Hoewel ik niet vies ben van een stevig potje muziek, heb ik toch bagger gestemd, het was mij wat 'te druk' met geluiden, waardoor het nogal neurotich klonk in mijn oren. Alsof ze teveel proberen om origineel te zijn binnen het emo genre.....Ik vond het echt niet slecht, maar zeker geen pareltje...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:54 schreef dasorakel het volgende:
Zooo dan.. volgens mij kan ik veilig een nummertje plaatsen. Eentje om heerlijk bij tot rust te komen en waardoor ik op het werk uitsluitend positieve reacties krijg /sarcasme off
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:24 schreef Elmo76 het volgende:
Ik vond het als geheel nogal rommelig en chaotisch.
Ik stem nog even niet... Als ie 3 min had geduurd had ik zonder meer parel gestemd, nu vond ik het toch wat langdradig. Ik moet hem dus later nog es luisteren om mijn def oordeel te kunnen geven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:55 schreef OVchipkaart het volgende:
Een liefelijk liedje met rafeltjeswat vinden jullie ervan?
Hmmm. Cleane zang ligt wel lekker in het gehoor. Genoeg variatie om bij de les te blijven. Jammer van dat gegrunt, die wel erg lijkt op die van George. George werkt altijd op m'n lachspieren, namelijk. Maar ik ben in een goede bui en stem een keer parel. Hoewel het dus niet heul goed is.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:54 schreef dasorakel het volgende:
Zooo dan.. volgens mij kan ik veilig een nummertje plaatsen. Eentje om heerlijk bij tot rust te komen en waardoor ik op het werk uitsluitend positieve reacties krijg /sarcasme off
[ afbeelding ]
Stem -> bagger of pareltje
[ afbeelding ]
meter
Na anderhalve minuut uitgezet. Vooral omdat ik mijn vingers in mijn oren moest stoppen voor het vasthangende plaat geluid. Dat vind ik dus echt niet prettig. Bagger gestemd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:55 schreef OVchipkaart het volgende:
Een liefelijk liedje met rafeltjeswat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Het was ook een hit... Piebe ik zou de OP nog eens lezen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:39 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Klinkt ook als een sudderende hit.
Dat gaat er wel in, maar dan als tussendoortje. De tekst is niet zo gebracht dat ik ga luisteren of het nu over kanibalisme gaat of niet. Het zal allemaal wel. Bagger gestemd.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:48 schreef Piebe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
Dat dacht ik al. Ik was te lui om te googelen.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:59 schreef ranja het volgende:
[..]
Het was ook een hit... Piebe ik zou de OP nog eens lezen.
Daar wordt ik wel vrolijk van. Vakantiemuziek! Welke latin dans kan je hier ook alweer op doen? Verder jammer genoeg, niet leuk genoeg om nog tig keren te draaien.quote:Op maandag 11 april 2011 12:12 schreef female81 het volgende:
Ook maar weer eens eentje toevoegen. Interessant deuntje hieronder, komt uit 2005. Viel me de eerste keer, een aantal weken geleden, gelijk op. Voor mensen die zich wat meer op teksten focussen dan op muziek duurt het misschien een paar draaibeurten voordat het blijft plakken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |