jumpstylequote:Op woensdag 15 december 2010 21:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is een combi van het oude hiphop en gabberen met een vleugje jumpstijl.
eigenlijk ging ik bijna op m'n bek
Mijn haat is nu voor 80% terugquote:Op woensdag 15 december 2010 20:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Robbie Williams - Angels staat op vierMaar Smells Like Team Spirit weer op 3
En Coldplay - Clocks op één.
you are doing it WRONG!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Smells Like Team spirit, niet Teen Spirit
Oh dat nummer ken ik dan niet. Maar dat nummer van NIrvana heet wel degelijk TEEN spirit.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Smells Like Team spirit, niet Teen Spirit
dappere poging tot, zeg maarquote:Op woensdag 15 december 2010 21:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is een combi van het oude hiphop en gabberen met een vleugje jumpstijl.
eigenlijk ging ik bijna op m'n bek
Open nieuw deel knopquote:Op woensdag 15 december 2010 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch die "open nieuw deel" knop? Nummertje aanpassen en klaar is TS!
o god, ik had het juist weer door elkaar gehaaldquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dappere poging tot, zeg maar
Wel okay dank je. Hoe was jouw dagquote:
quote:
Ach maakt niet uit. Je was geeneens geboren toen het nummer in de hitlijsten stond en elke dag op MTV te zien was.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
o god, ik had het juist weer door elkaar gehaald
vroeger dacht ik altijd Smells Like Team spirit, maar het bleek Teen te zijn, en toen zat er in m'n hersens dat het net het omgekeerde was van wat ik dacht, en mijn hersens zijn niet zo snugger, dus maken ze er dat van
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dappere poging tot, zeg maar
volgens mijn dochters zag het het er heel cool uitquote:
maar ik heb 'm zo ongelooflijk vaak geluisterd dat ik het nou wel zou moeten wetenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit. Je was geeneens geboren toen het nummer in de hitlijsten stond en elke dag op MTV te zien was.
Druk man. Lekker hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay dank je. Hoe was jouw dag
Ik was er niet bijquote:Op woensdag 15 december 2010 21:03 schreef Panda72 het volgende:
Ik kan niet eens een paar uurtjes afwezig zijn en jullie lullen alweer 2 topics vol
Ja, maar schat..jij bent hun papa. En ze zijn nog klein. Dan lijkt alles wat je doet geweldigquote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef wel.o.k het volgende:
volgens mijn dochters zag het het er heel cool uit
Dat heb ik nooit geweten. Zal er eens op letten of ik als simpele user dat ook kanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |