Nee, dat begrijp ik na je verhaal nu wel jaquote:Op woensdag 15 december 2010 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik dezer dagen blij ben met het weer buiten of zo![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 15 december 2010 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk meer dat het aan de val lag
Dat is lekker dicht bijquote:
Dat zal bestquote:Op woensdag 15 december 2010 22:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Tuurlijk
Maar ik was ook de rest van de dag helemaal van slag
Waar woon jij dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is lekker dicht bij
[..]
Dat zal best
Áls we het krijgen, doen we dat gewoonquote:
Lintelo, klein gat tussen Aalten en Varsseveld inquote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?
[..]
Áls we het krijgen, doen we dat gewoon
Met koffie bij ons thuis
Kuttiming ftw!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef Stuart het volgende:
Gadverdamme, en dan kom ik straks in NL en dan zie je die smerige oliebollen bullshit kramen weer
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee dat is vlakbij
[ afbeelding ]
Ohquote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lintelo, klein gat tussen Aalten en Varsseveld inandere kant van het land dus
Boringquote:Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zal ik maar gaan slapen?Ik ben stiekem best moe
Mits aangelijndquote:Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef Marcvenlo het volgende:
[..]
Mag Toek wel zo ver buiten de dierentuin?
Lekker doen danquote:Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zal ik maar gaan slapen?Ik ben stiekem best moe
Stiekem hebben ze het huisje op het Gorilla-eiland, dat vertelde ze vanmiddag al doordat iemand anders ze door hadquote:Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef Marcvenlo het volgende:
[..]
Mag Toek wel zo ver buiten de dierentuin?
Zegt het braafste jongetje van de klas? Tskquote:
Warum liegt hier denn Stroh rum?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stiekem hebben ze het huisje op het Gorilla-eiland, dat vertelde ze vanmiddag al doordat iemand anders ze door had
Jaquote:
Ja, ik heb soms wel een gekke ideetjes maar daar blijft het bij hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zegt het braafste jongetje van de klas? Tsk
Jaquote:Op woensdag 15 december 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stiekem hebben ze het huisje op het Gorilla-eiland, dat vertelde ze vanmiddag al doordat iemand anders ze door had
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef Marcvenlo het volgende:
[..]
Warum liegt hier denn Stroh rum?
Trustequote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaLekker slapen allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |