abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92202786
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik kwam dit nummer ooit eens tegen op het internet. Ik vond het meteen fantastisch en bestelde gelijk de cd, wat ik nooit doe. Ik denk niet dat het iedereens cup of tea is maar ik luister graag naar dit soort muziek tijdens het huiswerk maken.
Persoonlijk vind ik het heel knap dat je bij deze muziek je huiswerk kan maken, ik word er nogal zenuwachtig van, dus idd niet mijn ding, ik hou het toch liever bij the frames.....
Bow down before the one you serve
You're going to get what you deserve
pi_92202814
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:19 schreef brabo74 het volgende:

[..]

Toevallig is JJ72 ook een ierse band! Vind ook de rustigere nummers (desertion, improv, willow) erg leuk, en de iets meer uptempo nummers formulae, serpent sky, half three erg goed!
Hoop dat ik je kennis heb kunnen laten maken met een leuk bandje!
Ja ik las dat ook net. Ik zal het album even binnenhalen, en dan een mening formuleren :) . Ik heb altijd al een oogje op Ierse muziek gehad, toen ik 15 was was ik heftig fan van Thin Lizzy. Nu luister ik vaak naar the Cranberries, Frames, the Swell Season (alhoewel dat een beetje bij de Frames hoort).
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
pi_92202888
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef brabo74 het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik het heel knap dat je bij deze muziek je huiswerk kan maken, ik word er nogal zenuwachtig van, dus idd niet mijn ding, ik hou het toch liever bij the frames.....
Oh echt waar? Ik vond het in het begin ook even wennen. Ik luister vaak naar dit soort muziek en naar film scores enzo. Anders ga ik meezingen!
pi_92203150
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:26 schreef RabbitHeart het volgende:

[..]

Oh echt waar? Ik vond het in het begin ook even wennen. Ik luister vaak naar dit soort muziek en naar film scores enzo. Anders ga ik meezingen!
_O-
Ik wordt er heel onrustig van, heb ik ook met klassieke muziek en de freaky jazz. Waar sommigen daar rustig zittend naar kunnen luisteren begin ik zeer onrustig door het huis te stuiteren.....
pi_92203635
Ik ben allergisch voor jazz :Y .

Ligt natuurlijk wel aan het soort huiswerk. Bij programmeren lekker de speakers op luid en meezingen.
pi_92203973
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:39 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik ben allergisch voor jazz :Y .

Ligt natuurlijk wel aan het soort huiswerk. Bij programmeren lekker de speakers op luid en meezingen.
Gelukkig ben ik het stadium van huiswerk allang voorbij.
Nu mag ik thuis af en toe stuiteren op de klanken van k3 |:(

Gelukkig heb ik elke dag nog een treinritje van en naar mijn werk met de mp3 speler op!
pi_92204060
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:44 schreef brabo74 het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik het stadium van huiswerk allang voorbij.
Nu mag ik thuis af en toe stuiteren op de klanken van k3 |:(

Gelukkig heb ik elke dag nog een treinritje van en naar mijn werk met de mp3 speler op!
Ja ik ken het. Mijn zusje van 2 zingt en danst met alle liedjes mee. Ik ondertussen ook ;) .

Nog anderhalf jaar, dan kan ik worden losgelaten in het echte leven.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 23:57:17 #158
13973 ranja
image means nothing
pi_92204641
Gezellig zo, maar even ontopic:

JJ72: bagger. Dat wil zeggen, dit nummer. De band moet altijd uitkijken dat ze niet op Muse gaan lijken, een nummer als October Schwimmer lijkt genoeg op Superchunk en weinig genoeg op Muse om goed te vinden maar zo'n ballad als dit, nee.
Colm Mac Con Iomaire: tja. Niet echt bagger natuurlijk maar ik zet het ook niet voor m'n plezier op dus helaas.
pi_92205420
Laat ik ook maar meedoen met deze pret

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:48 schreef brabo74 het volgende:
Ook eens een bijdrage van mijn kant. Band bestaat ondertussen niet meer....

[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
Geniaal nummer. Gelijk maar ff gedownload :D

quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 11:49 schreef female81 het volgende:
Een nieuwe. M'n favoriete nummer van het jaar 2006. Bekende namen, en het orgineel stond op een goedverkochte cd, maar deze nogal afwijkende remix-versie is niet overbekend.

Het is dance dus ik houd alvast rekening met een meter die een bepaalde kant op gaat ( :+ ), maar aan de andere kant: hij lijkt me iets toegankelijker dan die in de OP. Proberen maar...

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Klinkt ook wel aardig, ik denk snoeihard dat hij t nog beter doet :D

De rest ook nog wel ff stukjes geluisterd. Ryan Adams kan me ook wel boeien.
pi_92205445
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:26 schreef RabbitHeart het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk best wel rustige muziek, dus ik verbaas me erover dat mensen er geen huiswerk bij kunnen maken. En ook ik word vaak afgeleid door teksten...
  woensdag 2 februari 2011 @ 00:29:34 #161
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_92206108
quote:
Op dinsdag 1 februari 2011 22:48 schreef brabo74 het volgende:
Ook eens een bijdrage van mijn kant. Band bestaat ondertussen niet meer....

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Mooi nummer!!
Andere nummers van hun vind ik ook vet.
Aparte stem heeft de zanger! Dacht in 't begin dat het een vrouw was die zong!(Oeps)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  woensdag 2 februari 2011 @ 00:37:24 #162
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_92206403
quote:
Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik kwam dit nummer ooit eens tegen op het internet. Ik vond het meteen fantastisch en bestelde gelijk de cd, wat ik nooit doe. Ik denk niet dat het iedereens cup of tea is maar ik luister graag naar dit soort muziek tijdens het huiswerk maken. Colm Mac Con Iomaire is de vioolspeler van the Frames, een band waar ik ook lichtelijk fan van ben :) .

En ja, de taal in het begin is Iers!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Brrr, dit vind ik wel behoorlijk bagger. Echt niet mijn ding, krijg er jeuk van!! Maar goed, ieder z'n eigen smaak! Als ik met deze muziek huiswerk moest maken, kwam er niet veel van terecht! Huiswerk maakte ik vroeger, long time ago,toch meestal tijdens muziek met tekst, ging me toch best goed af!
pi_92207386
Ik wist dat het niet iedereens smaak is, maar ik had op z'n minst een positieve reactie verwacht ;) .

Ik heb het al een tijdje geleden opgegeven om mijn familie en vrienden duidelijk te maken naar wat voor muziek ik luister. Dat gaat namelijk van dit, naar the Pixies, Arctic Monkeys, Emiliana Torrini... :)
pi_92208463
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik kwam dit nummer ooit eens tegen op het internet. Ik vond het meteen fantastisch en bestelde gelijk de cd, wat ik nooit doe. Ik denk niet dat het iedereens cup of tea is maar ik luister graag naar dit soort muziek tijdens het huiswerk maken. Colm Mac Con Iomaire is de vioolspeler van the Frames, een band waar ik ook lichtelijk fan van ben :) .

En ja, de taal in het begin is Iers!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
ik vind t wel nice!
pi_92208596
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 01:06 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik wist dat het niet iedereens smaak is, maar ik had op z'n minst een positieve reactie verwacht ;) .

Ik heb het al een tijdje geleden opgegeven om mijn familie en vrienden duidelijk te maken naar wat voor muziek ik luister. Dat gaat namelijk van dit, naar the Pixies, Arctic Monkeys, Emiliana Torrini... :)
Ik ken het... ik heb dat ook. Al liggen Pixies en Arctic Monkeys nog niet zo ver uit elkaar. Maarre, ik ben redelijk positief over dat nummer hoor. Ik vind het niet heel bijzonder, maar wel aangenaam.
pi_92208838
Neuh. Maar ik woon in de woonplaats van de Arctic Monkeys. Dus ik vind ze speciaal :) . En Pixies heb ik pas geleden herontdekt, ik heb medelijden met mijn huisgenoten :Y .
pi_92208868
Volgende. Verleden week ontdekt, ik vind het een erg fraai nummer, sprong er gelijk uit op de zender in kwestie. Klinkt wel ietsje ouder dan het is (2004). Ik heb het jaartal nog eens extra gecheckt nadat ik het opgezocht had...

meter

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2011 04:22:14 ]
pi_92209452
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 04:19 schreef female81 het volgende:
Volgende. Verleden week ontdekt, ik vind het een erg fraai nummer, sprong er gelijk uit op de zender in kwestie. Klinkt wel ietsje ouder dan het is (2004). Ik heb het jaartal nog eens extra gecheckt nadat ik het opgezocht had...

3 nieuwe video's binnen 6 uur....dit topic loopt toch best goed ;)
Maar dit nummer deed mij niks. Vind de zang niet zo lekker klinken en muzikaal kon het mij niet genoeg boeien. Ik heb dus bagger gestemd.
pi_92209518
Oeps, niet gezien dat er zo kort van tevoren nog eentje was gepost, waarschijnlijk door het grote aantal posts zonder metertje hierboven. Blijkbaar zat ik half te slapen.

Sorry. :@
pi_92209578
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 07:44 schreef female81 het volgende:
Oeps, niet gezien dat er zo kort van tevoren nog eentje was gepost, waarschijnlijk door het grote aantal posts zonder metertje hierboven. Blijkbaar zat ik half te slapen.

Sorry. :@
Ach, volgens mij hadden de meesten die normaal stemmen dat al gedaan.....
En er is wat off-topic gekletst ja..... :)
  woensdag 2 februari 2011 @ 08:46:45 #171
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_92210194
Mij doet dit nummer ook niks. Vind het nogal saai klinken.
En grappig als je de foto ziet en de muziek hoort, lijkt het idd alsof het al veul ouder is!
pi_92210240
Ik zal je zeggen: Direct vóór dit nummer had ik op dezelfde zender een nummer uit 1968 ondekt, en dat klonk qua stijl nagenoeg hetzelfde (zoek naar Laghonia - Trouble child). Kiezen welke van de twee hier geplaatst zou gaan worden was ook een kwestie van 'kop of munt'.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2011 09:06:22 ]
pi_92223782
Jammer dat je niet gemiddeld mag stemmen, want zo wordt het toch een bagger.
Weer een slaapliedje. Maar dit keer wel een leuke. Met een beetje een vakantie- en filmgevoel, en hier en daar wat afwisseling.
pi_92224182
Bij mij hangt het ook een beetje tussen bagger en parel in. Het is best een aardig liedje, maar niet bepaald iets waar ik van zou opveren als het op de radio kwam.
pi_92224481
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 08:49 schreef female81 het volgende:
Ik zal je zeggen: Direct vóór dit nummer had ik op dezelfde zender een nummer uit 1968 ondekt, en dat klonk qua stijl nagenoeg hetzelfde (zoek naar Laghonia - Trouble child).

Wat mij betreft had je beter voor Laghonia kunnen kiezen. Net effe geluisterd en dat vond ik stukken interessanter. De stem ben ik nog niet helemaal kapot van, maar muzikaal kan het mij wel boeien! Pareltje gaat me voor die ook net te ver, maar bagger zeker niet, dus had ik waarschijnlijk pareltje gekozen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')