quote:Op woensdag 15 december 2010 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, kijk wel even. Zullen ze vast wel hebben bij WHSmith op T5
Ja, ik ben het braafste jongetje van de klas
Normaal gezien wel jaquote:Op woensdag 15 december 2010 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn hemel. Wat een nachtmerrie
Blijven die dingen voor altijd in je rug zitten
Jaquote:Op woensdag 15 december 2010 22:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Als de meester jouw kant op kijkt
.
En het werkt altijdquote:Op woensdag 15 december 2010 22:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Als de meester jouw kant op kijkt
.
Nee?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Als je ernaar wijst, vallen je tanden uit
[..]
*mep
[..]
Okee
Heb je dat verhaal toen niet meegekregen?
En heeft dat vervoersbedrijf nog iets voor je gedaanquote:
Au!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Als je ernaar wijst, vallen je tanden uit
[..]
*mep
[..]
Okee
Heb je dat verhaal toen niet meegekregen?
Not really noquote:Op woensdag 15 december 2010 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
En heeft dat vervoersbedrijf nog iets voor je gedaan
Oh en POEP POEP!quote:
Wat een achterlijke bedoeling zeg. Kun je nog wel hetzelfde werk doen als je voorheen deedquote:
Ik werk momenteel 3 dagen in de week 5 uur, heb nog 2 dagen per week fysiotherapie. Het gaat steeds beter, heel langzaamquote:Op woensdag 15 december 2010 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een achterlijke bedoeling zeg. Kun je nog wel hetzelfde werk doen als je voorheen deed
Ohquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
OMG OMG OMGquote:Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh
Nou, toen ik pas in Arnhem woonde, vond ik het nodig om een nis in mijn kamer te schilderen. Die was namelijk viezig geel-beige-achtig
Toen ik lekker bezig was met het stukje boven mijn hoofd, zakte de vloer ineens onder me weg
Er bleek een luik onder het zeil te zitten, voor de bekabeling e.d., maar dat zat er al 30 jaar op en paste voor geen meter meer. Als je daar midden op gaat staat krijg je een wonderlijk effect
Wat een langslepend verhaal zeg. Je zal wel woest zijn af en toequote:Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik werk momenteel 3 dagen in de week 5 uur, heb nog 2 dagen per week fysiotherapie. Het gaat steeds beter, heel langzaamEr staat 2 jaar voor het hele revalidatietraject dus ik ben bijna op de helft
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh
Nou, toen ik pas in Arnhem woonde, vond ik het nodig om een nis in mijn kamer te schilderen. Die was namelijk viezig geel-beige-achtig
Toen ik lekker bezig was met het stukje boven mijn hoofd, zakte de vloer ineens onder me weg
Er bleek een luik onder het zeil te zitten, voor de bekabeling e.d., maar dat zat er al 30 jaar op en paste voor geen meter meer. Als je daar midden op gaat staat krijg je een wonderlijk effectFijn is andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey GFquote:![]()
Mja, nog weken last van mijn rug gehadquote:
Stuartquote:
Oud wijfquote:Op woensdag 15 december 2010 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
Oh oh oh wat ben ik hard toe aan vakantie![]()
Anders ik wel en jij moet niet zeuren want jij hebt het bijnaquote:Op woensdag 15 december 2010 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
Oh oh oh wat ben ik hard toe aan vakantie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |