Wat hebben jullie mannen het toch zwaarquote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, ik ken het, ik kan er ook niet bij. En mijn baard groeit ook belachelijk snel.
Je mag mijn onderbetaalde tuinman worden!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ehh, iets van 40 totale absenties, 30 geoorloofd, terwijl ik geen slotjes meer heb mag ik toch naar de orthoen 20 ongeoorlofde = 40 uur nablijven = ongeveer 1,2 week lang.
maar na de vakantie vervallen die ook weer ivm het nieuw jaar
Dat is maar een week.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat hebben jullie mannen het toch zwaarIs maar goed dat jullie niet iedere maand een week bloeden
ik ga er natuurlijk nooit naar toe, maar ik zeg dat ik er naar toe ben en dan lever ik een hand-made handtekening van m'n ouders die ik zelf uit m'n kop geleerd heb in, lukt altijdquote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zou bij ons op school dus nooit lukken, dat nablijven skippen enzo. Voor de ortho moeten wij trouwens een briefje dat je bij de ortho krijgt meenemen, zonder briefje mag je niet wegMaar je bent dus klaar met je beugel en toch mag je naar de ortho?
Een week maar?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat hebben jullie mannen het toch zwaarIs maar goed dat jullie niet iedere maand een week bloeden
Nee, dan is de slagroom verneukt daardoorquote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan flikker je het vruchtje eraf?
Nee hoor, wij hebben er geen problemen mee, het zijn , as usual de vrouwen die er weer een probleem van maken.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan was het geen moorkopquote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb nog nooit een moorkop met vruchtje gezien, eigenlijk
ik heb ambitie naar een carrière als vuilnismanquote:Op woensdag 15 december 2010 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je mag mijn onderbetaalde tuinman worden!
Ziet een leraar je in het dorp rondfietsen.... oooopsquote:Op woensdag 15 december 2010 21:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ga er natuurlijk nooit naar toe, maar ik zeg dat ik er naar toe ben en dan lever ik een hand-made handtekening van m'n ouders die ik zelf uit m'n kop geleerd heb in, lukt altijd
dan zou ik allang dood zijnquote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
Die ene keer dat ik spijbelde op de middelbare school voelde ik me zo schuldig dat ik er misselijk van werd
Dan schep je dat beetje er ook afquote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dan is de slagroom verneukt daardoor
Zou ik ook hebbenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
Die ene keer dat ik spijbelde op de middelbare school voelde ik me zo schuldig dat ik er misselijk van werd
Ik maak er geen probleem van, lees maar even terugquote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, wij hebben er geen problemen mee, het zijn , as usual de vrouwen die er weer een probleem van maken.
Dus je wilt een moorkop, zonder vruchtje, maar zonder vruchtje is het geen moorkop en met vruchtje kan je dat er wel afgooien, maar verpest het de slagroom en dus de hele moorkop-ervaring?quote:
School = Amersfoort, Dorp = Leusden, 7 Km fietsenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ziet een leraar je in het dorp rondfietsen.... oooops
Hmmmz, ja, halve bol slagroom wegquote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan schep je dat beetje er ook afZit nog genoeg room in
Ik heb 1 keer een tandartsbriefje vervalstquote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
Vieze blik vruchtjes die ze gebruikenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus je wilt een moorkop, zonder vruchtje, maar zonder vruchtje is het geen moorkop en met vruchtje kan je dat er wel afgooien, maar verpest het de slagroom en dus de hele moorkop-ervaring?
Mannen
Uitlachen?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan flikker je het vruchtje eraf?
times are changingquote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een tandartsbriefje vervalstEn daarna nooit meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |