Okay ik stop wel met posten van bagger of pareltjes, ik dacht dat deze wel iets meer in jouw straatje zou liggen trouwens maar ik kan het mis hebben.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:34 schreef ranja het volgende:
Ik zou al bijna bagger stemmen alleen omdat je er zoveel post.
Rustiger nummer klinkt trouwens sowieso niet veelbelovend.
Gewoonlijk heb ik geen moeite met aparte vocalen maar deze stem irriteert me een beetje. Muziek en vooral het gitaargeluid zijn dan weer erg fijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:32 schreef OVchipkaart het volgende:
Een bandje die bij mij heel erg hoog op lijstjes terecht komt is Volcano! (nee niet die van als je haar maar goed zit) vooral met deze cd "beatiful seizure" Dit is een wat rustiger nummer van de cd.
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
Offcorpse, Tempel draait regelmatig rondjes bij mij thuis.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:35 schreef OVchipkaart het volgende:
Colour haze altijd goed, ik ga er van uit dat ik deze al eerder heb gehoord bij jou TCM
Stoppen is ook overdreven, maar om de dag eentje is wat veel, ik wil ook wel eens iets van iemand anders horenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:50 schreef OVchipkaart het volgende:
Okay ik stop wel met posten van bagger of pareltjes, ik dacht dat deze wel iets meer in jouw straatje zou liggen trouwens maar ik kan het mis hebben.
Nee.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:31 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Goed! T.t.v. van deze post was mijn internet gaar, dus ik heb m nu nog even geluisterdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:32 schreef OVchipkaart het volgende:
Een bandje die bij mij heel erg hoog op lijstjes terecht komt is Volcano! (nee niet die van als je haar maar goed zit) vooral met deze cd "beatiful seizure" Dit is een wat rustiger nummer van de cd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Ik ben geen groot fan van zZz, maar Extacy is geweldig.quote:Op maandag 17 januari 2011 13:07 schreef OVchipkaart het volgende:
Ja ZzZ is en blijft leukvolgensmij heb ik perongeluk op bagger geklikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |