Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik wou dat het waar wasquote:Op woensdag 15 december 2010 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan slapen, je komt er vanzelf overheen!
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij mag dan gewoon heel vaak komen logeren
Hoezo?quote:
* suikertaartje knowsquote:Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k mompelt: you're doing it wrong
Dansplaatquote:Op woensdag 15 december 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
Op deze liedje kan ik de hele nacht wel dansen
Dans maarquote:Op woensdag 15 december 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
Op deze liedje kan ik de hele nacht wel dansen
IK luister regelmatig naar Veronica, maar deze nummers zouden geen van allen in mijn top 100. komen te staan. Voor COldplay zet ik zelfs een andere zender of de radio voor af.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Robbie Williams - Angels staat op vier![]()
Maar Smells Like Team Spirit weer op 3
En Coldplay - Clocks op één.
Toepasselijk, n'est-ce pas?quote:
Patent aanvragen!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:00 schreef wel.o.k het volgende:
had ik al verteld dat ik dit weekend een nieuwe dans heb uitgevonden?
ik noem hem swifper
Smells Like Team spirit, niet Teen Spiritquote:Op woensdag 15 december 2010 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK luister regelmatig naar Veronica, maar deze nummers zouden geen van allen in mijn top 100. komen te staan. Voor COldplay zet ik zelfs een andere zender of de radio voor af.
Hoewel Smells like teen spirit misschien wel.
Smells like teen spirit is way overrated...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK luister regelmatig naar Veronica, maar deze nummers zouden geen van allen in mijn top 100. komen te staan. Voor COldplay zet ik zelfs een andere zender of de radio voor af.
Hoewel Smells like teen spirit misschien wel.
Hoe gaat die dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:00 schreef wel.o.k het volgende:
had ik al verteld dat ik dit weekend een nieuwe dans heb uitgevonden?
ik noem hem swifper
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dans maar
Dit is nu die lekkere dansplaat
Sjans maar
Ook als je zeker helemaal geen kans maakt
Sjans maar en dans maar
Want dit is nu die lekkere dansplaat
Sjans maar en aohhh
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Smells Like Team spirit, niet Teen Spirit
Iedereen heeft toch die "open nieuw deel" knop? Nummertje aanpassen en klaar is TS!quote:
quote:
het is een combi van het oude hiphop en gabberen met een vleugje jumpstijl.quote:
Smells like teen spirit by Nirvanaquote:
jumpstylequote:Op woensdag 15 december 2010 21:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is een combi van het oude hiphop en gabberen met een vleugje jumpstijl.
eigenlijk ging ik bijna op m'n bek
Mijn haat is nu voor 80% terugquote:Op woensdag 15 december 2010 20:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Robbie Williams - Angels staat op vierMaar Smells Like Team Spirit weer op 3
En Coldplay - Clocks op één.
you are doing it WRONG!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oh dat nummer ken ik dan niet. Maar dat nummer van NIrvana heet wel degelijk TEEN spirit.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dappere poging tot, zeg maarquote:Op woensdag 15 december 2010 21:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is een combi van het oude hiphop en gabberen met een vleugje jumpstijl.
eigenlijk ging ik bijna op m'n bek
Open nieuw deel knopquote:Op woensdag 15 december 2010 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch die "open nieuw deel" knop? Nummertje aanpassen en klaar is TS!
o god, ik had het juist weer door elkaar gehaaldquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dappere poging tot, zeg maar
Wel okay dank je. Hoe was jouw dagquote:
quote:
Ach maakt niet uit. Je was geeneens geboren toen het nummer in de hitlijsten stond en elke dag op MTV te zien was.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
o god, ik had het juist weer door elkaar gehaald
vroeger dacht ik altijd Smells Like Team spirit, maar het bleek Teen te zijn, en toen zat er in m'n hersens dat het net het omgekeerde was van wat ik dacht, en mijn hersens zijn niet zo snugger, dus maken ze er dat van
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dappere poging tot, zeg maar
volgens mijn dochters zag het het er heel cool uitquote:
maar ik heb 'm zo ongelooflijk vaak geluisterd dat ik het nou wel zou moeten wetenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit. Je was geeneens geboren toen het nummer in de hitlijsten stond en elke dag op MTV te zien was.
Druk man. Lekker hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay dank je. Hoe was jouw dag
Ik was er niet bijquote:Op woensdag 15 december 2010 21:03 schreef Panda72 het volgende:
Ik kan niet eens een paar uurtjes afwezig zijn en jullie lullen alweer 2 topics vol
Ja, maar schat..jij bent hun papa. En ze zijn nog klein. Dan lijkt alles wat je doet geweldigquote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef wel.o.k het volgende:
volgens mijn dochters zag het het er heel cool uit
Dat heb ik nooit geweten. Zal er eens op letten of ik als simpele user dat ook kanquote:
quote:
die zat.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar schat..jij bent hun papa. En ze zijn nog klein. Dan lijkt alles wat je doet geweldig
Dat heb ik ook, maar dan andersomquote:Op woensdag 15 december 2010 21:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
o god, ik had het juist weer door elkaar gehaald
vroeger dacht ik altijd Smells Like Team spirit, maar het bleek Teen te zijn, en toen zat er in m'n hersens dat het net het omgekeerde was van wat ik dacht, en mijn hersens zijn niet zo snugger, dus maken ze er dat van
Ik heb die cd. Killing me softlyquote:
Ik half halfquote:
Ja, okee dat is dan ook weer zo.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar ik heb 'm zo ongelooflijk vaak geluisterd dat ik het nou wel zou moeten weten
Ik ook nietquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar schat..jij bent hun papa. En ze zijn nog klein. Dan lijkt alles wat je doet geweldig
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
Frans verbrand calorieënquote:Op woensdag 15 december 2010 21:06 schreef Panda72 het volgende:
Even iets te snaaien zoeken na franse les heb ik altijd reuzetrek weet niet hoe dat komt.
Ik heb net een rol Starburst opquote:Op woensdag 15 december 2010 21:06 schreef Panda72 het volgende:
Even iets te snaaien zoeken na franse les heb ik altijd reuzetrek weet niet hoe dat komt.
Du pain..du vin...du Boursinquote:Op woensdag 15 december 2010 21:06 schreef Panda72 het volgende:
Das waar.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Niet echt dan..
met ons erbij waren het wel meer dan 2 topics geweest
Ja, zeker wetenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Niet echt dan..
met ons erbij waren het wel meer dan 2 topics geweest
jij blij dat ver van je af woonquote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef Symphonic het volgende:
Weer een vuurwerkbom, de ramen staan te trillen.
Ik hoop echt dat die gast een keer zijn armpjes verliest
Lekkerquote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Du pain..du vin...du Boursin
pm het adres maarquote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef Symphonic het volgende:
was dat?quote:
het is echt al weken lang iedere dag raak, en het is geen vuurwerk, maar zwaarder als een oefengranaat zelfs.quote:
nou is alles wat jij doet ook gewoon geweldig natuurlijkquote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
weer een illusie armer, chocolade letter is ook al op
Lekkerquote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Du pain..du vin...du Boursin
hou op, straks komt die kloon weer aanwandelenquote:
Sorryquote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef Symphonic het volgende:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Ooooooh Fransie, waar ben je?
[..]
hou op, straks komt die kloon weer aanwandelen
Jeujquote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef Stuart het volgende:
Morgen mijn laatste werkdag van het jaar
Doenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga een cursus FLOS volgen![]()
FLikker Over de Schutting
ik weet dat het werkt maar momenteel sta ik aan de verkeerde kant van de schutting
Ik kijk Matildaquote:
Ja godver, heb jij dat ook dat al je collega's die cursus gevolgd hebben, behalve jij?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef wel.o.k het volgende:
ik weet dat het werkt maar momenteel sta ik aan de verkeerde kant van de schutting
het lukt me ook niet. En dan ben ik nog zo'n lul die het netjes wil achterlaten als ie weg gaat. Ik lijk wel gekquote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef wel.o.k het volgende:
Kan ik je geven, wanneer kun je?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef wel.o.k het volgende:
Roald Dahlquote:Op woensdag 15 december 2010 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kijk Matilda![]()
En fok zo af en toe
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef RockNijntje het volgende:
Volgens mij is mijn muzieksmaak in een verkeerd lichaam geboren
Of je laat hem een vuurpijl inslikken:quote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef Symphonic het volgende:
Of een lawinepijl pijpen!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of je laat hem een vuurpijl inslikken: [ afbeelding ]
Moet je de cursus aapjes terug tennissen er ook gelijk bij geven.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan ik je geven, wanneer kun je?
hoe de Fok! kwam je op dat verband?quote:
Boahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 15 december 2010 21:13 schreef Stuart het volgende:
Het is de Kerst periode kinders. Vrede op aarde
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of je laat hem een vuurpijl inslikken: [ afbeelding ]
dit is de orale benadering, wel kunnen natuurlijk ook voor de anale benadring gaanquote:
Ik heb een hekel aan top 40 en vind rock, metal en al dat soort spul geweldigquote:
Als je een lawinepijl met aangestoken lont ;ijpt heb je geen verband meer nodig hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 21:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoe de Fok! kwam je op dat verband?
blijkbaar jaquote:Op woensdag 15 december 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja godver, heb jij dat ook dat al je collega's die cursus gevolgd hebben, behalve jij?
Nou ik heb de cursus stiekem opgezocht op internet, en ik raak aardig bedreven in het teruggooien
lotgenootquote:Op woensdag 15 december 2010 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
het lukt me ook niet. En dan ben ik nog zo'n lul die het netjes wil achterlaten als ie weg gaat. Ik lijk wel gek
Die kapper balen, moet hij onder werktijd wel werken!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef Stuart het volgende:
Vandaag tijdens werktijd naar de kapper geweest
Ik ben tijdens schooltijd naar de orthodontist geweestquote:Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef Stuart het volgende:
Ik laat me natuurlijk niet door een vent knippenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die kapper balen, moet hij onder werktijd wel werken!
top 40quote:Op woensdag 15 december 2010 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan top 40 en vind rock, metal en al dat soort spul geweldig
Fotooooooquote:Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef Stuart het volgende:
Is nooit voor niets. Even kijken of alles naar wens verloopt en goed staat. De moeite waardquote:Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben tijdens schooltijd naar de orthodontist geweestVoor niks, 20 seconden in de stoel, 'ga maar weer'
Je vergeet Queenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
top 40
Rock
Led Zeppelin, Eagles, The Doors, Nirvana, allemaal voor mijn tijd, maar zo prachtig!
ik ben vorig jaar 89 keer veroorloofd absent naar de ortho gegaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben tijdens schooltijd naar de orthodontist geweestVoor niks, 20 seconden in de stoel, 'ga maar weer'
Ik ga 2x per jaarquote:Op woensdag 15 december 2010 21:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik laat me natuurlijk niet door een vent knippen
Alleen vrouwen mogen aan mijn haar zitten
Ehm, nee want het zit nu waardeloos want ik ben moe en het zit voor geen meter meerquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
top 40
Rock
Led Zeppelin, Eagles, The Doors, Nirvana, allemaal voor mijn tijd, maar zo prachtig!
Vaak en veel?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:16 schreef Stuart het volgende:
Ik laat me natuurlijk niet door een vent knippen
Alleen vrouwen mogen aan mijn haar zitten
89 keerquote:Op woensdag 15 december 2010 21:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ben vorig jaar 89 keer veroorloofd absent naar de ortho gegaan.
je hoefde toen nog bij ons alleen een briefje met je ouders handtekening in te leveren, en je mocht gaan
en dan heb ik het alleen nog over de geoorloofde absenties.quote:
Hoe kan dat? Ik moet elke 5/6 weken en die ongein kost nog £44 ookquote:
Sorry, alleen borsthaar hier.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vaak en veel?
met je handen door mannen(HOOFD
)haar kroelen
ik ga ook maar 3 keer per jaar ofzoquote:Op woensdag 15 december 2010 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Ik moet elke 5/6 weken en die ongein kost nog £44 ook
TFM tochquote:Op woensdag 15 december 2010 21:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en dan heb ik het alleen nog over de geoorloofde absenties.
Wat vaak!quote:
Smoesjes!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:17 schreef Stuart het volgende:
Ehm, nee want het zit nu waardeloos want ik ben moe en het zit voor geen meter meer
Wat voor haar/kapsel heb je danquote:Op woensdag 15 december 2010 21:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ga ook maar 3 keer per jaar ofzo
Ik heb lang weelderig haar zoals Jan Vayne.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Ik moet elke 5/6 weken en die ongein kost nog £44 ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
moeten ze school maar niet zo saai maken, eigen schuldquote:
Enorme bos met krullen, afro-stijlquote:
Ook niet drie verdwaalde ofzo?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft gelukkig geen borsthaar
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb lang weelderig haar zoals Jan Vayne.van die reclameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Kijk, jij snapt hetquote:Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
moeten ze school maar niet zo saai maken, eigen schuld
Martquote:Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef DaMart het volgende:
* DaMart kijkt wel toe hoe de rest danst.
ben je onzeker over je lichaam jongenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef DaMart het volgende:
* DaMart kijkt wel toe hoe de rest danst.
Niets mis mee. handig bij het flossen!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft gelukkig geen borsthaar
En zo kun je nog wel meer bands noemen, Ik vind Super Tramp ook goed, net als The Cure, Talking Heads en Queen uiterraard.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
top 40
Rock
je hebt twee borsten?quote:
oeh, 139 keer ongeoorloofd absentquote:
Symquote:
Nee, ik kan gewoon niet dansenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ben je onzeker over je lichaam jongen
Hier nog een metalen hoofdjequote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En zo kun je nog wel meer bands noemen, Ik vind Super Tramp ook goed, net als The Cure, Talking Heads en Queen uiterraard.
Maar ik ben ook wel een metalen hoofdje.. Iron Maiden, Metallica, Sonata Arctica. .
Kan ik ookquote:Op woensdag 15 december 2010 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Moet je de cursus aapjes terug tennissen er ook gelijk bij geven.
Als iemand een aapje op je schouder zet, racket pakken en gelijk terug slaan dat beest
Nee, dat is helemaal lelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook niet drie verdwaalde ofzo?
Die kijkt bij mij altijd sip, zo van : hier is geen eer aan te behalenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef Symphonic het volgende:
ik heb nog een foto van mijn kapper, wacht ff, ff zoeken
Gast...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oeh, 139 keer ongeoorloofd absent
Er mag best wat haar op een man zitten hoorquote:
gevondenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die kijkt bij mij altijd sip, zo van : hier is geen eer aan te behalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Nou ja, ik ben blij dat ik het niet heb. Ben geen gorillaquote:Op woensdag 15 december 2010 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er mag best wat haar op een man zitten hoorAnders blijft het zo'n kippenborstje bij de meesten
![]()
Pics van je kapselquote:Op woensdag 15 december 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pheno, houd toch eens opquote:Op woensdag 15 december 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je liet je zeker door deze dame naar school brengen?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oeh, 139 keer ongeoorloofd absent
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gevondenOeh, is blauw je lievelingskleur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ik moest in totaal ±200 uur nablijven, maar bleef nooit na, dus werd het de hele tijd verdubbeld, had anders rond de 1000 uur gezeten, maar ben tot het einde van het jaar nooit nagebleven, en toen vervielen de urenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gast...![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?
En wat waren de gevolgen?
quote:
Jouw kapper is blauwquote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben blij dat ik het niet heb. Ben geen gorilla
Dat heeft iequote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pics van je kapselEven kijken of de kapper gelijk heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben blij dat ik het niet heb. Ben geen gorilla
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heeft iePinguinsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik heb een professionele kapperstondeuse, maar dit is zin broertje zeg maarquote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, is blauw je lievelingskleur?
Vroeger hield ik ook niet van borsthaar..quote:
[..]
Dat heeft ieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Ja, maar die zie ik nietquote:Op woensdag 15 december 2010 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een professionele kapperstondeuse, maar dit is zin broertje zeg maar
Sommige mensen hebben het op hun rug. Serieus zum kotsenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vroeger hield ik ook niet van borsthaar..
Maar nu wel![]()
*ping* einde van nutteloze informatie
Ga vooral doorquote:Op woensdag 15 december 2010 21:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vroeger hield ik ook niet van borsthaar..
Maar nu wel![]()
*ping* einde van nutteloze informatie
Ik zag laatst bij de Blokker waxinelichtjes in de vorm van pinguïns. Maar toen ik er afgelopen weekend was, waren ze er niet meerquote:
Kijk als een man het heeft is het nu eenmaal zoquote:Op woensdag 15 december 2010 21:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben het op hun rug. Serieus zum kotsen
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik moest in totaal ±200 uur nablijven, maar bleef nooit na, dus werd het de hele tijd verdubbeld, had anders rond de 1000 uur gezeten, maar ben tot het einde van het jaar nooit nagebleven, en toen vervielen de uren
Die heb ik!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zag laatst bij de Blokker waxinelichtjes in de vorm van pinguïns. Maar toen ik er afgelopen weekend was, waren ze er niet meer.
ik heb voorlopig nog een kale borstquote:
Ik zat vandaag al in een gesloten inrichting. En nu weet ik weer waarom die anderen er altijd zittenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pheno, houd toch eens opEr is niets met je haar of je hoofd
(behalve dat je mogelijk een beetje krankjorum bent, maar ja wie is dat niet?
)
Plaatje deed het niet, er kwam iets blauws.quote:
[..]
Dat heeft ieIk vind het wel meevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Mooiquote:Op woensdag 15 december 2010 21:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier nog een metalen hoofdje
ow deeplinkbeveiligingquote:Op woensdag 15 december 2010 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar die zie ik nietDoe maar eens shift refresh
quote:
Nouhou...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
maar daar valt wel eer aan te behalen en hoort gewoon bij jequote:Op woensdag 15 december 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zat vandaag al in een gesloten inrichting. En nu weet ik weer waarom die anderen er altijd zitten
Maar nee, mijn haar is niets. Of beter gezegd, non existent op veel plaatsen daarboven. Dus een tondeuse redt het
TFM, jij bent de baasquote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik moest in totaal ±200 uur nablijven, maar bleef nooit na, dus werd het de hele tijd verdubbeld, had anders rond de 1000 uur gezeten, maar ben tot het einde van het jaar nooit nagebleven, en toen vervielen de uren
natuurlijk lach ik je niet uitquote:Op woensdag 15 december 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
Symph, ik denk dat ik m'n verhaal af hebZal ik em je PMen?
Niet uitlachen he?
Mooi hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow deeplinkbeveiliging
[ afbeelding ]
Nog niet zo lang geleden kwijlde ik op jonge mannenquote:
Okee, PMquote:Op woensdag 15 december 2010 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
natuurlijk lach ik je niet uit
ik ga er morgen of vrijdag ook 1 schrijven
daar denken leraren anders overquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden kwijlde ik op jonge mannen
Maar nu niet meer
De oplossing is simpel!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:27 schreef Stuart het volgende:
Ik heb zin in een moorkop maar zonder zo'n smerig oud vruchtje erop
Stu is een man, kan het je echt iets schelen?quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Okee, PMEn ik wil die van jou ook wel proeflezen als je dat wilt
Dus zij heeft ze voor mijn neus weggekaapt.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:27 schreef Stuart het volgende:
Ik heb ze hier nog nooit gezien thoughquote:
Ja, en hoe moeten die mensen dat er af halen dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden kwijlde ik op jonge mannen
Maar nu niet meer
Ik ben geen aap!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stu is een man, kan het je echt iets schelen?
Nouhou!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus zij heeft ze voor mijn neus weggekaapt.
Nou ja, dan hoef ik me ook niet meer schuldig te voelen dat ik ze niet meteen voor je had meegenomen![]()
.
Dan heb je het ook wel over het volk der uiterstenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
daar denken leraren anders over
Ik kan er niet bij. En sterker nog, al haal je het weg, het komt net zo hard terug. Dat heb ik met mijn baardgroei ook: 's ochtends scheren, 's avonds is het eigenlijk weer nodigquote:Op woensdag 15 december 2010 21:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en hoe moeten die mensen dat er af halen dan?
Waxen?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, en hoe moeten die mensen dat er af halen dan?
En als je wel een aap was, dan was je een knappe aapquote:
Importeren straks!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ze hier nog nooit gezien though
Ja, ik ben daar heel goed in, dingen voor neuzen wegkapenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus zij heeft ze voor mijn neus weggekaapt.
Nou ja, dan hoef ik me ook niet meer schuldig te voelen dat ik ze niet meteen voor je had meegenomen![]()
.
Ik had je ze allemaal laten nakomen. Wat een slappe hap, die schoolleiding.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:23 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dus die banaan staat me wel goed?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waxen?
[..]
En als je wel een aap was, dan was je een knappe aap
Dan flikker je het vruchtje eraf?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:27 schreef Stuart het volgende:
ehh, iets van 40 totale absenties, 30 geoorloofd, terwijl ik geen slotjes meer heb mag ik toch naar de orthoquote:Op woensdag 15 december 2010 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan heb je het ook wel over het volk der uiterstenHoe gaat het dit jaar trouwens?
En dan ben jij niet degene die doet alsof haar neus bloedtquote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik ben daar heel goed in, dingen voor neuzen wegkapen![]()
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus die banaan staat me wel goed?
Nee, dat is meer iets voor haar manquote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan ben jij niet degene die doet alsof haar neus bloedt.
ik ook nietquote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb nog nooit een moorkop met vruchtje gezien, eigenlijk
Nee, ik kom daar rond en open voor uitquote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef DaMart het volgende:
En dan ben jij niet degene die doet alsof haar neus bloedt.
Ik wel, met een stukje ananasquote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, ik ken het, ik kan er ook niet bij. En mijn baard groeit ook belachelijk snel.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan er niet bij. En sterker nog, al haal je het weg, het komt net zo hard terug. Dat heb ik met mijn baardgroei ook: 's ochtends scheren, 's avonds is het eigenlijk weer nodig
Nee, een mandarijntjequote:
Ik haal alleen Bossche bollen bij Jan de Groot. Moorkoppenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
Dat zou bij ons op school dus nooit lukken, dat nablijven skippen enzo. Voor de ortho moeten wij trouwens een briefje dat je bij de ortho krijgt meenemen, zonder briefje mag je niet wegquote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ehh, iets van 40 totale absenties, 30 geoorloofd, terwijl ik geen slotjes meer heb mag ik toch naar de orthoen 20 ongeoorlofde = 40 uur nablijven = ongeveer 1,2 week lang.
maar na de vakantie vervallen die ook weer ivm het nieuw jaar
Wat hebben jullie mannen het toch zwaarquote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik ken het, ik kan er ook niet bij. En mijn baard groeit ook belachelijk snel.
Je mag mijn onderbetaalde tuinman worden!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ehh, iets van 40 totale absenties, 30 geoorloofd, terwijl ik geen slotjes meer heb mag ik toch naar de orthoen 20 ongeoorlofde = 40 uur nablijven = ongeveer 1,2 week lang.
maar na de vakantie vervallen die ook weer ivm het nieuw jaar
Dat is maar een week.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat hebben jullie mannen het toch zwaarIs maar goed dat jullie niet iedere maand een week bloeden
ik ga er natuurlijk nooit naar toe, maar ik zeg dat ik er naar toe ben en dan lever ik een hand-made handtekening van m'n ouders die ik zelf uit m'n kop geleerd heb in, lukt altijdquote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zou bij ons op school dus nooit lukken, dat nablijven skippen enzo. Voor de ortho moeten wij trouwens een briefje dat je bij de ortho krijgt meenemen, zonder briefje mag je niet wegMaar je bent dus klaar met je beugel en toch mag je naar de ortho?
Een week maar?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat hebben jullie mannen het toch zwaarIs maar goed dat jullie niet iedere maand een week bloeden
Nee, dan is de slagroom verneukt daardoorquote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan flikker je het vruchtje eraf?
Nee hoor, wij hebben er geen problemen mee, het zijn , as usual de vrouwen die er weer een probleem van maken.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan was het geen moorkopquote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
ik heb ambitie naar een carrière als vuilnismanquote:Op woensdag 15 december 2010 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je mag mijn onderbetaalde tuinman worden!
Ziet een leraar je in het dorp rondfietsen.... oooopsquote:Op woensdag 15 december 2010 21:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ga er natuurlijk nooit naar toe, maar ik zeg dat ik er naar toe ben en dan lever ik een hand-made handtekening van m'n ouders die ik zelf uit m'n kop geleerd heb in, lukt altijd
dan zou ik allang dood zijnquote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
Die ene keer dat ik spijbelde op de middelbare school voelde ik me zo schuldig dat ik er misselijk van werd
Dan schep je dat beetje er ook afquote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dan is de slagroom verneukt daardoor
Zou ik ook hebbenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
Die ene keer dat ik spijbelde op de middelbare school voelde ik me zo schuldig dat ik er misselijk van werd
Ik maak er geen probleem van, lees maar even terugquote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, wij hebben er geen problemen mee, het zijn , as usual de vrouwen die er weer een probleem van maken.
Dus je wilt een moorkop, zonder vruchtje, maar zonder vruchtje is het geen moorkop en met vruchtje kan je dat er wel afgooien, maar verpest het de slagroom en dus de hele moorkop-ervaring?quote:
School = Amersfoort, Dorp = Leusden, 7 Km fietsenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ziet een leraar je in het dorp rondfietsen.... oooops
Hmmmz, ja, halve bol slagroom wegquote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan schep je dat beetje er ook afZit nog genoeg room in
Ik heb 1 keer een tandartsbriefje vervalstquote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
Vieze blik vruchtjes die ze gebruikenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus je wilt een moorkop, zonder vruchtje, maar zonder vruchtje is het geen moorkop en met vruchtje kan je dat er wel afgooien, maar verpest het de slagroom en dus de hele moorkop-ervaring?
Mannen
Uitlachen?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan flikker je het vruchtje eraf?
times are changingquote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een tandartsbriefje vervalstEn daarna nooit meer
Moeilijk moeilijk moeilijk allemaalquote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, ja, halve bol slagroom weg
ach jaaaa, dan is een baan als putjesschepper altijd nog de beste optie, is het niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dan zou ik allang dood zijn
Doe niet zo gekquote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Uitlachen?
Het is verdorie hartstikke mooi dat verhaal![]()
Ja sorry, stad danquote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
School = Amersfoort, Dorp = Leusden, 7 Km fietsen
Ik hoefde nooit iets te vervalsenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een tandartsbriefje vervalstEn daarna nooit meer
Nee, Mac Donalds hamburger bakker ftwquote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach jaaaa, dan is een baan als putjesschepper altijd nog de beste optie, is het niet?
Rollatorquote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef TheFamousMan het volgende:
Maar, ik ga douchen!
tot strakz!
Hedendaags heet dat 'Gemeentelijk onderhouds medewerker' klinkt heel wat officiëler, niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach jaaaa, dan is een baan als putjesschepper altijd nog de beste optie, is het niet?
Hamburgersquote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, Mac Donalds hamburger bakker ftw
Ik wel en liegen dat ik ongesteld was tegen de gymleraarquote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hoefde nooit iets te vervalsen
Dus, beter opletten op schoolquote:
Tegen de gymleraar zei ik altijd dat ik het benauwd had als ik niet mee wilde doenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wel en liegen dat ik ongesteld was tegen de gymleraar
ooit geprobeerd in een les met een zwaar overspannen leraar, hij trapte er serieus bíjna in omdat hij met z'n hoofd op de tafel lag, die vent was echt zwaar depressief volgens mijquote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wel en liegen dat ik ongesteld was tegen de gymleraar
Sorry, zal het niet meer doenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:38 schreef RealZeus het volgende:
WTF!!! Mijn wekkerradio ging vanzelf aan. En nee, ik had geen wekker gezet.
Da's niet de eerste keer trouwens. Het gebeurt vaker.
Mandarijn is nog wel te doen, maar ananas...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vieze blik vruchtjes die ze gebruiken
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus, beter opletten op school
Esjequote:Op woensdag 15 december 2010 21:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Mandarijn is nog wel te doen, maar ananas...
Je hebt een slechte motoriek?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, ja, halve bol slagroom weg
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:38 schreef RealZeus het volgende:
WTF!!! Mijn wekkerradio ging vanzelf aan. En nee, ik had geen wekker gezet.
Da's niet de eerste keer trouwens. Het gebeurt vaker.
Een ongestelde jongen? Natuurlijkquote:Op woensdag 15 december 2010 21:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ooit geprobeerd in een les met een zwaar overspannen leraar, hij trapte er serieus bíjna in omdat hij met z'n hoofd op de tafel lag, die vent was echt zwaar depressief volgens mij
Nee, dat sap dringt door de slagroom en verzeurt/verneukt hetquote:
hij keek niet naar me, en ik zette een semi-hoog stemmetje opquote:Op woensdag 15 december 2010 21:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een ongestelde jongen? Natuurlijk
Wrijf het er niet inquote:
Hoe hard knijp je?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat sap dringt door de slagroom en verzeurt/verneukt het
Trouwens, volgens een lerares op de Pabo had ik indedaad een verstoorde motoriekquote:
Dude...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hij keek niet naar me, en ik zette een semi-hoog stemmetje op
Niet, maar dat 'lekt'. Je moet het zien als iets besmettelijksquote:
Ik ookquote:Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Trouwens, volgens een lerares op de Pabo had ik indedaad een verstoorde motoriek
niet echt, ik haat m'n gedragquote:Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dude...Je wordt steeds bazer
![]()
Sowieso geen ananas, of de combinatie niet?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Mandarijn is nog wel te doen, maar ananas...
Ik moet ook afvallen!quote:
Ja, maar jij bent nog maar een klein ventjequote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben ik echt de enige die moet aankomen?
Nee.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef TheFamousMan het volgende:
Ben ik echt de enige die moet aankomen?
Sowieso nietquote:Op woensdag 15 december 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sowieso geen ananas, of de combinatie niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |