 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ze moeten rennen voor hun leven als ik ben.
Vorig jaar winter, in een bus, natte vloer, uitgegleden en toen heeft ie z'n rug gebrokenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wacht, ik lees wel even 2000 topics door
Wow wtfquote:
Wat voor dingen?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:29 schreef es70 het volgende:
Comme çi, comme ça.
Zeg... Door dat chocogeklets moest ik ineens aan die dingen denken die je 'n keer op verzoek voor me hebt meegenomen...![]()
Pretty please????
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vorig jaar winter, in een bus, natte vloer, uitgegleden en toen heeft ie z'n rug gebroken![]()
Transformers, more than meets the eye!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |