Ik ook niet en da's behoorlijk k*t, een potje janken kan soms best opluchten...quote:Op donderdag 16 december 2010 00:09 schreef Stuart het volgende:
Ik kan bijna nooit huilen eigenlijk maar zou het soms heus niet erg vinden hoor
Riddle me?quote:Op donderdag 16 december 2010 00:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet zoveel hoor. Maar ook met boeken kan ik dat hebben
Ik ben ook niet vaak verdrietig eigenlijk. Misschien denk ik niet genoeg na over bepaalde zakenquote:Op donderdag 16 december 2010 00:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ook niet en da's behoorlijk k*t, een potje janken kan soms best opluchten...
Heel raar, ik ben vaak zat in situaties dat niemand het zou zien. Maar iets als "kundig in tranen bestrijden"? Nee.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet niet of verdriet met nadenken te maken heeft eigenlijk...quote:Op donderdag 16 december 2010 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben ook niet vaak verdrietig eigenlijk. Misschien denk ik niet genoeg na over bepaalde zaken
mijn meds onderdrukken het bij mijquote:Op donderdag 16 december 2010 00:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik verdriet wel toelaat in mijn leven eigenlijkquote:Op donderdag 16 december 2010 00:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet niet of verdriet met nadenken te maken heeft eigenlijk...
Wat slik je danquote:Op donderdag 16 december 2010 00:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn meds onderdrukken het bij mij
Het regent al genoeg daarquote:Op donderdag 16 december 2010 00:15 schreef Stuart het volgende:
Hier in Engeland is het best wel 'not done' om te huilen
anti depressieva en anti psychoticaquote:
Ooooh. Dat klinkt niet echt gezelligquote:Op donderdag 16 december 2010 00:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
anti depressieva en anti psychotica
ach het doet deels waar het voor is en meer kan je er ook niet van verwachtenquote:Op donderdag 16 december 2010 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh. Dat klinkt niet echt gezellig
Is dat niet in veel landen zo, ik denk dat 't hier ook niet 'normaal' is om je emoties te uiten op die manier. Als het gaat om lol hebben wel, maar verdriet of zorgen...quote:Op donderdag 16 december 2010 00:15 schreef Stuart het volgende:
Hier in Engeland is het best wel 'not done' om te huilen
Je ontkomt er toch niet aan?quote:Op donderdag 16 december 2010 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik verdriet wel toelaat in mijn leven eigenlijk
Ik doe dat zonder meds, ik voel 't wel maar het uiten is iets heel anders... Lijkt me wel klote, zulke medicijnenquote:Op donderdag 16 december 2010 00:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn meds onderdrukken het bij mij
Is het waar dat het 'verslavend' werktquote:Op donderdag 16 december 2010 00:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach het doet deels waar het voor is en meer kan je er ook niet van verwachten
ben er wel blij mee in ieder geval
Ehm, ik heb vaak dat een hoop dingen me geen zak meer kunnen schelen. Ik zou misschien verdrietig zijn geweest 10 jaar geleden maar nu doet het met niets meer zeg maarquote:Op donderdag 16 december 2010 00:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Is dat niet in veel landen zo, ik denk dat 't hier ook niet 'normaal' is om je emoties te uiten op die manier. Als het gaat om lol hebben wel, maar verdriet of zorgen...
[..]
Je ontkomt er toch niet aan?
[..]
Ik doe dat zonder meds, ik voel 't wel maar het uiten is iets heel anders... Lijkt me wel klote, zulke medicijnen.
ik heb een tijdje zonder gedaan dat was geen succes ik kreeg meer nachtmerries en paniek aanvallen dus ben er weer aan gegaanquote:Op donderdag 16 december 2010 00:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is het waar dat het 'verslavend' werktDat je er dus moeilijk vanaf komt
Dat klinkt niet best. Kun je het ooit afbouwen bedoel ikquote:Op donderdag 16 december 2010 00:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb een tijdje zonder gedaan dat was geen succes ik kreeg meer nachtmerries en paniek aanvallen dus ben er weer aan gegaan
ooit wel maar voorlopig nog lang niet en dat vind ik ook niet ergquote:Op donderdag 16 december 2010 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best. Kun je het ooit afbouwen bedoel ik
Het is maar goed dat het helpt. Dat is op het moment het belangrijkstequote:Op donderdag 16 december 2010 00:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooit wel maar voorlopig nog lang niet en dat vind ik ook niet erg
ik ben er wel achter dat ik niet alles alleen aankan
absoluut het komt ooit wel weer goed ben er in ieder geval druk mee bezigquote:Op donderdag 16 december 2010 00:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is maar goed dat het helpt. Dat is op het moment het belangrijkste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |