Persoonlijk vind ik het heel knap dat je bij deze muziek je huiswerk kan maken, ik word er nogal zenuwachtig van, dus idd niet mijn ding, ik hou het toch liever bij the frames.....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik kwam dit nummer ooit eens tegen op het internet. Ik vond het meteen fantastisch en bestelde gelijk de cd, wat ik nooit doe. Ik denk niet dat het iedereens cup of tea is maar ik luister graag naar dit soort muziek tijdens het huiswerk maken.
Ja ik las dat ook net. Ik zal het album even binnenhalen, en dan een mening formulerenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:19 schreef brabo74 het volgende:
[..]
Toevallig is JJ72 ook een ierse band! Vind ook de rustigere nummers (desertion, improv, willow) erg leuk, en de iets meer uptempo nummers formulae, serpent sky, half three erg goed!
Hoop dat ik je kennis heb kunnen laten maken met een leuk bandje!
Oh echt waar? Ik vond het in het begin ook even wennen. Ik luister vaak naar dit soort muziek en naar film scores enzo. Anders ga ik meezingen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef brabo74 het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het heel knap dat je bij deze muziek je huiswerk kan maken, ik word er nogal zenuwachtig van, dus idd niet mijn ding, ik hou het toch liever bij the frames.....
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:26 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Oh echt waar? Ik vond het in het begin ook even wennen. Ik luister vaak naar dit soort muziek en naar film scores enzo. Anders ga ik meezingen!
Gelukkig ben ik het stadium van huiswerk allang voorbij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:39 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik ben allergisch voor jazz.
Ligt natuurlijk wel aan het soort huiswerk. Bij programmeren lekker de speakers op luid en meezingen.
Ja ik ken het. Mijn zusje van 2 zingt en danst met alle liedjes mee. Ik ondertussen ookquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:44 schreef brabo74 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik het stadium van huiswerk allang voorbij.
Nu mag ik thuis af en toe stuiteren op de klanken van k3![]()
Gelukkig heb ik elke dag nog een treinritje van en naar mijn werk met de mp3 speler op!
Geniaal nummer. Gelijk maar ff gedownloadquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:48 schreef brabo74 het volgende:
Ook eens een bijdrage van mijn kant. Band bestaat ondertussen niet meer....
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
Klinkt ook wel aardig, ik denk snoeihard dat hij t nog beter doetquote:Op donderdag 30 december 2010 11:49 schreef female81 het volgende:
Een nieuwe. M'n favoriete nummer van het jaar 2006. Bekende namen, en het orgineel stond op een goedverkochte cd, maar deze nogal afwijkende remix-versie is niet overbekend.
Het is dance dus ik houd alvast rekening met een meter die een bepaalde kant op gaat (), maar aan de andere kant: hij lijkt me iets toegankelijker dan die in de OP. Proberen maar...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Ik vind het eigenlijk best wel rustige muziek, dus ik verbaas me erover dat mensen er geen huiswerk bij kunnen maken. En ook ik word vaak afgeleid door teksten...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:26 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Oh echt waar? Ik vond het in het begin ook even wennen. Ik luister vaak naar dit soort muziek en naar film scores enzo. Anders ga ik meezingen!
Mooi nummer!!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:48 schreef brabo74 het volgende:
Ook eens een bijdrage van mijn kant. Band bestaat ondertussen niet meer....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Brrr, dit vind ik wel behoorlijk bagger. Echt niet mijn ding, krijg er jeuk van!! Maar goed, ieder z'n eigen smaak! Als ik met deze muziek huiswerk moest maken, kwam er niet veel van terecht! Huiswerk maakte ik vroeger, long time ago,toch meestal tijdens muziek met tekst, ging me toch best goed af!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik kwam dit nummer ooit eens tegen op het internet. Ik vond het meteen fantastisch en bestelde gelijk de cd, wat ik nooit doe. Ik denk niet dat het iedereens cup of tea is maar ik luister graag naar dit soort muziek tijdens het huiswerk maken. Colm Mac Con Iomaire is de vioolspeler van the Frames, een band waar ik ook lichtelijk fan van ben.
En ja, de taal in het begin is Iers!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
ik vind t wel nice!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:10 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik kwam dit nummer ooit eens tegen op het internet. Ik vond het meteen fantastisch en bestelde gelijk de cd, wat ik nooit doe. Ik denk niet dat het iedereens cup of tea is maar ik luister graag naar dit soort muziek tijdens het huiswerk maken. Colm Mac Con Iomaire is de vioolspeler van the Frames, een band waar ik ook lichtelijk fan van ben.
En ja, de taal in het begin is Iers!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Ik ken het... ik heb dat ook. Al liggen Pixies en Arctic Monkeys nog niet zo ver uit elkaar. Maarre, ik ben redelijk positief over dat nummer hoor. Ik vind het niet heel bijzonder, maar wel aangenaam.quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:06 schreef RabbitHeart het volgende:
Ik wist dat het niet iedereens smaak is, maar ik had op z'n minst een positieve reactie verwacht.
Ik heb het al een tijdje geleden opgegeven om mijn familie en vrienden duidelijk te maken naar wat voor muziek ik luister. Dat gaat namelijk van dit, naar the Pixies, Arctic Monkeys, Emiliana Torrini...
3 nieuwe video's binnen 6 uur....dit topic loopt toch best goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 04:19 schreef female81 het volgende:
Volgende. Verleden week ontdekt, ik vind het een erg fraai nummer, sprong er gelijk uit op de zender in kwestie. Klinkt wel ietsje ouder dan het is (2004). Ik heb het jaartal nog eens extra gecheckt nadat ik het opgezocht had...
Ach, volgens mij hadden de meesten die normaal stemmen dat al gedaan.....quote:Op woensdag 2 februari 2011 07:44 schreef female81 het volgende:
Oeps, niet gezien dat er zo kort van tevoren nog eentje was gepost, waarschijnlijk door het grote aantal posts zonder metertje hierboven. Blijkbaar zat ik half te slapen.
Sorry.
Wat mij betreft had je beter voor Laghonia kunnen kiezen. Net effe geluisterd en dat vond ik stukken interessanter. De stem ben ik nog niet helemaal kapot van, maar muzikaal kan het mij wel boeien! Pareltje gaat me voor die ook net te ver, maar bagger zeker niet, dus had ik waarschijnlijk pareltje gekozenquote:Op woensdag 2 februari 2011 08:49 schreef female81 het volgende:
Ik zal je zeggen: Direct vóór dit nummer had ik op dezelfde zender een nummer uit 1968 ondekt, en dat klonk qua stijl nagenoeg hetzelfde (zoek naar Laghonia - Trouble child).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |