Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Sorry, lees nu dit pasquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef Stuart het volgende:
Waar is mijn nieuw deel openen knopje
Even F5 doen als je 301 hebtquote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef Stuart het volgende:
Even refreshen met F5. Als je Windowsquote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef Stuart het volgende:
Of dat, maar gewoon F5 helpt op elke paginaquote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als je naar de eerste pagina van een topic gaat dan staat er boven aan een open nieuw deel knopDie heeft iedereen, ook wij gewone stervelingen
Ook onder tux moet ik dat doen hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even refreshen met F5. Als je Windowsgebruikt.
Ik niet. Ze haten mijquote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
Als je naar de eerste pagina van een topic gaat dan staat er boven aan een open nieuw deel knopDie heeft iedereen, ook wij gewone stervelingen
Idd, dat is toch niet zo moeilijk zou ik zeggenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Even F5 doen als je 301 hebt
Als je nu na de 301ste post kijkt, dan zie je het welquote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef Stuart het volgende:
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Even F5 doen als je 301 hebt
Dan ben jij een bijzondere stervelingquote:
Oh ja. Nou ja, dat gebruik ik ook niet. Vandaag Solarisquote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook onder tux moet ik dat doen hoor![]()
Heey, je hebt gelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je nu na de 301ste post kijkt, dan zie je het wel
heb jij nu bijna 100K posts? Opletten !quote:
Dat meen je nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Nee, zoveel posts heb ik nog lang niet johquote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb jij nu bijna 100K posts? Opletten !
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat meen je nietHeey, ik ben nieuw hier. Nou ja, soort vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Kloptquote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ben jij een bijzondere sterveling
Ik heb daar ooit al aan meegedaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Schrijf je in voor een afvalrace dan!
Niemand vertelde mij die stiekume truuk van julliequote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Idd, dat is toch niet zo moeilijk zou ik zeggen
Eén van je goede voornemens voor 2011?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, zoveel posts heb ik nog lang niet joh![]()
![]()
Voor jaquote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eén van je goede voornemens voor 2011?
Dat is in Januari dan al wel gebeurdquote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eén van je goede voornemens voor 2011?
Go for itquote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is in Januari dan al wel gebeurd
Nou zijn we klaar met zeurenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef Stuart het volgende:
Ja, dan open ik een half naamtopic voor Es en dan is ze foetsie
En nee, geen kerstverhaal vanuit huize Pheno.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Schrijf je in voor een afvalrace dan!
Ze is gewoon verlegenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef Stuart het volgende:
waar ik nou meezit he, is het eng-eland of enge-land of engel-andquote:
Nu alquote:
Nee. Nog niet.quote:
Ik doe mee, om half 11 en in mijn eigen bedquote:
Zelfs jij niet! En jij was moe!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu alEn slapen is ook maar slapen
Heel vaak F5'en!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef Stuart het volgende:
Hoe kan dit nou al 167 miljoen views hebben
Ja, ik ben moe, het is deze week druk op mijn werk en voordat ik lig moet ik nog brood smeren en douchen..dus...quote:
Top 40 sletjes....quote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef Stuart het volgende:
Hoe kan dit nou al 167 miljoen views hebben
Je hebt gelijk. Okay, sweet dreams dan maar lovequote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik ben moe, het is deze week druk op mijn werk en voordat ik lig moet ik nog brood smeren en douchen..dus...
Slapen is heeeeeerlijk
Zegt het meisje dat 14-jarige spijbelaars baas vindtquote:
Oh ja, jij was een kutkindquote:Op woensdag 15 december 2010 21:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en dan heb ik het alleen nog over de geoorloofde absenties.
Klinkt verstandigquote:Op woensdag 15 december 2010 21:56 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga maar eens aan mijn huiswerk beginnen denk ik
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zegt het meisje dat 14-jarige spijbelaars baas vindt
tot zoquote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef wel.o.k het volgende:
is het alweer zo laat![]()
ik ga vast tanden poetsen
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die jeugd van tegenwoordigquote:
Fijn dromen straks, honeybunchquote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef Stuart het volgende:
Je hebt gelijk. Okay, sweet dreams dan maar love![]()
![]()
Kutmuziekquote:Op woensdag 15 december 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Die jeugd van tegenwoordig
Ik las pikkies, ik snapte er niets vanquote:
Jij ook sugarquote:Op woensdag 15 december 2010 21:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fijn dromen straks, honeybunch
Ja, dat ook jaquote:
Je hebt alleen dat vijgenblad gezienquote:Op woensdag 15 december 2010 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik las pikkies, ik snapte er niets van![]()
![]()
Nietus! Maar ik ben 't tempo niet meer gewendquote:Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef Stuart het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Nietus! Maar ik ben 't tempo niet meer gewend.
Welterusten dan maarquote:Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef wel.o.k het volgende:
ja, afsluitenen luisteren naar de zoete zwoele stem van suikertje
Je bent mijn lieve schattebout!quote:
Hou nou eens een keer op met die reacties, ik moet me ook vaak inhouden bij jouw reacties hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heeeeequote:Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Nietus! Maar ik ben 't tempo niet meer gewend.
dat weet ikquote:Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je bent mijn lieve schattebout!
Ik hou me ook heel vaak in, anders zou het niet meer leuk zijnquote:Op woensdag 15 december 2010 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
Hou nou eens een keer op met die reacties, ik moet me ook vaak inhouden bij jouw reacties hoorVind het lullig om kritiek te hebben op iedereen...
Slaap lekkerquote:Op woensdag 15 december 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hou me ook heel vaak in, anders zou het niet meer leuk zijn![]()
Maar ik hou al op met mijn reacties hoor, want ik ga slapen
Ik heb gewoon wel kritiek op iedereen. Ik vind iedereen kutquote:Op woensdag 15 december 2010 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hou nou eens een keer op met die reacties, ik moet me ook vaak inhouden bij jouw reacties hoorVind het lullig om kritiek te hebben op iedereen...
Vind ik leuk om te horenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb gewoon wel kritiek op iedereen. Ik vind iedereen kut![]()
Jullie zijn allemaal kuttekoppenzo
Is je huis al klaar?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan hou ik me deze keer ook niet in:quote:Op woensdag 15 december 2010 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik hou me ook heel vaak in, anders zou het niet meer leuk zijn![]()
Maar ik hou al op met mijn reacties hoor, want ik ga slapen
Dat denk jijquote:Op woensdag 15 december 2010 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt alleen dat vijgenblad gezien
Welterusten schatquote:Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Slaap lekker
En je had gelijk hoor
quote:
Hihihiquote:Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, hoor. Maar smakelijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:05 schreef Stuart het volgende:
Jullie dwingen mij dus om Santa's hoofd op te eten. Prima
Doe het! Doe het!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:05 schreef Stuart het volgende:
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan hou ik me deze keer ook niet in:
YES je gaat
Sorry dat moest gewoon even
Maar toch nog weltrusten![]()
En jij jou PMquote:Op woensdag 15 december 2010 22:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb mijn kerstverhaal gelijk maar geschreven..
Marijke zie je PM
Done. Ik was dat ge HOHOHO de hele tijd spuugzatquote:
Jij jij jij jij, moordenaar!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:05 schreef Stuart het volgende:
Lekker slapen lieffiequote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Done. Ik was dat ge HOHOHO de hele tijd spuugzat![]()
Eindelijk rustquote:Op woensdag 15 december 2010 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij jij jij jij, moordenaar!
Ik heb zijn kop eraf gebetenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kreeg toch al geen cadeautjes van Santa, dus mag hij gerust op worden gegeten
En slapen zeker?quote:
Ben jij wel het hele jaar lief geweestquote:Op woensdag 15 december 2010 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kreeg toch al geen cadeautjes van Santa, dus mag hij gerust op worden gegeten
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
Maffe ja. En koppedichtquote:Op woensdag 15 december 2010 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En slapen zeker?Lekkere kuttekop van me
Dan krijgt niemand meer cadeautjes van Santa, fair playquote:
Ik ben al stout geweest, dus dat gaat sowieso niet lukken!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan krijgt niemand meer cadeautjes van Santa, fair play
Kom maar, stop ik je weer in met de flapjesquote:
Wat heb je stout gedaan dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben al stout geweest, dus dat gaat sowieso niet lukken!
*flap*flap*quote:Op woensdag 15 december 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kom maar, stop ik je weer in met de flapjes
Ja graagquote:Op woensdag 15 december 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*flap*flap*![]()
jij ook slaap lekker straks, zuwwe morgen even bellen?
Saai hoorquote:
Ga je vruchtje wegpeuteren!quote:
Ik flikker het hele gebakje wel wegquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik flikker het hele gebakje wel weg
Besmet. Alle gebakjes moeten uit de vitrine de emmer inquote:
Het scheelde niet veel maar helaas niet allemaal in 1 game, 5 was max waarvan 4 achter elkaar en de totaal score van 198quote:
Sjongejongejonge wat een kerststemmingquote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef Stuart het volgende:
En die chocofuckingsanta is niet eens lekker
*vangt suikertaartje op!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik flikker het hele gebakje wel weg
Wow, 198 is een fantastische score thoughquote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het scheelde niet veel maar helaas niet allemaal in 1 game, 5 was max waarvan 4 achter elkaar en de totaal score van 198
Niet de echte?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef Stuart het volgende:
En die chocofuckingsanta is niet eens lekker
Ja, ik wil goede chocola en geen zooi. Een koetjesreep smaakt nog beterquote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sjongejongejonge wat een kerststemming
quote:
Helaas net een spare gemist in beurt 10 anders had ik over de 200 gehaald. Mijn Hi score staat op 202 en dit jaar net niet gehaald met 201quote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow, 198 is een fantastische score though
Import crap van Milka. Nou Milka heeft zeker last van de recessie ofzoquote:
Ik ben al heel blij als ik boven de 150 gooiquote:Op woensdag 15 december 2010 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helaas net een spare gemist in beurt 10 anders had ik over de 200 gehaald. Mijn Hi score staat op 202 en dit jaar net niet gehaald met 201Maar zeker een lekkere score
Ze doen er koeienpoep inquote:Op woensdag 15 december 2010 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Import crap van Milka. Nou Milka heeft zeker last van de recessie ofzo
Ik meestal ook, de rest vandaag was er allemaal onderquote:Op woensdag 15 december 2010 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben al heel blij als ik boven de 150 gooi
Okeequote:Op woensdag 15 december 2010 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik wil goede chocola en geen zooi. Een koetjesreep smaakt nog beter
Fair enough. Bowlen is leuk. Doe het bijna nooit maar vind het wel heel leukquote:Op woensdag 15 december 2010 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik meestal ook, de rest vandaag was er allemaal onder
Wat hoor ik POEP?quote:
Ik hoop dat je weet wat ik bedoel?quote:
Ik ga al weer weg hoorquote:
Ik toch zeker 1 keer per weekquote:Op woensdag 15 december 2010 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Fair enough. Bowlen is leuk. Doe het bijna nooit maar vind het wel heel leuk
Ja, ik ken het probleem... De meeste chocola vind ik tegenwoordig niet lekkerquote:Op woensdag 15 december 2010 22:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoop dat je weet wat ik bedoel?![]()
![]()
![]()
Interresant onderwerp voor je?quote:
Nee voor mpgquote:Op woensdag 15 december 2010 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Interresant onderwerp voor je?![]()
Kweenie hoor...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Duurt een kwartier en dan doe je weer volop mee![]()
Flesquote:
Hoiquote:
Vooral voor MPGquote:Op woensdag 15 december 2010 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Interresant onderwerp voor je?![]()
Es is hierquote:
Wat leuk. Ik zou ook wel vaker willen bowlen eigenlijkquote:
Maar je hebt zeker niemand om mee te gaan?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat leuk. Ik zou ook wel vaker willen bowlen eigenlijk
Hai muckiequote:
Ik heb ze al jaren niet meer gehad maar ik vond ze vroeger ook altijd lekkerquote:Op woensdag 15 december 2010 22:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
En hoe nep ze ook zijn ik vind ze wel lekker
Wel danquote:
Muckiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die staat aan nu, lekker nummerquote:
Huiswerk, wasdaquote:Op woensdag 15 december 2010 22:24 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn huiswerkgedrag wordt met de dag ergerNu moet ik echt beginnen
Wat is er met je rug danquote:Op woensdag 15 december 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben benieuwd hoe bowlen met mijn rug gaatZwemmen ging ook wel wat stroef 2 weken geleden
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:23 schreef Marcvenlo het volgende:
[..]
MuckieAmmebrilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haiquote:
Ik heb heeeeel tof nieuws
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Oeh, rebels !quote:Op woensdag 15 december 2010 22:24 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn huiswerkgedrag wordt met de dag ergerNu moet ik echt beginnen
Vertel eens Muckie!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ammebril
[..]
Hai
Ik heb heeeeel tof nieuws
Mijn collega's ook.quote:
Jij vind het heul geen leuk nieuwsquote:
Heel goed.quote:
Da's zeker een lekker nummerquote:Op woensdag 15 december 2010 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja die staat aan nu, lekker nummer
Dat geloof ik wel jaquote:Op woensdag 15 december 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben benieuwd hoe bowlen met mijn rug gaatZwemmen ging ook wel wat stroef 2 weken geleden
Nee, het is pas echt rebels als ze niets doetquote:
Wacht, ik lees wel even 2000 topics doorquote:
Neeeequote:Op woensdag 15 december 2010 22:27 schreef Marcvenlo het volgende:
[..]
Want de broer van Sjors is stom?
Mijn gemopper heeft gewerkt, we mogen maandag komen kijken voor een huisjequote:
Maar wat is het dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Jij vind het heul geen leuk nieuws
[..]
Heel goed.
Nee, ze moeten rennen voor hun leven als ik ben.quote:
tofquote:Op woensdag 15 december 2010 22:28 schreef Muck het volgende:
[..]
Neeee
Die mag ik wel
[..]
Mijn gemopper heeft gewerkt, we mogen maandag komen kijken voor een huisje
Hierquote:Op woensdag 15 december 2010 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wacht, ik lees wel even 2000 topics door
Weet ik tochquote:Op woensdag 15 december 2010 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tof![]()
![]()
Ik gun het je als geen ander
Koetjesrepenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik wil goede chocola en geen zooi. Een koetjesreep smaakt nog beter
En dan nog beweren dat je nooit stout bentquote:
Hey Trevquote:
Comme çi, comme ça.quote:
Dat is ook een optiequote:Op woensdag 15 december 2010 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ze moeten rennen voor hun leven als ik ben.
Vorig jaar winter, in een bus, natte vloer, uitgegleden en toen heeft ie z'n rug gebrokenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wacht, ik lees wel even 2000 topics door
Wow wtfquote:
Wat voor dingen?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:29 schreef es70 het volgende:
Comme çi, comme ça.
Zeg... Door dat chocogeklets moest ik ineens aan die dingen denken die je 'n keer op verzoek voor me hebt meegenomen...![]()
Pretty please????
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vorig jaar winter, in een bus, natte vloer, uitgegleden en toen heeft ie z'n rug gebroken![]()
Transformers, more than meets the eye!quote:
En blijdorpquote:
Oja, die groene mint dingen Aero ofzoquote:Op woensdag 15 december 2010 22:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Koetjesrepen.
[..]
En dan nog beweren dat je nooit stout bent.
[..]
Hey Trev![]()
[..]
Comme çi, comme ça.
Zeg... Door dat chocogeklets moest ik ineens aan die dingen denken die je 'n keer op verzoek voor me hebt meegenomen...![]()
Pretty please????
Liefquote:Op woensdag 15 december 2010 22:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En blijdorp![]()
![]()
![]()
En hulp met klussen oid kan hoor
Gebrokenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vorig jaar winter, in een bus, natte vloer, uitgegleden en toen heeft ie z'n rug gebroken![]()
Aero mintquote:Op woensdag 15 december 2010 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oja, die groene mint dingen Aero ofzo
Ik kijk wel even op T5 of ze die hebben vrijdag
En je kunt beter niet zo multiquoten want dat duurt zo lang![]()
Ja, ik zou niets stouts of geks kunnen bedenken hoor
+1 voor oplettendheid!quote:
Lekkere dingenquote:
Aeroquote:Op woensdag 15 december 2010 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel bijvoorbeeld verven oid, dat kan ik heel goedquote:Op woensdag 15 december 2010 22:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Lief
Ik hoop dat we niet zoveel hoeven te klussen stiekem
Serieus, ik wist dat niet. Ik ben 3 jaar weggeweest natuurlijk. Wanneer is dat gebeurd danquote:
Wanneer trouwen we?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aero![]()
En deze:
[ afbeelding ]
Ik gelukkig ookquote:Op woensdag 15 december 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bedoel bijvoorbeeld verven oid, dat kan ik heel goed![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Die iddquote:Op woensdag 15 december 2010 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Wanneer trouwen we?
Cadburry cream egg's
[..]
Ik gelukkig ookHahaha, die eieren, hoe zoet wil je het hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
[..]
Wanneer trouwen we?
Cadburry cream egg's
[..]
Ik gelukkig ookKijk je wel uit dat je niet door de vloer zaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
[..]
Wanneer trouwen we?
Cadburry cream egg's
[..]
Ik gelukkig ookMorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat klinkt niet fijn nee...
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Eind vorig jaar dus he, net na de Kerstquote:Op woensdag 15 december 2010 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Serieus, ik wist dat niet. Ik ben 3 jaar weggeweest natuurlijk. Wanneer is dat gebeurd dan
Ja, kijk wel even. Zullen ze vast wel hebben bij WHSmith op T5quote:Op woensdag 15 december 2010 22:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Die idd. Tof
. Kan ik weer 's zondigen
, ik ben veel te braaf de laatste tijd...
Bijlezen duurt ook al lang.
Nee, vast niet, jij bent immers braver dan de paus.
Mijn hemel. Wat een nachtmerriequote:Op woensdag 15 december 2010 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eind vorig jaar dus he, net na de KerstLekker rustig 10 dagen in het zkh gelegen en toen tot Pasen bij mn ouders in huis gewoond, in een verstelbaar ziekenhuisbed midden in de woonkamert. Iedere dag thuiszorg voor het douchen en zo. The works
Als je ernaar wijst, vallen je tanden uitquote:Op woensdag 15 december 2010 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha, die eieren, hoe zoet wil je het hebben
*mepquote:Op woensdag 15 december 2010 22:35 schreef Marcvenlo het volgende:
[..]
Kijk je wel uit dat je niet door de vloer zakt?
Okeequote:Op woensdag 15 december 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen![]()
dat klinkt niet fijn nee...
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, kijk wel even. Zullen ze vast wel hebben bij WHSmith op T5
Ja, ik ben het braafste jongetje van de klas
Normaal gezien wel jaquote:Op woensdag 15 december 2010 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn hemel. Wat een nachtmerrie
Blijven die dingen voor altijd in je rug zitten
Jaquote:Op woensdag 15 december 2010 22:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Als de meester jouw kant op kijkt
.
En het werkt altijdquote:Op woensdag 15 december 2010 22:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Als de meester jouw kant op kijkt
.
Nee?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Als je ernaar wijst, vallen je tanden uit
[..]
*mep
[..]
Okee
Heb je dat verhaal toen niet meegekregen?
En heeft dat vervoersbedrijf nog iets voor je gedaanquote:
Au!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Als je ernaar wijst, vallen je tanden uit
[..]
*mep
[..]
Okee
Heb je dat verhaal toen niet meegekregen?
Not really noquote:Op woensdag 15 december 2010 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
En heeft dat vervoersbedrijf nog iets voor je gedaan
Oh en POEP POEP!quote:
Wat een achterlijke bedoeling zeg. Kun je nog wel hetzelfde werk doen als je voorheen deedquote:
Ik werk momenteel 3 dagen in de week 5 uur, heb nog 2 dagen per week fysiotherapie. Het gaat steeds beter, heel langzaamquote:Op woensdag 15 december 2010 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een achterlijke bedoeling zeg. Kun je nog wel hetzelfde werk doen als je voorheen deed
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
OMG OMG OMGquote:Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh
Nou, toen ik pas in Arnhem woonde, vond ik het nodig om een nis in mijn kamer te schilderen. Die was namelijk viezig geel-beige-achtig
Toen ik lekker bezig was met het stukje boven mijn hoofd, zakte de vloer ineens onder me weg
Er bleek een luik onder het zeil te zitten, voor de bekabeling e.d., maar dat zat er al 30 jaar op en paste voor geen meter meer. Als je daar midden op gaat staat krijg je een wonderlijk effect
Wat een langslepend verhaal zeg. Je zal wel woest zijn af en toequote:Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik werk momenteel 3 dagen in de week 5 uur, heb nog 2 dagen per week fysiotherapie. Het gaat steeds beter, heel langzaamEr staat 2 jaar voor het hele revalidatietraject dus ik ben bijna op de helft
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh
Nou, toen ik pas in Arnhem woonde, vond ik het nodig om een nis in mijn kamer te schilderen. Die was namelijk viezig geel-beige-achtig
Toen ik lekker bezig was met het stukje boven mijn hoofd, zakte de vloer ineens onder me weg
Er bleek een luik onder het zeil te zitten, voor de bekabeling e.d., maar dat zat er al 30 jaar op en paste voor geen meter meer. Als je daar midden op gaat staat krijg je een wonderlijk effectFijn is andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey GFquote:![]()
Mja, nog weken last van mijn rug gehadquote:
Stuartquote:
Oud wijfquote:Op woensdag 15 december 2010 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
Oh oh oh wat ben ik hard toe aan vakantie![]()
Anders ik wel en jij moet niet zeuren want jij hebt het bijnaquote:Op woensdag 15 december 2010 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
trevquote:
Daar kan ik inkomen, fijn is anders als de floer onder je voeten weg valtquote:Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, nog weken last van mijn rug gehad
Geen vrije tijd meer door huiswerk, dus af en toe (zoals vandaag) maak ik gewoon alleen wat echt nodig is. Heb dus rust nodig en moet alles ook een beetje inhalen in de vakantiequote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, nog weken last van mijn rug gehad
Nee, helemaal niet. Kwestie van Taking things the way they come. Er is genoeg voor me geregeld qua werk en zo gelukkig, dus ik vind het wel bestquote:Op woensdag 15 december 2010 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een langslepend verhaal zeg. Je zal wel woest zijn af en toe
Had gekund ja, er is 1 wervel helemaal verbrijzeld. Toen ik vlak na het ongeluk op de SEH lag kwam er ieder kwartier iemand langs om reflexen te testen en zo. Acht uur lang. Voordat ik naar zaal mocht. Onder de morfinequote:Maar had je ook wel verlamd kunnen zijn bijvoorbeeld hierdoor
Ik ook... Ik hoop in februari een weekje vrij te hebben, dat duurt nog ffquote:Op woensdag 15 december 2010 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
Ik snap je wel hoor, zat je maar te plagenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen vrije tijd mmer door huiswerk, dus af en toe (zoals vandaag) maak ik gewoon alleen wat echt nodig is. Heb dus rust nodig en moet alles ook een beetje inhalen in de vakantie
Wat neem je het goed op zegquote:Op woensdag 15 december 2010 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Kwestie van Taking things the way they come. Er is genoeg voor me geregeld qua werk en zo gelukkig, dus ik vind het wel best
[..]
Had gekund ja, er is 1 wervel helemaal verbrijzeld. Toen ik vlak na het ongeluk op de SEH lag kwam er ieder kwartier iemand langs om reflexen te testen en zo. Acht uur lang. Voordat ik naar zaal mocht. Onder de morfinePas 2 dagen later ben ik geopereerd
trusten Rockyquote:Op woensdag 15 december 2010 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
Wat is mijn internet sloom![]()
Dit werkt echt niet, dus ik ga
Doei Fok!kertjes
![]()
Sweet dreamsquote:Op woensdag 15 december 2010 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
Doei Fok!kertjes
![]()
Ik ben altijd toe aan vakantie en iets spannendsquote:Op woensdag 15 december 2010 22:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook... Ik hoop in februari een weekje vrij te hebben, dat duurt nog ff.
En ze zijn nog niet aan de vakantieplanning toegekomen dus 't is niet eens zeker dat ik dan vrij krijg.
Ik ookquote:Op woensdag 15 december 2010 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben altijd toe aan vakantie en iets spannends
Dag RockNijntjequote:Op woensdag 15 december 2010 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
Doei Fok!kertjes
![]()
Slaap Lekker RNquote:Op woensdag 15 december 2010 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
Doei Fok!kertjes
![]()
Misschien moeten we toch 's een staatslot kopenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben altijd toe aan vakantie en iets spannends
Ik schrok me echt kapotquote:Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar kan ik inkomen, fijn is anders als de floer onder je voeten weg valt
Denk maar niet dat ik dezer dagen blij ben met het weer buiten of zoquote:Op woensdag 15 december 2010 22:46 schreef Stuart het volgende:
Eng verhaal eigenlijk als ik eerlijk ben
Ja, dat zou ons leven kunnen veranderenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien moeten we toch 's een staatslot kopen.
Nee, dat begrijp ik na je verhaal nu wel jaquote:Op woensdag 15 december 2010 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik dezer dagen blij ben met het weer buiten of zo![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 15 december 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk meer dat het aan de val lag
Dat is lekker dicht bijquote:
Dat zal bestquote:Op woensdag 15 december 2010 22:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maar ik was ook de rest van de dag helemaal van slag
Waar woon jij dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is lekker dicht bij
[..]
Dat zal best
Áls we het krijgen, doen we dat gewoonquote:
Lintelo, klein gat tussen Aalten en Varsseveld inquote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?
[..]
Áls we het krijgen, doen we dat gewoon
Met koffie bij ons thuis
Kuttiming ftw!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef Stuart het volgende:
Gadverdamme, en dan kom ik straks in NL en dan zie je die smerige oliebollen bullshit kramen weer
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dat is vlakbij
[ afbeelding ]
Ohquote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lintelo, klein gat tussen Aalten en Varsseveld inandere kant van het land dus
Boringquote:Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zal ik maar gaan slapen?Ik ben stiekem best moe
Mits aangelijndquote:Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef Marcvenlo het volgende:
[..]
Mag Toek wel zo ver buiten de dierentuin?
Lekker doen danquote:Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stiekem hebben ze het huisje op het Gorilla-eiland, dat vertelde ze vanmiddag al doordat iemand anders ze door hadquote:Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef Marcvenlo het volgende:
[..]
Mag Toek wel zo ver buiten de dierentuin?
Zegt het braafste jongetje van de klas? Tskquote:
Warum liegt hier denn Stroh rum?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stiekem hebben ze het huisje op het Gorilla-eiland, dat vertelde ze vanmiddag al doordat iemand anders ze door had
Jaquote:
Ja, ik heb soms wel een gekke ideetjes maar daar blijft het bij hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zegt het braafste jongetje van de klas? Tsk
Jaquote:Op woensdag 15 december 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stiekem hebben ze het huisje op het Gorilla-eiland, dat vertelde ze vanmiddag al doordat iemand anders ze door had
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef Marcvenlo het volgende:
[..]
Warum liegt hier denn Stroh rum?
Trustequote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaLekker slapen allemaal
Dat is het zekerquote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Oh
Dan was Didam toch een stukkie dichterbij
Trusten Barretjequote:
Het mag hoor, ik ga zo ookquote:Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |