TFM tochquote:Op woensdag 15 december 2010 21:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
en dan heb ik het alleen nog over de geoorloofde absenties.
Wat vaak!quote:
Smoesjes!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:17 schreef Stuart het volgende:
Ehm, nee want het zit nu waardeloos want ik ben moe en het zit voor geen meter meer
Wat voor haar/kapsel heb je danquote:Op woensdag 15 december 2010 21:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ga ook maar 3 keer per jaar ofzo
Ik heb lang weelderig haar zoals Jan Vayne.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Ik moet elke 5/6 weken en die ongein kost nog £44 ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
moeten ze school maar niet zo saai maken, eigen schuldquote:
Enorme bos met krullen, afro-stijlquote:
Ook niet drie verdwaalde ofzo?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft gelukkig geen borsthaar
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb lang weelderig haar zoals Jan Vayne.van die reclameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Kijk, jij snapt hetquote:Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
moeten ze school maar niet zo saai maken, eigen schuld
Martquote:Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef DaMart het volgende:
* DaMart kijkt wel toe hoe de rest danst.
ben je onzeker over je lichaam jongenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef DaMart het volgende:
* DaMart kijkt wel toe hoe de rest danst.
Niets mis mee. handig bij het flossen!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft gelukkig geen borsthaar
En zo kun je nog wel meer bands noemen, Ik vind Super Tramp ook goed, net als The Cure, Talking Heads en Queen uiterraard.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
top 40
Rock
Led Zeppelin, Eagles, The Doors, Nirvana, allemaal voor mijn tijd, maar zo prachtig!
je hebt twee borsten?quote:
oeh, 139 keer ongeoorloofd absentquote:
Symquote:
Nee, ik kan gewoon niet dansenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ben je onzeker over je lichaam jongen
Hier nog een metalen hoofdjequote:Op woensdag 15 december 2010 21:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En zo kun je nog wel meer bands noemen, Ik vind Super Tramp ook goed, net als The Cure, Talking Heads en Queen uiterraard.
Maar ik ben ook wel een metalen hoofdje.. Iron Maiden, Metallica, Sonata Arctica. .
Kan ik ookquote:Op woensdag 15 december 2010 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Moet je de cursus aapjes terug tennissen er ook gelijk bij geven.
Als iemand een aapje op je schouder zet, racket pakken en gelijk terug slaan dat beest
Nee, dat is helemaal lelijkquote:Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook niet drie verdwaalde ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |