Jij geeft geld aan vrouwen die je aftrekken?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
* wel.o.k mompelt iets over vrouwen en hand
En ik dan?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, als we getrouwd zijn is dat schip ook van jou hoor
steno?quote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef Pheno het volgende:
hehe, altijd apart: een uur interview met een japanner en tolk, dus de helft kun je skippen
En dan nog ben je ruim uur aan het typen. Ik moet toch eens steno leren
Jouw straatnaamquote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij geeft geld aan vrouwen die je aftrekken?
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn opa.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
steno?
da's al ruim 30 jaar dood toch?
Gentlemanquote:
He, stalk me nietquote:
Liefquote:Op woensdag 15 december 2010 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Pffff...kusje op je drukke moe
Ja, alleen heb ik iets te vaak gehoord en heeft GNR wel mooiere nummers gemaakt. Youtube maar eens op Estranged als je het nog niet kent.quote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een ge-wel-dig nummer is dit tochZo mooi
![]()
![]()
![]()
*doet gordijn weer open.quote:
Jij mag dan gewoon heel vaak komen logerenquote:
Dan is mijn haat voor Veronica nu spontaan wegquote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die staat op twee in de veronica top 1000
Hai vermoeide Stuquote:
* wel.o.k mompelt: you're doing it wrongquote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje mompelt iets over bijna scheiding en gescheiden wonen voor heul lang
neuquote:Op woensdag 15 december 2010 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang er van die achterlijke DJ's zitten die zichzelf erg graag horen lachen luister ik er toch niet naarquote:Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan is mijn haat voor Veronica nu spontaan weg
Good evening Peterquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan is mijn haat voor Veronica nu spontaan weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |