hoe de Fok! kwam je op dat verband?quote:
Boahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 15 december 2010 21:13 schreef Stuart het volgende:
Het is de Kerst periode kinders. Vrede op aarde
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of je laat hem een vuurpijl inslikken: [ afbeelding ]
dit is de orale benadering, wel kunnen natuurlijk ook voor de anale benadring gaanquote:
Ik heb een hekel aan top 40 en vind rock, metal en al dat soort spul geweldigquote:
Als je een lawinepijl met aangestoken lont ;ijpt heb je geen verband meer nodig hoorquote:Op woensdag 15 december 2010 21:13 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hoe de Fok! kwam je op dat verband?
blijkbaar jaquote:Op woensdag 15 december 2010 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja godver, heb jij dat ook dat al je collega's die cursus gevolgd hebben, behalve jij?
Nou ik heb de cursus stiekem opgezocht op internet, en ik raak aardig bedreven in het teruggooien
lotgenootquote:Op woensdag 15 december 2010 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
het lukt me ook niet. En dan ben ik nog zo'n lul die het netjes wil achterlaten als ie weg gaat. Ik lijk wel gek
Die kapper balen, moet hij onder werktijd wel werken!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef Stuart het volgende:
Vandaag tijdens werktijd naar de kapper geweest
Ik ben tijdens schooltijd naar de orthodontist geweestquote:Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef Stuart het volgende:
Ik laat me natuurlijk niet door een vent knippenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die kapper balen, moet hij onder werktijd wel werken!
top 40quote:Op woensdag 15 december 2010 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan top 40 en vind rock, metal en al dat soort spul geweldig
Fotooooooquote:Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef Stuart het volgende:
Is nooit voor niets. Even kijken of alles naar wens verloopt en goed staat. De moeite waardquote:Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben tijdens schooltijd naar de orthodontist geweestVoor niks, 20 seconden in de stoel, 'ga maar weer'
Je vergeet Queenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
top 40
Rock
Led Zeppelin, Eagles, The Doors, Nirvana, allemaal voor mijn tijd, maar zo prachtig!
ik ben vorig jaar 89 keer veroorloofd absent naar de ortho gegaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben tijdens schooltijd naar de orthodontist geweestVoor niks, 20 seconden in de stoel, 'ga maar weer'
Ik ga 2x per jaarquote:Op woensdag 15 december 2010 21:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik laat me natuurlijk niet door een vent knippen
Alleen vrouwen mogen aan mijn haar zitten
Ehm, nee want het zit nu waardeloos want ik ben moe en het zit voor geen meter meerquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
top 40
Rock
Led Zeppelin, Eagles, The Doors, Nirvana, allemaal voor mijn tijd, maar zo prachtig!
Vaak en veel?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:16 schreef Stuart het volgende:
Ik laat me natuurlijk niet door een vent knippen
Alleen vrouwen mogen aan mijn haar zitten
89 keerquote:Op woensdag 15 december 2010 21:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ben vorig jaar 89 keer veroorloofd absent naar de ortho gegaan.
je hoefde toen nog bij ons alleen een briefje met je ouders handtekening in te leveren, en je mocht gaan
en dan heb ik het alleen nog over de geoorloofde absenties.quote:
Hoe kan dat? Ik moet elke 5/6 weken en die ongein kost nog £44 ookquote:
Sorry, alleen borsthaar hier.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vaak en veel?
met je handen door mannen(HOOFD
)haar kroelen
ik ga ook maar 3 keer per jaar ofzoquote:Op woensdag 15 december 2010 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Ik moet elke 5/6 weken en die ongein kost nog £44 ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |