nou is alles wat jij doet ook gewoon geweldig natuurlijkquote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
weer een illusie armer, chocolade letter is ook al op
Lekkerquote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Du pain..du vin...du Boursin
hou op, straks komt die kloon weer aanwandelenquote:
Sorryquote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef Symphonic het volgende:
Weer een vuurwerkbom, de ramen staan te trillen.
Ik hoop echt dat die gast een keer zijn armpjes verliest
quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Ooooooh Fransie, waar ben je?
[..]
hou op, straks komt die kloon weer aanwandelen
Jeujquote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef Stuart het volgende:
Morgen mijn laatste werkdag van het jaar
Doenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga een cursus FLOS volgen![]()
FLikker Over de Schutting
ik weet dat het werkt maar momenteel sta ik aan de verkeerde kant van de schutting
Ik kijk Matildaquote:
Ja godver, heb jij dat ook dat al je collega's die cursus gevolgd hebben, behalve jij?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef wel.o.k het volgende:
ik weet dat het werkt maar momenteel sta ik aan de verkeerde kant van de schutting
het lukt me ook niet. En dan ben ik nog zo'n lul die het netjes wil achterlaten als ie weg gaat. Ik lijk wel gekquote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef wel.o.k het volgende:
Kan ik je geven, wanneer kun je?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef wel.o.k het volgende:
Roald Dahlquote:Op woensdag 15 december 2010 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kijk Matilda![]()
En fok zo af en toe
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:10 schreef RockNijntje het volgende:
Volgens mij is mijn muzieksmaak in een verkeerd lichaam geboren
Of je laat hem een vuurpijl inslikken:quote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef Symphonic het volgende:
Weer een vuurwerkbom, de ramen staan te trillen.
Ik hoop echt dat die gast een keer zijn armpjes verliest
Of een lawinepijl pijpen!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of je laat hem een vuurpijl inslikken: [ afbeelding ]
Moet je de cursus aapjes terug tennissen er ook gelijk bij geven.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kan ik je geven, wanneer kun je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |