Ik ben niet genoeg bezig met fok! denk ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:56 schreef female81 het volgende:
Zat je er al op te wachten?
(Je had zoiets ook zelf kunnen openen, eigenlijk heb ik zelf zitten wachten tot iemand dat zou doen. Maar dat gebeurde niet.)
Grappig, ik ervaar die plaat juist als heel gevariëerd. Een van de redenen waarom dat nummer hier al een jaar of vijf (sinds ik het op een of andere internetzender ontdekte) om de haverklap opgezet wordt, naast de nogal opvallende geluidjes.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:33 schreef ranja het volgende:
Ha, ik had dit topic nog gemist.
De eerste, Sun Electric: bagger. Begint wel redelijk maar als er wat - al dan niet electronische - blazers inkomen en zeker vanaf 1.30 die piano dan ben ik snel kaar, en als je dan weet dat-ie nog 5 minuten duurt... nee dus.
Geweldig. Waar staat die op? Niet op Bubblegum, die heb ik.quote:Op zaterdag 18 december 2010 13:00 schreef wallofdolls het volgende:
Ben altijd al benieuwd geweest wat mensen hier nou van vinden..
ik ben jazzliefhebber maar dit vind ik niet. Beetje zenuwachtige jazz met niet echt een hoogtepunt in het nummer...quote:Op maandag 20 december 2010 05:07 schreef female81 het volgende:
Volgende: Een stukje jazz uit 1966, afgelopen zomer ontdekt en sindsdien heeft het me niet meer losgelaten. Vooral een aanrader voor mensen die net als ik een zwak hebben voor 'psychedelisch' (zie ook de plaat in de OP).
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
Vanwege haar uitstraling krijgt ze een pareltje van mequote:Op dinsdag 21 december 2010 15:53 schreef ranja het volgende:
Jazz is niet mijn ding en dat laatste nummer bwijst dat nog maar eens.
Daarom een nieuwe. Izia, een franse dame met veel energie die in het engels zingt. Het nummer is van 2009, de youtube van een tv optreden in 2010.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Ik vind dat serieus erg mooie nummers. Dat metallica nummer vind ik een gedurfde stap voor een trash metal band om een nummer te maken met een hurdy gurdy erin. En dat industrial nummer heeft de weg vrijgebaand voor een hardere variant van electronische muziek en improvisatie in die electronische muziek, weg van de beschaafde krautrock maar naar een meer confronterende boodschap. Zonder throbbing gristle zou de hele IDM scene van tegenwoordig er heel anders uitzien.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:40 schreef Norrage het volgende:
En voor dat metallica en dat industrial nummer ga ik uberhaupt niet stemmen...gaan we hier alleen maar troep posten om te kijken wat men er voor mooie negatieve teksten over kunnen verzinnen?
I want disciplinequote:Op woensdag 29 december 2010 10:43 schreef Norrage het volgende:
.heb nu dat industrial nummer in me hoofd)
Ik vind het een erg mooi nummer, leuke orchestratie, trompet aan het einde was een verassing en de samenzang is geweldig. (die zangeres doet me een beetje denken aan Jennifer Charles van o.a. elysian fields)quote:Op woensdag 29 december 2010 10:43 schreef Norrage het volgende:
Het is al weer 2 dagen geleden dus ik zet er ook even eentje neer omdat ik erg benieuwd ben naar meningen van mensen over dit nummer, omdat niemand het echt schijnt te kennen (en niemand in mijn topic over hem post)
(en omdat ik dit tenminste nog muziek kan noemen...heb nu dat industrial nummer in me hoofd
)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Absoluut niet. Ik kan je verzekeren dat ik het melodietje van het redelijk verguisde nummer in de OP al bijna achterstevoren kan fluiten, na jarenlang zowat dood draaien.quote:Op woensdag 29 december 2010 10:40 schreef Norrage het volgende:
En voor dat metallica en dat industrial nummer ga ik uberhaupt niet stemmen...gaan we hier alleen maar troep posten om te kijken wat men er voor mooie negatieve teksten over kunnen verzinnen?
haha dan kan je bijna alle cds van na 1995 wegstrepenquote:Op woensdag 29 december 2010 11:27 schreef female81 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik kan je verzekeren dat ik het melodietje van het redelijk verguisde nummer in de OP al bijna achterstevoren kan fluiten, na jarenlang zowat dood draaien.
Maar je moet wel tegen zulke muziek kunnen, en dance is op Fok! een redelijk groot probleem. "Muziek gemaakt op de computer is geen muziek, bla bla bla."
Heb het nummer nog niet geluisterd maar bij green velvet denk ik altijd gelijk Lala landquote:Op woensdag 29 december 2010 11:27 schreef female81 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik kan je verzekeren dat ik het melodietje van het redelijk verguisde nummer in de OP al bijna achterstevoren kan fluiten, na jarenlang zowat dood draaien.
Ik denk dat 'ie in een persoonlijke top 100 aller tijden wel bij de bovenste 30 zou staan.
Maar je moet wel tegen zulke muziek kunnen, en dance is op Fok! een redelijk groot probleem. "Muziek gemaakt op de computer is geen muziek, bla bla bla."
Het valt ook wel mee merk ik nu, maar ik luisterde eventjes op rij dat industrial en dat metallica nummer, dat deed iets met mequote:Op woensdag 29 december 2010 11:27 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie in een persoonlijke top 100 aller tijden wel bij de bovenste 30 zou staan.
Laat je smaak dan het werk doen daarvoor zijn deze topics zeg er wat over als je het niks vind bagger die hapquote:Op woensdag 29 december 2010 11:33 schreef female81 het volgende:
Ook een prima nummer, hoor.
Ik zou graag een oordeel vellen over de andere nummers, maar ze vallen nogal ver buiten 'mijn' genres. Ik heb er totaal geen verstand van. Terwijl m'n smaak eigenlijk vrij breed is.
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:40 schreef female81 het volgende:
Ja, de vage-geluidjes-liefhebster spreekt weer.
Dat wel.quote:
quote:Op donderdag 6 januari 2011 18:24 schreef ranja het volgende:
Tja ze hebben vast betere nummers; ik heb ze ook met 4 nummers in m'n lastfm staan al weet ik niet meer of ik die beter vond dan dit. In elk geval gaat zo'n ballad me niet nieuwsgierig maken naar andere muziek van de band. De muziek is niet zo boeiend en de stem, mwah. Ik denk dat iemand als Amy Lee hier een spannender versie van had kunnen maken. Die heeft ook vaak de muziek niet mee trouwens, ben bepaald geen Evanescence fan.
Ik vind juist die stem echt geniaal. Heel veel karakter en het duwt het nummer tot een hoger niveau.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:14 schreef female81 het volgende:
Best wel prettig in het gehoor liggende gitaren en drums. Lekker naturel opgenomen, zit veel 'openheid' in. Dat dunne stemmetje dat overheen klinkt, mwoah...
Nu je het er trouwens over hebt. Dat had ik vroeger altijd met een vriend van mij. HEt ironische was dat we van precies dezelfde muziek hielden, maar toch altijd een soort van harde meningsverschillen hadden over bepaalde nuances. Ik was daarbij altijd heel fanatiek en veroordelend en hij juist heel terughoudend en wars van elk oordeel. Dat leverde fraaie stukjes discussie op het scherpst van de snede op, tussen mensen die het gewoon met elkaar eens warenquote:Op donderdag 6 januari 2011 04:33 schreef female81 het volgende:
Haha, zet ons in één ruimte met een computer die op YouTube of Spotify 'afgestemd' staat, en we vechten elkaar volgens mij binnen een paar minuten de ruimte uit.
(Dat vermoedde ik al, maar nu al helemaal.)
En ja, ik ken de dooddoener 'smaken verschillen' heus wel, en het is ook gewoon wáár.
je meent'tquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:08 schreef wallofdolls het volgende:
Ik was daarbij altijd heel fanatiek en veroordelend
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:17 schreef belsen het volgende:
Nee, de Kift is mij teveel verantwoorde linkse hobby.
Dat ik zoiets zeg...
Ik vind de versie van Patrick Street dan veel beter!quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:04 schreef OVchipkaart het volgende:
maar wat vinden jullie van
pinguin cafe orchestra
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Als het bekent in de oren klinkt het wordt heel veel gebruikt voor tv programma's e.d.
Ik heb penguin café orchestra leren kennen toen ik veel yann tiersen luisterde, ik weet verder weinig van de 'band'. De versie van Patrick street ken ik ook niet, zal eens luisteren.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:24 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Ik vind de versie van Patrick Street dan veel beter!
Vandaar dat ik ook Roflie gepost heb, die wou ik eigenlijk doen maarja youtube is niet compleet.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:26 schreef Grobbel het volgende:
Als is dit nummer nu niet meteen een goede introductie...
Ik denk het niet, ik denk dat ik dan gewoon in slaap val. Maar jij mag het mooi vinden hoor, zou wel erg zijn als dat niet zo was.quote:Op donderdag 6 januari 2011 04:33 schreef female81 het volgende:
Haha, zet ons in één ruimte met een computer die op YouTube of Spotify 'afgestemd' staat, en we vechten elkaar volgens mij binnen een paar minuten de ruimte uit.
(Dat vermoedde ik al, maar nu al helemaal.)
En ja, ik ken de dooddoener 'smaken verschillen' heus wel, en het is ook gewoon wáár.
Doet hap. Voor die paar plaatjes die heb gebaggerd? Weet je hoeveel plaatjes er in de wereld zijn?quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:51 schreef wallofdolls het volgende:
Onzin, smaak is maakbaar en een slecht excuus voor mensen die niet de moeite willen doen naar iets te luisteren wat vreemd voor ze is.
Daar kan ik mn aandacht niet bijhouden. Veel tekst, maar niet boeiend genoeg verteld om je in de boodschap/het verhaal te trekken. Bagger.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:20 schreef female81 het volgende:
Volgende. Tijd voor wat hiphop, tot nu toe een redelijk ondergeschoven kindje in beide 'Bagger Of Pareltje'-topics. Kan iets voor je zijn als je het wat bekendere Tres delinquentes van Delinquent Habits goed vind.
Deze komt uit 1999 en kwam ik enkele maanden terug opeens tegen, tijdens een zoektocht naar dingen op oude cassettebandjes om te digitaliseren (omdat ik die bandjes weg zou gaan gooien). Blij verrast en ook stomverbaasd was ik toen ik dit opeens aan trof tussen alle Poco Loco Gangs en Vengaboys van deze wereld; ik wist uberhaupt niet eens dat ik het ooit op genomen had...
(Want dat ik zoiets regelmatig opzet, is éigenlijk pas iets van de laatste paar jaar.)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Goed geprobeerd. Maar ik mis toch iets wat ik niet meteen kan benoemen. Bagger.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:33 schreef Kalebatz het volgende:
Wat vinden we hier van? Ik vind het een erg mooi nummer!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Hihi, doet me door de stemmetjes denken aan een parodie. Ik zou er bijna om moeten lachen. Maar dat was vast niet de bedoeling. Bagger.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:35 schreef OVchipkaart het volgende:
Wat vinden jullie van Catman Cohen met Fluffle-o (even voor de referentiehttp://www.urbandictionary.com/define.php?term=Fluffle-O )
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Bij commercieel zou ik ook aan ieta anders denken, maar het heeft er wel wat van weg. Ik denk dat de vloeren van de standaard partys vrij snel leeg zullen zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 07:23 schreef female81 het volgende:
Niet iets dat ik voor m'n plezier op zou zetten, het klinkt gewoon niet 'lekker'. Maar wel bijzonder.
Nu eentje voor liefhebbers van commerciële dance, mochten die hier aanwezig zijn (lijken er vooralsnog niet veel te zijn, maar goed). Een soortement van eeuwige persoonlijke klassieker, daterend uit 2006. Lekkere energieke stem heeft die vrouw. Mocht je die stem ook zo lekker vinden, zoek dan tevens naar I'm alright van Katherine E, van maar liefst vijftien jaar eerder - ook eentje die ik zeer goed vind trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Okay ik stop wel met posten van bagger of pareltjes, ik dacht dat deze wel iets meer in jouw straatje zou liggen trouwens maar ik kan het mis hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:34 schreef ranja het volgende:
Ik zou al bijna bagger stemmen alleen omdat je er zoveel post.
Rustiger nummer klinkt trouwens sowieso niet veelbelovend.
Gewoonlijk heb ik geen moeite met aparte vocalen maar deze stem irriteert me een beetje. Muziek en vooral het gitaargeluid zijn dan weer erg fijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:32 schreef OVchipkaart het volgende:
Een bandje die bij mij heel erg hoog op lijstjes terecht komt is Volcano! (nee niet die van als je haar maar goed zit) vooral met deze cd "beatiful seizure" Dit is een wat rustiger nummer van de cd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Offcorpse, Tempel draait regelmatig rondjes bij mij thuis.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:35 schreef OVchipkaart het volgende:
Colour haze altijd goed, ik ga er van uit dat ik deze al eerder heb gehoord bij jou TCM
Stoppen is ook overdreven, maar om de dag eentje is wat veel, ik wil ook wel eens iets van iemand anders horenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:50 schreef OVchipkaart het volgende:
Okay ik stop wel met posten van bagger of pareltjes, ik dacht dat deze wel iets meer in jouw straatje zou liggen trouwens maar ik kan het mis hebben.
Nee.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:31 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Goed! T.t.v. van deze post was mijn internet gaar, dus ik heb m nu nog even geluisterdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:32 schreef OVchipkaart het volgende:
Een bandje die bij mij heel erg hoog op lijstjes terecht komt is Volcano! (nee niet die van als je haar maar goed zit) vooral met deze cd "beatiful seizure" Dit is een wat rustiger nummer van de cd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Ik ben geen groot fan van zZz, maar Extacy is geweldig.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:07 schreef OVchipkaart het volgende:
Ja ZzZ is en blijft leukvolgensmij heb ik perongeluk op bagger geklikt
Hoewel deze al wat beter klinkt dan andere dingen die je hebt gepost. Is dit toch nog niet iets wat ik vaker aan zou zetten. Maar wel een lekker snackje. Bagger gestemd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 06:56 schreef female81 het volgende:
Een nieuwe, uit 2001. Leuk liedje, leuke clip ook. Iets klinischer geproduceerd dan de meeste muziek die ik leuk vind, maar toch werkt het voor mij - al sinds het moment van release trouwens. Die lekker droge drum die eronder zit doet het hem.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Ja, ik vind Murcof niet top of the bill, maar best goed. Dit is zeker een pareltje.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:16 schreef OVchipkaart het volgende:
Bliepjes blopjes en viooltjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Zou in theorie wel zo netjes zijn, mag jij morgen ;-)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef RabbitHeart het volgende:
Oh verdorie, nu pas zie ik dat er al een nummer is geplaatst vandaag. Zal ik deze weghalen?
Toevallig is JJ72 ook een ierse band! Vind ook de rustigere nummers (desertion, improv, willow) erg leuk, en de iets meer uptempo nummers formulae, serpent sky, half three erg goed!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:14 schreef RabbitHeart het volgende:
Die van jou, JJ72, is wel ontzettend gaaf! Ik ga daar nu even wat meer van beluisteren.
Persoonlijk vind ik het heel knap dat je bij deze muziek je huiswerk kan maken, ik word er nogal zenuwachtig van, dus idd niet mijn ding, ik hou het toch liever bij the frames.....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik kwam dit nummer ooit eens tegen op het internet. Ik vond het meteen fantastisch en bestelde gelijk de cd, wat ik nooit doe. Ik denk niet dat het iedereens cup of tea is maar ik luister graag naar dit soort muziek tijdens het huiswerk maken.
Ja ik las dat ook net. Ik zal het album even binnenhalen, en dan een mening formulerenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:19 schreef brabo74 het volgende:
[..]
Toevallig is JJ72 ook een ierse band! Vind ook de rustigere nummers (desertion, improv, willow) erg leuk, en de iets meer uptempo nummers formulae, serpent sky, half three erg goed!
Hoop dat ik je kennis heb kunnen laten maken met een leuk bandje!
Oh echt waar? Ik vond het in het begin ook even wennen. Ik luister vaak naar dit soort muziek en naar film scores enzo. Anders ga ik meezingen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef brabo74 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het heel knap dat je bij deze muziek je huiswerk kan maken, ik word er nogal zenuwachtig van, dus idd niet mijn ding, ik hou het toch liever bij the frames.....
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:26 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Oh echt waar? Ik vond het in het begin ook even wennen. Ik luister vaak naar dit soort muziek en naar film scores enzo. Anders ga ik meezingen!
Gelukkig ben ik het stadium van huiswerk allang voorbij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:39 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik ben allergisch voor jazz.
Ligt natuurlijk wel aan het soort huiswerk. Bij programmeren lekker de speakers op luid en meezingen.
Ja ik ken het. Mijn zusje van 2 zingt en danst met alle liedjes mee. Ik ondertussen ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:44 schreef brabo74 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik het stadium van huiswerk allang voorbij.
Nu mag ik thuis af en toe stuiteren op de klanken van k3![]()
Gelukkig heb ik elke dag nog een treinritje van en naar mijn werk met de mp3 speler op!
Geniaal nummer. Gelijk maar ff gedownloadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:48 schreef brabo74 het volgende:
Ook eens een bijdrage van mijn kant. Band bestaat ondertussen niet meer....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Klinkt ook wel aardig, ik denk snoeihard dat hij t nog beter doetquote:Op donderdag 30 december 2010 11:49 schreef female81 het volgende:
Een nieuwe. M'n favoriete nummer van het jaar 2006. Bekende namen, en het orgineel stond op een goedverkochte cd, maar deze nogal afwijkende remix-versie is niet overbekend.
Het is dance dus ik houd alvast rekening met een meter die een bepaalde kant op gaat (), maar aan de andere kant: hij lijkt me iets toegankelijker dan die in de OP. Proberen maar...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Ik vind het eigenlijk best wel rustige muziek, dus ik verbaas me erover dat mensen er geen huiswerk bij kunnen maken. En ook ik word vaak afgeleid door teksten...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:26 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Oh echt waar? Ik vond het in het begin ook even wennen. Ik luister vaak naar dit soort muziek en naar film scores enzo. Anders ga ik meezingen!
Mooi nummer!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:48 schreef brabo74 het volgende:
Ook eens een bijdrage van mijn kant. Band bestaat ondertussen niet meer....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Brrr, dit vind ik wel behoorlijk bagger. Echt niet mijn ding, krijg er jeuk van!! Maar goed, ieder z'n eigen smaak! Als ik met deze muziek huiswerk moest maken, kwam er niet veel van terecht! Huiswerk maakte ik vroeger, long time ago,toch meestal tijdens muziek met tekst, ging me toch best goed af!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik kwam dit nummer ooit eens tegen op het internet. Ik vond het meteen fantastisch en bestelde gelijk de cd, wat ik nooit doe. Ik denk niet dat het iedereens cup of tea is maar ik luister graag naar dit soort muziek tijdens het huiswerk maken. Colm Mac Con Iomaire is de vioolspeler van the Frames, een band waar ik ook lichtelijk fan van ben.
En ja, de taal in het begin is Iers!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
ik vind t wel nice!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik kwam dit nummer ooit eens tegen op het internet. Ik vond het meteen fantastisch en bestelde gelijk de cd, wat ik nooit doe. Ik denk niet dat het iedereens cup of tea is maar ik luister graag naar dit soort muziek tijdens het huiswerk maken. Colm Mac Con Iomaire is de vioolspeler van the Frames, een band waar ik ook lichtelijk fan van ben.
En ja, de taal in het begin is Iers!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Ik ken het... ik heb dat ook. Al liggen Pixies en Arctic Monkeys nog niet zo ver uit elkaar. Maarre, ik ben redelijk positief over dat nummer hoor. Ik vind het niet heel bijzonder, maar wel aangenaam.quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:06 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik wist dat het niet iedereens smaak is, maar ik had op z'n minst een positieve reactie verwacht.
Ik heb het al een tijdje geleden opgegeven om mijn familie en vrienden duidelijk te maken naar wat voor muziek ik luister. Dat gaat namelijk van dit, naar the Pixies, Arctic Monkeys, Emiliana Torrini...
3 nieuwe video's binnen 6 uur....dit topic loopt toch best goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 04:19 schreef female81 het volgende:
Volgende. Verleden week ontdekt, ik vind het een erg fraai nummer, sprong er gelijk uit op de zender in kwestie. Klinkt wel ietsje ouder dan het is (2004). Ik heb het jaartal nog eens extra gecheckt nadat ik het opgezocht had...
Ach, volgens mij hadden de meesten die normaal stemmen dat al gedaan.....quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:44 schreef female81 het volgende:
Oeps, niet gezien dat er zo kort van tevoren nog eentje was gepost, waarschijnlijk door het grote aantal posts zonder metertje hierboven. Blijkbaar zat ik half te slapen.
Sorry.
Wat mij betreft had je beter voor Laghonia kunnen kiezen. Net effe geluisterd en dat vond ik stukken interessanter. De stem ben ik nog niet helemaal kapot van, maar muzikaal kan het mij wel boeien! Pareltje gaat me voor die ook net te ver, maar bagger zeker niet, dus had ik waarschijnlijk pareltje gekozenquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:49 schreef female81 het volgende:
Ik zal je zeggen: Direct vóór dit nummer had ik op dezelfde zender een nummer uit 1968 ondekt, en dat klonk qua stijl nagenoeg hetzelfde (zoek naar Laghonia - Trouble child).
Hoewel ik niet vies ben van een stevig potje muziek, heb ik toch bagger gestemd, het was mij wat 'te druk' met geluiden, waardoor het nogal neurotich klonk in mijn oren. Alsof ze teveel proberen om origineel te zijn binnen het emo genre.....Ik vond het echt niet slecht, maar zeker geen pareltje...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:54 schreef dasorakel het volgende:
Zooo dan.. volgens mij kan ik veilig een nummertje plaatsen. Eentje om heerlijk bij tot rust te komen en waardoor ik op het werk uitsluitend positieve reacties krijg /sarcasme off
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:24 schreef Elmo76 het volgende:
Ik vond het als geheel nogal rommelig en chaotisch.
Ik stem nog even niet... Als ie 3 min had geduurd had ik zonder meer parel gestemd, nu vond ik het toch wat langdradig. Ik moet hem dus later nog es luisteren om mijn def oordeel te kunnen geven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:55 schreef OVchipkaart het volgende:
Een liefelijk liedje met rafeltjeswat vinden jullie ervan?
Hmmm. Cleane zang ligt wel lekker in het gehoor. Genoeg variatie om bij de les te blijven. Jammer van dat gegrunt, die wel erg lijkt op die van George. George werkt altijd op m'n lachspieren, namelijk. Maar ik ben in een goede bui en stem een keer parel. Hoewel het dus niet heul goed is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:54 schreef dasorakel het volgende:
Zooo dan.. volgens mij kan ik veilig een nummertje plaatsen. Eentje om heerlijk bij tot rust te komen en waardoor ik op het werk uitsluitend positieve reacties krijg /sarcasme off
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Na anderhalve minuut uitgezet. Vooral omdat ik mijn vingers in mijn oren moest stoppen voor het vasthangende plaat geluid. Dat vind ik dus echt niet prettig. Bagger gestemd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:55 schreef OVchipkaart het volgende:
Een liefelijk liedje met rafeltjeswat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Het was ook een hit... Piebe ik zou de OP nog eens lezen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:39 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Klinkt ook als een sudderende hit.
Dat gaat er wel in, maar dan als tussendoortje. De tekst is niet zo gebracht dat ik ga luisteren of het nu over kanibalisme gaat of niet. Het zal allemaal wel. Bagger gestemd.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:48 schreef Piebe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Dat dacht ik al. Ik was te lui om te googelen.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:59 schreef ranja het volgende:
[..]
Het was ook een hit... Piebe ik zou de OP nog eens lezen.
Daar wordt ik wel vrolijk van. Vakantiemuziek! Welke latin dans kan je hier ook alweer op doen? Verder jammer genoeg, niet leuk genoeg om nog tig keren te draaien.quote:Op maandag 11 april 2011 12:12 schreef female81 het volgende:
Ook maar weer eens eentje toevoegen. Interessant deuntje hieronder, komt uit 2005. Viel me de eerste keer, een aantal weken geleden, gelijk op. Voor mensen die zich wat meer op teksten focussen dan op muziek duurt het misschien een paar draaibeurten voordat het blijft plakken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Ben wel fan van de celtische enya, clannad en spacy enigma achtige dingen. Therefore pareltjequote:Op maandag 25 april 2011 12:07 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Daar wordt ik wel vrolijk van. Vakantiemuziek! Welke latin dans kan je hier ook alweer op doen? Verder jammer genoeg, niet leuk genoeg om nog tig keren te draaien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |