abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89957897
In Australië heeft een 24-jarige vrouw een celstraf van tien maanden gekregen omdat ze seks had met een jongen van veertien. In plaats van de jongen naar school te brengen, dook ze tot tweemaal toe met hem tussen de lakens.

Kimberley Gale uit Melbourne leerde de knaap kennen in de rugbyclub waarvan ze de manager is. De vrouw nam in de kleedkamer ook de massage van de spelers voor haar rekening. De twee raakten bevriend nadat ze samen een Facebookpagina voor de club hadden gemaakt.

Tussenstop
In maart van dit jaar bracht Gale de jongen naar school. Onderweg bekende de vrouw dat ze de knaap 'hot' vond en begon ze over zijn been te wrijven. In plaats van naar de school te rijden, stopte de vrouw bij haar thuis en dook ze met haar jonge vriendje de koffer in. Dit scenario speelde zich minstens tweemaal af tussen maart en juni.

Nota's in agenda
De jongen kreeg telkens een nota in zijn agenda met de melding dat hij de laat op school was gearriveerd. Dit wekte de argwaan van de moeder van de jongen. Zij vroeg Gale waarom ze te laat waren op school. Die wijtte dat aan de files. De vrouw viel echter door de mand toen ze werd ondervraagd door de politie. Ze bekende haar seksuele escapades met de veertienjarige.

De vrouw werd gearresteerd voor de seksuele aanranding van een minderjarige. De rechter veroordeelde haar tot 10 maanden effectief en 16 maanden voorwaardelijk.

Bron: HLN

Gelukkig zijn er ook nog vrouwelijke pedos... Bofkont die jongen.. Als hij het echt niet gewild had was zijn pikkie niet hard geworden...

[ Bericht 2% gewijzigd door WhateverWhatever op 15-12-2010 14:37:27 ]
pi_89958080
Nice
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_89958167
Tja

pi_89958288
Nice.. !!
pi_89958334
edit: te laat ;)
pi_89958354
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 14:41 schreef Dalliance het volgende:
[ afbeelding ]

Nou joepie...
Ach ja als ik 14 was... :P
pi_89958425
Matig, maar als 14 jarige lijkt me een geile ervaren twintiger niet verkeerd.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_89958532
quote:
Gelukkig zijn er ook nog vrouwelijke pedos... Bofkont die jongen.. Als hij het echt niet gewild had was zijn pikkie niet hard geworden...
Vervang dat voor 'Als ze het echt niet gewild had was haar kutje niet nat geworden' en die beredenering is nog krommer dan hij al was.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  woensdag 15 december 2010 @ 15:05:15 #9
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_89959313
Ik zou het doen, gratis puntang zonder ergens aan vast te zitten. Zo heel verschirkkelijk is ze nou ook weer niet :')
To doom or not to doom
  Moderator woensdag 15 december 2010 @ 15:11:39 #10
42184 crew  DaMart
pi_89959557
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 14:30 schreef WhateverWhatever het volgende:

Nota's in agenda
De jongen kreeg telkens een nota in zijn agenda
Ze gaf hem een rekening mee?
  woensdag 15 december 2010 @ 15:27:09 #11
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_89960113
Ontknaapingsservice?
  woensdag 15 december 2010 @ 15:27:25 #12
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_89960125
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:11 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dubieus ja..
pi_89960406
quote:
10s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:11 schreef DaMart het volgende:

[..]

Geen nota, maar notitie bedoelen ze, moet dan trouwens mededeling staan:
een nota in zijn agenda met de melding dat hij de laat op school was gearriveerd
pi_89960681
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:05 schreef A-mineur het volgende:
Ik zou het doen, gratis puntang zonder ergens aan vast te zitten. Zo heel verschirkkelijk is ze nou ook weer niet :')
Inderdaad, ik heb wel ergere genaaid. :')
  woensdag 15 december 2010 @ 16:41:12 #15
315847 mac_this
Ja, het overkomt iedereen wel!
pi_89963305
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 14:30 schreef WhateverWhatever het volgende:
In Australië heeft een 24-jarige vrouw een celstraf van tien maanden gekregen omdat ze seks had met een jongen van veertien. In plaats van de jongen naar school te brengen, dook ze tot tweemaal toe met hem tussen de lakens.

Kimberley Gale uit Melbourne leerde de knaap kennen in de rugbyclub waarvan ze de manager is. De vrouw nam in de kleedkamer ook de massage van de spelers voor haar rekening. De twee raakten bevriend nadat ze samen een Facebookpagina voor de club hadden gemaakt.

Tussenstop
In maart van dit jaar bracht Gale de jongen naar school. Onderweg bekende de vrouw dat ze de knaap 'hot' vond en begon ze over zijn been te wrijven. In plaats van naar de school te rijden, stopte de vrouw bij haar thuis en dook ze met haar jonge vriendje de koffer in. Dit scenario speelde zich minstens tweemaal af tussen maart en juni.

Nota's in agenda
De jongen kreeg telkens een nota in zijn agenda met de melding dat hij de laat op school was gearriveerd. Dit wekte de argwaan van de moeder van de jongen. Zij vroeg Gale waarom ze te laat waren op school. Die wijtte dat aan de files. De vrouw viel echter door de mand toen ze werd ondervraagd door de politie. Ze bekende haar seksuele escapades met de veertienjarige.

De vrouw werd gearresteerd voor de seksuele aanranding van een minderjarige. De rechter veroordeelde haar tot 10 maanden effectief en 16 maanden voorwaardelijk.

Bron: HLN

Als hij niet had gewild, had het ook andersk unnen zijn, en een anaalridder bij 'm kunnen spelen hoor!
weetjewel! GOOR!
pi_89964946
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:41 schreef mac_this het volgende:

[..]

Als hij niet had gewild, had het ook andersk unnen zijn, en een anaalridder bij 'm kunnen spelen hoor!
weetjewel! GOOR!
Ja, ok op die manier, nog niet zo bekeken, dan is het wel verkrachting en niet zo fijn...
pi_89966160
Lullig voor dr. Zij zit in de gevangenis terwijl die jongen waarschijnlijk de held is op zijn school! :D
pi_89966417
Ik weet niet goed waarom, maar ik blijf me telkens weer verbazen als ik zie hoe mensen reageren op vrouwelijke pedo's. Van mannelijke pedo's moeten we vooral de ballen afhakken, ze levenslang opsluiten en in hun kont laten nemen en ze nog een nekschot toe geven. In het geval van een vrouw is het echter leuk voor die jongen. :')
pi_89966514
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:57 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Ik weet niet goed waarom, maar ik blijf me telkens weer verbazen als ik zie hoe mensen reageren op vrouwelijke pedo's. Van mannelijke pedo's moeten we vooral de ballen afhakken, ze levenslang opsluiten en in hun kont laten nemen en ze nog een nekschot toe geven. In het geval van een vrouw is het echter leuk voor die jongen. :')
Omdat een man nou eenmaal een man is en ik geloof niet dat hij het zo erg vond.
  woensdag 15 december 2010 @ 18:00:24 #20
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89966552
Maar de jongen ging dus naar school. ^O^
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_89966751
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:59 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Omdat een man nou eenmaal een man is en ik geloof niet dat hij het zo erg vond.
Dat zal best, maar een 14-jarig meisje hoeft seks met een 24-jarige ook niet per se erg te vinden. Het gaat er dan ook niet om wat de minderjarige er van vindt, maar dat de meerderjarige misbruik maakt van de kwetsbaarheid van die minderjarige.
  woensdag 15 december 2010 @ 18:11:01 #22
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_89966925
Zou deze "smoes" ook gelooft zijn op school...? :')
pi_89966942
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:20 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Ja, ok op die manier, nog niet zo bekeken, dan is het wel verkrachting en niet zo fijn...
Ownee, dan niet.
Schei toch uit man. Een 14-jarige jongen kan net zo misbruikt worden als een 14-jarig meisje. Ook als er geen objecten in zijn anus worden geduwd.
Kerel, je hebt in dit topic prima bewezen een niet-nadenkende postpuberale drol te zijn. Gefeliciteerd ^O^

Edit: Plus wat RH zegt. Er is gewoon sprake van een machtsverschil waardoor de vrouw in kwestie sowieso fout zat.
Extremistisch gematigd.
pi_89967355
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:05 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Dat zal best, maar een 14-jarig meisje hoeft seks met een 24-jarige ook niet per se erg te vinden. Het gaat er dan ook niet om wat de minderjarige er van vindt, maar dat de meerderjarige misbruik maakt van de kwetsbaarheid van die minderjarige.
Tja, jongens zitten vandaag de dag geloof ik al op hun 12e in de pubertijd, stel dat er zich dan een mooie meid van 24 aandient. (terwijl hij intussen 14 is). Wat doe je dan? Ik zie het probleem niet echt. Kan me moeilijk voorstellen dat hij er psychische schade door op loopt. En de ene jongen is er nu eenmaal sneller bij dan de andere. Volgens mij is dit gexperimenteer tussen verschillende leeftijden van alle tijden en komt het nu alleen maar veel in het nieuws (ik heb het natuurlijk niet over extreme pedozaken)
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  woensdag 15 december 2010 @ 18:26:22 #25
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89967439
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:23 schreef Samson het volgende:

[..]

Tja, jongens zitten vandaag de dag geloof ik al op hun 12e in de pubertijd, stel dat er zich dan een mooie meid van 24 aandient. (terwijl hij intussen 14 is). Wat doe je dan? Ik zie het probleem niet echt.
Het probleem is dat het illegaal is omdat bange huismamma's willen bepalen dat hun kinderen pas na een 30 jarig huwelijk ontmaagdt worden en omdat populistische politici hun stemmen krijgen door onzinnige beloften te doen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')