Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik wou dat het waar wasquote:Op woensdag 15 december 2010 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan slapen, je komt er vanzelf overheen!
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij mag dan gewoon heel vaak komen logeren
Hoezo?quote:
* suikertaartje knowsquote:Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef wel.o.k het volgende:
* wel.o.k mompelt: you're doing it wrong
Dansplaatquote:Op woensdag 15 december 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
Op deze liedje kan ik de hele nacht wel dansen
Dans maarquote:Op woensdag 15 december 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
Op deze liedje kan ik de hele nacht wel dansen
IK luister regelmatig naar Veronica, maar deze nummers zouden geen van allen in mijn top 100. komen te staan. Voor COldplay zet ik zelfs een andere zender of de radio voor af.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Robbie Williams - Angels staat op vier![]()
Maar Smells Like Team Spirit weer op 3
En Coldplay - Clocks op één.
Toepasselijk, n'est-ce pas?quote:
Patent aanvragen!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:00 schreef wel.o.k het volgende:
had ik al verteld dat ik dit weekend een nieuwe dans heb uitgevonden?
ik noem hem swifper
Smells Like Team spirit, niet Teen Spiritquote:Op woensdag 15 december 2010 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK luister regelmatig naar Veronica, maar deze nummers zouden geen van allen in mijn top 100. komen te staan. Voor COldplay zet ik zelfs een andere zender of de radio voor af.
Hoewel Smells like teen spirit misschien wel.
Smells like teen spirit is way overrated...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK luister regelmatig naar Veronica, maar deze nummers zouden geen van allen in mijn top 100. komen te staan. Voor COldplay zet ik zelfs een andere zender of de radio voor af.
Hoewel Smells like teen spirit misschien wel.
Hoe gaat die dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:00 schreef wel.o.k het volgende:
had ik al verteld dat ik dit weekend een nieuwe dans heb uitgevonden?
ik noem hem swifper
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dans maar
Dit is nu die lekkere dansplaat
Sjans maar
Ook als je zeker helemaal geen kans maakt
Sjans maar en dans maar
Want dit is nu die lekkere dansplaat
Sjans maar en aohhh
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Smells Like Team spirit, niet Teen Spirit
Iedereen heeft toch die "open nieuw deel" knop? Nummertje aanpassen en klaar is TS!quote:
quote:
het is een combi van het oude hiphop en gabberen met een vleugje jumpstijl.quote:
Smells like teen spirit by Nirvanaquote:
jumpstylequote:Op woensdag 15 december 2010 21:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is een combi van het oude hiphop en gabberen met een vleugje jumpstijl.
eigenlijk ging ik bijna op m'n bek
Mijn haat is nu voor 80% terugquote:Op woensdag 15 december 2010 20:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Robbie Williams - Angels staat op vierMaar Smells Like Team Spirit weer op 3
En Coldplay - Clocks op één.
you are doing it WRONG!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oh dat nummer ken ik dan niet. Maar dat nummer van NIrvana heet wel degelijk TEEN spirit.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dappere poging tot, zeg maarquote:Op woensdag 15 december 2010 21:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is een combi van het oude hiphop en gabberen met een vleugje jumpstijl.
eigenlijk ging ik bijna op m'n bek
Open nieuw deel knopquote:Op woensdag 15 december 2010 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch die "open nieuw deel" knop? Nummertje aanpassen en klaar is TS!
o god, ik had het juist weer door elkaar gehaaldquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dappere poging tot, zeg maar
Wel okay dank je. Hoe was jouw dagquote:
quote:
Ach maakt niet uit. Je was geeneens geboren toen het nummer in de hitlijsten stond en elke dag op MTV te zien was.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
o god, ik had het juist weer door elkaar gehaald
vroeger dacht ik altijd Smells Like Team spirit, maar het bleek Teen te zijn, en toen zat er in m'n hersens dat het net het omgekeerde was van wat ik dacht, en mijn hersens zijn niet zo snugger, dus maken ze er dat van
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dappere poging tot, zeg maar
volgens mijn dochters zag het het er heel cool uitquote:
maar ik heb 'm zo ongelooflijk vaak geluisterd dat ik het nou wel zou moeten wetenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ach maakt niet uit. Je was geeneens geboren toen het nummer in de hitlijsten stond en elke dag op MTV te zien was.
Druk man. Lekker hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay dank je. Hoe was jouw dag
Ik was er niet bijquote:Op woensdag 15 december 2010 21:03 schreef Panda72 het volgende:
Ik kan niet eens een paar uurtjes afwezig zijn en jullie lullen alweer 2 topics vol
Ja, maar schat..jij bent hun papa. En ze zijn nog klein. Dan lijkt alles wat je doet geweldigquote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef wel.o.k het volgende:
volgens mijn dochters zag het het er heel cool uit
Dat heb ik nooit geweten. Zal er eens op letten of ik als simpele user dat ook kanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |