Ik heb zijn kop eraf gebetenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kreeg toch al geen cadeautjes van Santa, dus mag hij gerust op worden gegeten
En slapen zeker?quote:
Ben jij wel het hele jaar lief geweestquote:Op woensdag 15 december 2010 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kreeg toch al geen cadeautjes van Santa, dus mag hij gerust op worden gegeten
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb gewoon wel kritiek op iedereen. Ik vind iedereen kut![]()
Jullie zijn allemaal kuttekoppenzo
quote:
Maffe ja. En koppedichtquote:Op woensdag 15 december 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En slapen zeker?Lekkere kuttekop van me
Dan krijgt niemand meer cadeautjes van Santa, fair playquote:
Ik ben al stout geweest, dus dat gaat sowieso niet lukken!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan krijgt niemand meer cadeautjes van Santa, fair play
Kom maar, stop ik je weer in met de flapjesquote:
Wat heb je stout gedaan dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al stout geweest, dus dat gaat sowieso niet lukken!
*flap*flap*quote:Op woensdag 15 december 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kom maar, stop ik je weer in met de flapjes
Ja graagquote:Op woensdag 15 december 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*flap*flap*![]()
jij ook slaap lekker straks, zuwwe morgen even bellen?
Saai hoorquote:
Ga je vruchtje wegpeuteren!quote:
Ik flikker het hele gebakje wel wegquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik flikker het hele gebakje wel weg
Besmet. Alle gebakjes moeten uit de vitrine de emmer inquote:
Het scheelde niet veel maar helaas niet allemaal in 1 game, 5 was max waarvan 4 achter elkaar en de totaal score van 198quote:
Sjongejongejonge wat een kerststemmingquote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef Stuart het volgende:
En die chocofuckingsanta is niet eens lekker
*vangt suikertaartje op!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik flikker het hele gebakje wel weg
Wow, 198 is een fantastische score thoughquote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het scheelde niet veel maar helaas niet allemaal in 1 game, 5 was max waarvan 4 achter elkaar en de totaal score van 198
Niet de echte?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef Stuart het volgende:
En die chocofuckingsanta is niet eens lekker
Ja, ik wil goede chocola en geen zooi. Een koetjesreep smaakt nog beterquote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sjongejongejonge wat een kerststemming
quote:
Helaas net een spare gemist in beurt 10 anders had ik over de 200 gehaald. Mijn Hi score staat op 202 en dit jaar net niet gehaald met 201quote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, 198 is een fantastische score though
Import crap van Milka. Nou Milka heeft zeker last van de recessie ofzoquote:
Ik ben al heel blij als ik boven de 150 gooiquote:Op woensdag 15 december 2010 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas net een spare gemist in beurt 10 anders had ik over de 200 gehaald. Mijn Hi score staat op 202 en dit jaar net niet gehaald met 201Maar zeker een lekkere score
Ze doen er koeienpoep inquote:Op woensdag 15 december 2010 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Import crap van Milka. Nou Milka heeft zeker last van de recessie ofzo
Ik meestal ook, de rest vandaag was er allemaal onderquote:Op woensdag 15 december 2010 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben al heel blij als ik boven de 150 gooi
Okeequote:Op woensdag 15 december 2010 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik wil goede chocola en geen zooi. Een koetjesreep smaakt nog beter
Fair enough. Bowlen is leuk. Doe het bijna nooit maar vind het wel heel leukquote:Op woensdag 15 december 2010 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik meestal ook, de rest vandaag was er allemaal onder
Wat hoor ik POEP?quote:
Ik hoop dat je weet wat ik bedoel?quote:
Ik ga al weer weg hoorquote:
Ik toch zeker 1 keer per weekquote:Op woensdag 15 december 2010 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough. Bowlen is leuk. Doe het bijna nooit maar vind het wel heel leuk
Ja, ik ken het probleem... De meeste chocola vind ik tegenwoordig niet lekkerquote:Op woensdag 15 december 2010 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet wat ik bedoel?![]()
![]()
![]()
Interresant onderwerp voor je?quote:
Nee voor mpgquote:Op woensdag 15 december 2010 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Interresant onderwerp voor je?![]()
Kweenie hoor...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Duurt een kwartier en dan doe je weer volop mee![]()
Flesquote:
Hoiquote:
Vooral voor MPGquote:Op woensdag 15 december 2010 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Interresant onderwerp voor je?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |